Augustus 2006 stoppers, wie nog meer ???

Mila leuk zijn ze hè die bobike zitjes. Ik heb ze ook. Ben d’r helemaal weg van. En volgens mij ben ik ook niet getest op rode hond. Erg hè dat ik dat helemaal niet weet.



Pien welkom… Suzanne is idd een flinke tante. Leuk dat je met ons komt meeschrijven. Hopen dat een volgende zwangerschap beter verloopt.



En deze uitspraak

En opmerkingen van ouders die roepen dat je misschien wel wat moet inleveren maar dat je er ook heeeeel veeeel voor terug krijgt......

Ik vind het onzin. En ik snap ook goed dat jou man (mannen en vrouwen ook in het algemeen) hier niets mee kan. Loze opmerkingen zijn het.

Sven heeft het helemaal ontdekt hoor het lopen. Nog niet los, maar mama's vinger vasthouden volstaat ook :mrgreen: Hij pakt mijn vinger en trekt er net zolang aan tot ik meeloop. Vandaag een heel stuk buiten gewandeld met hem. Hij loopt zelf naar de achterdeur. Wijst ernaar en zegt DIE!!!!!!. Nou ja mama luisterd altijd dus die doet keurig de deur open. Dan stievelt meneer naar de poort en wijst ernaar en zegt DIE!!!!!. dus mama doet braaf de poort open en dan loopt meneer zo de grote wijde wereld in. :roll: Nu nog mama's vinger loslaten en dan is hij er klaar voor.

Jee, geweldig die Sven! :clap: Stoer hoor, zo lekker ondernemend. Susanne houdt nog twee handen vast met lopen maar haar benen lijken wel van elastiek :mrgreen: …dat echte lopen duurt nog wel even…



Ik kan maar geen afscheid nemen van het forum vanavond… maar nu ga ik toch echt slapen.



Esther, werk ze vanacht.

Welkom Pien!! Leuk, nog een kletskop erbij!! Ik hoop voor je dat je gauw weer ‘up de duff’ bent (zo zeggen ze dat hier, geen flauw idee waar duff op slaat??!!) En erg, van je vorige zwangerschap. Zoiets hakt er wel in, denk ik.



Ester, wauw, die Sven:


Dan stievelt meneer naar de poort en wijst ernaar en zegt DIE!!!!!. dus mama doet braaf de poort open en dan loopt meneer zo de grote wijde wereld in
wat schijf je dat mooi. Zo voelt het he, steeds meer dingen kunnen die kleintjes die uiteindelijk naar volledige onafhankelijkheid leiden..... Fijn en erg voor je moederhart...

Wij zijn net lekker wezen zwemmen, Mees heeft er zooo van genoten, er was verder niemand in het bad, en hij maar kraaien!! (Keihard gillen zeg maar) Nu zijn we alletwee moe; hij slaapt, ik ga wat eten en dan even nog wat proberen te studeren voordat mijn 2 oppaskindjes weer op de stoep staan...
Dag!

Pien geeft niks hoor dat ze nog niet loopt. Alyssa liep 2 wk voordat ze

1,5 jaar was. Ze is wat ieler dan haar leeftijdgenootjes was gewoon nog te onzeker. Ze doen het toch wanneer hun er zeker van zijn en ze kunnen hun hele verdere leven nog lopen.



Mila tuurlijk ga ik ervan uit dat de tweede zwangerschap zonder problemen verloopt en deze gewoon zal voldragen tot 40 wk. Altijd positief blijven toch.



Hier is Alyssa ziek net in onze laatste week van de vakantie. Ze heeft kroep echt heel zielig s nachts dan heeft ze er alleen last van overdag is ze net zo vrolijk als anders. Papa en mama zijn alleen kapot van de gebroken nachten sinds maandag al. Dus vandaag is ze ook gewoon naar het kinderdagverblijf kunnen paps en mams ff bijkomen en er vannacht weer tegenaan.



Nog 1 dag de pil slikken en dan er tegen aan na mijn NOD.



Groetjes Ellen

Hoi Ellen! Wat betekend NOD nou eigenlijk?? :oops:

En kop op met die kroep voor jou en Alyssa- bah bah bah, echt heel sneu, ziek kind, en sterkte met de nachten, hopelijk kunnen jullie vandaag wat bijslapen. Fijne dag en rust lekker even uit!

