Goeiemorgen!
Marlous, wat spannend!!!
Ik heb een heel sterk gevoel dat ik vandaag ongi ga worden, al hoop ik het natuurlijk niet. Heb nu de neiging om elke 5 minuten naar de wc te gaan, ff checkuh…
Maar heb 'n deadline vandaag, dus ik zal eens aan het werk gaan!
xKe
he vervelend voor Sam, kun je niet gewoon wat slaolie in zijn oortjes doen met een theelepeltje? en dan een watje ( het laatste alleen doen als je er bij bent hoor ivm dat ie zijn watje zelf eruit kan halen en in zijn mondje doet,
maar dat hielp bij mij vroeger beter dan de medicijnen,
nou heerlijk dat de dag zo mooi was, en ja druk zeker met al die beebs,
gek he dat je ongi zo lang was die van mijdus ooken anders 28 a 29 dgn hihi
nou succes met de volgende ronde meid,
liefs bianca81
Hé ja, dat helpt echt, die sla-olie. Heb ik laatst nog bij m’n vriend gedaan, die had ook oorontsteking, hihi. Hij dacht eerst dat ik gek was geworden, maar moest daarna toegeven dat de pijn wel minder was geworden. Ik maak die olie altijd een klein beetje warm, anders voelt het zo koud aan. Moet je alleen heel erg oppassen dat het niet té warm wordt, want dat gaat nogal snel met olie.
En natuurlijk veel succes met de volgende ronde Jolanda! Ik vrees dat ik met je meega, al heb ik daar nog geen concreet bewijs voor. Kan volgens mij niet lang meer duren
xKe
Aflopen weekend gewerkt dus maar weinig hier op het forum kunnen kijken :!:
Balen hoor bianca en jolande dat jullie ongi zijn geworden, hopelijk is voor jullie de volgende ronde de ronde.
Malous en Ke bij jullie nog geen red devils? Spannend hoor, ik blijf duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: .
Zijn jullie de eerste zwangere
Hey Yona, hier inderdaad nog niks… Maar komt vast wel, kan me niet voostellen dat het al raak is.
Las laatst wel ergens dat je vergeetachtig wordt als je zwanger bent. Nou, als dat zo is, dan ben ik vast zwanger!!! Ging vorige week pinnen, 100 euro, en liep gewoon weg zonder m’n geld eruit te halen. Daar kwam ik dus pas achter toen ik even later wilde betalen… Meteen maar even de postbank gebeld en gelukkig stond er niemand achter me die ff snel m’n geld mee heeft genomen, dus nu staat die 100 euro weer op m’n rekening. Maar wel ERRUG STOM! :doh: :doh: :doh:
Maar goed, ik ging dus aan het werk… Pfff, op zich handig dat thuis werken, maar dan moet je er wel zin in hebben, anders is het zooo makkelijk om wat anders te gaan doen… Misschien eerst maar ff strijken, dan lukt het daarna misschien. :roll:
xKe
Goedemorgen allemaal,
Nou hier dus nog niets…
Ik begrijp er weinig van, ik heb dan als ik nu ongesteld word een cyclus van 31 dagen, dat heb ik nog nooit gehad…
We zien wel…
Als het er vrijdag nog niet is, ga ik weer testen…
Ik voel mij gewoon ongesteld, maar dan zonder bloed. Heel vreemd…
Ooooch sammie oorontsteking…Tip van de olie is een goeie…
Vind het jammer dat ik niet uitgebreid met je heb kunnen kleppen Jo, had ik zeker gewild.
Nou hier is het een enorme zooi, dus ik ga weer eens het huishouden doen…
Jee Marlous, kun jij echt tot vrijdag wachten? Ik moet me nu al zo inhouden… :oops: Heb ook echt zo’n ongi gevoel, en het kan bij mij ook gewoon echt gewoon nog komen. Maar vind het wel zooo spannend, omdat morgen echt de laatste dag is waarop ik verwacht had ongi te worden. Dacht eigenlijk gisteren al… Tja, of vandaag, dus dat zal het dan wel worden. :?
Kan me wel voorstellen dat jullie weinig tijd voor uitgebreide gesprekken hebben gehad gister, met al die ukkies erbij. Wat een drukte moet dat geweest zijn ! Was dat eigenlijk voor het eerst dat jullie elkaars kids zagen?
Ben nu ongeveer op de helft van m’n opdracht, echt enorm saaie tekst die ik moet schrijven… Maar ben best trots dat ik al zo ver ben
, want m’'n motivatie is echt nul komma nul. Behalve dan dat ik er snel vanaf wil zijn…
xKe
Ohhhh wat spannend allemaal, kan me voorstellen dat je het verwarrend vind Marlous.
Nou, ik ga dat maar wat moeilijk vinden, maar ik heb al 2 testen er doorheen gejaagd en zo goedkoop zijn die nu ook weer niet…
Dus daarom wacht ik gewoon…en misschien word ik straks gewoon ongesteld…
Tja, daar heb je gelijk in, heb het geld ook niet op m’n rug groeien, dus dat houdt me nu nog een beetje tegen. Ik heb wel 2 testen tegelijk gekocht, maar wil ook nog ff afwachten. Is alleen zo moeilijk!!! :?
Ik moet er maar gewoon vanuit gaan dat ik nog ongi word, want ik heb wel echt zo’n gevoel. Zware benen, buikpijn, en onweerstaanbare drang naar CHOCOLA!!! Typisch ongi-verschijnselen dus.
xKe
Poeh he, ik ben zo moe vandaag, ik sleep mezelf echt vooruit… Heb nergens zin in. Vanmiddag een bakkie doen met een vriendin in de ‘stad’, da’s dan wel weer gezellig. Morgen naar de kapper!!! Joepie, daar kan ik zo naar uitkijken, heerlijk. ik moest 2 weken geleden al, maar ivm het weekendje center parcs en het chloorwater maar even uitgesteld. Nu loop ik voor mijn gevoel dus echt voor joker, maar ja, morgen…
Mijn schoonzusje is sinds een paar weken depressief, waarschijnlijk nog postnataal, veel gebeurd met haar… En het is zo’n schat, en het breekt mijn hart om haar zo te zien, ik wil zo graag helpen, maar weet niet hoe. Daar zit ik toch ook best wel mee, nou ja, we doen alles om haar te ondersteunen.
Verder dit weekend als het goed is ei-tijd, dat wordt een leuk weekend!!!
:-* Erika
marlous idd de testen kosten nog al wat zeg, niet iets wat je elke maand doet , ik doe het niet meer zomaar heb ik bedacht :roll:
Ke, dus bij jou ook spannend zeg, wat een gevoelens kun je dan ineens hebben he zowel lich als geest , erg verwarrend,
Erika, waterg dat het je schoonzusje moet treffen depressief te zijn, moeilijke tijd zal ze doormaken en de mensen om haar heen, hopelijk heeft ze veel steun en kan ze hulp krijgen om er weer bovenop te komen,
heel veel sterkte voor haar gewenst,
Dus naar de kapper, fijn dat je er zo naar uit kan kijken, ga je iets totaal anders met je haar doen, een kleurtje??
Ik ben geen fan van de kapper, ga er ook niet zo graag naar toe, maar eens in de 6 weken moet het toch wel,
nou liefs van mij,
Ke: sterker nog…het was de eerste keer dat de meesten elkaar zagen…al had marlous er al wel een aantal van ontmoet…maar het is zo druk…er waren denk ik een stuk of 11 moeders en 12 beebs…
maar we gaan nog een keer meeten maar dan met alleen mama’s dan kunnen we gezellig kletsen Lous! Ik had me jouw trouwens heel anders voorgesteld Leek wel net of ik iedereen al langer kende!
Nou ik wist eigenlijk wel dat ik ongi zou worden want dit word pas onze 1ste poging…maar denk er nog maar niet teveel aan heb het nu ff druk met Sam…
Lous: hmm wel vreemd dat je ongi er nog steeds niet is…maja kijk naar mij ik heb al een half jaar lang rond de 28 dagen en nu ineens 34…ook wazig toch?
Trouwens bedankt voor de tips van de sla-olie weet alleen niet of je dat ook zomaar bij een baby in het oor mag doen…ik heb een antibiotica kuur dus ik hoop dat het met een paar dagen aan de beter hand is.
Nou ga ff eten want dat heb ik nog niet gedaan.
xxx Jo
Goh, dat lijkt me raar, om al die mensen waar je zoveel contact mee hebt via internet dan opeens in real-life te zien. Leuk hoor!
Dat van die sla-olie, dat kan volgens mij ook bij baby’s. Mijn zusje had als baby echt heel vaak oorontsteking en mijn moeder deed dat dan altijd. Maar goed, niet dat zij nou medisch expert is. De ontsteking gaat er ook niet van weg, voor zover ik weet, maar het vermindert de pijn. Maar goed, hopelijk slaat de antibiotica snel aan!
Erika, depressiviteit is echt heel heftig om mee om te gaan he, als je daar zo dichtbij staat. Een paar geleden was mijn beste vriendin ook depressief. Zij heeft ME (vermoeidheidsziekte) en kon daardoor helemaal niets: niet studeren, niet uitgaan (terwijl zij 3 jaar jonger is dan ik, toen nog maar 19), niet op kamers wonen, niet winkelen. Ze was al moe als ze de afwas had gedaan. En daar kon ze niet mee omgaan dus werd ze depressief. Heel erg. Dan belde haar moeder mij op, helemaal in paniek, dat S (die vriendin) zich had opgesloten in de badkamer en riep dat ze zelfmoord wilde plegen. Het heeft een tijd geduurd, maar ze is er nu wel helemaal bovenop gekomen. Ik heb in die tijd héél veel met haar gepraat, of eigenlijk: haar heel veel laten praten. En dan als ik daar was kon ze er eerst ff alles uitgooien en heel hard huilen en dan probeerde ik langzaam op een ander onderwerp over te gaan en haar weer aan het lachen te maken. Achteraf heeft het haar het meest goed gedaan dat ik, en een aantal andere vriendinnen, toch elke keer naar haar toe gingen, hoe depressief ze ook was (en dus niet echt aangenaam gezelschap). Ze heeft uiteindelijk ook therapie gehad hoor, en lichte anti-depressiva. Anyway, veel sterkte met je schoonzusje!
Ik vind het ook altijd leuk om naar de kapper te gaan. Komt ook omdat m’n schoonzusje en schoonmoeder allebei kapster zijn en ik daar dus altijd heen ga. Kost niks en nog gezellig ook. Vind het opzich het knippen niet super, maar m’n haar zit altijd zo leuk als het weer geknipt is. Verven doe ik meestal zelf (heb van mezelf echt een suffe kleur en nog mega stijl haar ook, blèèh), omdat zij daar een hekel aan hebben. Gaat ook prima!
Nog even de stand van zaken: hier ng steeds geen spoor van de :twisted: :twisted: :twisted:
Erg veel zin om nu te testen, maar ik doe het niet!!!
xKe
haha ik heb je gpbt lous :mrgreen:
Slaolie mag ook bij een baby, een half theelepeltje doen en wat ik zeg als je een watje e-in het oortje doet om het :lekken" tegen te gaan er bij blijven,
succes er mee igg, het helpt echt en idd als jje het iets verwarmt helemaal lekker,
gr bianca
Die van die slaolie moet ik ook onthouden!!
Ik ga voor knippen en kleuren, maar hoe? dat laat ik aan mijn kapper over, hij houdt wel van een experimentje en ik ook dus ik laat me altijd verrassen, hij vraagt altijd nog wel of ik wil weten wat het wordt, maar dat zie ik na 3 a 4 uurtjes vanzelf wel. En ja, gratis is er niet bij, edwin schrikt zich na 9 jaar nog steeds een ongeluk als hij het bankafschrift ziet, misschien went hij er ooit nog eens aan :mrgreen:
Ik probeer er te zijn voor mijn schoonzusje, (en met mij nog meer mensen natuurlijk) praat met haar, probeer haar op te beuren, help haar waar nodig en vertel haar zo vaak mogelijk hoe geweldig ze is in alles wat ze doet, en dat ik van haar hou, maar ja, op het moment dringt het nog niet echt door… maar als ik het maar vaak genoeg zeg…, ze loopt ook bij een psychiater, en krijgt medicatie dus hulp krijgt ze… maar ze zal echt zelf uit het dal moeten klimmen…
Liefs erika
Ja idd erika dat is het hem nu idd, zelf uit het dal klimmen,
ik ken dat maar al te goed, heb zelf als kindzijnde in die situatie gezeten, en hoeveel hulp je ook krijgt je moet het zelf doen, het fijne van de hulp is, je hebt een steunpilaar, iemand waar je je aan vast kan houden net als je denkt er te zijn maar toch dreigt te vallen snappie nog ?
maar fijn dat ze ide steun heeft, zal ze ook nodig hebben, hopelijjl gaat et haar goed, ik weet zelf dat lichamelijk ziek zijn veeeeeeeeeel meer energie vreet dan lichamelijk op te knappen, ( ik doel dan even op bv een hersenschudding een breuk ofzo he?)
Nou groetjesssssss bianca81
Erika, fijn dat je haar zo steunt…Let er wel op dat je er zelf niet te veel in wordt meegesleept. Dat is niet goed voor jou… :-*
Hier nog geen ongesteldheid. Ik verwacht nu ECHT dat het vandaag allemaal komt…
Ik zei vanochtend tegen mark dat als ik vrijdag nog niet ongesteld zou zijn, ik nog eens wilde testen, maar ben erg blut door mijn zieke kat, dus HEB ik niet eens geld voor een test… :wall: :roll: :mrgreen: