Augustus 2005 stoppers deel lV (al 3 zwanger van de 16)

hai marlous, zie dat je in het nieuwe lijstje mijn nod nog op sept heb staan, helaas is de nieuwe nod 27-10

zo ik ben ook weer even bij gelezen, jeetje wat een verhalen allemaal…

en… 2 zwanger!!!



GEFELICITEERD :o :o :o



We moeten idd het tempo maar een beetje op gaan voeren,… afgelopen serie 2 zwanger de komende serie 4???



ik meld me als eerste wel aan, hahahaha!

veel klusplezier iedereen!

jaaa goed idee. De volgende maand zijn er 4 zwanger, daarna 8…volgens mij is dan iedereen zwanger…hahahha



Met hoeveel zijn we eigenlijk…



hier alles oke…Mateo heeft vanmiddag veel te kort geslapen. Hij ligt nu in bed, maar gaat dus niet slapen he…verdikke…

en om 5 uur moet hij er toch weer uit. dus ik hoop toch dat hij nog even een half uurtje slaapt dan…



verder niets bijzonders te melden…ben verschrikkelijk moe de laatste tijd, dus ik heb echt zin in de vakantie…

Marlous: heb me verrekend, mn nieuwe NOD is 21 okt :oops:

hoi hoi



ik kon me vanochtend niet inhouden en heb stiekum baby spullen gekocht bij de wibra.



Toen ik die 18 dagen overtijd was wist ik zeker dat ik zwanger was en had ik me hoofd de babykamer al ingericht (tja ben snel)

Dus ik wilde graag lime groen en auqua blauw en nu lagen daar dus de gewledigste doeken en lakens voor echt geen geld.



En toen kon ik me dus niet inhouden en heb wat lakentjes, spuugdoekjes en een paar omslagdoeken gekocht in mooi lime groen.



Dacht als me vriend het hoort zal ie wel boos zijn maar hij vondt het prima , we hebben helemaal niks dus alle kleine beetjes helpen.



En als ik het niet over 9 maanden kan gebruiken gebruik ik het wel wat later. Zal heus wel ooit zwanger worden.



Herkennen jullie dit ?

of ben ik de enige die een beetje voorbarig is ?

Hoi hoi,



Ik durf er eigenlijk nog niet over na te denken voordat het zover is. De teleurstelling zal zo ontzettend groot zijn anders als het niet blijkt te lukken/kunnen.

Daar ga ik natuurlijk niet vanuit, maar ik bewaar die pret tot het moment dat ik weet dat het zover is…

Maar klinkt wel leuk wat je hebt gekocht en als je daar zin in hebt, gewoon doen :wink:



Groetjes,

Garfield

Ik kan soms behoorlijk inpulsief zijn en daarnaast een groot gat in me hand.

dus winkelen is echt een ramp.

Ik heb al 2 kinderen dus opzic moet het goed zitten bij mij maarja garantie heb je nooit.



Ik heb een goed gevoel over deze maand en heb ook gezegt dat ik minstens 10 zwangere wil zien het liefst inclusief mezelf :stuck_out_tongue:



dus allemaal flink duimen voor mekaar :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

ow garfield



ik zie dat je morge ongesteld moet worden ?



voel je al wat ?



Als het rot vindt als ik erna vraag moet je het maar zeggen hoor :lol:

Garfield en michar hebben morge hopelijk hun NOD dag, dat wordt weer duimen :thumbup: :pray: :thumbup:

Dan hopen we maar spoedig op positive testen :!:

Meiden hopelijk zijn jullie de eerste gelukkige deze maand.

Hey daan hoe is je nieuwe auto??

Effe showen he?





Monique spannende tijd, hopelijk heb je een fijne zwangerschap meid, er komt u cast veelopje af, probeer er van te genieten he?



Ke afwachten dus he,dekomende dagen hhi je hebt iig kans, succes hoor!!



erika, lief van je dat je er aan denkt hihi, het was ook geen nachtelijk uitsttapje hoor , hihi , eerder in de avond, net na schemer zeg maar, ik ging met iets schemer weer, maar het is goed gegaan,



of ik nog verdrietig bwn, acht nee het blijven van die aanvallen , ze zijn tijdelijk, net of de hormonen dan alle macht hebbn,



Nou meiden succes en idd hopelijkmeer zwanger :stuck_out_tongue: :dance:



Bij mij zit et er dus niet in deze maand

ik wilde nog even reageren op het idee om nu al wat te gaan kopen mbt een kleintje…



ikzelf heb nog niet die neiging, wel lees ik veel (misschien ook wel te veel) over het zwanger worden en wat er allemaal bij komt kijken. Echt iets gaan kopen zoals kleertjes ofzo doe ik nog niet, ik denk dat ik pas die drang krijg op het moment dat ik blijk zwanger te worden. En dan nog erg voorzichtig, in mijn omgeving zijn veel miskramen geweest, dus ik denk zelfs dat ik de magische 12(?) weken afwacht…



Maar ja waar heb ik het over, het zwanger worden moet eerst nog een feit worden

Ik heb zelf ook nog niks gekocht, denk dat ik er ook nog even mee wacht… maar wie weet kom ik dit weekend al wel met spullen thuis.

