Augustus 2005 stoppers deel III

he leuk zeg… duim voor ons beide :wink:



gefeliciteerd met jullie 1 jarige jubileum :wink: veel plezier vanavond… lekker van genieten…

Yona, gefeliciteerd!!! Heel veel plezier vanavond!

Yona: mama mia is echt Superleuk…veel plezier ennuh gefeliciteerd met jullie 1jarig huwelijk.



xxx Jo.

Hoi meiden,



Dat schiet al flink op met deel III.

Vanavond moet ik weer voor de studie naar A’dam en morgen weer werken. De vakantie is nu echt ten einde helaas!



Groetjes Garfield

Ik wil ook op de lijst! :mrgreen:

Zorro, 32 jaar, 1e kindje, gestopt uhm tja… eerder begonnen in Augustus :mrgreen: Gestopt was ik al jaren :lol: :lol: 2e poging in Oktober! :inlove:

welkom zorro ookjij supersucces dan he?



Bij mij nog steeds niets geen teken dat de ongi komt, morgen is de nod, erg spannend nu

Spannend hoor Bianca! :pray:



Liefs Moirah

@Zorro wrote:

Ik wil ook op de lijst! :mrgreen:

Zorro, 32 jaar, 1e kindje, gestopt uhm tja… eerder begonnen in Augustus :mrgreen: Gestopt was ik al jaren :lol: :lol: 2e poging in Oktober! :inlove:




Done

grrrrrr…mn ongi zet niet door…wel enorme krampen al de hele dag en vanochtend een beetje rose…ships als het morgen pas doorzet dan heb ik in sept helemaal geen kans meer… :cry:

oooh liefje toch…kan hij niet gewoon wat opsturen??? :wink:

he jolande verdorie zeg dat je zolang er mee zit meid,



gewoon even een :-* en knuf,



groetjes bianca

Hé hallo…

Ik ben sins vandaag nieuw hier op het forum en ben ook sinds augustus gestopt met de pil.

Leuk om daar met andere over te klessebessen.



Wie kan mij trouwens vertellen hoe je aan die cyclusbalk en leeftijdsbalk komt? :smiley:

Welkom mama van tommy,

Klik maar op die van mij dan kom je vanzelf in het juiste menu. Daar klik je ‘community’ en dan op ‘leuke hebbedingetjes’.



Liefs Moirah

@mamma van tommy wrote:

Hé hallo…

Ik ben sins vandaag nieuw hier op het forum en ben ook sinds augustus gestopt met de pil.

Leuk om daar met andere over te klessebessen.



Wie kan mij trouwens vertellen hoe je aan die cyclusbalk en leeftijdsbalk komt? :smiley:




welkom en succesmeid!



wb de banners hier de link ms makkelijker succes er mee en veel klusplezier :mrgreen:



aaah vreselijke kramp maar nee geen doorzettende ongi…

maar…wel wat beter nieuws…mijn man zou 3 dagen naar istanbul gaan naar psv kijken…nu blijkt dat dit arrangement ineens 4 dagen is ipv 3 en dat vindt manlief toch best lang…(en het was ook errug duur) dus nu blijft hij waarschijnlijk thuis…dus dan kunnen we veel knuffelen :dance: :pray: …magoed…als hij zich bedenkt dan is het minder natuurlijk…

@Jolanda24 wrote:

aaah vreselijke kramp maar nee geen doorzettende ongi…

maar…wel wat beter nieuws…mijn man zou 3 dagen naar istanbul gaan naar psv kijken…nu blijkt dat dit arrangement ineens 4 dagen is ipv 3 en dat vindt manlief toch best lang…(en het was ook errug duur) dus nu blijft hij waarschijnlijk thuis…dus dan kunnen we veel knuffelen :dance: :pray: …magoed…als hij zich bedenkt dan is het minder natuurlijk…




:clap: :clap: :clap: :clap:

Wat een goed nieuws Jolanda!



Liefs Moirah

nouw spannend hihhi, dus even afwachten wat het wordt thuis blijven of weggaan,



ik :thumbup: mee voor jou thuisblijven,mocht dat zo zijn dan heeeeeeeel veeeeeeeel klusplezier en succes!!!

:mrgreen:

Goedenmorgen…mvtommy, welkom hier…

Als je je gegevens even hier neer zet dan zet ik je op de lijst. ALs je dat wilt natuurlijk :wink:



Nou Morgen NOD en ik voel allemaal ongesteldheidsklachten hoor. Vooral in mijn rug.

Als ik morgen wel gewoon ongesteld ben, dan heb ik wel een cyclus van 28 :dance: :dance: :dance:



Als ik niet ongesteld wordt dan :dance: :dance: :dance:

Hoop ik dan he…



Bianca…spannend…

zie je dat ik hier eigenlijk helemaal niet goed ik ben…



VANDAAG IS MIJN NOD…



Ik heb altijd een cyclus van 28 gehad. Daar ben ik ook van uit gegaan, dus is mijn nod dus vandaag…



Maar goed, het is nu 10 minuten verder dan mijn vorige bericht en heb wel heeeeel erg veel ongesteldheidsklachtjes :frowning: