Augustus 2005 stoppers deel VII, 8 zwanger van de 17

Ha Ke ik heb je foto al gevonden!!! Die van mij staat bij de zwanger buiken in het showforum hihi…

Maaruh… wat een allemachtig strak buikie heb jij zeg!!! Mooi man… kan wel zien dat je ballerina bent!!! Daar kan ik nou jaloers op worden :wink:

Haha, ben ook wel trots op m’n buikie hoor. Heb er ook héél wat uurtjes buikspieroefeningen opzitten, vroeger was 'ie toch wat minder strak. Gevolg is wel dat 'ie nu niet zo hard wil groeien :? Ach ja, komt vanzelf wel. Had je foto zien staan ja. Mooi buikje al hoor!!!

Vind die foto van Thomas echt helemaal geweldig, super stoer!

Damens sorry dat ik jullie de laatste tijd zo verwaarloost heb.

Garfield ik hoop dat het weekendtje weg je een nieuwe impuls heeft gegeven. Ik kon niet echt goed terug vinden in wat, sterkte in ieder geval.

Nog twee dagen je staat dus al vlak voor je NOD, spannend.

LovelyEllen, of toch maar gewoon ellen, welkom hier de augustus stoppers.

Ik hoop dat je snel zwanger mag worden :!:

balen dat je toch ongi bent geworden, je had toch een goed voorgevoel?

Wat kan je lichaam je soms toch mis leiden.

Oww ik geloof ook echt dat ieder huis z’n kruisje heeft.

Alleen is de ene rug zak zwaarder gevuld dan de andere.

De meeste dinge zullen daarom ook wel een rede hebben, al zie je dat natuurlijk niet altijd zo.

Heel veel sterkte de komende periode, wat een kl*te nieuws zeg van je vrindin d’r moeder.

Ilse wat lekker dat je iedere controle een echo krijgt.

Wel fijn dat je bloeddruk zo netjes blijft.

Yvonne is het nu alweer 2 1/2 maand zeg. Jeetje wat sneu zeg.

Je had toch al van die lange cyclussen, heb je nu dan een ongi over geslagen :?:

Voelt Kylian zich alweer wat beter :?: Zeilig hoor die doorkomende tandjes.

Corien balen dat de test maar een streep je aan gaf, ik hoop dat de hormoontjes nog te weinig waren op dat moment.

Ik blijf hoop houden zolang ze er niet zijn :!:

Ke wat een geweldig nieuws van je schoonzus zeg :!:

Zag trouwens ergens een foto staan van jouw buikje, jeetje wat een strak buikje, maar er komt nu wel een mooie ronding in.

Erika wat een gave foto van je ventje in ski pak :inlove: Heel stoer :!:

En jouw buik is al goed te zien hoor.

Bianca hoe gaat het nu met je?

Wanneer mag je weer na de gyn, ik hoop echt dat je spoedig zwanger zult zijn.

Je verhaal had ik ik al is gelezen, maar wordt er iedere keer toch weer stil van, vind het knap dat je nog zo positief in in het leven staat.

Ik hoop echt dat je dit jaar je kindje in je armen mag sluiten.

Verder is hier alles weer in rustiger waar water vorige week maandag is mijn broertje ongedwogen op genomen.

Was alle erg heftig, maar ben gisteren voor het eerst bij hem langs gweest dat heeft me goed gedaan.

Wederom vorige week do en vrijdag oudbloed verlies, gelukkig maakte ik me dit keer niet zo druk. Maar toch ben je weer ff van de leg.

Weinig last van andere kwaaltjes dus dat is erg lekker, al is soms wat bevestiging ook erg fijn.

Morge heb ik een controle echo en daarna wordt door de gyn besloten of ik onder behandeling bij hem moet blijven.

Ik hoop van niet, maar als het nodig is het niet anders :!:

Voor al damens die nog wat hormoontjes kunnen gebruiken, ik heb er nu meer dan genoeg waarschijnlijk.

