Augustus 2005 stoppers deel lV (al 3 zwanger van de 16)

Ilse,



Tuurlijk mag je dat trouwens vragen hoor. Maar ik voel helemaal niks, net als de afgelopen keer, dus ik verwacht eigenlijk ook niks. Ik ben er op de een of andere manier van overtuigd dat je het tegen die tijd toch aan je lichaam merkt, maar misschien is dat ook wel niet zo. Dat idee heb ik in ieder geval, dus we wachten het maar even af!



Garfield

ik duim voor je garfield :thumbup: :thumbup: :thumbup:





wij vrijen meestal rond de 3 a 4 keer manlief wil niet gedwongen vrijen.



Maar ik let toch wel op dat het om de dag is het liefst vooral nu in me vruchbare dagen ben ik toch wel alert

Wow Garfield, spannend voor jou vandaag! Ik voelde helemaal niets rond mn Nod toen ik zwanger was, begon pas na een week of 7 dat ik het aan mn borsten zag maar verder had ik geen kwaaltjes ofzo.



nou Ilse als je 3 a 4 keer per week sex hebt dan kun je je ei bijna niet missen. :mrgreen:



Ben op mn werk dus ga eens aan de gang.

xxx

Garfield, dit was mijn allereerste keer, dus ik had geen idee hoe het nou moest voelen, ik had genoeg kwaaltjes, maar ik dacht dus dat het aan het stoppen met de pil lag… dat mijn lichaam weer moest wennen. Ja, of dat ik gewoon ongesteld werd.

Vorige week voelde ik me dus ontzettend moe en was ik wat misselijk, maar ja… omdat ik die zaterdag een test had gedaan en die negatief was, had ik echt zoiets van, nee, ik ben niet zwanger. En nu maar hopen dat de ongi snel komt… De test op 1 oktober deed ik meer omdat ik het 100% zeker wilde weten, want toch twijfelde ik, hopen dat ik wel zwanger zou zijn! Ik bleef maar kijken naar het testje en op een gegeven moment kwam er dus een streepje. Kon het echt niet geloven… En nu nog steeds niet haha



Denk pas dat het een beetje tot me door gaat dringen, als we het aan mensen hebben verteld, zoals mijn ouders, zijn ouders enz.



Heb al een leuk ideetje gevonden op internet om hetaan mijn ouders te vertellen:

een fotolijstje met dit gedicht erin:



Jullie kunnen mij nog niet horen

jullie kunnen mij nog niet zien

in juni wordt ik geboren

mag mijn foto in dit lijstje dan misschien?



maar misschien vind ik nog wel iets anders :stuck_out_tongue:



michar, mijn vriend en ik deden het ongeveer 3 keer in de week, soms minder, soms meer. Nu wil ik weer, maar hij nog niet :stuck_out_tongue:



Owja, mijn vriend wil niet weten wat het wordt, ik heb altijd gezegd, ik wel, maar nu lijkt mij het ook wel spannend om het niet te weten en pas bij de bevalling :slight_smile:



ik ga nu ook weer even aan het werk



liefs Monique

Zo, weer ff bijgelezen…



Die shopdrang herken ik wel een beetje, maar ik houd me in! Ik moet wel zeggen dat ik babykleertjes altijd al onweerstaanbaar heb gevonden. Was altijd een feest als er iemand was bevallen, dan mocht ik weer iets leuks uitzoeken. Toen mijn collega bij ballet bevallen was hebben we namens de hele balletschool cadeautjes gekocht. Eén groot feest, we hadden super veel geld opeens en konden vanalles kopen!



