Augustus 2005 stoppers deel III

Sorry Ke dat ik nu pas reageer, maar balen zeg dat je gezakt ben vooral omdat het waarschijnlijk aan je examinator ligt.

Hebben jullie daar een lange wachtlijst voor je op kan voor je examen?

Bij mijn was de wachtlijst toe der tijd meer dan half jaar, gelukkig in 1 keer geslaagd anders mocht me theorie ook weer over.

Monique en weet je al een kado voor de verjaardag van je vriend :?: :?: :?:

Marlous balen dat je nou net het blaadje binnen kreeg met de korting voor de lionking. Wanneer gaan jullie :?: is echt een gave voorstelling :!:

MMM Michar, twee weken voor je ongi moet worden, zal het dan een ei sprong kunnen zijn. Hopelijk zijn er meer mensen die er meer verstand van hebben. Sterke dan maar

Marlous, wat balen zeg!!! ik heb dat ook vaak genoeg, net iets gekocht is het een paar dagen of een week later in de aanbieding :S

Gisteren begon mijn vriend ineens over zijn verjaardag, hij zei dat hij al wist wat voor kado ik in gedachten had. Snapte echt niet hoe hij het kon weten. Zegt ie ook nog zo, ja, zal wel weer een pretpark zijn ofzo, of een hotelovernachting, zoiets standaards :shock: dus ja… weet het nou helemaal niet meer!!

Ik twijfel nog tussen de Lion King of het park in Duitsland, ik ben dan ongeveer even duur uit, als ik ook via de ANWB de kaartjes bestel (met die 50% korting op he 2e kaartje). Deze week wil ik het gaan regelen dus ik heb nog tot vrijdag/zaterdag :slight_smile:

Yona, hopen dat je blaasontsteking snel weer over is!! Ik heb het nog nooit gehad, maar het lijkt me echt ontzettend vervelend!!

Gisteravond voelde ik me helemaal niet lekker, beetje misselijk en last van mijn buik. Weet het nou echt niet meer… :?

Ik hoop zo dat ik wel zwanger ben, maar ja… al die kwaaltjes kunnen ook van de ongi zijn! Ik wil zo graag testen, maar mijn vriend wacht liever nog even. En ja, is ook wel beter. Als ik het zaterdag nog niet ben, dan koop ik een test. En dan ga ik zondag of maandag testen (als die rode duivels er dan nog niet zijn)

Liefs Monique

Hallo dames,

alles goed?

Monique: Je bedoelde toch warnerbrothers movie world in Duitsland of niet? dat is ook leuk maar persoonlijk vond ik de Lion King veel leuker!

Monique: ik zou ook ff tot je NOD wachten met testen anders is ie straks negatief en weet je nog niet of je te vroeg hebt getest of gewoon niet zwanger bent.

Ke: balen dat je gezakt bent zeg…je bent toch wat mobieler met een rijbewijs op zak he. Hopelijk slaag je de volgende keer zeker.

Lous: wat klote dat je net die kortingsbon binnenkreeg idd zonde van de centjes magoed niet teveel over nadenken maar.

Yona: klote he zo’n blaasontsteking, hopelijk ben je er snel vanaf.

Verder weet ik het ff niet…ga zo even opruimen…

Dikke kus

Jo

Haha, Bianca, geeft echt nix hoor, dat je niet meer wist wie er af moest rijden! Vond het serieus lief dat je er nog aan gedacht had! Heb uiteindelijk geen pilletjes meer gehaald en ook niet die pillen geslikt die ik al had. Misschien beter wel kunnen doen dus… Weet ook niet of het echt aan de examinator lag hoor, er zal heus wel iets niet perfect zijn geweest, maar hij was wel erg streng want volgens m’n rij-instructeur had ik het gewoon moeten halen. De wachttijd voor een nieuw examen is hier ongeveer 3 maanden. Alleen stopt m’n rij-instructeur in januari dus ik hoop echt dat het voor die tijd nog kan anders moet ik nog op zoek naar een andere rijschool :frowning:

M’n zusje heeft ook SPH gedaan! In Eindhoven… Ze doet nu nog een studie in Nijmegen, orthopedagogiek (afstudeerrichting gezin en gedrag, geloof ik). Lijkt mij ook een leuke studie. Ik ben er zelf inmiddels achter dat ik niet helemaal de goede studie heb gekozen… Maak het wel af hoor, en blijf nog wel een jaartje ofzo lekker freelance werken. Tis ook niet zo dat ik dat nou echt vreselijk vind. En dan zie ik wel weer verder.

