Ik ga ook hard voor je duimen bianc!!! en hou ons niet te lang in spanning he!!! haha
Ik :thumbup: mee.
:-* jentel
goedemorgen,
mijn test was helaas negatief, erg verdrietig ,maar goed we gaan weer verder, iig nog geen ongi te bespeuren
Och lieverd, ik kan mij voorstellen dat je verdrietig bent…
Dikke kus…
Hier nog geen duivels, durf niet te testen…
Bianca, wat jammer dat je een negatieve test had. Maar zolang de :twisted: :twisted: er nog niet zijn, is er nog hoop, toch?!
Marlous, spannend!!
xx Garfield :thumbup:
Balen Bianca…maar goed wie weet heb je nog een kansje…je bent nog niet ongi…
Lous: ik zit hier in spanning voor je meis!! Hoop het zo! Wil je morgen wel mentaal bijstaan als je niet durft :mrgreen:
Nou hier weinig nieuws…ja Sam heeft oorontsteking maar overdag is hij gewoon een erg vrolijk kereltje…vannacht wel wakker geworden maar na een paracetamol en wat melk weer lekker gaan slapen…
Nou ben verders…
Kus Jolanda
Haalo, daar ben ik weer, heerlijk een midweekje weg geweest, was erg leuk, lekker gezwommen, gewandeld naar de kinderboerderij en de wasberen, gewoon lekker vakantie gehad!!!
Wat een boel bij te lezen zeg… maar volgens mij is het gelukt.
Ben erg benieuwd hoe het met Marlous is… las bij Nod-lijst dat je vandaag zou testen???
En Bianca hoe zit dat nu bij jou? Ik hoop zo dat je te vroeg getest hebt en dat je over een paar dagen alsnog een dikke plus hebt.
Ach jolanda oorontsteking, dat is zo zielig. Thomas had het ook ,maar de dokter zei van niet omdat hij geen koorts had… een week later had hij een loopoor en zei de ha dat het dan toch wel een oorontsteking was geweest. Heeft die jongen gewoon ruim een week met oorpijn gelopen…
Negatief
Och meid, wat balen… als je overtijd bent ga je toch hopen en dan een negatieve test… bah…
Al ongie geworden dan?? Dat had ik vaak, was ik overtijd, teste ik negtief en dan een uur later werd ik ongie…
Marlous en Bianca, jammer, beide negatief!! maar er is nog hoop, ik duim voor jullie!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
AAAH Lous wat klote meis…morgen geef ik je een xtra dikke knuffel ok? :-*
Erica: ja zielig he…Sam had ook niet echt koorts…alleen een ieniemienie verhoging iets van 37.8 maar aangezien hij de hele nacht ontroostbaar was vertrouwde ik het niet…ik mocht eerst niet komen van de ha dus heb ik gewoon overdreven en gezegd dat Sam die avond voordat ie zo krijste wel 39 koorts had…nou dan denk ik ook van…neem een moeder eens een keer serieus.
Nou ik ga wat doen hier…
hey erica welkom erug dus een fijne vakantie gehad/ en ook fotos gemaakt? Hoe heeft thomas zich vermaakt?
erg leuk he daar? nog leuke dingen gedaan of lekker gerelaxed en op het park gewandeld enzo,
jolanda wat rot dat sam oorpijn heeft zeg, zo sneu, lekker knuffelen en veel slapen zal goed doen, hopelijk is je ventje snel opgeknapt iig veel beterschap.
Marlous knuf voor jou! :-* ik weet nu precies wat je voelt ( denk ik) ik maak het nu mee, ik zelf ben erg verdrietig toch wel en beetje teleurgesteld, maar goed er is nog kans ik ben nog niet ongi dus ik hoop door…
Balen Marlous en bianca een negatieve test, maar ik blijf duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: , zolang de red devils :twisted: :twisted: :twisted: nog niet zijn verschijnen.
Hopelijk te vroeg getest :?
ja hoop ik ook heb wel rugpijn zijpijn en last van buik,maakt steeds geluik alsof ik honger heb of mijn darmne ofzo best irri
hier ook nog niets…laat ze dan nu gewoon komen :evil: :evil: :evil:
Ja vind ik ook als het dan toch niet zo is, laat :twisted: :twisted: maar komen.
Maar er is nog een klein kansje voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: .
:-* jentel
ja zo denk ik ook hoor
ik benvandaag hele dag wegeweest en had voor de zekerheid ene tampon ik om de rit die we moesten maken , maar bij het verwijderen zat er geen bloed aan, heel vreemd, dus we blijven duimen en ikhoop het zo marlous dat we mojo achterna mogen
Goh meiden, wat klote voor jullie.
Nou wij moeten nog even flink knuffelen, want zo als het nu gaat wordt ik natuurlijk nooit zwanger hihihihi
Ik kom erachter dat ik er toch wel veel mee bezig ben :?
ach lieverd toch natuurlijk ben je er mee bezig dat gaat zo gemakkelijk, hhet is een wens en die vergaat niet eer hij vervult is,
:-* :-*
Dag dames,
Nou vandaag forumuitje jan-feb-maart mama’s…
Hier nog geen duivels… :evil:
Wordt er nu moe van hoor…