Dus hier komen ze :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**: Vangen maar :!:

Jeetje is wel weer een heel verhaal geworden zeg :mrgreen:

Hallo hallo,

Hier nog steeds geen nieuws en ook geen :evil: :evil:

We wachten rustig af. Ik heb wel behoorlijk last van mijn maag… :? Niet dat ik moet overgeven, maar als ik iets eet, maakt niet uit wat, dan valt dat als een blok…

Peter en ik hebben wel zoiets van als ik nu dit weekend nog niet ongesteld ben dan is een bezoekje aan de ha misschien niet overbodig…

Yona, leuk je weer even te “spreken” , hahaha he maarre je broertje, hopelijk niets ernstig? Of heb ik iets gemist?

Ellen wat rot voor je al dat verdriet om je heen en dan ook nog eens ongesteld, bah!

Hey Corien, wat gek joh, nog steeds geen duivels. Zou het dan toch… Heb je er al een 2e test tegenaan gegooid?

Yona, fijn om te horen dat alles goed met je gaat! Succes morgen bij je echo! Laat je ons ff weten hoe het was?

Hier weinig nieuws. Net nog even lekker een uurtje geslapen, was weer even nodig. Nu maar even wat nuttigs doen, voor de verandering…

xHeske

Corien ik blijf hopen dat je toch zwanger bent. Het komt wel vaker voor dat vrouwen de eerste keer neagatief testen maar toch zwanger blijken te zijn.

Ik zou het in ieder geval helemaal geweldig vinden, blijf toch nog door duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: .

Maar ik denk dat je niks gemist hebt hoor, ik heb er nooit iets hier over geschreven denk ik.

Me broertje is vorige week maandag gedwongen op genomen op een afdeling acute psychiatrie.

We tobben al jaren met hem, maar vorige week stroomde de emmer weer over, ik ben blij dat hij nu in de juiste handen is.

Haha misschien heb jij hem zelfs wel op de afdeling, zelf ben ik ook verpleegkundige maar het blijft toch een vak arpart om met zulke mensen te kunnen werken.

Hij leid in ieder geval aan psychose, maar wij denken ook aan schizofrenie maar dat zijn ze nog aan het ondezoeken.

Ik ben blij dat hij nu in de juiste handen is, heb hem gisteren voor het eerst bezocht en zag dat het goed met hem ging dat doet me weer goed.

Ke heerlijk he soms ff een middag dutje doen, moet bekennen dat ik net ook ff een uurtje heb gelegen :eh:

Heske wat een arparte naam zeg, echt nog nooit van gehoord.

Hoe komen je ouders aan die naam :?:

Haha, ja, creatieve ouders… :wink: 't Is een friese naam, maar mijn ouders kenden iemand die zo heette en vonden het wel een leuke naam. Dus nu zit ik ermee opgescheept :wink: Ach, mijn vriend heet Tjipke, dus ik mag niet klagen :smiley: We zijn wel een leuk stel zo, met onze rare namen… Ke&Ke…

Wel heftig zeg Yona, van je broertje. Maar fijn dat hij nu in goede handen is!

xHeske

Yona,

Goed dat je broertje nu in goede handen is, met de juiste medicatie is het voor hemzelf en voor jullie een heel stuk aangenamer! Hij zal niet bij mij “op de afdeling” zitten; ik werk namelijk op een dag activiteitencentrum. De mensen die bij ons komen wonen of zelfstandig, of begeleid/beschermd… en wij behandelen ook niet, wij verzorgen de dagbesteding.

Heske,

ik heb nog geen tweede test gedaan; ik merk dat ik daar nu een beetje huiverig voor ben; ik vond het afgelopen zaterdag erg teleurstellend merkte ik. Maar ja als er na het weekend nog niets is dan zal ik wel eerst een test doen voor we naar de ha gaan.

Wat ik wel merk wat ook anders is, even meidenpraat … :oops: als ik mij afveeg na het plassen merk ik dat het wel lijkt alsof de boel wat verzakt is…, het lijkt er op als of mijn baarmoeder wat lager zit…? Zou dat kunnen? Klinkt dat bekend???

Hoi meiden,

Ik ben terug van het weekendje!

Het was gezellig, maar mijn ouders hadden allebei een dag buikgriep, dus dat was minder…

En de :evil: :evil: kwamen zaterdag. Mijn nieuwe NOD is 21 feb.

Gelukkig eindelijk een wat kortere cyclus.

Yona, die impuls was voor onze relatie. Het gaat even niet zo goed en vandaar dat deze ronde eigenlijk al niet meedeed!

Groetjes,

Garfield

hoi meiden weer lekker geklets,

corien voor jou spannend meid ik blijf gewoon duimen hoor,

garfield, jammer v/d duivels meid, liever hadden ze weggebleven hopelijk volgende maand ms meer succes,

zijn je ouders opgeknapt? en hoe gaat het met jou en je hubbie, beetje naar elkaar toegekomen tijdens deze dagen?

Yona ik las net van je brooer, heel veel sterkte voor hem en beterschap , en voor jullie alle mensen om hen heen ook sterkte met hem te steunen en begeleiden, tis heel zwaar,maar met familie en vrienden is het iets draaglijker.

Je schreef

Bianca hoe gaat het nu met je?

Wanneer mag je weer na de gyn, ik hoop echt dat je spoedig zwanger zult zijn.

Je verhaal had ik ik al is gelezen, maar wordt er iedere keer toch weer stil van, vind het knap dat je nog zo positief in in het leven staat.

Ik hoop echt dat je dit jaar je kindje in je armen mag sluiten.

Dank je , lief van je , met mij gaat het wel hoor eigenlijk heel goed, we gaan gewoon verder. Ik moet de 6e febr en 20e febr naar de gyn toe, andre gaat de 6e mee.

Erika, fijn dat je weer terug bent, en dat je vakantie zo heerlijk was, de fotos zijn geweldig geworden ( op je site, ) leuk leuk leuk,

hoe voel je je verder kwa zwangerschap , alles zijn gangetje?

nou toedels meiden ,

ik ga zo shoppen

Tja, Corien, kan me wel voorstellen dat je bang bent om nog een keer teleurgesteld te worden. Dat je baarmoeder lager lijkt te liggen zou natuurlijk wel kunnen betekenen dat je zwanger bent, al heb ik dat persoonlijk niet echt gevoeld. Maar je zei laatst ook dat je zo snel vol zit als je wat eet, dat alles zo zwaar valt. Dat herken ik dan wel weer héél duidelijk. Maar ja, kan ook door de spanning komen. Meid, het blijft natuurlijk afwachten. En ondertussen blijf ik voor je duimen!

Garfield, fijn dat het weekend gezellig is geweest, maar balen voor je ouders. Maar wat belangrijker is: hoe is het nu met jou en je vriend/man? Hoop voor je dat alles op z’n pootjes terecht komt.

Bianca, lekker geshopt? Ik heb gisteren weer salaris gehad en heb nu ook zo’n zin om de stad in te gaan. Heb alleen eigenlijk geen tijd en moet m’n geld ook een beetje opzij zetten, want 28 maart gaan we op vakantie! Maar ja, m’n buikie groeit wel door, dus ik moet straks toch wel aan de positiekleding… :?

xHeske

Ja hier alles zijn gangetje, vanaf nu heet de beeb Jetje omdat iedereen dankt dat het een meisje wordt, al dacht iedereen dat bij Thomas ook :think:

Ik voel me verder prima, de vermoeidheid zakt langzaam af en maken plaats voor enorme onweerstaanbare vreetbuien… Ja wat moet je daar mee…

Ja leuk he die foto’s! Het is ook zo’n lekker mannetje :inlove:

Met jou ook alles goed? msn is weer eens van de comp af, zal hem weer even opnieuw downloaden.

Waar heb je voor geshopt? Ik ben net even bij de hema geweest, kreeg gisteren de folder door de bus en zulke leuke nachtlampjes en dekbedovertrekken, die heb ik maar eens gekocht en 2 van die grote lime- kleur stapelbakken voor Thomas zijn speelgoed, en een aankleedkussenhoes, want die oude zijn op mirakuleuze manier verdwenen… Heb geen idee waar ze zijn…

Ben dus nu aan de was, want die dekbedovertrekken moeten natuurlijk direct op mijn bedje liggen!!!

