Augustus 2005 stoppers deel III

nee, nog steeds niets…



Ik heb vanochtend een test gedaan, negatief…het teststreepje was heel vaag…

Maar ik denk vannacht ongesteld te worden…



Ben best verdrietig nu…

Lous? een streepje is toch een streepje??? :pray: :dance: :pray: :dance:



Bij mij was er niks te zien…echt maar 1 streep hoor…

maar 1 ienimienieklein vaag streepje is toch zwanger lieverd, ow meid ik wil je ook geen valse hoop geven ,maar zolang je geen ongi hebbt blijf ik hopen en duimen voor je,



:-* voor jou en een knuf!!!



Liefs van mij,

jolanda jij had ook getest? enwat bedoel jemet maar 1 streep ? sorry voor de vraag :oops:

nee jullie begrijpen mij verkeerd…



het teststreepje was onduidelijk…

er zat geen ander streepje…



Als ik morgen om 11 uur nog niet ongesteld ben ga ik nog een keer testen met een ander merk…

owkee ow sorry meid, ik begreep je verkeerd, he vervelend hoor, en toch duim ik nog hoor!!!



En als je echt niet zwanger bent dan hoop ik dat je wel ontzettend veel geluk hebt in de volgende maand!!!

He Bian, ja ik had ook getest gisteravond…slaat eigenlijk nergens op want we hebben maar 1x sex gehad net na mn ongi…waren nog geneens voor het eggie bezig…vond het raar dat ik later ongi was daarom die test…maar ja negatief natuurlijk…Maar…deze maand gaan we wel heeeeel hard ons best doen.



Lous: o nu begrijp ik m meis…was die test wel goed dan? Nou zolang er geen ongi is…is er nog hoop :pray:



Bian: en bij jou…??? ook nog niks??



xxx Jolanda

O trouwens…bij mij is de ongi nog niet doorgebroken maar heb al de hele avond enorme krampen…duik dus maar vroeg mn mandje in…



xxx

ow , ja als je weinig sex hebt gehad is de kans ook klein,maarje de wens is op dat moment zo groot he dat je een test wilt doen ik heb nu ookdie drang dat ik het wil doen , gelukkig heb ik geen test…

Hey meiden,



En lous, hoe is het met jouw???



Ik hoop zo dat er binnen kort iemand zwanger is, is zooooo leuk.

Maar hoe zijn jullie er mee bezig, ik bedoel, hebben jullie sex vooral in de vruchtbare dagen? of is het meer van go with the flow???



Hier is het go with the flow, misschien komt dat omdat we al een lieverd hebben en ik er nu lang zo erg niet mee bezig ben.



Ik ga vanavond lekker met mijn mannetje shoppen, we hebben zoveel kleren en slaapzakje en rompertjes en sokjes enz nodig voor Michelle, heb er zo’n zin in!!!

Goedenmorgen…

Hier alles goed…



Nog steeds geen duivels, wel vage krampjes etc…



Gisteren visite van mijn broer, vrouw, nichtje van 3,5 jaar en 3.5 maand…

Was erg gezellig…



Vandaag eens goed het huishouden doen…



Zondag jan-feb-maart-mama’s uitje… 15 mama’s 16 beebs…

Gezellige drukte…Heb er zin in, moet ik niet vergeten iets lekkers mee te nemen…Ik ben sinds de geboorte van Mateo zooooo’n zeef :roll:

Marlous, Bianca? Al nieuws??

Ik hoop ook zo dat er snel iemand zwanger is!! Word ik helemaal happy van! :smiley:



Hier is het ook go with the flow, maar toch reken ik ook wel uit wanneer ongeveer de eisprong is. Mijn vriend vertel ik het niet, want anders ben ik bang dat hij denkt dat ik het alleen voor een kindje doe, maar dat is niet zo. Vind het gewoon heerlijk (de seks dan :oops:) :stuck_out_tongue:



Mijn vriend is volgende maand jarig, en denk dat ik met hem naar de Lion King ga. Wordt dan een duur kado maar ja… Heb het er dan wel voor over :slight_smile:



Hier verder geen nieuws :slight_smile:



Liefs Monique

Hoi!



