Augustus 2005 stoppers deel III

hey druk hier jamet posten gezellie, k heb alleen geen tijd ombij te lezen alleen 2 poezen ziek, mmm nu beterschap voor de poezen,

nou toedelsssssssss ik ben ervanaaf wel weer, :-*

Hier weet iedereen al weer dat ik gestopt ben…

Ik kan mijn mond gewoon niet houden… :mrgreen:

Ik vind het ook niet zo erg. Ze zijn juist erg geinteresseerd.

Ook toen het bij Mateo 9 maanden duurde en wij toch een beetje angstig werden, vond ik het fijn als iemand er weer naar vroeg. Kon ik een beetje mijn ei kwijt…

Monique, ik ben ook bewust huismama…

Ik werk dus niet en mijn man fulltime…We hebben het niet rijk nu, maar we gaan ook niet dood van de honger. Dus inprincipe gaat het prima.

Kijk, ik mis het best wel als ik dagen moet nadenken of ik wel of niet een mascara kan kopen, maar daar kom ik ook wel weer over heen…

enne voor de duidelijkheid, lion king is mijn verjaardagskadootje. (160,- kunnen wij echt niet betalen…) hahaha

Ik heb trouwens een HBO-opleiding gedaan, niet omdat ik zonodig carriere wilde maken, maar gewoon omdat ik niet wilde stilstaan.

Dus ik heb mijn papiertjes, maar ben liever bij mijn knullie…

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

aaaaaaaaah gossie!! wat een scheetje :smiley: ik zou daar ook liever bij zijn haha

Ik wil ook heel graag huismama worden, maar als ik nu zwanger raak wordt het moeilijk. Mijn vriend zit namelijk nog op school (laatste jaar) en is dus dan net van school af. Als hij een goede baan krijgt is het natuurlijk mooi, maar ja… banen liggen niet voor het oprapen. Tenminste niet in onze regio.

Ik heb dan wel een fulltime baan (nou ja… 32uur) maar wil hier graag weg. Ik werk bij mijn ouders, maar ik wil iets in de buurt vinden, zodat ik mijn auto weg kan doen en mijn vriend en ik een goede 2e-hands kunnen kopen. Ik heb dan wel een goede auto maar echt een meisjes auto (een rood/roze VW Polo) en mijn vriend schaamt zich als hij daarin rijdt hahaha

Hij heeft zelf ook wel een auto, maar die houdt het niet lang meer vol.

En ik twijfel nog steeds of ik dat als kado moet doen haha

Hij wil het ontzettend graag, maar ik heb er het geld niet voor. Nu helemaal niet omdat mijn auto naar de garage is geweest (voor APK en grote beurt) en dat heeft me teveel gekost!!

Dus ik ben al bezig iets anders aan het bedenken, maar ik heb geen idee wat!! Gelukkig heb ik nog een klein maandje… :slight_smile:

Nou, zeg maar tegen hem: als het maar rijdt… :shock:

Maar wel lief dat je dat hem eventueel kado wilt doen, dat is wel een mega-mooi kado…

In welke regio woon jij?

Of wil je dat niet zeggen…

Drenthe :slight_smile:

mja… ik zou het zelf ook fantastisch vinden om dat kado te krijgen, maar die prijs he… En er zijn ook wel goedkopere kaarten (29 euro) maar dan zit je op rang 5, en ik wil natuurlijk wel alles goed kunnen zien :slight_smile:

zoo moeilijk!! :?

@DarkAngel wrote:

Drenthe :slight_smile:

mja… ik zou het zelf ook fantastisch vinden om dat kado te krijgen, maar die prijs he… En er zijn ook wel goedkopere kaarten (29 euro) maar dan zit je op rang 5, en ik wil natuurlijk wel alles goed kunnen zien :slight_smile:

zoo moeilijk!! :?

ooh hahahaha, ik dacht dat je hem een auto kado wilde doen… :oops:

Tja, Lion king lijkt mij echt geweldig, maar ik wilde alleen, als ik op de eerste rang kwam…

Volgens mij kan je bij de goedkoopste kaartjes niet zoveel zien :think:

ow nee hahaha

een auto… pfff… ik heb dus niet eens geld voor de Lion King :stuck_out_tongue:

En ja… nu we dus voor een beebje :wink: gaan moeten we niet teveel geld uit gaan geven aan ‘onnodige’ dingen…

en ja… daar ben ik dus weer erg slecht in, ben shopverslaafd, maar ik denk dat als ik zwanger ben ik vanalles koop voor de kleine ipv voor mezelf!!

Oh ja hoor…

Heb al heel lang niets voor mijzelf gekocht, elke keer als ik wat geld voor mijzelf heb, trekken de babywinkels… :wink:

ja, dat lijkt mij ook. Wilde vorige maandag al langs babywinkels, maar heb mezelf tegengehouden, eerst maar eens zwanger worden!

Ben nu al wel leuke babynamen aan het zoeken :slight_smile:

Oooh ja, namen, nou dat was hier ook een klus hoor…

We kwamen er maar niet uit.

Toen hebben we de beeb in de buik maar Mateo genoemd om te kijken hoe het klonk en of we er gewend aan konden raken.

