Augustus 2005 stoppers deel III

we hebben ons net suf gezocht wie er nu ging afrojden niu we net weten dat jij het bent schrijf je ook telepathie ofzo hihi

maar jammer joh dat je gezaktbent hopelijk volgende keer beter meid :-*

Ben nu aan het twijfelen voor een kado. Ben ook aan het kijken voor een attractiepark :slight_smile: Ik denk Movie World in Duitsland en dan in arnhem overnachten. Word ook nog wel prijzig (zo rond de 110 euro in totaal).

Als ik de Lion King doe kost het 128 euro (2 pers) en dan wil ik ook nog ergens overnachten. Dus wordt nog duurder.

Moeilijk!!! :roll:

Hier nog steeds last van mijn onderbuik, ik hoop zo dat het geen ongi klachten zijn!! hmm… eigenlijk moet ik niet teveel gaan hopen, maak mezelf alleen maar gek! haha

Voor Ke, wat ontzettend jammer zeg dat je bent gezakt voor je rijbewijs!! Ik weet hoe het voelt, ben wel 3 keer gezakt, wat voelde ik me kl*te!

De volgende keer haal je het!!! :thumbup:

Nou ja zeg, idd we hebben ons suf gezocht… maar wat enorm balen dat je gezakt bent… hier een dikke knuffel :-*

wij zijn in dat attractiepark geweest en vonden het bagger, slechte shows, of ze gingenniet door, en de attracties warennu ook niet dat jezegt wauwie daar doen we het voor, en idd best prijzig,

maar hopelijk vind je iets leuks, is het met een speciale reden een kado voor verjaardag ofo?

Thanks! Wat lief dat jullie aan me (of iig aan 'iemand die moest afrijden :-* ') gedacht hebben! Komt ook vast wel goed, meteen maar weer examen aangevraagd en dan hopelijk de volgende keer meer geluk…

Moeilijk hoor, cadeau voor je vriend. Wil je écht iets leuks dan wordt het al snel zo duur. Mijn lover geeft dus helemaal niets om cadeaus en dat is ook wel eens jammer. Dit jaar kreeg hij voor zijn verjaardag een dekbed! Niet bepaald romantisch ofzo. En ook nog behoorlijk duur… maar in het vervolg vraag ik hem dus niet meer wat 'ie wil hebben, dan kan 'ie ook niet zoiets doms bedenken!

Mja, hij is midden oktober jarig en wil gewoon iets leuks doen.

Heb hem al eens zijn eerste rijles gegeven, verder een weekendje weg en wat kleine kadootjes. Nu wil ik dus weer iets leuks doen met z’n tweeën. En ben jaren geleden bij movie world geweest en vond het toen wel heel leuk, daarom wil ik er nog eens heen. Mijn vriend lijkt het ook wel wat zei hij een keer.

Zoek gewoon iets romantisch, naar de efteling gaan we al met vrienden dus dat kan ik helaas niet meer doen :slight_smile:

Heb hier een keer iets gelezen over een overnachting in een kasteel, weet alleen niet meer waar, maar daar heb ik al vaker last van gehad vandaag…

Dat is natuurlijk ook heel romantisch!! Ik ga wel eens even zoeken…

Ja kan ook, bij de Viva (geloof ik) zat ook een boekje met overnachtingen in kastelen, was 30 euro per overnachting maar dan ben je verplicht te dineren en te ontbijten.

Het kwam bij ‘Pino’ vandaan zij had het uit de flair. Mss is dat nog een idee.

ok, dank je!

he wat is het druk hier…kom vanavond wel bijlezen ben nu op mn werk nog steeds.

xxx

mmmm vanmiddag de uitslag gekregen; ze zeggen een fikse blaasontsteking :cry: . Snap niet dat hoe dat kan :?

Heb meteen een een antbiotica kuur mee gekregen amoxicilline zeiden dat dit 1 van de weinige kuren was die je ook in een zwangerschap mocht gebruiken.

Dus er net maar meteen mee gestart, baal enorm :wall:

Hè gats Yona, wat vervelend! :frowning: Was natuurlijk veel leuker geweest als je gewoon zwanger was. Balen!!!

Hopen dat die kuur snel aanslaat… Beterschap in ieder geval!

xKe

Hi dames,

Heb een baaldagje…

Ben morgen vast weer wat vrolijker…

Krijg ik net het wegenwachtblaadje binnen met een aanbieding van de Lion king, 2e kaartje 50% korting…SHITTTTTTTTTTTT

Mijn schoonmoeder heeft net betaald… :evil:

Had toch 40 euro gescheeld…weggegooid geld…

Oeps… zonde zeg!!!

Marlous, ik doe ‘gezellig’ mee met je baaldag! Slecht begin door te zakken voor m’n rij-examen en die mega verkoudheid maakt het er ook niet beter op. Gelukkig heb ik vervanging kunnen regelen voor ballet, anders had ik nu net 5 1/2 uur staan dansen en moest ik nog ruim 2 uur reizen voor ik in m’n bed kon ploffen.

Was vanmiddag, rond half 5, ook ff op bed gaan liggen. Werd om half 8 weer wakker! Uhm… als ik niet beter wist zou ik gaan denken dat ik zwanger was, hihi. Gewoon niet helemaal fit denk ik… gaat wel weer over.

xKe

Ke , sorry hoor dat ik niet meer wist wie het nu was die moest afrijden , heb me echt sufgezocht om te vragen hoe het was gegaan en of er nognaar de tabletjes was gekeken voor nerveusheid,

jij was dat, sorry nogmaals :-* voor jou enik hoop dat het snel wellukt om te slagen voor je rijbewijs.

Marlous, knuf van mij, :-*

Yona hopelijk is je blaasontsteking snel weer over iig,

Marlous, wat een liefie is Mateo! hij staat echt super op de foto!

Wel balen dat je ongesteld bent geworden en dan van die 50% korting. Nee he, heb jij weer!

Je zei dat je een hbo opleiding hebt gedaan, mag ik vragen welke?

Ik heb zelf SPH gedaan.

Ke, balen van je rij-examen zeg! Nie leuk!

Rot dat het misschien wel aan de instructeur lag, dat zou wel heel lullig zijn. :?

Yona, ook niet leuk, een blaasontsteking. Bah!

Darkangel, leuke ideetjes heb je al voor zijn verjaardag. Ben benieuwd wat je uiteindelijk kiest.

Ik ben morgen en overmorgen lekker vrij. Ff goed aan de slag met inpakken en vrijdag een bruiloft. Lekker druk dus.

Nou meiden, ik heb me daar toch weer een raar gevoel van binnen, net of moet ik ongie worden, terwijl het pas over 2 weken moet.

Ik denk dus niet dat ik ongie wordt maar heb af en toe zo’n gevoel in mijn buik.

goedenmorgen dames…

Hier alles beter dan gisteren…

He bah Ke, jij had ook een rotdag…De volgende keer gaat het helemaal perfect, wedden…

En Yona, blaasontsteking is gewoon erg naar…

Biebs, heb ook SPH gedaan…Op de rai, misschien hebben we elkaar wel eens gezien, grappig…

Ik heb 3 jaar lang het eerstejaars kamp geleid met Paul…

Nou ben benieuwd of ik je gekent heb…

Vond het toch wel een hele gezellige en vooral sociale studie…ons kent ons…