Augustus 2005 stoppers deel III

Blèèèèh!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Red Devils all over!!!

Hm, had ze wel een beetje aan voelen komen, maar vond het toch wel een beetje jammer. Nou ja, nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik weet nu in ieder geval dat m’n cyclus wel regelmatig is gebleven. Nieuwe NOD: 18 oktober.

M’n vriend was geloof ik nog meer teleurgesteld dan ik (die voelde ze natuurlijk ook niet aankomen…). Ik zei: ‘hebben we weer wat te doen komende maand’. Toen was 'ie al wat vrolijker, hihi!

Erika, fijn dat je schoonzusje in ieder geval onder therapie is. En inderdaad ze moet het uiteindelijk zelf doen, maar daarbij kan ze zeker alle steun gebruiken. Dan voel je je misschien machteloos, maar uiteindelijk doe je juist heel veel door een luisterend oor te bieden. Heel veel sterkte ermee hoor!

Hé, Marlous, alle hoop is nu op jou gevestigd geloof ik. Hoe staat het met jouw red devils?

Oh oeps, Marlous je was me al voor… Nou spannend!!!

Duur geintje he, zo’n zieke kat! Eén van onze katten heeft een maand geleden een pootje gebroken. Echt wel heel erg zielig, maar ook voor onze portemonnee. Ruim 400 euro! Moest naar een kliniek om een spalk te laten zetten. Daar moest hij ondewr narcose en aan de beademing. Heel absurd allemaal. Maar goed, gips moet er nu nog een maand om blijven en dan hopen dat 'ie niet meer mank loopt.

xKe

Och, wat zielig…

Tja mijn katten zijn mijn kinderen. Heb daar dus ook alles voor over…

Jullie zien het, zelfs een week droog brood vreten…(rekening van de DA kwam even niet zo uit… :oops: )…

Maar het gaat al een stuk beter met hem en daar gaat het om…

Helemaal waar! Ik heb geld van m’n ouders moeten lenen om m’n treinkaartjes te betalen… Maar ga zo’n beestje niet zomaar de rest van z’n leven kreupel laten lopen. Wordt komende maand ook droog brood vreten, want dan wil ik dat geld aan m’n ouders terugbetalen…

Nou, ik hoop dat hij helemaal opknapt… :-* voor je kat…

Dank je (ook namens de kat!), en hoop voor jou kat natuurlijk hetzelfde!

Ke, balen dat je toe ongi bent geworden :!: Maar nieuwe ronde nieuwe kansen :wink:

Malous, we blijven duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: je NOD was toch vorige week 14 sept. Owwww spannend.

En sterkte met je kat.

Erika wat een rot situatie waarin je schoon zusje zich bevindt.

Maar let ook op je zelf, stress is voor jouw ook niet goed :wink: :!:

Hier is het wachten begonnen nog 8 dagen tot NOD, mijn mannetje denkt dat het deze maand raak is.

Maar mijn gevoel zegt dat oktober of november wordt vreemd he :?

Hey Yona,

Voor jou is het ook spannend aan het worden dus! Ik zal vast voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Op zich wel fijn nu om even van die spanning af te zijn. Kan weer rustig ademhalen en me op andere dingen concentreren…

Heb gisteren trouwens m’n mond voorbij gepraat. M’n mannetje en ik hebben afgesproken om nog niemand te vertellen dat we ‘bezig zijn’. Maar gisteren na ballet vroeg een vriendin (ook ‘balletjuf’) (zelf 1 zoontje van 2) hoe het nu bij ons zat, of we al plannen hadden. Had helemaal niet op die vraag gerekend en ze wist zelf ook niet hoe ze er opeens bij kwam. Ze had me zien dansen en dacht ‘goh, zou toch zomaar kunnen’. Maar ik werd er door overdonderd en wist niet wat ik moest zeggen. Dus toen wisten ze (zat nog iemand bij, heeft een tweeling van 1 jaar oud, 2 meiden) genoeg. Op zich vind ik het wel fijn, kan ik het er ook met hen over hebben. Zij zijn meteen de enigen in mijn omgeving die er over mee kunnen praten, want de rest van m’n vriendinnen zitten nog midden in het studentenleven… Wel alles opgebiecht aan m’n vriend, bleek dat hij het ook al aan een collega had verteld! Dat wordt nog leuk als ik straks zwanger ben, dan kunnen we helemaal niet meer ons mond dichthouden volgens mij!