@Mila, NOD is de dag dat je niet ongesteld wilt worden. Wat de afkorting precies betekent weet ik niet (niet ongesteld dag ofzoiets?).



@Ellen, wat vervelend dat Alyssa kroep heeft. Lijkt me zo naar voor een klein kind. Maar die gebroken nachten zijn voor jullie ook echt niet fijn. Gaat dat ook weer over? Ik bedoel, zijn het korte periodes dat kroep de kop op steekt of is het blijvend?



Ik ben vandaag lekker thuis met Susanne. Ik ga zo de zakken met babykleding van zolder halen om uit te sorteren. Ik heb heel veel gekregen van mijn schoonzus en haar zus. Allemaal jongens- en meidenkleding. Nu is de zus van mijn schoonzus hoogzwanger van een meid. Dus gaan de zakken met kleding en andere spullen weer haar kant op. Mocht ik ze nodig hebben dan krijg ik ze wel weer terug.



tot gauw,

Ohh weer lekker veel te lezen.



Welkom Pien leuke naam trouwens :wink: . Weer een mama inderdaad maar er zullen vast nog wel mama’s in spe aankomen Jasmijn. Pien ik hoop voor je dat je ook snel weer zwanger mag zijn en dat het dit keer goed zal verlopen.



Goh jee ben de helft alweer vergeten geloof ik. Over de rode hond nee daar ben ik niet op getest in ieder geval maar ik heb het vroeger als kind een keer gehad en ik ben er voor ingeent dus ik denk dat ik wel genoeg antistoffen heb.



Leuk ester Sven loopt net als Pien aan de vinger overal naar toe en dan aanwijzen waar ze naar toe wilt zo schattig. Loslopen durft ze nog niet maar ze kan wel los gaan staan zonder steun zeg maar en weer zitten dus echt lang zal het niet meer duren denk ik.



Vervelend Ellen dat Alyssa ziek is hopen dat het snel beter gaat met haar.



Pien leuk word je ook weer tante? Ik ook, mijn schoonzusje is ook weer zwanger van de tweede Pien heeft nu 1 neefje van bijna 4 en daar komt dus in februari weer een neefje of nichtje bij.



Hmm ik heb trouwens de agenda bewaard van het jaar waarin ik zwanger was van Pien gewoon om na te gaan wanneer ik de echo had en de afspraken bij de huisarts enzo en daarin heb ik dus ook mijn cyclus in het begin bijgehouden. Die was dus maar 26 of 27 dagen toen. Wist ik helemaal niet meer. Mijn man heeft ook aangegeven dat hij niet op de kalender wil vrijen net zoals we dat met Pien deden. Toen deden we het “verplicht” om de dag. Ik heb nu besloten om ongeveer maar te berekenen wanneer ik vruchtbaar ben en het dan om de dag te doen. Als manlief daar natuurlijk ook zin in heeft en de rest gewoon wanneer we zin hebben. Die ovulatietesten ga ik ook pas gebruiken als het maanden lang niet lukt. Anders ben ik helemaal met niets anders meer bezig.



Ik ga nu naar het gemeentehuis om Pien in mijn paspoort bij te schrijven ik kan het nu ophalen en nu is het droog



tot forums

Pien: nee het is gelukkig niet blijvend die kroep, dus net als een griepje moet je het zien. Vannacht ging het ook al iets beter dan de nacht ervoor dus hopelijk vannacht nog beter. We zijn ook nog steeds niet gebeld door het kdv dus met Alyssa zal het wel goed zijn.



Baukje leuk he om die dingen terug te kijken van de eerste zwangerschap he. Ik heb met de eerste zwangerschap zo’n 9 maanden dagboek bijgehouden en dat ga ik nu ook weer doen. Kan ik mooi vergelijken als ik nu terug lees krijg ik al weer de kriebels in mijn buik.

Kan echt niet wachten.



Groetjes Ellen

Ellen beterschap voor Alyssa. Niks an als je kleintje ziek is. Ik heb idd ook een zwangerschaps dagboek bijgehouden. Ga dat bij een tweede zeker weer doen.