Mijn vriend en ik doen het eigenlijk bijna iedere dag. Misschien komt dat omdat we elkaar nog niet zo héél erg lang kennen (ruim 2 jaar)… In ieder geval vind ik het fijn dat hij altijd zin heeft, dan is het tenminste nooit zo dat ik wel wil en hij niet. Maar we doen 't nooit als één van ons geen zin heeft, al staat m’n ei op springen! Zoals jullie ook al zeiden: het moet wel leuk blijven! En om de dag is geloof ik zelfs het beste, volgens mij eigenlijk beter dan iedere dag. Maar ik ga me ook niet inhouden! Ik ga er pas echt rekening mee houden als het langer blijkt te duren.



Daantjuh, rot joh, je zus en je zwager zo verdrietig… Een leerling van mij (klinkt als een kind nu, maar is een vrouw van ca 40), was gister ook weer helemaal in tranen. Na 17 jaar is haar relatie over (niet haar keuze), een half jaar nu, en sinds dit weekend weet ze dat haar ex een nieuwe vriendin heeft. Ze wonen nu noodgedwongen nog samen in 1 huis (gelukkig een heel groot huis), in december gaat zij verhuizen, en die nieuwe vriendin komt daar ook over de vloer. Ze zat er ook echt helemaal doorheen nu, zo zielig.



Oh, en heb je auto al???



xKe

Monique,



Wat leuk hè, om daar nu over na te denken. Hoe je het gaat vertellen aan jullie ouders. Mijn vriend en ik zeiden altijd dat we het niet willen weten, maar het lijkt me toch ook wel leuk als je het samen wel al weet… en vooral praktisch natuurlijk.



Tja, het klussen zou bij ons wel wat vaker kunnen. Doordeweeks zijn we allebei zo druk, dat we er dan eigenlijk nauwelijks aan toe komen. Als we dan on in ons mandje liggen, zijn we zo vertrokken!



Groetjes

Garfield

Lijkt me ook zo leuk, om na te denken over al die dingen. Hoe ga je het je ouders vertellen, welke kleuren in de babykamer, namen verzinnen…



Ik weet echt niet of ik zou willen weten of het een jongen of een meisje wordt. Heb altijd gezegd van niet… maar eigenlijk weet ik dat niet zo zeker. Zou het in ieder geval, als ik het wist, aan niemand vertellen (behalve aan m’n vriend natuurlijk).



Garfield, al nieuws? Wie weet ben jij de volgende, zou zomaar kunnen! Spannend!



xKe

Dank je Ke!!



Hier nog geen :twisted: :twisted: , maar het is ook nog vroeg.

Ik wacht sowieso met testen tot het weekend als ze er dan nog niet zijn!



xx Garfield

Wij hebben eigenlijk bijna nog niks gekocht al trekken die winkels wel hoor!

Gelukkig zijn er dit jaar drie kleintjes geboren bij twee vrindinnen en me schoonzus, dus kan ik toch af en toe neuzen op die afdelingen HEERLIJK.

Wat we wel gekocht hebben was een heel kleinzacht beertje (staat in me porfiel hier naast), toen ik net was gestopt met de pil. Die ligt nu bij ons in bed, en kan dan straks ooit in het wiegje.



Monique; komt vast wel weer goed met je vriend, hij zal het nu nog allemaal wat eng vinden.



Daantjuh; pff wat een vervelende situatie, als je ziet dat twee mensen waar je veel van houdt zoveel verdriet hebben. Helemaal moeilijk om er ook nog kinderen in het spel zijn.

Tuurlijk hoop iedereen dat hij nooit zelf in zo situatie komt van scheiden ect. gatver

Maar je auto was super zoals je al schreef, wat voor kleur is tie?



Michar; wij vrijen nu zo’n twee a drie keer per week, dat is voor ons al veel meer :oops: dan toen ik aan de pil was.

Mijn man zegt ook die pil komt er niet meer in, voor en toen ik net aan de pil was wouden we dagelijks wel vrijen.

Maar dat werdt steeds minder met de jaren :cry: Hij wou wel, maar het stond mijn steeds vaker tegen.

