Augustus 2005 stoppers deel III

Haha, Ilse ik wil je niet bang maken, maar mijn zusje verkondigde op haar 8e dat ze niet meer met barbies wilde spelen; ze vond ze kinderachtig! Tja, guess what, toen was ik dus 14 en had de barbies verruild voor vriendjes… 8) Maarre… dat komt vast allemaal goed, geniet maar ff nu ze barbies nog interessant vindt.

Van je zoontje is wel grappig, dat 'ie een broertje wil om z’n zus te plagen. Blij dat ik nooit een broertje heb gehad!

Voor ons zijn de klusdagen inderdaad weer aangebroken. Helemaal niet erg hoor! :wink: We hebben helemaal geen verplichtingen dit weekend, dus de omstandigheden zijn alvast helemaal oké! :dance: Hahahaha

Nog geen nieuws verder :slight_smile:

We zouden morgen naar de Efteling gaan, maar dat verschuiven we naar volgende week zaterdag. Het word morgen veel te slecht weer, en volgende week word het beter.

Ik denk wel dat ik morgenochtend nog ga testen, gewoon voor de zekerheid. Dan weet ik waar ik aan toe ben he :slight_smile:

Behalve als mijn rode duivels er zijn, dan hoeft het niet meer :stuck_out_tongue:

oja, ik heb het programma Beschuit met muisjes ook gezien, mijn vriend houdt daar helemaal niet van!! Hij is gelijk naar boven gegaan haha

Ik zou dat ook echt niet willen, met mijn kop en *** op tv :wink:

Ik ben echt benieuwd hoe mijn vriend mijn bevalling (ooit) zal ervaren… hij kan er op tv al niet naar kijken, hoe zou dat dan in het echie gaan haha

Ik kan gewoon echt niet wachten om zwanger te zijn… het lijkt me zo fantastisch!! :inlove:

Oooooohhh wat spannend!!! Wie weet hoef je helemaal niet meer te wachten! Ik zal wel heel hard voor je gaan duimen, wie weet helpt het!

Wel slim om de Efteling een weekje te verzetten ja, want met dit weer is er niet veel aan. Hopelijk inderdaad volgende week beter.

xKe

Monique wat spannend, ik hoop echt dat je zwanger bent.

Ik zal in ieder geval heel hard :thumbup: duimen :thumbup: voor je :!:

Hopelijk is het volgend weekend beter weer, kun je dan als nog naar de efteling :!:

Daantjuh; hoe gaat tie bij jouw zwanger, rode duivels of nog in onzekerheid.

Tijdje al niks hier vernomen van je maar ben wel erg nieuwsgierig. Jouw NOD was toch 28/9 :?:

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend laddy’s :?:

Ik moet zelf dit weekend overdag werken :cry: :frowning:

En ga zaterdag avond nog even op de koffie bij vrienden.

Monique, wat spannend!

Wij zouden zondag naar de Euromast gaan, maar ik denk dat we dat ook maar moeten verzetten, gelet op de weersvoorspellingen! Ik ben er nog niet helemaal uit, maar zal wel alvast over een plan B na gaan denken…

Morgen eerst naar mijn zus en een goede vriendin (uurtje rijden), dus het weekend zit alweer aardig vol…

Groetjes Garfield

ooooh Moniwque, wat spannend,ik denk aan je…

Ik ga shoppen en mijn benen en bikinilijn worden geharst. (ga volgende week op vakantie)…

Verder ga ik er nog een gezichtsbehandeling en wenkbrouw epileren bijvragen…even lief kijken…hahaha

(de tante van Mark heeft een arianne Indenzaak, dus ga ik altijd gratis…)

Marlous, lekker zeg, gezichtsbehandeling! Maar bikinilijn harsen… AUW!!! :shock: :shock: :shock: Wel handig dat je gratis kan, dat heb ik met de kapper (schoonmoeder en schoonzusje). Woensdag met de diploma-uitreiking van m’n vriend werd m’n haar ook even mooi geknipt en gefohnd, gratis en voor nix!

Wij hebben helemaal geen plannen voor dit weekend, da’s ook wel eens lekker. Mijn vriend moet wel werken vandaag, maar als het goed is maar tot 13.00… dusse…denk dat we de rest van het weekend maar gaan klussen :wink:

ik heb vanmorgen getest…

EN EEN LICHT STREEPJE!!!

ik sta helemaal te shaken… wil nu voor de zekerheid nog een test kopen, maar weet niet welke goed is. Is clear blue goed? Want ik heb nu geen ochtendurine meer, dus moet wel eentje hebben die je ook goed overdag kan gebruiken :stuck_out_tongue:

Ik heb nu de test van kruidvat gebruikt.

Oooohhh wat gaaf voor je, ik duim voor je! :thumbup: Volgens mij is clear blue de beste! En die kun je gedurende de hele dag gebruiken geloof ik…

Hey leuk jpoh, super gaaf, gefeliciteerd, want hoe licht ook streepje is streepje je bent zwanger meid,

goede tijd gewenst, liefsbianca81

WAT GAAF!!! En wat ontzettend nog veel spannender natuurlijk!!! Geen idee welke test het beste is, maar een streepje is een streepje!

Ik heb net een nieuwe test gekocht van clear blue, ik ga morgenochtend nog een keer testen.

Wilde dat het liefst vanmiddag nog doen, maar vriend wil dat ik tot morgenochtend wacht :slight_smile: Dus vooruit! :stuck_out_tongue:

Volgens mij mag je er stiekem wel een beetje vanuit gaan dat je zwanger bent hoor… Maar morgen nog een keer testen, dan weet je het ook écht zeker! Uhm, succes met wachten dan!

xKe

Gefeliciteerd Monique!!! EEn streep is een streep!!! Hoe licht ie ook is!! Super, ben helemaal blij voor jullie!!!

Jeetje wat een zelfbeheersing dat je nog tot morgen kan wachten :shock: Ik had er ondertussen al 3 testen opzitten denk :mrgreen: Succes meid, ik hoop het echt voor je, zou tof zijn!

Oww monique geweldig zwanger, nu alleen morge nog een keer checken.

Maar een streep is een streep dus zwanger.

Ik hoop dat vele je hierin snel kunnen volgen.

Wow…een licht streepje is er ook een… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

GEFELICITEERD…

Wow gefeliciteerd met je zwangerschap Monique!!! Super voor je :inlove: morgen geeft ie zeker weer een streep hoor!

Lous: is het niet tijd voor een nieuw deeltje na dit goede nieuws? deze wordt al zo lang!