Augustus 2005 stoppers deel III

:lol: :lol: Lees net je berichtje, heerlijk als mensen niet kunnen liegen,dan weet ik dat ik niet de enige ben :oops:

Ik ga voor je :thumbup: :thumbup: vandaag.

:-* jentel

hoe bedoel je??



Ikke niet snap…



Bedoel je mijn pb van 2 weken terug…lees je die nu pas… :mrgreen:

haah wat een stunt, die bericht van 2 week trug lezen nu… :mrgreen:





hier nog niets van ongi te zien, meestal wordtik het in de nacht , ihhi maar ja kan ook aankomend zijn he, en ja kan ook zo zijn dat cyclus vam slag is na de pilstop :roll: …zucht, denk en denk :mrgreen:



Maar goed duimen draaien hier blauw, straks gaanwe naar raamsdonkveer een rit van ong 2 uur, ik denk dat ik overstap op grote tenen draaien, haha,



meiden succes en tot vanavond gr bianca81

:thumbup: OOOOO Bianc…spannend :pray: :pray: :pray: :pray:





Nou mijn ongi is er nog steeds niet…wel klachten maar meer ook niet…dacht gisteren gewoon ff dat ik zwanger was, erg he…magoed we hebben maar 1x seks gehad afgelopen maand :oops: en dat was 2 dagen na mn ongi…en ik heb gisteren uit frustratie een test gedaan en die was negatief…dus afwachten maar…ik geef wel toe dat ik best teleurgesteld was ondanks dat we pas eind deze maand ervoor gaan.



Nou ik blijf duimen voor iedereen :thumbup:



xxx Jo

Morge,



De musical mamma mia was gister avond erg geslaagd, veel komische momenten :clap:



Ik duim met je mee Bianca :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Marlous heeft je ongi al door gezet :? :?:

nee, bij mij ook nog niets…



Leuk dat het zo gezellig was Yona… :smiley:

Leuk he Mama mia…ik vond m ook geweldig ben er in 2003 geweest…al blijft de Lion King mn favoriet…



OOOO ik wil naar huis…gelukkig hoef ik maar een half dagje vandaag…



xxxx

Mij leek mama mia ook erg leuk, helaas walgt mijn vriend er van :stuck_out_tongue:



The Lion King wil ik zoooo graag heen, alleen die kaarten zijn gewoon te duur! Heb er het geld niet voor… :frowning:



Ik duim voor jullie! :thumbup:

Ja duur he, niet normaal…wij hadden het van mijn werk gekregen als huwelijkskado inclusief diner en overnachting in het Kurhaus…was erg romantisch

Mama Mia trekt mij dus ook absoluut niet…De liedjes zijn wel leuk, maar het verhaal nou nee…



Wij willen al heeeeeeeeel lang naar de Lion King, maar dan wil ik wel eerste rang. (80 euro)…Nu het spaarloon vrij komt gaan we zeker…

Zo hehe, internet doet 't weer. We hebben zo’n draadloze verbinding en soms doet 'ie dan opeens niet meer. Maar goed, vandaag meer geluk dan gisteren wat dat betreft.



Heb vannacht toch zoooo lekker geslapen! Kon eindelijk een keer uitslapen vandaag, en kwam dan ook pas om half 11 m’n nest uit. Echt uitzonderlijk, want normaal kan ik echt niet langer slapen dan tot een uur of 9. Maar was dan ook erg moe. M’n balletlessen zijn weer begonnen, 12 uur in de week, waarvan 5,5 op woensdagavond, dus niet zo vreemd dat ik dan moe ben!



Daantjuh en Mamma van Tommy, gezellig dat jullie ook mee doen! Ik vind het momenteel wel erg spannend met die NOD’s enzo. Mijne is waarschijnlijk volgende week pas. Heb al allerlei vage kwaaltjes, maar kan net zo goed NOD betekenen als zwanger… Ga maar van het eerste uit, dat is iets realistischer en dan valt het tenminste niet tegen als ik inderdaad ongi word.



Lion King is ook mijn grote favoriet!!! Niet dat ik nou zo verschrikkelijk veel musicals heb gezien, alleen dus Lion King, Aida en (lang geleden) Fame. In Mama Mia speelt een vriend van mij van ‘vroeger’ (middelbare school) mee, of hij danst in ieder geval mee. Dus eigenlijk zou ik die ook moeten zien. Maar heb m’b geld momenteel ook hard nodig voor belangrijker dingen…



xKe

Wij zaten ook eerste rang bij Lion King, en dat is echt de moeite (en het geld) waard!

M’n ouders zijn wel naar Mama Mia geweest, hadden ze ergens mee gewonnen. Ze hadden er weinig van verwacht, maar vonden het wel heel leuk. Niet zo zeer het verhaal, maar meer het spectakel. Verhaal schijnt niet echt het belangrijkst te zijn in die musical. Maar ja, ik heb 'm zelf niet gezien…

hoi hoi…



bianca: wat spannend he ik duim voor je hoor…



marlous: Al nieuws… Blijf ook voor jou duimen…



mamavan : Welkom gezellig dat je er bij bent…



Yona: fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad gisteren…



Nou hier nog steeds in afwachting ach nog maar 13 dagen :? pff wat duren die toch lang. heb een erg lange cyclus wel irri hoor… Maar goed het is weer spannend …

Aida is tot nu toe mijn favorite musical, maar ben er ook toen rond die musical ten huwelijk gevraagd :wink:

De lion king vond ik een erg verrassend begin hebben, iets wat je eigenlijk niet verwacht.

Verder ben ik wel erg gek op musicals, maar ja wel prijzig maar proberen het wel af en toe te doen is dan toch weer een dagje uit met de musical als slot spectakel

Hoi meiden,



Wij zijn allebei helemaal niet van de musicals, maar de Lion King lijkt me nog wel gaaf. Wat kost een ‘normaal’ kaartje dan ongeveer?!



gr. Garfield

De kaartjes voor de lion king zijn best prijzig las tussen de 29 (rang 5) en de 79 (rang 1) euro op http://www.musicals.nl/lionking/

Ben er vorig jaar augustus geweest :smiley:

Nog geen ongi te bespeuren hier

We :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je :!: :!: :!:

Dank je, ik duim ook hoor,

ow fijn dat het zo leuk was vbij mama mia, ik wil zo graag ng naar de lion king maar hetgeld hebben wemomenteel niet ivm de uitgave aan vakantie en in maart zijn we naar een show van andre van duin geweest, vond ik zo gaaf he? jemoet er van houden hoor hiih



mijn man is ooit es naar the phantom of te opera geweest, moet ook mooi zijn geweest.



marloous bij jou nog steeds niets en yona?