ik heb de afgelopen keer toen ik 17 dagen overtjd was ook een bloedtest laten doen.
Maar ook een bloedtest is afhankelijk van het hormoon dus als je die minder aanmaakt dat het ook in de bloedtest negetief uitvallen.
Dus wacht gewoon 2 weken als het me lukt en dan een bloedtest aanvragen.
De huisarts wordt volgens mij gek van me als ik iedere maand moet bellen
Ilse: Is jouw cyclus niet gewoon langer geworden? Misschien moet je die 2 weken dat je vorige keer overtijd was bij je cyclus optellen om teleurstellingen te voorkomen straks? :think:
ja dAT KAN HEEL GOED naturlijk dat je cyclus langer is , die van mij is dat ook ietsje, was altijd keurig 28 / 29 dgn nu was ie dan 31 , ik hebhet maarin mijn achterhoofd gehouden want wil niet weer zo zitten als de laatste ronde das ja zo rot,
een cyclus kan in ieders leven ineen keer maar zo veranderen hoor,
meid succes en groetjes bianca
Hier ben ik weer even, sinds gisteren weer aan het werk gegaan.
Dit weekend voelde ik me nog hardstikke ziek, maandag ook nog, en dinsdag was het ineens weer voorbij. Geen keelpijn meer en de misselijkheid was ook bijna weg. Ben alleen nog ontzettend moe en beetje last van mijn maag. Denk dat ik net op tijd rust heb genomen.
Verder nog geen rode duivels te bekennen, denk zelf niet dat ik zwanger ben, daarom hoop ik dat ze snel komen, zodat we kunnen gaan voor de volgende ronde
Ik heb al 2 kaarten gereserveerd voor de Lion King, 22 oktober, zaal, rij 4, stoelen 14-16. Ik geloof dat dat vlak voor het podium is.
Nu alleen nog een overnachting zoeken in amsterdam
Marlous, heel veel sterkte met je kat!! Ik heb gelukkig nog nooit zoiets mee hoeven te maken. Ik heb sinds een paar jaar een konijn, mijn eerste huisdier, en ja… zou niet meer zonder dr kunnen! Het is dan geen knuffelkonijn, maar wel erg lief.
Zaterdag ga ik met mijn vriend en nog een stelletje naar de Efteling, ik heb er zo’n zin in!!! Tis al iets van 15 jaar geleden dat ik er voor het laatst ben geweest.
leuk joh efteling gaaf hoor veel pelzier zeg,
moeten jullie er ook zo ver voor rijden/ als wij naareen pretpark gaan zijn we vaak 2 uur onderweg heen, :?
maar kan dat wel dan een cylcus van 6 weken ?
ik heb gewoon iedere maand altijd een cyclus van 28 a 30 dagen en dan ineens na 6 weken is best groot ?
ik weet het ook allemaal niet laat het wel over me heen komen verlopig duurt het nog wel ff dus het is klustijd
ppfff… wat een ochtend
vanochtend tijdens de teammeating zegt een collega tegen me dat ze over mij had gedroomd… ik was zwanger maar de laatste maand kon ik het kind niet dragen en heeft zij de baby in haar buik gehad… om je rot te lachen, hahahahaha
dat zet je dan wel aan het denken…
helaas een uurtje later naar de wc… ongesteld…
op naar de volgende ronde!
Hee allemaal, hier ook weer even een berichtje van mij! Heb het even een paar dagen erg druk gehad, maar vandaag heb ik weet wat lucht!
Gisteren diploma-uitreiking gehad van mijn vriend. Ben enorm trots op hem, want hij is meteen na de MAVO gaan werken en heeft nu dan toch een HBO-diploma: zelfstandig ondernemer, een opleiding van Schuitema (C1000) en onderdeel van de opleiding Small Business & Retail Management. Diplomering was leuk, erg officieel wel, diner met zilvre bestek enzo. Maar al bij al een leuke dag.
Heb net al jullie berichtjes even gelezen en ik heb weer een hoop gemist.
Marlous, wat rot dat je kat zo ziek is! Hoop dat het snel beter met hem gaat (en dat de bank nog te redden is!). Dagboek van een Geisha is trouwens een erg mooi boek he! Is al een tijdje geleden dat ik het gelezen heb, maar was er erg van onder de indruk.
Ilse, volgens mij kan dat wel, dat je cyclus langer wordt. Is natuurlijk niet te hopen, een cyclus van de normale 28 dagen is toch fijner. Maar het kan wel…
Monique, toch wel spannend dat er nog geen :twisted: :twisted: :twisted: te bespeuren zijn… of niet?
xKe
Ja hoor Ilse ik ken er genoeg die een cyclus hebben van 40 of 43 dagen ofzo…
Hahaha Corien, wat een maffe droom, van die collega! Wel grappig zeg! Maar jammer dat je ongi bent geworden… Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Ik zit trouwens een beetje met een dilemma, en ben benieuwd wat jullie ervan denken.