Monique: SPANNEND!!! Erg hè, al die vage kwaaltjes! Maar zou inderdaad toch ff wachten, want de kans dat je nu al een positieve test hebt is wel heel erg klein, of je nu zwanger bent of niet. Maar goed, we blijven duimen! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Goed, ga weer ff aan het werk. Moet vandaag weer 2 teksten afronden, weer van die héle saaie! :wall:

xKe

Ja persoonlijk vindt ik de lion king ook leuker :smiley:

Spannend a.s. zaterdag je NOD, ben nog steeds duimen :thumbup:

Bedankt voor jullie op beurende woorden, maar heb zelf weinig last van me blaasontsteking.

Behalve 1 keer per 2 uur naar het toilet.

De huisarts snapt er ook niks van dat het zo vies sediment kan zijn, ik zelf ook niet :think:

Hopelijk slaat de AB aan, moest eigenlijk een ander AB maar dat mocht ik niet hebben ivm een mogelijke zwangerschap.

Verder moet ik vanmiddag weer werken avonddienst, en morge weer vroeg op voor een dagdienst :cry:

Gelukkig van het weekend vrij :smiley:

1 keer per 2 uur :shock:

Ik moet 2 keer in 1 uur en dat is zonder onsteking

hahaha :mrgreen:

Malous dat zou voor mijn extreem veel zijn.

ga normaal maar zo’n 3 keer per dag :oops:

jeetje, 15-20 keer voor mij per dag is normaal en toen ik zwanger was moest ik soms elk kwartier… 8)

@Jolanda24 wrote:

Hallo dames,

Monique: Je bedoelde toch warnerbrothers movie world in Duitsland of niet? dat is ook leuk maar persoonlijk vond ik de Lion King veel leuker!

ja, die bedoel ik :)
Mja.. de Lion King is ook erg leuk, alleen dan wil ik nog even een overnachting zoeken in Den Haag of Utrecht.

Voor Movie World heb ik alles al opgeschreven, ook een overnachting gevonden op nachtjeweg.nl. Nu dus even kijken in Den Haag of Utrecht.

Ik vind het een leuk kado hoor…

Ik zou dan ook eerder naar de Lion king gaan, maar goed, dat ben ik…

Ik zou dan nog eerder naar de efteling gaan met hotel… :wink:

Jeetje, jij moet dan best vaak Marlous!

Ik heb de SPH in Utrecht gedaan, dus kan je niet gekend hebben. Welk werk heb jij nog gedaan of doe je?

Ik vind de keus nl nog steeds wel lastig of ik eerst niet een paar jaar op SPH niveau moet werken of dat ik toch eerst voor een kindje ga. Ik zit daar nog steeds erg mee. Wil graag de goede keuze maken. Ik werk nu in de kinderopvang.

Hoe denk jij daar over?

Ke, ik hoop dat je de 2e keer slaagt! Ik ben zelf ook de 2e keer geslaagd.

Is nie leuk als je naar een andere rijschool zou moeten.

Monique, spannend voor jou!

Haha, ik ben ook zo’n ‘zijkerd’, ga de hele dag door naar de wc. Als ik naar ballet of naar mijn ouders ga moet ik altijd 2 uur met de trein/bus en dan staat mijn blaas echt op knappen (maar weiger in de trein naar de wc te gaan, ZOOOOO VIES!).

Hé Monique, als je een goedkope overnachting in Utrecht zoekt: m’n zusje heeft daar een kamer, hahaha! Gegarandeerd avontuurlijker dan Warner Bros, want je zult je een weg door de puinhoop moeten banen. Soort survival zeg maar! Maar goed, zowel Warner Bros als Lion King, met overnachting enzo: supercadeau’s! Issie vast blij mee. Efteling vind ik persoonlijk het leukste pretpark, maar daar ging je al naar toe geloof ik.

xKe

Hier ook een sph-er, wat een sociaal stelletje… Ik heb hem in Zwolle gedaan, bij de sosa, nu InHolland geworden. Ik heb 3 jaar lang lol gehad in de klas, en ik vond het een erg leuke opleiding.

Nu nog iets er mee gaan doen…

Weet verder even niets te melden, mijn vakantie zit er bijna weer op, bah, moet maandag direct met een slaapdienst beginnen… maar ja als ik er dan eenmaal weer ben vind ik het ook wel weer leuk.