xKe

Ke, balen dat je toe ongi bent geworden :!: Maar nieuwe ronde nieuwe kansen :wink:

Malous, we blijven duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: je NOD was toch vorige week 14 sept. Owwww spannend.

En sterkte met je kat.

Erika wat een rot situatie waarin je schoon zusje zich bevindt.

Maar let ook op je zelf, stress is voor jouw ook niet goed :wink: :!:

Hier is het wachten begonnen nog 8 dagen tot NOD, mijn mannetje denkt dat het deze maand raak is.

Maar mijn gevoel zegt dat oktober of november wordt vreemd he :?

hoi hoi!

Ke, jammer zeg dat je ongi bent geworden!! ik hoop dat het volgende maand raak is voor je!

Marlous, ik duim ook nog steeds voor je!!! :thumbup: :thumbup:

Hier nog geen echte kwaaltjes, heb alleen al een paar dagen last van mijn buik, kleine steken ietsje rechts vanaf het midden… Ik kon gisteren niet eens op mijn buik liggen omdat ik er zo’n last van had. :frowning:

Had ook al last van mijn onderrug, maar nu niet meer.

Zaterdag is mijn NOD, wel spannend, maar denk niet dat ik de eerste ronde al zwanger ben. Ik hoop het wel natuurlijk :wink:

Gisteren weer stage gelopen. Elke maandag bij een KDV, zit bij de dreumessen, scheetjes zijn het! Nou ja… niet allemaal haha :smiley: :oops:

Liefs Monique

Ik heb ook zwaar moeite om mijn mond te houden… vooral tegen mijn beste vriendin zij wist het als enige de vorige keer ook. maar ja tot nu toe gaat het goed. Het scheelt dat ik er hier openlijk over kan kleppen, dus kan ik mijn ei wel kwijt.

Voor de zielige katten onder ons een dikke knuffels van Bush, onze poes.

Monique: spannend he, en wat duurt dat wachten altijd lang he.

Is dit je eerste ronde. Zelf verwacht ik mijn NOD pas volgende week woensdag als het weer een cyclus van 28 dagen is. Zit nu af tetellen.

Ben je bezig met een opleiding tot leidster kinderdagverblijf?

Lijkt me erg leuk maar lijkt me ook vermoeid straks je zit de hele dag met kleine kinderen :oops:

Hey Monique,

Ook voor jou moeten we flink duimen dus!!!

Leuk zeg, stage op KDV. Heb afgelopen zaterdag de ukkies van ballet weer gezien, en moet zeggen dat ik dat toch wel mis, die mini’s. Geef nu alleen les aan de wat oudere kinderen, omdat ik de juf met de meeste danservaring ben en bovendien de enige die het leuk vind om met pubers om te gaan… Maar die kleintjes zijn zooooo schattig. Nou ja, inderdaad, de meeste dan… Zijn wel allemaal echte meiden. Helemaal gek van K3, roze pakjes met tutuutjes, alles moet glimmen en glitteren… Eigenlijk heel erg, maar da’s dan weer typisch ballet natuurlijk. En soms zit er dan opeens een heel stoer meisje tussen, met zo’n sportbroek met strepen aan de zijkant en een stoer shirtje erboven. Grappig gezicht is dat bij een kind van 7 ofzo. :inlove:

Haha, juist m’n beste vriendin weet nog helemaal niks, en kost me ook geen moeite tegen’haar m’n mond te houden. Juist omdat ik weet dat zij haar mond al helemáál niet kan houden. En ze is ook bevriend met m’n zusje… Wil niet dat m’n familie 't viavia te horen krijgt, dus makkelijk zat!

