Augustus 2005 stoppers deel lV (al 3 zwanger van de 16)

MOJO is zwanger!!!

Monique-Darkangel is zwanger!!!

Michar is zwanger!!!



Wie l Leeftijd l Gestopt l 'ste beeb l NOD



Yona l 27 l 30-07-05 l 1e kindjel 25-10



Bianca l 24 l Aug. '05 l 1e kindje l 14-11



Jolanda l 26 l Sept. '05 l 2e kindje 16-11



Marlous l 27 l Aug. '05 l 2e kindje l 21-10



Garfield l 28 l 10-04-05 l 1e kindjel 11-11



Ke I 26 I Aug '05 I 1e kindje I 18-10



Erika I 26 I Aug '05 I 2e kindje I 06-11



Daantjuh I 26 I Aug '05 I 1e kindje I 24-10



Corien I 29 I Aug '05 I 1e kindje I 27-10



Biebs I 25 I Aug '05 I 1e kindje I 11-10



Zorro I 32 I Aug '05 I 1e kindje I 19-10



Yvonne I 37 I Aug '05 I 2e kindje I 07-11



Ilse I 26 I Aug '05 I 3e kindje I 22-10

hey joepie, een nieuw deel!!!



Ben ook weer ff laat met mijn reacties, maar in ieder geval: Monique, nu je het écht zeker weet, GEFELICITEERD!!!



Wat mijn klusdagen betreft, die waren zo’n beetje dit weekend (of vandaag, of morgen), en daar hebben we gelukkig volop van geprofiteerd. Gelukkig geen zieke vent, of een vent die geen zin had. Hoop alleen dat ik m’n ei al gehad heb… Had gisteren wel ff steken in m’n buik, dus zou kunnen. Maar vandaag en morgen wordt er weinig geklust vrees ik, want dan is m’n ventje 's morgens héél vroeg weg, en ik 's avonds héél laat thuis…



Bianca, ik heb dat trouwens ook: spontaan zin, met de klusdagen in zicht. Of het door de hormonen komt, of door het besef dat het dan opeens raak kan zijn? Ik weet het niet, maar herken het dus wel!

Zo mooi nieuwe deeltje, he he, en met 2 zwangeren op de lijst, dat geeft moed, heerlijk toch?



Hoe is het met je marlous en met de poes nu?

Ow dank je Ke, dus het kan dus wel?



Ik heb dat echt hoor als de onig afgedaan is zeg maar en dan een paar dagen later begint het te kriebelen en dan ben ik gewoon enthousiast,

maar mannen snappen dat niet hoor, denk ik , haha



nou we zien wel ,



jij hebt iig gebruik gemaakt van de dagen dus duimerdeduim maar weer



groetjes bianca

ik sta er nog niet bij.



ilsederooy



leeftijd : 26



gestopt: 10 augustus



3e kindje



nod: 22 okt

ik zie trouwens dat ik de enige ben die aan een 3e begint :stuck_out_tongue:



Mijn kids zijn al een stuk groter emily wordt bijna 10 en wes wordt in juni 8 jaar oud.



Mijn kids zijn van mijn vorig huwlijk dus dit kindje wordt mijn liefdesbaby met mijn vriend.



Mijn vriend is een echte vader voor mijn kids en kan niet wachten tot hij ons kindje in zijn armen mag houden.



Kan zelf ook niet wachten hahaha

Bianc: Sperma overleefd 24 tot 48 uur in je lichaam en soms zelfs 72 uur!! Dus wie weet… :mrgreen:



Ik zit deze week in mn klusdagen! :pray: Ik doe ook de ovulatietesten maar die geven tot nu toe niks aan. Nu hoor ik wel eens dat ze het niet altijd goed doen dus ik ga voor het zekere en maak gewoon gebruik van de dagen ook als de test negatief blijft :mrgreen:

Inderdaad Bianca, best wel kans dat het bij jou nog goedkomt, die spermaatjes die overleven wel even!



Ilse, wat super dat je vriend een goede papa voor je kids is. Heb in mijn omgeving ook wel eens wat anders meegemaakt. (Bij een vriendin van mij. Ze was 7 of 8 toen haar moeder een nieuwe vriend kreeg en ze begint hem nu, op haar 23e, eindelijk een klein beetje te accepteren…Inderdaad, nu ze het huis uit is.)



Zorro: jij ook succes met klussen!



xKe

Al 2 zwanger…dat geeft zeker moed…



Als ik toch een cyclus van 28 dagen heb was gisteren mijn vruchtbaarste dag (en we hebben geklust) en van 33 dan is het de 7e (zijn we 3 jaar getrouwd)…



Hi Ilse, hoe kan ik jou vergeten zijn op de lijst. Nou je staat er op hoor.

maar ben je 26???

Dan was je 16 toen je je eerste kreeg??

Hoe ging dat???



Hier alles goed. We hebben de deur weer in de huiskamer geplaatst, dus daar plast hij niet meer. Hij heeft nu een nieuw plekje gevonden… :evil:

Maf beest…Maar ik vind het al een verademing om niet steeds de bank te moeten wassen.



Nog 6 dagen en dan zit ik heerlijk met mijn gat in Kreta…Heb er zo’n zin in…

Hallo Dames…

Dus Monique, echt zwanger!!! Geweldig!!! We zeiden het toch al? Een streep is een streep :smiley: Wanneer ben je uitgereknd? Of was dat al gevraagd?