We zeiden dan wel eens tegen elkaar, hoe moet dan dan straks als we ooit kinderwens hebben. Hahaha gelukkig is dat ook weer terug gekomen :smiley:



Marloes; Ik heb gisteravond ook dat programma gezien van dat meisje dat geen gezicht heeft op Talpa.

Echt schokkend, wat een drama voor dat meisje en natuurlijk de rest van het gezin. Iedere keer die operaties, de onzekerheid ect.

Je snapt ook niet dat dit niet te zien was op echo’s, dachten aan een pff Schisis nou dan is het zoiets echt schokkend



Pff is wel weer een heel verhaal geworden.

Over de babykleertjes, ja, het is natuurlijk erg handig als je vantevoren weet wat het word, maar ja, mijn vriend wil het niet weten. En daarom ik ook niet, want ik kan het toch niet stilhouden haha



Wij willen van onze computerkamer de babykamer maken. Die is nu geel met groen.



zal ff foto zoeken…



hier is ie:





Mijn vriend wil het zo houden, de kleuren dan :P, maar ik had zelf iets heel anders in gedachten… Ik wil namelijk veel limegroen gebruiken (zoals de gordijnen en lakentjes) en ook beetje oranje en ja… dat past niet echt omdat de vloerbedekking groen is. Ach, misschien vinden we iets anders leuks :slight_smile:

Tja wat betreft het klussen zitten wij ook wel onder het gemiddelde… Mijn vriend werkt 's avonds en ik overdag, ik slaap vaak al als hij thuis komt, dus wij zijn ook op de weekenden aangewezen… ik hoop dat mn ei daar rekening mee houdt :slight_smile:

lime groen is echt in de mode he.



mijn ene vriendin is volgende maand uitgeteld en heeft der kamer ook lime groen.

mijn andere vriendin is 5 maanden en ook haar kamer is lime groen.



Als het bij mij zover is zou ik graag lime groen willen met auqua blauw.



Vanavond wordt er niet geklust me moeder en me oma komen logeren en dan wordt er echt niet gevreeen.



Vindt het erg gezellig dat ze komen ben 2 jaar geleden verhuist van limburg na breda dus me fam woont nu zo ver weg.



Maarja me moeder kan nooit optijd zijn ze zou om 12 uur aanrijden maar nu wordt het al 13.00 uur en om 16.00 heb ik cursus tot 18.00 uur.



Zal wel erg gezellig worden vanavond heb al koekjes ingeslagen.



succes allemaal

Ik vindt lime groen ook helemaal geweldig, zou dat ook zo in een baby kamer willen.

Wij hebben nu nog twee slaapkamers over, naast ons eigen slaapkamer, computerkamer en relexkamer.

Maar we denken dat we dan de kleine kamer nemen, als baby kamer lekker knus. Owwww lijk me geweldig om me daar mee bezig te mogen houden, mmm eerst maar zwanger zien te worden :think:



Ilse; gezellige avond vanavond, haha alle generatie compleet :shock:

Hé klinkt gezellig Ilse! Mijn ouders wonen ook ver weg, want ik ben van een dorpje nog onder Eindhoven verhuisd naar Zoetermeer. Vind het ook altijd heel gezellig als ze op bezoek komen.



Als het zover is dan weten wij ook al welke kamer de babykamer wordt. We hebben nu een kamer over, die nu vol staat met kasten…Met al onze kleren, beddegoed, handdoeken, een kaptafeltje, strijkplank… Beetje overbodig eigenlijk, want in onze slaakamer staat ook nog een hele grote kast vol oude kleren. En die kunnen best naar zolder. Dus die ‘kastenkamer’ kan dan mooi kinderkamer worden. Het is al een heel licht kamertje, met licht laminaat, 3 witte muren en 1 heel lichtblauwe muur. Zal vast nog wel het één en ander geschilderd worden, maar opzich wel een mooie basis zo. Had een keer op internet een mooi kamertje gezien, van bébé-jou. Veel wit, met in de meubeltjes accenten in licht limegroen, lichtroze en ‘lichtoranje’ en één muur in de kleur blauw die wij nu ook hebben. Klinkt nu als een bonte, zoete bedoeling, maar dat viel dus erg mee… Ben er helemaal verliefd op, dus zoiets zal het bij ons ook wel worden. Maar goed, ik loop weer eens op de zaken vooruit, hihi!