Ah, Wat grappig Erika, jij ook al van de SPH 8) .

Was jij meteen zwanger na je opleiding? Dus je bent nog niet als Sph-er aan de slag gegaan, begrijp ik?

Pff lijkt me doodvermoeid 15-20 keer per dag naar het toilet :!: :!: :!:

Ga zo maar ff een broodje eten en dan vanmiddag en vanavond maar even me patienten vervelen.

Pfff hoop niet dat het druk is, heb even geen zin om te rennen en vliegen

Ja klopt, de Efteling gaan we met vrienden heen. Wij hadden kaartjes gekregen van mijn ouders, die hadden ervoor gespaard bij de C1000 :slight_smile:

Dat word ook nog ergens in oktober.

Heb al wat overnachtingen gevonden in Den Haag, in Utrecht nog niks, nu ook nog aan het kijken in Amsterdam. Want die stad trekt ons allebei heel erg (we willen daar graag heen verhuizen!)

pfff… En over na de wc gaan, ik moet ook altijd heel vaak, maar nu nog vaker! Gisteravond in een uur tijd 3 keer geweest, vannacht nog een keer en vanmorgen al 2 keer :S

Aha, in Utrecht dus, neee dan kennen wij elkaar niet…

Ik ben vanuit mijn derdejaarsstage doorgestroomd in de verslaving. Daar heb ik 3 jaar gewerkt. Heel leuk, heel pittig.

Ben gestopt omdat ik thuismama wil zijn. we krijgen nu een soort van bijdrage van de belasting omdat ik niet werk.

Ik wilde in januari weer gaan werken, ook in de kinderopvang, maar meer voor het praktische, dat ik dan Mateo kan meenemen…

Ik zou best daar langer willen werken als ik een leidinggevende functie zou kunnen krijgen…maar dan moet je wel beneden beginnen…is ook niet erg. maar ik werk dan wel op MBO-niveau.

Maar goed, ik wil weer zwanger worden en dan wil ik de 2e net zoveel thuismama-aandacht geven als Mateo…dus ik ben er nog niet uit en ga het eens met Mark bespreken. ALs hij wil dat ik weer ga werken, dan snap ik dat ook wel…

We hebben het niet arm, maar moeten aan het einde van de maand toch wel trutten…

oh, hoor een ventje…

Maloes mooi naam heeft jouw mark mijn mannetje heet ook marc :inlove:

Pittig hoor lijkt me dat met verslaafde werken zou dat echt niet kunnen, heb bewondering daarvoor :thumbup:

Pittig idd de verslavingszorg.

Ik werk nu 2 jaar in de kinderopvang, heb sinds een jaar een eigen groep.

Ik wil ook iets met mn opleiding gaan doen, weet nog niet helemaal precies wat. Wel iets met kinderen, ik denk aan gehandicapte kids.

Maar nou zit ik ermee of ik eigenlijk niet beter kan wachten met het evt. krijgen van een kindje, dat ik eerst een SPH-baan vind. Of dat dat niet uitmaakt. Dat je straks met kind ook vast net zo makkelijk een andere baan vindt…zucht, vind het erg moeilijk…

Mijn omgeving is echt van: eerst carriere, enz, en dan pas kinderen. Terwijl ik dat niet zo duidelijk heb.

Ik ben in juni 2002 getopt met de pil, ik was toen bijna klaar met het tweede jaar. Het had dus gekund dat ik zwanger in mijn opleiding zat, maar het laatste jaar was zoveel zelfstudie en thuiswerk dat ik daar het probleem niet van inzag, nu ik weet hoe het is en hoe moe ik af en toe was weet ik niet of ik die keus weer zou maken… Maar Thomas is in dec 2004 pas geboren dus het is niet aan de orde geweest.

Ik werk in een functie waar ze bij voorkeur sph-ers voor vragen, maar waar in de praktijk veel mbo-ers werken. Ik wil graag een leidinggevende functie of les gaan geven op een mbo. Ik heb dus in principe wel een passende baan bij mijn opleiding, maar zo voelt het niet. Ik wil gewoon graag altijd verder en niet stil blijven staan, en dat gevoel heb ik nu, dat ik stil sta. In mijn werk dan, mijn huiselijk leven is een rollercoaster met zo’n kleine kabouter :inlove: !