Lousje…meis toch ongi geworden…vreemd he ik ging ook van 28 naar 34 dagen…ik heb nu een gemiddelde van 32 aangehouden maar stel dat ik het dan nog niet zou zijn op mn volgende NOD dan test ik wel pas op dag 34
Hier echt een rotnacht…Sam heeft de hele nacht gehuild…en ik moet werken tot 17 uur…pffffffffffffffffffff
lees vanavond wel bij…
xxx Jolanda
AAAAH Lous wat een mooie foto van jouw mooie knapperd Mateo…wat lijkt hij op je zeg!!
Darkangel: spannend bij jou…ik zou voor Lion king zeker 1ste of 2de rang kopen dan zie je het echt heel goed.
Nou nu ga ik echt aan het werk…
x Jo
Goh Marlous dat is balen voor je.
Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, blijft altijd erg vervelend als je weer ongie wordt
Oww BALEN marloes, maar de onzekerheid is nu weg.
We zullen maar zeggen nieuwe ronde met nieuwe kansen :!:
Ik zou ook een gemiddelde aanhouden van 32 dagen.
Marlous, wat jammer zeg!! Echt balen! Ik duim voor je voor de volgende ronde!
Ik heb het gevoel dat ik elk moment ongi word, heb namelijk sinds vanmorgen een ander soort buikpijn, meer de buikpijn die ik altijd heb als ik ongi word… Ik hoop dat het wegblijft!! Nou ja… als ik zwanger ben dan, anders mag het wel komen. Weet ik tenminste hoe mijn cyclus een is.
Jammer Marlous…maar wat een leuke foto van jou mannetje!! Die maakt vast een hoop goed voor jou vandaag!! Ook op naar de volgende ronde dan maar…
Edwin is gister bij de reumatoloog geweest en hij moet stoppen met de medicijnen die hij nu heeft als we een kindje willen, die vorige miep zei echter altijd dat het niet uitmaakte en dat het zo lang duurde bij ons was gewoon stomme pech… Ja lekker in die tijd dat wij bezig waren is zij 2 keer zwanger geweest dus waar zou zij zich druk om maken…
Nu zijn we dus allebei gestopt met de pil :mrgreen: Zal vragen of Edwin mee wil praten bij de september stoppers… hihi…
Jolanda. Hoe is het nou met sam???
Veel getypt hier dames!
Ik heb het een beetje erg druk, dus nu even tijd om bij te lezen (is alweer nodig na bijna twee dagen)…
Marlous, wat een gave foto van je mannetje zeg!
Ik ben ook aan het twijfelen of ik als verrassing zal regelen of we naar The Lion King zullen gaan en vroeg me dus al af hoeveel je ervan mee zou krijgen als je kaartjes voor de 5e rang koopt. Iemand enig idee?? 4e dan misschien :?
Groetjes Garfield
mja, dat vroeg ik mij dus ook af. Maar ja… vooraan zitten is natuurlijk het mooiste, waarom is het toch zo duur!!! Ze verdienen er genoeg aan.
Vind het ook nog jammer dat de Totaal Ticket maar tot eind deze maand duurt, scheelt ook nog in de kosten.
Ja, haha, dat had ik ook al gezien. Maar wij hebben na de vakantie ingevoerd dat we eens in de twee weken om de beurt op zondag iets leuks plannen. Als ik ‘aan de beurt’ ben, is het al oktober, hihi!
Maar via de ANWB krijg je 50% korting op het tweede kaartje… dan nog ga ik echt geen 1e rang kaartjes kopen. Maarja, misschien heb jij daar iets aan
Jammer van het totaalticket inderdaad!!
Garfield
Hai hai
Garfield, 4e en 5e rang kan je beter niet nemen. Je ziet dan sommige gedeeltes van het podium niet. Ik zou voor de 3e of 2e rang gaan. Zelf heb ik op de 3e rang gezeten en heb alles meegekregen. Er gebeurd namelijk ook het e.e.a in de zaal en als je dan 1e rang zit zie je daar bijna niks van. En ook als je 1e rang zit heb je geen overzicht op het podium. Ik zou gewoon voor de middelste gaan.
Groetjes Janine
Denk dat je dan lid moet zijn van de ANWB of niet. Ik ben lid van Route Mobiel, dus dan gaat het helaas niet.
:think: heej, maar mijn ouders wel! eens even kijken.
Nou, wie weet. Het scheelt allicht!
Al tekenen van :twisted: :twisted:??
Echt een gave musical de lionking :!: :!: :!:
Vanmorge toch ff de huisarts op gebeld of ik urine kon brengen voor een mogelijke blaasontsteking.
Kan vanmiddag bellen voor de uitslag, heb nog nooit eerder een blaasontsteking gehad, dus hoop eigenlijk dat het komt omdat ik zwanger ben .Wel erg vroeg vindt ik zelf, maar je wet maar nooit :?
Moet nu veel vaker naar toilet drink niet meer dan normaal, en heb er er ook geen pijnlijk of branderig gevoel bij.
Nee, nog niks. Wel steeds rare steken in mijn onderbuik en soms in mijn lies.
Nou, ik duim voor jullie allebei!!
Groetjes Garfield
Monique zal voor je duimen :thumbup: :thumbup:
:thumbup:
Maar ook voor Zoro 24/9, Daantuh 28/9 en Corien 29/9 en mezelf 28/9 natuurlijk :!: :thumbup:
Laatste kans op een zwangere deze maand :!: :!: :!:
@Yona wrote:
Echt een gave musical de lionking :!: :!: :!:
Vanmorge toch ff de huisarts op gebeld of ik urine kon brengen voor een mogelijke blaasontsteking.
Kan vanmiddag bellen voor de uitslag, heb nog nooit eerder een blaasontsteking gehad, dus hoop eigenlijk dat het komt omdat ik zwanger ben.Wel erg vroeg vindt ik zelf, maar je wet maar nooit :?
Moet nu veel vaker naar toilet drink niet meer dan normaal, en heb er er ook geen pijnlijk of branderig gevoel bij.
precies wat ik had en heb gedaan een week voor ik ongi moest worden, succes iig!!!
MMMM zit nu ook een week voor me ongi.
En was een blaasontsteking of trok het snel weer weg :?:
het was geen blaasontsteking en ook geen zwangerschap ik heb de last gehad tot eendag voor mijn ongi aan , en toen zakte het af de ha ass zei kan komen doordat de pil uitwerkt en je lichaam weer moet wennen aan denieuwe situatie
maar ik hoop natuurlijk voor jou anders :mrgreen:
Hm, beetje late reactie misschien, maar toch: Marlous, wat een scheet, dat mannetje van jou!!! En balen dat je ongi bent geworden, maar goed, in ieder geval wel van de onzekerheid af. Zag al dat het voor een aantal meiden hier weer heel spannend is, dus ik blijf duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ben net gezakt voor m’n rijbewijs en baal er behoorlijk van. Had namelijk het idee dat het erg goed ging… Vond m’n instructeur ook, volgens hem lag het aan de examinator… Maar ja, kan me niet zoveel schelen waar het aan lag, feit blijft dat ik weer aangewezen ben op fiets en trein
En ben nog strontverkouden ook, echt een lekkere baaldag!
Ga eens ff kijken of ik iemand kan vinden die mijn balletlessen over wil nemen vandaag, want voel me niet echt in staat om 5 1/2 uur vrolijk te staan dansen…
xKe