Augustus 2007, deel 2 al 2 zwanger!!!

Nou Nienke ik hoop dat het vandaag toch nog een beetje droog blijft voor die bruiloft. Op de radar zie ik 1 grote wolk hangen maar er is hier nog niet veel gevallen.

Diana wat spannend zeg, ik zal voor je duimen!!

Ook ik wil liever een beetje onbekend blijven op het forum, hier in de buurt ben ik redelijk bekend. Daarom probeer ik ook niet zoveel over mezelf te vertellen :wink:

@Talulah wrote:

Nou Nienke ik hoop dat het vandaag toch nog een beetje droog blijft voor die bruiloft. Op de radar zie ik 1 grote wolk hangen maar er is hier nog niet veel gevallen.

Diana wat spannend zeg, ik zal voor je duimen!!

Ook ik wil liever een beetje onbekend blijven op het forum, hier in de buurt ben ik redelijk bekend. Daarom probeer ik ook niet zoveel over mezelf te vertellen :wink:

dank je meis, maar heb er eigenlijk geen goed gevoel over, weinig kramp, geen misselijkheid, geen verkleurde tepels, wel een gevoelige/pijnlijk linker boob,en een licht gevoelige rechter boob maar dat was het dan ook wel…zondag maar eens testen denk ik …en anders is het toch een langere cyclus (na de pil blijkt dat raadje plaatje tezijn…) en dan maar weer eens woensdag testen…

Nienke , hele fijne dag vandaag meis, weer of geen weer…(hier is het GEEN WEER…), geniet er van !!

Moet toch ook even aan lotte denken hoor…die spoelt onderhand weg uit nijmegen…petje af meis!!

Hoe zou het met Lotte gaan!!

En hoe zal de dag van Nienke gisteren geweest zijn?!!

Ben ik weer!!!

Ik ga ff mijn email checken.

Vanavond zal ik het hele vierdaagse hier vertellen.

hiii Lotte, heb je het overleefd meid?! Heb elke dag de update zitten kijken en aan je gedacht haha!

Wat lief :inlove:

Ik las inderdaad dat er de afgelopen week aan me gedacht is.

Kan nu in het kort al wel wat vertellen.

Ik heb de vierdaagse helaas niet uitgelopen.

De 1e dag ging heel goed.

De 2e had ik wel een blaar, maar nadat ik hem geprikt had en goed afgeplakt ging het redelijk goed.

De 3e dag ben ik 's ochtends naar de blarenpost geweest om een paar flinke blaren te laten prikken.

's Avonds nog een keer laten prikken, en toen bleken het bloedblaren te zijn.

Ik mocht vrijdag in principe wel starten, maar toen ik wakker werd was mijn enkel/hak rood, warm en wat gezwollen.

Dat klinkt als een ontsteking.

Ook kon ik niet echt lopen, en dan is 40 km wel erg lang.

Ik heb toen zelf de moeilijke beslissing genomen niet te starten.

Gezondheid gaat toch voor.

Over een half uurtje heb ik een afspraak bij de weekend arts.

Ik hoop dat hij de blaren nog en keer leeg wil zuigen en dat ik een antibiotica kuurtje krijg.

Oh Lotte wat jammer meid. Maar het is overmacht en je hebt er goed aan gedaan om te stoppen!! Je moet er niet aan denken dat de infectie in je hiel doorslaat naar het hielbot. Auw!! Succes bij de dokter zometteen!! :hug:

Ben bij de dokter geweest.

De blaren zijn geprikt, maar ondertussen ook weer volgelopen volgens mij.

De komende dagen 2 keer daags met de voetjes in sodawater.

Gelukkig ben ik nog een paar dagen vrij, dus ik heb nog even de tijd om de boel te laten genezen.

Maar de dokter heeft wel gezegd dat het niet met 1 week over is.

Rustig afwachten dus.

Naar joh die blaren! Heb je nog een kuurtje gehad of niet? Vertel es ff hoe het verder was, ondanks dat j eniet door kon, heb je wel flink genoten ook of niet?! Had je veel last van de warmte?

Het was echt onwijs gaaf.

Vooral donderdag heb ik het erg zwaar gehad, maar er waren verschillende vreemde mensen die me er doorheen gesleept hebben.

Op het eind was er een meneer met fiets zo lief om mijn tas te dragen.

Hij is echt wel een kilometer of 5 met me meegefietst.

Mijn vriendinnen die ik vooruit gestuurd had kwamen me tegemoet lopen en hebben me toen onder de arm gepakt en me letterlijk over de finish gesleurd.