MMm bij mijn weet ook niemand het dat we bezig zijn om zwanger te worden. Zelfs niet mijn beste vrindin.

Voor mijn ouders zou het hun eerste klein kind zijn, en ze wilt ook echt graag oma worden.

Probeer het er ook met niemand over te hebben des te groter de verassing is :wink:

Vooral omdat wij een aantal jaar geleden echt nog anti kinderen waren :eh: .

Ja, dit is onze eerste ronde :slight_smile: Erg spannend, vooral wat er allemaal bij komt kijken (weten wanneer eisprong, foliumzuur slikken enz). Maar dat maakt het juist nog leuker vind ik. :smiley:

En ja, ik ben bezig met de studie tot leidster kinderdagverblijf, dit doe ik bij het NTI (thuisstudie dus). Ik wil namelijk, als we een kindje krijgen, stoppen met werken (behalve als het echt niet kan ivm geld ofzo, dan moet het wel gelijk) en dan later part-time. Ik ben nu secretaresse, maar dat wil ik niet mijn verdere leven doen.

Ik heb nu pauze (ben nu aan het werk) dus ik ga even eten.

liefs Monique

Hier weet ook niemand dat ik ben gestopt met de pil. Mijn ouders willen erg graag opa en oma worden, ze vertellen dat namelijk aan iedereen, ook vaag genoeg aan ons :stuck_out_tongue:

Ik heb dan nog 2 oudere broers, maar denk niet (hoop niet) dat die eerder zijn dan ons. 1 weet ik zeker van niet (is nog vrijgezel) en de ander ja… geen idee, die spreek ik helaas nooit meer. :frowning: Maar denk ook niet dat die al bezig zijn voor een kindje, die houden nog teveel van hun leventje zo geloof ik…

We waren zaterdag bij een vriend en vriendin en op een gegeven moment kwam het gesprek bij kinderen. Zegt ze ineens: ‘Nou Monique, als jij stopt met de pil moet je het wel zeggen hoor, dan kunnen we samen zwanger proberen te raken’. Heb maar niks gezegd, alleen gelachen. Ik weet dat zij het niet echt meende, ze willen nog een paar jaar wachten. Maar wij niet :stuck_out_tongue:

Leuk, dan ben ik niet de enige die nog aan de studie is! Ik zit nu in de laatste fase van communicatie- en informatiewetenschappen. Heb mijn afstudeerstage inmiddels achter de rug, en kan via dat bedrijf ook freelance blijven werken. Vandaar dat we nu toch al genoeg ‘financiële middelen’ hebben om voor een kindje te gana zorgen. Moet nu nog 1 vak afronden en een afstudeeronderzoek met bijbehorende scriptie. Hoop over een maand of 3 doctorandus (ieks wat klinkt dat truttig!) te zijn. Niet dat die titel me iets doet (behalve brakneigingen!), maar zal blij zijn als m’n studie erop zit. Heeft lang genoeg geduurd! :stuck_out_tongue:

Vind het ook allemaal heel erg spannend hoor, proberen zwanger te worden, met dat foliumzuur enzo (goed verstopt voor als m’n schoonmoeder toevallig langskomt!) en eisprong uitrekenen. Eerste ronde zit er nu voor mij op, maar zo voelt het niet echt, om dat ik nu pas echt weet hoe m’n cyclus is.

Dat ik nog studeer is ook een beetje de reden dat ik het echt nog aan niemand wil vertellen dat we zwanger willen worden, vooral niet aan m’n ouders. Hoe graag ze ook opa en oma willen worden, ik geloof dat ze toch wel graag willen zien dat ik eerst die studie af heb. En ik heb dus geen zin in al die goedbedoelde adviezen, ik wil juist dat ze blij zijn. Dus nog maar ff wachten!