Augustus 2005 stoppers deel III

Hè wat balen Bianca!! :frowning:

Het zag er zo goed uit, met een dag overtijd…

Hopelijk volgende ronde meer geluk.

xKe

He bianca, wat klote voor je…

:-*

He jakkes meis wat vervelend… Dikke :-* voor jou

ik heb even een topic aangemaakt bij zwanger worden,ms willen jullie lezen ,

leifs bianca

Ha Bianca,

Heb je andere topic net gelezen… Hoop echt dat je snel wat duidelijk hebt voor jezelf! Wel knap als je tot morgen kan wachten met testen!!!

Anyway, heel veel succes, ik duim voor je!!!

xKe

ja als ik kan wachten ja, ik ga zo even naar de TP om een test te halen ,

k ben zo benieuwd he? ik weet ook gewoon dat nu testen weinig zin heeft dus doe het morgen,

heej bianca, heel veel succes, ik duim voor je!

Ik heb nu steeds last van mijn onderbuik en onderrug. :?

Het gevoel alsof ik ongi moet worden, maar dat duurt nog 8 dagen.

Of mijn cyclus is nu echt in de war door dat ik met de pil ben gestopt.

Verder heb ik nog steeds hoofdpijn, al sinds zondag. Geen echte hoofdpijn, maar meer dat zeurderige… heel irritant. Als ik mijn ogen dichtdoe wordt het minder. Gelukkig bijna weekend, lekker uitslapen!!

Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?

Haai!

Bianca, hoe is het nu? Nog niet stiekem getest??? En Marlous, hoe is het inmiddels met jou?

Inderdaad wel weer lekker, bijna weekend. Maar of ik echt uit zal rusten… :eh: We gaan morgen met de balletschool naar Bobbejaanland om het 25 jarig bestaan te vieren. Dat betekent dus de hele dag op pad met zo’n 80 kids, tussen de 4 en 12 jaar… Wel heel veel zin in hoor, kan ik vast oefenen met moederen… :smiley: Ik geef die kleintjes al een tijdje geen les meer, alleen kinderen vanaf 10 jaar, dus wel leuk om ze nu weer allemaal te zien.

Zondag is wel wat minder, dan ben ik gewoon thuis, maar m’n menneke moet werken. :frowning: Maarja, overleven we ook wel weer…

xKe

Zaterdag op SBS6:

Ton: Helse Bevallingen

In de eerste aflevering van het nieuwe seizoen beleven twee vrouwen opnieuw hun helse bevallingen. Samen met hun familie bekijken ze de zelfgemaakte beelden van toen. De moeders willen met deze beelden andere vrouwen waarschuwen voor medische missers tijdens de bevalling. Niet eerder zijn geboortes zo indringend op televisie geweest.

Zaterdag 17 september, 21.55 uur

Gaan jullie dit kijken?

Ik denk het wel…

:think: :eh: denk het niet… als ik dat zou doen zou ik volgens mij direct m’n spiraaltje weer terugstoppen. Desnoods eigenhandig…

haha

mja… ik twijfel zelf ook nog :slight_smile:

Ik denk niet dat ik die uitzending ga zien, ook al benjems allert op de missers die gemaakt kunnen worden oop het moment zelf zit jr middenin en om me nu angstig te gaan maken,nee hoor niets voor mij,

ik heb nog niet getest, maar wel heel evengespiekt er naar hhiih

Of we wat leuks gaan doen ja,

zaterdag naar winschoten daar iseen hulpverleningsdag en dus kijken naar de ambus brandweers taumahelie en van die shows die ze doen enz,

en zondag op verjaardagsvisite bijandres pap,

en ms testen

Haha, nou spieken moet kunnen hoor! :smiley:

Vind het écht knap dat je kan wachten, ik had die test volgens mij al 100 keer gedaan, ookal had 't dan misschien niet zo heel veel zin gehad. Maar goed: gelukkig is niet iedereen zo’n neuroot als ik… :wink:

haha ik ben errug geduldig maar heb intussen buikpijn van de zenuwen, ik en mijn man hebben net er over gehad wanneer hij zou willen testen, en wil morgen dan weet hij hoe ver het is,

ik heb alleen steeds de maar dit en maar dat en als zu en zo tja…

Morgen testen is vast ook het slimst… Anders heb je nu misschien een negatieve test en ben je helemaal teleurgesteld, terwijl het misschien alleen komt omdat het nog te vroeg is om te testen… Dan ben je dus nog geen stap verder…

Anderzijds is er natuurlijk ook wel een kansje dat 'ie nu al positief is en dan ben je wel van je onzekerheid af en ook nog eens helemaal happy…

…dilemma!..

Maar goed, als je het vol kan houden tot morgen zou ik dat zeker doen. Voor niks testen maakt het allemaal ook niet veel beter.

Nog maar een keer: heel veel succes, en probeer lekker je zinnen te verzetten dan is het des te sneller morgen!

xKe :dance:

Nou bian, vooruit met die test dan weet je het…en wij ook haha…ik hoop het zo voor je meisje…

duim duim duim

xx Jo

en lous voor jou ook veel :thumbup: natuurlijk.

xxx

Hoi hoi,

Nou, ik ga niet naar die helse bevallingen kijken denk ik. Ach, en het maakt ook niet zoveel uit volgens mij. Er gaat overal wel eens wat mis en dat is in het leven met alles zo. Hm, beetje filosofisch hè :?

Garfield

haha ja jullie willlen het net zo als ik weten ik ga morgen of zondasg testen, ik zie wel hoe het morgen is,

Heel veel succes, begin alvast te duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: .

Spannend hoor, hou ons op de hoogte

doe ik,