Haha, onze computerkamer is mijn domein en moet beslist zo lang mogelijk behouden blijven! De kastenkamer is ook wat groter, en dat vind ik juist wel fijn voor een babykamer.

Als wij tegen die tijd nog in dit huis wonen, wordt het hier ook de kleinste kamer. Dat is nu de logeerkamer annex washok. De droger staat er en de wasmanden en het is er dus vaak een rommeltje.

We hebben ook nog een hele zolder die we eigenlijk niet gebruiken, maarja… daar is geen vaste trap naartoe en dat vind ik wel erg onhandig!



Groetjes

Garfield



ps: wij hebben onze woonkamer erg licht en op de banken grote kussens in lime groen en ook een plateau met van die rosty kaarsen in die kleur…

Bij ons is de computerkamer ons ook heilig :!:



Hoe woont iedereen eigenlijk rijtjeshuis, hoekwoning, flat, vrijstaand, boerderij :?: :?: :?:

Ben weer nieuwsgierig aan gelegd :oops: je hoeft het natuurlijk niet te zeggen :silenced:



Zelf woon ik dus in flevoland.

Woon daar in een vrijstaande woning met vier kamers een dakterars en een badkamer op de eerste verdieping, maar hebben geen zolder.

Op de begane grond nog een werkkamer een inpandige berging en natuurlijk een huiskamer en keuken. :!:

Sam zn babykamer is lilapaars. lilapaarse muren met witte meubeltjes en donkerpaarse accesoires (en een beetje appeltjesgroen). Als wij nog een wonder mogen krijgen dan blijft de babykamer zo als nu, wij willen dan weer niet het geslacht weten, en dan krijgt Sam een nieuwkamer en die maak ik dan felblauw, meer deze kleur met wit en zn kast schilder ik dan turkoise blauw met zilveren grepen. maar goed dat is voor later…



Ke: elke dag sex :shock: pfff dat zou ik echt niet volhouden hoor, mijn man en ik zijn al ruim 10 jaar samen maar daar ligt het niet aan hoor, wij hebben normaal 1x pw hooguit 2x per week sex…nu is het ook iets meer natuurlijk :inlove:



Nou ik ga maar weer eens verders hier.



Garfield nog geen :evil: spannend zeg.



xxx Jolanda

wij wonen in een 2 onder 1 kap, boven hebben we 3 slaapkamers en badkamer, beneden huiskamer, keuken, tuinkamer en garage. (en halletje en toilet 8) ) We zijn wel op zoek naar een vrijstaand huis want boven is het best klein bij ons.

Wij hebben nog een logeerkamer en daar komen dan de computers te staan.



we hebben namelijk niet zo’n groot huis.



We wonen in een rijtjeswoning, 3 slaapkamers, hele kleine badkamer, verder beneden een keuken, woonkamer, kelder en wc en een heel klein halletje. Ook hebben we nog een zolder, maar die gaan we later gebruiken als een logeerkamer. Mijn vriend wil daar een vaste trap naar boven doen, maar ik absoluut niet. Het is ook een huurwoning, dus geen idee of het kan, maar vind het helemaal niks. Als we nou konden staan op zolder dan vond ik het niet erg, maar precies in het midden kan ik staan en verder loopt het schuin af. We hebben wel een aardig grote tuin vergeleken bij de overburen, met een tuinhuisje. :slight_smile:



Het word nog wel wat zeg, want de kinderwagen moet dus in de woonkamer staan, anders past het nergens!