Ke: ik zou er gewoon voor gaan meid, straks duurt het ff voordat je zwanger bent en dan heb je er spijt van. en als je zwanger bent kun je toch zeker nog een half jaar werken.
mijn beste klusdagen zijn pas volgende week.
Maarja mijn vriend wil dus niet verplicht vrijen voor een kind.
opzich wel begrijpelijk maarja ik wil graag zo snel mogenlijk zwanger worden.
dus dan lijkt het me toch het best om om de dag te vrijen.
Maarja kan hem moeilijk aan bed vast binden hahaha
hoe loopt dat bij jullie ?
Haha, dat is bij ons niet zo moeilijk… Mijn vriend wil altijd wel… :oops: We plannen het dan ook niet echt (alhoewel… ik misschien stiekem iets meer dan hij). Nou moet ik zeggen dat hij gisteren wel opeens vroeg wanneer het dan ‘zou kunnen’ (zijn manier om te vragen wanneer m’n eisprong is). Dus hij is er toch ook wel mee bezig. Maar in ieder geval is het bij ons niet nodig om opeens meer te gaan vrijen, zeg maar… Ik ben juist wel eens bang dat hij al zijn vruchtbare zaad verschiet voor het zijn nut kan bewijzen, hihi
Wat die baan betreft, ik ga toch ook eerst eens met mijn huidige opdrachtgever praten. Hoewel dat dan freelance werk is, is het wel blijvend. Als zij mij meer werk kunnen bezorgen denk ik dat ik dit blijf doen, dan heb ik tenminste na die 9 maanden ook nog werk, kan ik mijn eigen uren blijven indelen, thuiswerken, en heb ik heel afwisselende opdrachten. Maar als het bij die paar (10 a 20) uur in de week blijft, dan ga ik denk ik over een week solliciteren!
xKe
jeetje zeg :shock: veel geklpet, ik ga vanavond (laat dan) of morgen bijlezen, en reageren hihi,
k moet vanavond vergaderen dus zal wel een latertje worden ,
Ja, dat had ik ook gemerkt: een dag afwezig en meteen een hele berg nieuw leesvoer hier! Alsof we met z’n allen niets anders te doen hebben ! Gezellig wel hoor!
Hee, ik zie net dat we wel met een hele meute ongeveer tegelijk onze NOD hebben, zo rond 20 oktober. Dan zal het volgende week wel rustig worden hier op 't forum, als iedereen druk aan het klussen is :lol:
En nou we 't er toch over hebben (?): Monique, heb je nog nieuws??? Voor ons is het toch wel een beetje jammer dat je zoveel geduld hebt met testen… Ik heb echt last van plaatsvervangende zenuwen! :shifty: :shifty: :shifty:
xKe
Marloes bedankt voor het veranderen
haha rustig hjieroo? dacht et niet wij dames maken volgens mij tijd vrij om te kletsen hier :lol: :lol:
monique spannend hoor,
wij plannen ook niet echt,. alhoewel ik eenbeetje, soms dre ook , kijkt ie in mijn agendatje wat er in staat of hij vraagtme iih,
ach we zien wel als de sexnog maar fijn is, en we lol hebben en genieten vint ik het best,
we willenwel een echte liefdesbaby…
Wij gaan ook niet echt plannen hoor…gewoon rustig aan!
Moniek: hoe is het al getest? :mrgreen:
xx x
He bah meiden, ik voel blehh, verkouden, het gevoel dat mijn hoofd helemaal vol zit en ik mijn ogen op half 7 heb hangen…
Eerst van de week Thomas ziek en nu ben ik dan zeker aan de beurt…
Nou ja, het is niet anders, zometeen lekker een beker warme chocomelk met speculaascake… Ja ik ben bezweken voor die achterlijk vroege sinterklaaslekkernij in de winkels… maar het is ook zulk sh#tweer.
Wie heeft er vanavond Beschuit met muisjes gekeken??? Die dr Nautu is mijn HA, zij was bij de bevalling tot we naar het zkh gingen… Wel grappig, want ze heeft mij toen ook gevraagd om mee te doen, maar ik zat toch niet te wachten om met mijn hoofd (en de rest) op tv te komen tijdens mijn eerste bevalling, ik heb dus vriendelijk bedankt… Dat leek me dus echt helemaal niets. Achteraf ben ik helemaal super blij omdat we toch naar het zkh moesten enzo… Het idee alleen al dat je ligt te persen met een geluidsman en zo’n grote pluizige microfoon onder je neus…
Nee niet mijn idee van ontspannen bevallen…
Haha, nee kan me helemaal voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Heb het programma niet gezien overigens, maar het idee alleen is al genoeg!
Wat balen dat je je niet lekker voelt zeg. Hangt ook wel in de lucht geloof ik. Vorige week was ik niet lekker, en heb vervolgens m’n vriend aangestoken, die nu als een gek loopt te hoesten en te snotteren.
En wat die Sint-zooi betreft! Groot gelijk! Dan moet het maar niet zulk belachelijk rotweer zijn! Ik heb m’n eerste pepernoten ook al op…
xKe
Ik wilde kijken, maar Mark en Melisa (vriendin) wilde het niet…grrrrrrrrrrrrr
Hier alles goed, Mateo slaapt nog…
Oh, en nu dus niet meer… :mrgreen:
Ik ga hem eens een lekkere fles geven een kusjes natuurlijk…dat is het belangrijkste…
goedemorgen dames,
ik heb beschuit met muisjes deels gezien, grappig denk ik zo je eigen hate zien hihi op tv, en ik kan me voorstellen dat het je zelf niets lijkt zo op tv te komen, deze vrouw moest toch ook over nh zkh?> ivm bloeding? geen idee hoe is afgelopen,
marlous hoe is het met je poes gegaan deze nact?
Nou liefs vban mij, :-*
Goeiemorgen allemaal,
Om meteen maar met de deur in huis te vallen:
Monique, hoe is 't ermee? Nog steeds geen :twisted: :twisted: ??? Heb je nog niet stiekem gestest?
En Marlous, hoe is het met Max?
Heb vanmorgen even overleg gehad met mijn opdrachtgever… met betrekking tot een eventuele fulltime baan bij een ander bedrijf… Ze willen meer als tekstbureau gaan adverteren zodat ik hopelijk meer opdrachten krijg, ik ben altijd de eerste die ze benaderen (wordt volgende week een soort contractje voor opgesteld) en ik krijg loonsverhoging… Snap er helemaal niets van. Mensen, ik ben student!!! Begin bijna te geloven dat ik goed ben in m’n werk. Terwijl ik toch echt een zeer gemiddelde student was (ben)… Maar nu twijfel ik dus nog steeds. Ga ik voor een tijdelijke fulltime baan, of voor freelancen voor onbepaalde tijd? Moeilijk!
xKe
gefeliciteerd ke met je nieuwe baan
Nu hopen dat we je aan het einde van de maand nog met iets anders mogen feliciteren
Weet nog steeds niet of ik het zal doen hoor, aangezien ze nu bij mijn huidige opdrachtgever ook met een erg gunstig aanbod komen… Maar ik vind het wel heel gaaf dat ze mijn werk blijbaar wel waarderen, en dat ik nu gewoon kan kiezen waar ik wil werken!
Tja, en wat dat andere betreft… wie weet, we doen hard ons best… Ben wel heel benieuwd hoor, of het deze maand raak is voor iemand hier! Zou wel heel leuk zijn!!!
En monique is er nieuws :?:
We zijn met z’n alle ook niet een beetje nieuwsgierig :lol:
Ke wat een moeilijke beslissing.
Heb je het er met je vriend over gehad?
Wat vastigheid geeft zekerheid, maar nieuwe uitdagingen lokken natuurlijk wel.
Marloes hoe gaat het Max?
En monique is er nieuws :?:
We zijn met z’n alle ook niet een beetje nieuwsgierig :lol:
Ke wat een moeilijke beslissing.
Heb je het er met je vriend over gehad?
Wat vastigheid geeft zekerheid, maar nieuwe uitdagingen lokken natuurlijk wel.
Marloes hoe gaat het Max?
Heb het er wel met mijn vriend over gehad, wat ik nu qua werk zal gaan doen, maar hij weet het ook niet geloof ik. Aan de ene kant hoopt hij volgens mij dat ik voor de fulltime baan ga, omdat ik dan met mijn balletlessen moet stoppen en 's avonds gewoon thuis ben. Om diezelfde reden (ballet) neig ik juist eerder naar het freelancen. Ik weet dat ik een keer met ballet moet stoppen, omdat ik onderhand langer onderweg ben dan dat ik daadwerkelijk sta te dansen. Maar ik stel dat zo lang mogelijk uit…
Maar goed, ik probeer ballet zo min mogelijk bij mijn keuze te betrekken, omdat ik het stom van mezelf vind als ik kansen voorbij laat gaan omdat ik zonodig balletles wil geven (waar ik wel wat mee verdien, maar lang niet genoeg om van rond te komen). Het enige waar ik ballet meteen voor op wil zeggen is een kindje…
ke ik zie dat je precies in je klustijd zit succes
erg he :oops:
Wij gaan er ook tegen aan de aankomende week.
Bij allebij me vriendinnen was het in de 2e maand raak bij me zoon en dochter was ik zwanger tijdens de pil.
Dus opzich was ik goed vruchtbaar.
Vindt het allemaal wel spannend.
Zijn er meer mama’s waarbij dit de 2e 3e 4e 5e 6e ? zwangerschap wordt ?
Hoop dat het straks allemaal goed te combineren is opzich ben ik wel blij dat me kids al wat ouder zijn en zelfstandiger, kunnen ze me mooi helpen als ze dat willen.
Ze willen allebij graag een broertje of zusje me dochter wil een zusje zodat ze damen met de barbies kan spelen.
Wat ze niet overziet is dat tegen de tijd de baby gaat spelen met barbies zij toch al zeker 14 zal zijn en denk ik geen behoefte heeft om nog met barbies ts spelen.
please laat ze met der 14 nog bezig zijn met barbies
Aan dat hoofstuk vriendjes wil ik nog niet gaan denken.
Me zoontje wil een broertje zodat ie zijn zus kan plagen moest wel l;ache hoor toen ie dat zei.
Ik vertel ze nog niks pas als ik na de 3e maanden ben dan ga ik ze op alles voorberijden