Jemig Corien, wat een onzekerheid… ja een negatieve test is echt heel erg teleurstellend, ik ken het gevoel maar al te goed… Ik duim voor je hoor :thumbup:

En Garfield dat is balen… dan wel prettig dat je cylus wat korter is, maar dat is dan ook het enige… bah…

Hoe is het nu met jullie relatie dan?? Of wordt ik nu te nieuwsgierig… dan negeer je de vraag maar gewoon hoor!!

Haha, Erika, bij ons denkt ook iedereen dat het een meisje is, maar we noemen ons beebje nog steeds Kareltje. Kwam mijn vriend mee aanzetten toen we net een paar dagen wisten dat ik zwanger was, en dat is er een beetje in gebleven.

Ga zo ff met m’n vriend naar de hypotheker. We kunnen als het goed is nog een bepaald bedrag opnemen voor verbouwing aan het huis. En dat leek ons nu wel handig, zodat we ruimte kunnen maken voor de babykamer. Op zolder komt een dakkapel en dan maken we daar 2 aparte kamers. Eén daarvan wordt de studeerkamer, en dan wordt de kamer die nu de studeerkamer is, de babykamer. En als we nu genoeg geld op kunnen nemen, verbouwen we ook de badkamer, want die is echt aan vervanging toe. Ben benieuwd of het allemaal gaat lukken.

En als we daar dan toch zijn lopen we meteen maar even door naar de Hema. Had het foldertje ook gezien, en inderdaad: leuke aanbiedingen nu! Aankleedkussenhoes heb ik al, maar hoor van iedereen dat het geen overbodige luxe is om er twee te hebben.

Ga nu ff m’n jaaropgave zoeken, want die heeft de hypotheker nodig.

xHeske

Hallo hallo,

Leuk dat het weer wat drukker is, in ons cluppie :smiley:

Hier nog geen nieuws… en geen :evil: :evil:

Ik begin wat verkouden te worden, lekker niezen enzo, hahaha stom hè soms vind ik niezen zo’n lekker gevoel, het ruimt lekker op hahahaha!!!

“Gek wijf” ben ik soms, hahaha!

He Garfield hoe is het inmiddels in de thuissituatie?

Hoi Meiden!

O Corien wat spannend meid! Hoe lang ben je nu precies overtijd? Rustig afwachten niet opgeven met hopen!

He ke ik ga zo even dat beroemde buikje van jou opzoeken bij het showforum.

Yona wat rot van je broertje zeg. Schizofrenie wat heftig zeg! Ik hoop dat ze hem daar kunnen behandelen en het voor jullie iets rustiger wordt.

He Garfield bij mij kwamen de duivels maandag dus ik zat ook even te balen hoor!..maar we gaan gewoon weer aan ronde 7 beginnen meid!

Gaan we voor een schorpioentje! Mijn cyclus is trouwens nou ook ineens korter aan het worden, gek he! Afgelopen twee maanden zat ik op 36 dagen en nu ineens op 30 dus dat is best wel gek eigenlijk…

Ik merk ook dat ik nu weer wat zwaarder aan het menstrueren ben…ook zoiets. Misschien stabiliseerd het zich nu een beetje en kunnen we weer wat gerichter mikken :wink:

Bianc jij heb de 6 februari dus een afspraak bij de gyn. Nou ik ben heel benieuwd dus houd ons wel op de hoogte he meis. Verder lekker geshopt?

Nou ik ga even op het showforum kijken! Daaaaaaaaaaaaaaaaag!

Groetjes

Ellen

Hoi meiden,

Corien, wat wordt je in spanning gehouden zeg. Nu maar hopen dat het niet voor niks is :wink:

Tja, de thuissituatie. Ik heb begin januari aangegeven dat ik het niet meer zag zitten tussen ons en dat is natuurlijk flink aangekomen. Inmiddels vind ik wel dat ik het nog een kans moet geven, maar toch blijft er iets in mijn achterhoofd knagen en dat is helemaal niet leuk.