Ik was net op tijd, want de bureaus waren al aan het sluiten.

En dan de sfeer in alle plaatsen waar je doorheen loopt.

FANTASTISCH

Allemaal muziek, vrolijke mensen, applaus, aanmoedigingen.

Helemaal super!!!

Ik heb absoluut geen spijt dat ik meegedaan heb, en als ik volgend jaar niet zwanger ben ga ik zeker weer mee doen, ondanks mijn pijnlijke voetjes.

Ik heb trouwens geen kuurtje gekregen.

Klinkt als een hele mooie week ondanks de pijn!! Op zulke momenten zie je dat er heel veel ā€˜goede’ mensen in je buurt zijn hè!! Mooie herinneringen.

En nu maar goed met die voetjes in de soda en hopen dat ze snel weer genezen zijn!

Hey dames!

Nou het is gelukt hoor, we hebben JA gezegd. Het was echt geweldig! Mijn vriend zag er geweldig uit, lichtbuin pak. Tot de ceremonie was het droog. Hebben we direct foto’s gemaakt, toen de ceremonie die was lekker luchtig. Toen we naar het restaurant wilden gaan, begon het te hozen en zelfs te onweren! Nou ja, het was maar 100 meter lopen. Lekker en gezellig gegeten. Toen weer terug, nog steeds regen. Maar het feest was binnen. Er heerste echt een gezellige sfeer en iedereen vond het een superfeest. Lekker gedanst, gedronken, dom gedaan en tussendoor ook nog serieus om de mensen weer uit te laten.

Ik zal nog een keer een foto plaatsen, maar heb thuis nog niks.

Het was heel speciaal dat we er met z’n 4-en waren en eigenlijk heb ik niks gemist omdat ik zwanger was, want we hebben allebei niet veel tijd gehad om veel te drinken.

Lotte, jammer zeg. Je rekent er toch wel op dat het lukt om hem uit te lopen. Wat kun je de volgende keer doen aan de blaren? andere schoenen, beter inlopen of andere voorzorgsmaatregelen? Succes met het genezingsproces. Zijn er al meer oktoberstoppers die met je meeschrijven?

Diaantje, las ik nou aan je banner dat je wel ongi bent geworden? of heb ik het verkeerd, hoe is het nu?

gr. Nienke

ja meis, vanmiddag bij het afvegen was het roze…dus ga er van uit dat het zo is…al moet ik wel zeggen dat het normaal met bakken eruit loopt en nu is het alleen met afvegen…nouja…ga me zelf maar niet gek maken…ben gewoon ongi …klaar!!!..op naar ronde 3 maar weer…nod is 17 augustus…dat is mijn verjaardag…dus wie weet heb ik dan een leuk verjaarskado hahahah

En hoe gaat het hier ?

enne lotte meis, fantastisch gedaan hoor!!!, al was het maar kort…het is een hele prestatie opzich !!

Nienke, dan ga ik je als eerste maar feliciteren met de regen! In het italiaans betekend dit een lang en gelukkig huwelijk!! :inlove: En daarna natuurlijk gefeliciteerd met jullie huwelijk :smiley: Ben heel benieuwd naar de foto!! Wat had jij aan voor een jurk?!

Diana duivels met een slow start?! Hopelijk zet het snel goed door!! En wie weet, het mooiste cadeau op je verjaardag!! Ik ben een dag later jarig overigens :mrgreen:

@Sooki wrote:

Diana duivels met een slow start?! Hopelijk zet het snel goed door!! En wie weet, het mooiste cadeau op je verjaardag!! Ik ben een dag later jarig overigens :mrgreen:

ja ja …augustus is een hele goeie maand!!!

nienke van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, wens jullie heel veel geluk, liefde, gezondheid en een boel kindjes toe…!!!

Nienke, ik zou je bijna vergeten.

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en heel veel gelukkige en gezonde jaren samen met jullie kindjes.

Wat mijn blaren betreft, voorkomen kan je het nooit.

Ik heb goede schoenen en sokken, dus daar ligt het niet aan.

Wel heb ik afgelopen jaarminder getraind, maar dat hoeft niet persé de oorzaak van de blaren te zijn.

Laten we het maar gewoon op domme pech houden.

Volgende keer beter.

Hallo hallo, waar is iedereen???

Ik kom net bij de huisarts vandaan.

Hij vind dat mijn voetjes er mooi uit zien, en zegt dat het allemaal wel weer goed komt.

Ik had ook niet anders verwacht :mrgreen:

Het kan alleen nog wel ff duren.