Baukje wij proberen het ook niet met de kalender in de hand te doen. Maar das soms best lastig. Zeker ook omdat het bij Sven toch even geduurd heeft. Maar laat ik het zo zeggen. Ik heb dit weekje vakantie wel goed gepland :mrgreen:



Mila lekker, zwemmen met Mees. Dat is iets wat ik nou nog nooit gedaan heb. Met Sven naar het zwembad. Op de een of andere manier komt er niets van :oops:



Pien leuk hè, al die tassen met kleding doorspitten. Ik krijg regelmatig een tas kleding van mijn neef. Oh heerlijk, kan me helemaal uitleven met dat soort dingen.



Sven is daarstraks zo hard gevallen. Agossie. Met zijn hoofd vol op de grond, buiten ook nog. Gevolg, hoofd geschaafd en een dikke buil en heeeeeeeeeeeeeeeeel veel tranen. Bahbahbah, dat doet pijn, ook bij mama. Hij zit nu bij papa zijn verdriet weg te drinken.

Nou later meer, het is mooi weer. Ik ga zo nog even fietsen met Sven.

Chester: wat zielig van Sven en nog wel buiten vallen ook.



Wij gaan ook niet met de kalander in de hand doen. Gewoon wanneer wij zin hebben.

@chester wrote:

Hij zit nu bij papa zijn verdriet weg te drinken.

:mrgreen: met roosvicee hoop ik :mrgreen:

Arm ventje. Geef 'm maar een virtuele :-* van mij.


Ik ben een paar dagen offline. We gaan naar Lowlands. Ben maandag weer terug.
Jullie veel plezier met klussen :wink:

Groetjes
Pien

Pien veel plezier bij lowlands.

Hahaha, Sven drinkt diksap hoor :snooty: :mrgreen:



Het arme kuiken is alweer gevallen. Nog meer wonden erbij. Nu ook de kin kapot en een dikke lip. :? Tja, groot worden doe je met vallen en opstaan hè.



Volgens mij ist eitjesdag voor mij. Ik heb al de hele dag pijn in mijn buik en dat heb ik bijna iedere maand als het zover is. Dus manlief maar weer eens lief aankijken :mrgreen:

Tis rustig hier, niemand wat te melden 8)

Hallo iedereen!



Ik heb wel wat te melden hoor Ester! :wink: We hebben een leuke rode 2-zits bank gekocht!

Dit is 'm! Beetje erg rare foto, nouja, een indruk van de bank…

Blijft er nog wel wat over van Sven?? Dat denk ik de laatste dagen namelijk over Mees, die begint dus ook te lopen: begint ie te waggelen, en laat zich dan te pas en te onpas richting mij vallen. Hij denkt dat ik hem gewoon altijd opvang… Kunst en vliegwerk, dat leren lopen (en leren vallen!!)



[/b]Pien[/b] Ik ben jaloers zeg, Lowlands… Zou ik nu ook wel voor een paar daagjes willen zijn. Ben benieuwd hoe het was als je weer terug komt. Neem je Susanne ook gezellig mee? Rockchickie!! :inlove:



Hoe is het met Alyssa Ellen? Gaat het weer wat beter met haar? En met jullie? Iets meer uitgeslapen? Ik hoop 't voor je.



Bij ons zijn de eitjes dagen ook aangebroken, haha! Gister dus even geprobeerd een babietje te maken! :mrgreen: Spannend!!!



Heeft Pien haar smaakpallet nog verder uitgebreid Baukje??



Ik heb vannacht zzooooo SLECHT geslapen, pas om 2 uur viel ik in slaap, bah. Mijn hersenen werkten opvolle toeren: moest steeds aan eventuele nieuwe babietjes (nouja, eentje dan) denken. Nu al slapeloze nachten dus door dat kindje… :think: :wink:



Ga nu ontbijten. Tot forums -

Mila

Hej, het lukt niet met die bank foto. jammer.

Waar maak ik een banner voor Mees??

Bij community, volgens mij op dezelfde plek als waar je je cyclusbanner maakt. Ik heb ff snel gegekeken. Idd bij community en dan naar hebbedingetjes.



Jammer dat de foto van de bank niet gelukt is. En ach, die arme Mees ook maar vallen steeds. Niks aan, het is echt met vallen en opstaan, maar foei wat doet dat soms pijn.