Ben namelijk shopverslaafd haha

Maar ja… nu ik zwanger ben moet ik op de centjes gaan letten… ow wat word dat moeilijk voor mij!!! :stuck_out_tongue:

Wat geweldig moet dat zijn Monique, het besef dat langzaam groeit en dat het zo heerlijk tot je doordringt wat er allemaal komen gaat!

Voelde jij nou aan je lichaam dat het deze keer anders was en dus raak?



Groetjes

Garfield

Nu ik niet zwanger meer ben maar er wel weer mee bezig zeg maar, hebik het niet zo zeer, de drang spulletjes tekopen is er wel zeker als ik de wibra binnenloop, maar ik houdt me in hoor,



maar ow ja moelijk is het zeker,

Ik koop helemaal niks…eerst zwanger worden…plus ik heb alles nog van Sam natuurlijk, ja alleen als het een meid zou worden moet ik andere kleertjes kopen maar dat is dan pas na de bevalling…maar nee ik wil niet te hard van stapel lopen.



ik ga vanaaf op tijd mn bedje in hebik besloten.



xxx JO

Ga je geen pretecho nemen Jo???



Nou ik dus echt wel hoor. Ik wilde het bij Mateo weten en als ik nu zwanger mag raken al helemaal :wink:



Maar goed, hier ook zat spullen en de hele babyuitzet compleet.

Wat ik misschien wel ga kopen is een babyborn ipv dat onding wat ik bij Mateo heb gebruikt.



En andere dingen die ik miste of heb misgekocht…

En een ledikantje…Als ik nu zwanger raak is matoe 1,5 ofzo en dan is het nog niet prettig om hem in een gewoon bed te laten slapen. Maar ik koop er dan een op marktplaats ofzo. Daar gaat Mateo dan nog even kort in en de beeb in mateo’s bed…



Maar zover is het nog niet…



Bij Mateo heb ik sokjes gekocht om Mark te vertellen dat ik zwanger was. Verder heb ik gewacht tot de magische grens en vanaf 14 ging ik los… :smiley:



Ik ga nu een schokkend programma kijken op Talpa: geboren zonder gezicht ofzo iets. over een meisje dat gewoon geen gezicht heeft. Erg verdrietig…

Oh ja, Marlous, Harm stuurde me vanaaf al een berichtje daarover.

Ik meteen OPNEMEN!

Dus dat bekijk ik morgen even.



Hey meiden, even een persoonlijke vraag voor de meiden die willen antwoorden,

Hebben jullie vaak sex?

En hebben jullie nu VAKER sex?



Ik hoef de standjes niet te weten hoor hihihihihihihihi, maar wij hebben eigenlijk toch wel weinig sex dus ben uhhhh nieuwschierig en benieuwd.

Sorry dat ik zo persoonlijk ben, maar de keus is aan jullie om te antwoorden!







Hey ik heb een idee!!!



Als we nou even allemaal tegelijk samen zwanger worden kunnen we elkar eens ontmoeten!!!

Michar, Mark en ik zijn een standaard stel…

2 a 3 keer in de week…Ik vind sex fijn, maar van mij hoeft het niet elke dag…

de auto is super :thumbup: hij rijd super lekker ben helemaal happy de peppie… :dance: foto volgt snel…



Michar wij doen het zo’n 3 a 4 keer per week… soms minder soms meer…



Na mijn werk ga ik naar mijn zus toe … ga even lekker voor haar en de kleintjes koken… Het gaat niet zo lekker en met de dag gaat ze beseffen dat de scheiding echt doorgezet gaat worden… Dus even een beetje voor haar zorgen… en even beetje afleiding. Pff hoop zelf er nooit voor te komen staan… en zeker niet als er kinderen in het spel zijn… Mijn zwager heeft het er ook al zo moeilijk mee… erg verdrietig als je ziet dat ze allemaal zo’n verdriet hebben. Mijn zwager woont nu bij ons… hij betekend voor mij heel veel en is voor mij gewoon een broer. maar het is wel een moeilijke situatie… Maar doet wel veel pijn om 2 mensen waar je zoveel van houd verdriet te zien hebben…



Nou ga maar weer eens aan het werk :smiley: Fijne dag allemaal



:-*





Daantjuh,



wat vervelend inderdaad om twee mensen om je heen waar je veel om geeft zo verdrietig mee te maken! Het zet je er misschien juist toe aan om zelf meer je best te doen om het niet zover te laten komen…

Positief punt: de auto! Gaaf hoor. Ik rij in een oud koekblik en voorlopig geen geld voor een nieuwe dus ik ben blij dat ie het doet!!



Garfield