Gisteren zijn we samen naar de Griek geweest en dat was eindelijk weer eens als vanouds gezellig. Maar voor de lange termijn heb ik nog steeds twijfels. Ik vraag me eigenlijk ook af of ik niet beter weer aan de pil kan gaan, maar aan de andere kant vind ik het wel een fijn idee dat alles nu natuurlijk gaat. Maarja, met mijn wisselende cyclus schiet het ook niet op. Dat ga ik binnenkort toch maar eens aankaarten met het risico dat hij er dan evengoed mee wil kappen. Hij is nl. nogal van het alles of niets.

Lang verhaal, sorry. Maar dan weten jullie een beetje hoe ik er nu in steek. Als ik het zo typ, lijkt het eigenlijk wel erg negatief :?

Groetjes Garfield

Nou Ke ik kan je foto niet vinden…misschien moet je me eerst maar eens vertellen waar ik hem kan vinden :oops:

Ik heb jou buikje wel gezien erika, mooi hoor!

Sorry hoor Garfield dat ik er zo tussendoor kom knallen…

Wel moeilijk hoor meis zo’n situatie…Gaan jullie al lang met elkaar?

Maar als het zo knaagt in je achterhoofd heeft het dan nog wel zin om door te gaan?

Ik wil me er niet mee bemoeien hoor meis…ik hoop dat je voor jezelf de juiste beslissing zult maken…

kus

he garfield ik vindt het spijtig voor je ( voor jullie ) te lezen dat het zo loopt momenteel,

een kinderwens gaat al met spanningen en dat is geond, als het danook nog es niet gelijk lukt is die druk nog groter.

Het is zo rot als je relatie die spanning opneemt en het negatief uitpakt.

Ik wens je toch toe dat het goed gaat komen, als het is dat ok jij dat graag wilt,

heel veel liefs van mij , :-*

Sorry meiden dat ik hier even niet ben geweest… maar ik heb een vermoeiende week achter de rug. Kylian was een beetje aan het kwakkelen… wat koorts, pijn in zijn keel, doorkomende tandjes etc. Hij werd dus iedere nacht wakker en wilde dan niet meer slapen, dus voor mama ook weinig slaap.

Zelf ben ik ook flink verkouden en heb keelpijn, dus daar werd ik ook al niet vrolijker van.

Ik ben afgelopen zaterdag eindelijk ongi geworden. Was dus een cyclus van 73 dagen :evil: :cry: . Ik hoop dat dit niet de trend is voor de volgende cyclussen want daar wordt ik dan toch niet echt vrolijk van.

Ik merk wel dat ik door deze lange cyclus er gewoon minder mee bezig ben dat ik nog een keer zwanger wil zijn. Ik heb me er ook al bij neergelegd dat het goed mogelijk is dat het bij Kylian blijft.

Ik heb alles heel vluchtig bijgelezen, maar weet al niet meer waar ik allemaal op wilde reageren. Ik kom vanaf nu wel weer regelmatig hier kijken !!

tot laters.

He garfield, dat is niet zo mooi… neem vooral je tijd en kies voor jezelf of dat nou samen is … of misschien alleen. Jij moet wel met jezelf door een deur kunnen…

Sterkte meid.

Hier nog geen nieuws, dwz ik heb gisteravond weer een test gedaan en die was ook negatief. Vanmorgen heb ik de ha gebeld en ik kon een plasje komen brengen. Ook zij hebben een test gedaan ook die was negatief (nou duidelijker kan het volgens mij niet). A.s. woensdag heb ik sochtends een afspraak bij de ha om eens te praten wat dit nu betekent en wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn.

… schiet mij maar lek, ik weet het niet meer …

Afijn, ik ga vanavond voor een lang weekend met de hele familie even d’r uit een huisje in Drenthe. Dus ik meld mij in de loop van volgende week weer.

Wat ik jullie ook nog wil vertellen is dat ik erover zit te denken om misschien een tijdje even wat minder op KOK te komen , het gewoon maar doorgaan met je leventje en niet zo met het zwanger worden bezig zijn is best wel moeijlijk als je iedere dag even op kok kijkt en mee schrijft.

Ik kom in ieder geval volgende week nog even langs :wink:

Liefs Corien