Eet smakelijk Mila, het spijt me maar ik ga zo slapen. Tis hier al laat zeg maar :mrgreen:

Hoi hoi,



Poeh vallen en opstaan praat me er niet van hier nog een klein prinsesje onder de blauwe plekken. Echt zielig. Maar ja we zullen het maar leergeld noemen vanacht droomde ik dat ze los kon lopen ineens… Ben benieuwd misschien wel een voorspellende droom :smiley: . Steekt ze straks ineens de kamer door ofzo.



Pien Lowlands leuk joh. Vroeger ging ik wel eens naar een ander festival van een iets ander genre Dynamo open air ( weet niet of iemand dit wat zegt? Metalmeis was ik ). Inmiddels zijn die wilde haren er wel af hoor en ben ik nu een lekkere burgertrut geworden :mrgreen: . Tegenwoordig luister ik vanalles zelfs Mozart zit hier vaak in de CD. Maar dat heeft meer met manlief zijn passie te maken. Hij speelt Hoorn. Ik hoop dat je het heel leuk hebt daar en dat het weer ook een beetje meewerkt.



Ohh Mila je hebt het ook hoor prenetale nesteldrang haha. Nieuwe bank wakker liggen 's nacht allemaal kenmerken. Hier heerst het ook maar dan van een zwaarder caliber. We hebben het behang van de muren afgetrokken en gaan de huiskamer opknappen. Opnieuw witten (plafond) behangen en verven het word beige met heel mooi warm oranje. Net als onze bank :smiley: . Daarna komt onze bijkeuken aan de beurt gaan we keukenkastjes ophangen en tegelen zodat het allemaal mooi fris en netjes word en de tuin hebben we ook net gedaan.



Ik voel me een beetje vreemd? raar? Ik snap er niets meer van maar volgens mij zit ik nu ook in mijn vruchtbare dagen? Heb al 2 dagen menstruatiepijn Mijn afscheiding is helder eiwitachtig van kleur en nu we toch al ons lief en leed over het net gooien :mrgreen: ook is mijn baarmoedermond zacht en een beetje open? Maar dit is toch wel heel erg vroeg? Gisteren was de 9e dag van mijn cyclus. Plus dat ik gisteren een onwijze drang had om te klussen en dat dan ook maar even gedaan heb :inlove: . Hmm Bizar dan zou of mijn cyclus van geen kant kloppen of gewoon heel kort ofzo? Nou ja we zien wel. Maar je wilt zo graag he!! :oops: . Als ik nu een ovulatietest er tegenaan zou gooien ben ik al te laat denk ik stel dat ik nu al een eisprong heb? Of veeeeel te vroeg en beeld ik het me maar in en let ik er gewoon te veel op.



Maar ja wel fijn om hier mijn hartje even te kunnen luchten.



Tot forums

Alyssa is gelukkig alweer wat opgeknapt, ze slaapt s nachts weer gewoon. Is nu alleen overdag erg moe en hangerig, want ze heeft slaap te kort. Ligt dus veel in bed of op de bank of tegen ons aan te slapen.

Morgen hebben we familiedag in Kamerik, maar papa en Alyssa gaan niet mee dit jaar. Volgend jaar beter en met die weer de hele dag buiten is met een kleine van 1,5 jaar ook niks toch.



Allemaal al druk aan het klussen met de vruchtbare dagen. Mijn vruchtbare dagen zijn zo rond 4 september als ik het goed heb uitgerekend. Dus heb nog 17 dagen maar het aftellen is begonnen.

Ellen fijn dat het al wat beter gaat met Alyssa. En veel plezier morgen op de familiedag.



Leuk he ik heb een poppetje van mezelf gemaakt hij lijkt helemaal :mrgreen: . Ook heb ik mijn banner er maar even af gehaald van mijn cyclus vond het een beetje druk zo. En ik weet even helemaal niet wat ik ervan moet denken. Nog steeds menstruatiepijn hier. Snap er niets van ben benieuwd wanneer ik weer ongesteld word ( of niet :inlove: ) Denk aan een hele korte cyclus maar misschien duurt het wel eeuwen voordat ik weer ongesteld word. Geduld is ook echt een hele slechte eigenschap van me. Sterker nog ik bezit deze eigenschap dus helemaal niet. :think: .



Nou nog geen loslopende Pien hier dus geen voorspellende droom. Kassabonnen niet meer genuttigd maar de stukjes afgetrokken behang ogen ook erg smakelijk :wink: .



Ik denk dat ik maar eens lekker ga buizen op de bank.