Ik heb afgelopen weekend weer lekker gewerkt. Ga straks nog voor mij verjaardag shoppen met mijn mama. Heb mijn zinnen gezet op een paar mooie laarzen en een tas. Ik zie wel even wat voor leuks ik allemaal tegen kom. Ik ben verder gelukkig niet meer zo bleh… paar avonden vroeg naar bed en nu ben ik weer op en top, alleen beetje verkouden.



Ik denk dat je hormonen ook een boel doen tijdens je ei. Je lijf moet je toch kenbaar maken dat je vruchtbaar bent en mss gaat dat dus op die manier dat er een of ander ‘zin in seks’-hormoon vrij komt tijden die dagen. Ik heb er ook ‘last’ van.



Nou ga straks naar mijn moeder toe!! Daaag

ik ben benieuwd hihi , zal wat zijn als je es een maan d minder klust je dan zwanger bent, hihi , we zien wel



marlous, blij ote dat de bank niet meer om o t elassen is,maar wel klote van het nieuwe plekkie, dus t wordt met hem zelf nmog niet echt beter?

Rottig hoor!



Nou meid succes met je cyclus, en met het klussen enso hhi



Lekker vooruitzicht joh naar kreta, wauwie, :stuck_out_tongue:



eriak leuk joh lekker weg straks hopelijk vindt je wat leuks in de stad, fijne middag,



doegieeeeeeeeeeeeeeeeeee :-*

Hahahaha Bianca, jij tikt te snel, je maakt van die maffe foutjes…



Eriak bijvoorbeeld… :mrgreen:

@bianca81 wrote:





marlous, blij ote dat de bank niet meer om o t elassen is,




wat staat hier bijvoorbeeld?????

Hahaha, moet soms ook ff goed kijken wat je allemaal typt Bianca! Maar geeft niks, hebben we ook eens wat te lachen, en het houdt ons lekker bezig om je geheimtaal te ontcijferen…

:stuck_out_tongue:



Marlous, wat een gedoe zeg, met je kat… Eén van onze katten heeft ook een tijd echt overal gepiest en gescheten… Maar hij was niet ziek ofzo, we hebben hem uit 't asiel en het was toen echt een heel angstig katje dat enorm aan de nieuwe situatie moest wennen. Is helemaal goed gekomen, alleen hebben we wel een stuk nieuwe vloerbedekking moeten leggen. Nu hebben in onze nieuwe huisje overal laminaat en dat maakt veel makkelijker schoon!



Erika, shop ze! Ik heb vorige week alweer schandalig veel geld uitgegeven: rokje, vestje, spijkerbroek, trui… Nu wil ik nog laarzen, maar dat zal volgende maand wel worden…



xKe

ow sorry :oops: :?



er staat marlous blij toe dat de bank niet meer om op te plassen is,



en eriak is erika,

Dat begreep ik ook wel hoor lieverd…Ik was je aan het pesten…sorry :twisted:

:twisted: :twisted: niet te best, :naughty:



:lol: :lol:

monique en mojo gefeliciteerd :mrgreen: geniet er lekker van…



Geeft goeie hoop zo… :thumbup:



Hier mijn weekje weer achter de rug… had goeie hoop maar helaas pindakaas… op naar de volgende ronde…



Mijn nod deze maand is 24 okt.





:-*

hoi marlous



ik was inderdaad 16 was aan de pil en raakte zwanger.



Heb er niks over verteld hier omdat het mischien rot is voor sommige vrouwen die moeilijk zwanger worden.



We zijn toen gelijk getrouwt en samen gaan wonen.

Was behoorlijk pittig je bent zo onzeker en naief.

De eerste 5 maanden dood ziek geweest en 16 kg afgevallen.

Rond me 30stige week bleek ik zwangerschapsvergiftging te hebben en werd opgenomen.

met 38 weken werd in ingeleid maar kreeg geen goede ontsluiting dus na 2 dagen weeens gehad te hebben is ze met een keizersnee ter wereld gebracht.

Ook de eerste weken gingen niet vlekkenloos emily kon geen voeding verteren dus tot me borstvoeding op gang was kreeg ze zonde voeding.

Maar ondanks datwas gelijk verliefd op me dochter.

Voor mij was alles nieuw en mooi.



Toen ik later zwanger was van me zoontje en alles perfect ging, hij’s normaal terwereld gekomen en mog gelijk mee na huis.

Was het verschil een stuk groter maarja je weet niet beter de eerste keer.



Maar nu dat ik 10 jaar ouder ben denk ik wel dat ik veel rustiger ben geworen en ook ondekt heb wie ik ben.

Ik heb nu bewust gekozen voor een baby en ben er ook metaal, finacieel helemaal klaar voor.

Bij wes en emily heb ik alles gekregen en bij dit kindje kan ik al mijn dromen waar maken en alles evt. nieuw kopen als ik dat zou willen.



Alles heeft zijn voor en nadelen ben opzich nog zo jong dat als ik 30 ben ik 2 tieners heb.

Ik denk dat ik het wel goed heb gedaan als tiener een baby opvoeden maar geloof dat ik er nu veel beter in staat voor ben.

Mooi verteld en duidelijk uitgelegt!!! Wat een ervaring en wat fijn dat je zo goed nu in het leven staat, dan ben je ook sterk gewest zelf, ondanks hulp van anderen om spullen enzo aan teschaffen is het toch heel wat zo mama te worden , knap van je hoor!



Ik krijg alleen wat vragen ms wil je ze beantwoorden,maar dat hoeft natuurlijk niet hoor!



Vond je het ook moeilijk om in je omgeving te zeggen van je zwangerschap?



En hoe is het trouwen gegaan want als je 16 bent mag dat toch niet zomaar?



Nou , ik hoop dat als je nu weer zwanger bent het ook goed en leuk verloopt,



goretjes