Ik ben maar wat blij dat het mateo is geworden. Het is ook echt een mateo… :mrgreen:

Hoe komen jullie dan bij die naam? Want ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord :slight_smile:

Ik ben nu aan het kijken op babynamen.nl, heb een lijstje met de mooiste namen en dat laat ik vanavond eens aan mijn vriend zien. Eens kijken wat hij er van vind. We hebben gelukkig ongeveer dezelfde smaak.

Weet je dat ik dat niet eens meer weet…

Ik heb het ergens op internet gezien, we zagen Mattio en Mateo…

Ik vond Mattio wel leuk, maar mark Mateo leuker…

We hebben eerst heel lang Robin gehad, maar dat is zo’n populaire naam en daar houden we niet zo van…

Ik wilde wel een beetje een buitenlandse naam, het liefste spaans (ik ben half spaans…) Mateo is de een spaanse van Matheus of Mathijs, weet het nu niet meer en betekent: geschenk van God .

Nu geloven Mark en ik niet, maar we vonden het toch een mooie betekenis.

Mateo is zeker een geschenk, waar dan ook vandaan…

mateo heet voluit:

Mateo

Tristan (hebben we uit de film ‘Arthur’ gehaald, we keken elkaar (in week 35) aan en die moest er gewoon bij)Treepje op de a, zodat het spaans klinkt, dus fonetisch tristaan.

Marcel (vernoemd naar de beste vriend van Mark

Rudolph (vernoemd naar Mark zijn opa die op 55 jarige leeftijd stierf aan kanker, nu 5 jaar geleden)…

Hij heeft dus 4 namen, aan de ene kant misschien overdreven, maar aan de andere kant: hoe vaak in je leven kan je een kindje nu namen geven.

Malous wat een scheet van een jonge.

En wat een mooi aparte namen zeg, helemaal als je de diepere betekenis weet achter de namen.

Lijkt me ook erg moeilijk om namen te zoeken, waar je allebei een goed gevoel bij hebt en het niet snel te verbasterde of wordt afgekort.

Gelukkig zijn dat zaken waar ik me nu nog niet druk over hoe te maken :think:

Trouwens ff een vraag je wanneer kunnen de eerste zwangerschaps verschijnselen zich voor doen :?:

Moet namelijk sinds vandaag veel vaker naar het toilet dan normaal.

Normaal maar 2 keer per dag en ben nu al meer dan 6 geweest of zal het toch een blaas ontsteking zijn :? :!:

Hele mooie namen!!

Ik heb al een lijstje afgedrukt die ik kan laten zien aan mijn vriend.

Eens kijken hoeveel hij er leuk vind :stuck_out_tongue:

De broer van mijn vriend is overleden… en ja, zou het eigenlijk wel fijn vinden om hem ook te vernoemen… weet alleen niet hoe mijn vriend erover denkt en hoe ik dit moet vragen òf hij dat wel leuk lijkt.

mja… ik ga nu naar huis! eindelijk weer vrij!

Zo meiden, jullie zitten niet stil pffff kan het allemaal niet eens bijlezen, maar heb wel een hele mooie foto gezien van een prins :inlove:

Marlous, wat is het een schat zeg pfffff om verliefd op te worden.

Hij leek me wel wat voor Michelle, maar heb begrepen dat Isabel al de gelukkige is???

Dark Angel, ja moeilijk wat betreft het vernoemen, ben benieuwd wat manlief ervan vind, vind het opzich wel een heel lief idee van je!

Hey meiden, sommigen van jullie voelen de eiersprong toch?

Hoe voel je dat dan?

Wat voel je dan? :think:

Nou ik heb de lijst laten zien en heel veel ervan vind hij mooi!! Jeej!!

Heb alleen nog niet gevraagd over het vernoemen, dat komt nog wel… :slight_smile:

Hmm… kom net onder de douche vandaan en mijn borsten waren gewoon gevoelig als ik ze aanraak, vooral met afdrogen.

Maar ja. dit is ook een ongi kwaal dus ik hoop niet teveel!

Ik ga voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Toen ik zwanger was van Michelle kreeg ik ook gevoelige borsten, dus wie weet

DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM :thumbup:

Darkangel: het is juist een heel mooi gebaar… denk dat je man dat ook zal vinden… Ik vind het iig erg mooi…

Marlous: al meer nieuws?

Michar: over het voelen van de eisprong. Dat voelt als een soort van spanning links of rechts van je buik… net boven je vagina zeg maar… een soort van druk en ineens voel je soort van plop en dan is je eisprong geweest… Althans bij mij…

Nou hier niet echt veel nieuws… Zit weer fijn op me werk… En moet nog wel even…

Iedereen een fijne dag !!

Goedenmorgen dames,

Ik ben net ongesteld geworden.

Aan de ene kant ben ik opgelucht, maar aan de andere kant ook wel een beetje teleurgesteld…

Maar eh, wat zal ik nu doen.

Mijn cyclus van deze maand is dus 33, maar het is altijd 28 geweest.

Welke zal ik aanhouden?

he balen marlous… :frowning: zou wel de 33 aanhouden… En eigenlijk kan je het pas echt zeggen bij de volgende menstruatie… want dan weet je precies hoeveel dagen er dan tussen zitten… je cylus moet weer op gang komen…

trouwens die foto van mateo op vorige blz is prachtig :inlove: