Jee, Bianca en Marlous, wat rot zeg! Wat zit een lijf toch ook stom in elkaar.
Gisteren met alle kids van ballet naar Bobbejaanland geweest. Wat een dag zeg :roll: Was heel erg leuk, maar vermoeiend!!! Kreeg wel weer helemaal de baby-kriebels. Ging met één van de kleintjes (7jaar) in een achtbaan, waar het helemaal donker was met allerlei lichten enzo. Vond ze toch een beetje eng, dus kroop ze helemaal tegen me aan en pakte ze m’n hand vast, om er keihard in te knijpen. Zo schattig!
Marlous en Jolanda, veel plezier met 't uitje vandaag!
xKe
marlous veel plezier met je uittje, .
ikben wel ongesteld en heb mijn banner aangepast, zal zo es kijken wanneer ik nu ongi moet worden
Hè wat balen Bianca!!! Oké, je bent nu wel van die onzekerheid af, maar leuk is anders! Was natuurlijk fijner geweest als je zekerheid had gekregen door positieve test… Nou, op naar de volgende ronde en dan hopen dat je meer geluk hebt! Succes in ieder geval…
Mijn NOD is ergens tussen afgelopen vrijdag en komende woensdag… denk eigenlijk vandaag of morgen. Heb allemaal rare kwaaltjes, maar dat kan natuurlijk vanalles betekenen. HAd vrijdag mega ongi-pijn, maar dat is nu weer weg. Nu heb ik spierpijn in m’n benen, had ik eerst altijd voordat ik ongi werd. En ben super moe. Ik reken in ieder geval maar nergens op (alhoewel…stiekem toch een beetje, kan het niet helpen). Ga in ieder geval proberen niet te testen voor donderdag. Eerst maar eens afwachten of ik niet gewoon ongi word. Pfff, best spannend allemaal! :shifty:
xKe
spannend Ke, ja ik weet het niet meer met de klachten en kwaltjes hoor, weet igg dat het niets meer zegt, ben ik nu hee hardt achtergekomen, hopelijk heb je heel veel succes meid,
mijn volgende ongi is 18 okt met een cyclus van 31 dgn
Bianca, dikke kus…
Ik heb de lijst aangepast…
Ke, voor jou is het ook spannend…
Ik denk aan je…
Ik word zo opgehaald…
is goed bijgewerkt er staat alleen gestopt met de pil in sept das al in aug de 15e , en het is voor mijn 1e kindje
veel plezier straks meid, :-*
Dank je, durf er alleen echt niet op te hopen. Jouw verhaal heeft me wel weer even met beide benen op de grond gezet (is het toch ergens goed voor geweest…). Ik ga gewoon afwachten, en vooral niet te vroeg testen. Klinkt makkelijk… Gelukkig heb ik het begin komende week weer lekker druk, dus misschien lukt 't me dan om er niet teveel aan te denken. :roll:
xKe
tja ik weet wel ik test nooit weer zo vroeg ik vind mezelf ook erg dom daarin en eigenwijs, maar goed dan wil je zo graag he?
Maar goed daarin tegen kan het verhaal van MOJO je ook kracht geven ,
succes iig
Nou, snap héél goed dat je al getest had! Ik zou het liefst nu al testen, maar dat gaat natuurlijk helemaal nergens over. Maar inderdaad, je wil het graag zo snel mogelijk weten. En soms kan het dus ook zomaar ineens raak zijn…
Maar goed, we wachten ‘rustig’ af…
Nog ff een grappig verhaaltje…
Ging vrijdag even naar de drogist om vast een test te halen. Je kan ze maar in huis hebben… Erg fijn van grote winkel is dat je er niet om hoeft te vragen, maar de test zelf uit het vak kan halen. Toen ik bij de kassa kwam om af te rekenen stond er zo’n baby-doos op de counter (je weet wel, zo’n geschenkdoos met allemaal van die baby-dingetjes). Vraagt die kassiere of die voor mij is! Dus ik sta daar met die test in m’n handen… “beetje voorbarig, lijkt me”, zei ik… Die vrouw zag toen pas wat ik in m’n handen had. Ze moest er wel om lachen. Maar goed, ff stiekem een test kopen is dus mislukt, de hele rij had meteen door waar het om ging. Nou ja, gelukkig geen bekenden, dus ik zag de humor er wel van in ( :shock: ze zal toch niet op m’n buik gedoeld hebben??? Ben wel wat aangekomen het laatste jaar, maar vooral in heupen en bovenbenen, heb nog steeds strak buikie, voor zover ik weet! )
Goed, dat was mijn test-koop avontuur weer… Typisch weer iets dat mij overkomt!
xKe
Haha, Ke wat een verhaal, dat hoef ik hier in het dorp dus niet te doen, er is altijd wel iemand die mijn schoonmoeder kent of een tante van edwin ofzo. Maar idd erg spannend voor jou zeg, wanneer ga je testen??
He Bianca wat een shitzooi… ondanks die negatieve test blijf je toch hopen dat je misschien te vroeg was met testen en dat het plusje er met een paar dagen wel staat… Hopelijk is ronde 2 jou lucky shot!
Ja heb veeeeel foto’s gemaakt, en toen we ze thuis eens goed bekeken op de comp, kwamen wij tot de ontdekking dat wij nu echt papa en mama waren. Op 99% van de foto’s staat Thomas, maar ja hij is ook zo mooi :inlove:
Marlous leuke dag gehad??? Waar zijn jullie heen geweest?
Michar ik had ook met mezelf afgesproken dat ik er geen punt van zou maken, maar nu het er op aan kwam en mijn nod dichterbij kwam kwam ook ik erachter dat het me ontzettend bezig houd. Net wat Bianca zegt, het is een wens en die moet eerst vervuld worden…
haha ja idd wat merk je dan goed dat je mama bent, vele fotos met je zoon, nu ja als maar leuk zijngeworden joh heb je ze ook op showforum/ ik ben wel beneiwued nl.
haha ,
groetjes bianca,
ow ja Ke leuk verhaal, ook iets wat ik hier niet zou moeten hebben in de winkel :roll:
Zal hem wel even plaatsen, heb ik nog nooit gedaan…
Erika, leuk toch, al die foto van je kleine mannetje! Lijkt me gewoon ook het allermooiste om van je eigen kindje foto’s te maken, helemaal als 'ie straks groter wordt, dan is het zo leuk om weer terug te zien hoe hij als ukkie was.
Weet nog niet wanneer ik ga testen. Eerst maar afwachten of ik niet gewoon ongi word… Maar als ik niet ongi word misschien toch woensdag even testen. Ik heb dan rijexamen :shifty: … en ik heb pilletjes tegen de zenuwen, maar die schijnen niet zo goed te zijn tijdens zwangerschap. Dus wat dat betreft wel handig als ik wat zekerheid heb. Maar aan de andere kant, als ik dan negatief test en ik ben nog niet ongi dan neem ik die pilletjes toch niet, omdat ik dan ook te vroeg getest kan hebben. Dus wat dat betreft is het net zo slim om nog te wachten. Maar ja, als ik woensdag nog niet ongi zou zijn dan heb ik toch geen geduld meer en dan is ieder excuus om te testen mooi meegenomen
xKe
je hebt ook pilletjes ( wat klinkt dat gek 8) ) die op homeopatisch basis zijn, en meid die mag je gewoon wel hoor tijdens de zwangerswchap ,
ms kun je dat informeren ,ik wens je iig heeeel veeel succes met je rijexamenen hopelijk ben je ook zwanger, hihi, gr bianca
Bedankt voor de tip, daar ga ik morgen wel ff achteraan!!
xKe
Hallo allemaal,
Het was gezellig, maar superdruk…Ik ben echt kapot…
Ik reageer morgen weer wat uitgebreider…
Hier nog geen duivels, al was ik daarnet overtuigd van wel… :think: (qua gevoel dan)…
hey marlous fijn dat het zo leuk was en ja logisch dat je moe bent,
gelukkig geen ongi nog, er is dus nog hoop die heb ik voor je echt waar!!!
Nou totmorgennnnnnnnnnnn bianca81
goeiemorgen meiden…
Nou hier een druk weekend achter de rug… 3 verjaardagen gehad :? Vind het altijd al zo gezellig verjaardagen :wall: maar goed dat ook weer geweest… Gisteravond met een vriendinnetje en haar dochter lekker uit eten geweest… Er zat een stel naast ons met een baby van 3 weken… :inlove: echt zo’n lief klein meisje… dan begint het toch wel erg te kriebelen… Nog eventje geduld…
Marlous: spannend hoor… al iets te bekennen?
Bianca: he meis wat vervelend… maar kop op het komt goed… het is ook heel moeilijk om te wachten met testen… Ik zeg ook altijd ik ga niet testen maar als ik al een uur over tijd ben sta ik met zo’n ding in me handen… nog een maandelijkse uitgave erbij
Meiden ik duim :thumbup: nog steeds… :mrgreen:
Hallo ben ik ook weer…
was supergezellig en super druk met al die mama’s en beebs…heb niet eens rustig met de mama’s kunnen praten…
Nou ik ben nu echt Megaongi…mijn NOD mag aangepast worden naar 19 oktober…had dit keer ineens een cyclus van 34 dagen :shock: terwijl het normaal 28 is…nou in elk geval gaan we er dus begin oktober voor!!!
Slechte nacht gehad…Sam heeft oorontsteking dus die huilt veel snachts…
Hoe is het Ke? Nog geen spoor van naderende :twisted: :twisted:
tot straks
x Jo