Zoals ik wel eens verteld heb, ben ik op het moment bezig mijn studie af te ronden en werk ik daarnaast (onder andere) als freelance tekstschrijver. Nou heb ik laatst een grote opdracht gehad, die ik samen met een senior tekstschrijfster heb gedaan. Zij is fulltime werkzaam bij een tekstbureau. Nu heeft zij een collega, die (guess what) zwanger is! En ze zoeken vervanging. Nu heeft ze mij gevraagd of ik interesse heb om die collega voor 9 maanden (snap eerlijk gezegd niet waarom zij zolang verlof heeft, maar daar zal vast een reden voor zijn) te vervangen. Fulltime. Nou is dat natuurlijk een prachtkans, het zou naast redactioneel werk ook meteen een coördinerende functie zijn, wat wel heel gaaf is aangezien ik nog niet eens afgestudeerd ben. Mijn probleem is alleen: als ik dat doe, dan kan ik het toch eigenlijk niet maken om zelf ook zwanger te raken… Aan de andere kant: wie weet duurt het nog een jaar voordat ik zwanger ben. Of het duurt nog een paar maanden en kan ik met een beetje geluk toch wel een hele tijd blijven werken (want 9 maanden stilzitten lijkt mij niet nodig, zeker niet voor een tekstschrijfster).
Wat denken jullie? Doen of niet doen??? (nog afgezien van het feit dat ik mijn scriptie nog moet schrijven, dat ik mijn huidige opdrachtgever niet meteen af wil schrijven, en dat ik nog met mijn balletlessen zit…)(maar het blijft gewoon een fantastische kans!)
xKe
Ke: Ik zou het gewoon doen! Gewoon voor jezelf kiezen, zou ieder ander ook doen. Tis een prachtkans zo te horen! En als je je er onzeker bij voelt kun je het zelf even uitstellen met zwanger worden zodat je die 9 maanden kan volmaken of wie weet helpt de natuur je er wel bij
Corien; Balen dat red devils ook weer bij jouw zijn gearriveerd, maar we zullen maar zeggen nieuwe ronde nieuwe kansen.
Ke, Gefeliciteerd met je vriend met het behalen van z’n hbo diploma.
Mmm zo’n diplomering heb ik nog niet mee gemaakt met een etentje.
Monique; misschien toch zwanger, oww ik hoop het
Wanneer ga je weer testen?
Marloes; mijn nieuwe NOD is 25 oktober niet 25 augustus, haha
Marlous mn nieuwe NOD is 19 oktober
bianca81, wij moeten ook gemiddeld 2 uur rijden voordat we bij een pretpark zijn. Vind dat wel jammer, want zo ga je toch minder snel ergens naar toe.
Corien, jammer zeg dat je weer ongi bent geworden, duimen voor de volgende ronde!!
Ke, ik zou er ook voor gaan!!
Yona, ik weet niet wanneer ik weer ga testen. Ik zat eerst te denken aan zaterdag, omdat we dus naar de Efteling gaan. Maar denk niet dat achtbanen enzo echt schadelijk zijn toch? Maar ja… denk zelf niet dat ik zwanger ben… (hoewel ik het wel hoop ) ik word zo gek van het twijfelen haha
Hmm, misschien moet ik het inderdaad maar gewoon doen, die baan… Ik heb sowieso ruim een week bedenktijd, omdat de contactpersoon nog even op vakantie gaat.
Monique wat maak je spannend! Ik denk niet dat die achtbanen nu al veel kwaad kunnen, al staat er wel bij sommigen dat ze niet geschikt zijn voor zwangere vrouwen… Je kunt natuurlijk voor de zekerheid even testen… dan kun je meteen ons uit ons ‘lijden’ verlossen, want volgens mij ben ik niet de enige die héél erg benieuwd is!
Marlous,
Mijn nieuwe NOD is dus 27 - 10 geworden
Ke; ik zou er voor gaan. Je weet toch nog niet wanneer je zwanger zult worden, en als je zwanger bent kun je nog wel een hele tijd door werken.
Helemaal met vooral een zittende baan.
Monique; gezellie zaterdag naar de efteling, hopelijk zit het weer dan ook een beetje mee :!:
Oww dat je nog zolang kunt wachten met testen, knap hoor :!:
Ik weet niet of het schadelijk zou kunnen zijn die achtbanen als je net zwanger bent :?:
Ik denk wel dat ik het zeker voor het onzekere zal nemen, en niet in die hele ruige attracties zal gaan.
Dus onze hoop voor deze maand is nog gevestigd op monique en Daantjuh :!:
:!:
ik hoop flink met jullie mee
zoals ik ook al in de andere topic geschreven heb, ik hoop dat er veel zwangere deze aankomende maand zijn.
Wil minstens 10 zwangere zien dus dames we gaan ons best doen.
Hihi, dan hoop ik dat m’n vriend niet te laat thuis is vanavond en de rest van de week, want onze klusdagen zitten er weer aan te komen!