Spannend dat afwachten idd.



Marlous, leuk zo’n bijeenkomst zeg! Met al die mamma’s en kleintjes! Lijkt me echt super om te doen! Deze is toch ook van dit forum? Of ergens anders van?



Monique, ik kijk ook wel wanneer mijn eisprong ongeveer zou moeten zijn. Tja, toch meer kans dan, dus kan het niet laten!

Leuk idee de Lion King!



Ik zit te denken om nog even te wachten tot na mn verhuizing (over 2 / 3 weken). Het lijkt me fijner om met 1 ding tegelijk bezig te zijn. Aan de andere kant, is het ook wel ok om er niet steeds met je hoofd bij te zijn dat je misschien wel zwanger bent. Dus ik kijk nog ff.

Ben iig druk met inpakken en al die dingen meer.

Hey allemaal,



Jeetje spannend hoor, Marlous en Bianca! Weten jullie al iets meer? Mijn NOD zit er ook aan te komen, zou vandaag al kunnen, maar uiterlijk de 20e (ga dus maar uit van dat laatste, anders ga ik weer veel te vroeg testen enzo).



Biebs, wij hebben ook net (nou ja, in mei) een verhuizing achter de rug. Had ook vantevoren alles al ingepakt, alles wat naar dezelfde kamer moest in dezelfde doos, en dan overal opgeschreven wat erin zat. Was héél erg handig. We hebben de verhuizing zelf uiteindelijk met z’n tweeën gedaan, in één dag, en dezelfde dag ook nog alles uitgepakt. Was even hard werken, maar geeft wel een héél goed gevoel acheraf. Moeten jullie ook veel klussen in het nieuwe huis?



xKe

Ja we hebben elkaar op dit forum ontmoet…



Vorig jaar hebben we met 5 meiden afgesproken in Utrecht, we hadden veel bijkijks met onze buiken… :mrgreen:



Er zijn er inmiddels heel wat bijgekomen bij ons klubje…We zitten nu op een priveforum. Jolanda is een van de mama’s :wink:



Dus na al die zwangerverhalen, bevallingen en babyvorderingen zien we elkaar weer voor het eerst…

Leuk…

Hey michar,



Hier is het beide ( mag datook ? :wink: )



en op de vruchtgare dagen extra en uitgerekend en er voor en er na gewoon zo als we errug zin hebben enzo ennuh willen, hoe noemde jij het? haha





ik ben nog steeds niet ongesteld maar het kan ook nog ik heb wel buikpijn maar ja dat roep ik al een week dus dat schiet niet op,



marlous voor jou ookspannend :thumbup:

Ook bij ons gewoon: go with the flow! Nou ja, mijn flow dan, want m’n mannetje wil altijd wel :roll: Ik had deze maand wel dat ik m’n ei duidelijk dacht te voelen, maar weet het niet zeker. Maar we zitten niet stil, dus vast geen gemiste kansen… :oops: Wat helaas heen garantie is, maar ja.



Lijkt me niks om alles te plannen, dan zou bij mij de lol er héél snel vanaf gaan. Denk ook telkens ‘we zijn nog jong, we hebben alle tijd’, maar stiekem zou het toch wel erg leuk zijn als het meteen raak was!



xKe

ik ben net ongi geworden, dus op naar de volgende ronde ronde 2 ik geef later wel door van hoe en wat,

:frowning: Balen Bianc!! Nou aan t klussen maar weer :mrgreen:

ohhhhh lieverd, dat vind ik dus echt klote voor je, hoe voel je je?

Natuurlijk teleurgesteld, oh lieverd, nou op naar de volgende ronde!