Augustus 2005 stoppers deel III

ik heb zelf 4 katten.

En soms plassen ze wel eens ergens waar dat niet gewemst is als ze vaak op 1plek plassen moet je er zilverfolie neer leggen dat werkt perfect.

Die beaphar spray heb ik ook gebruikt voor het krabben aan de stoelen aleen dat spul was snel uitgewerkt.

Katten weg doen is heel erg moeilijk had vroeger ook aan kat die jaloers werd toen me dochter geboren werd en constand in de box, kinderwagen, maxicosie plaste iedere dag weer.

Uiteindelijk heeft me vader hem in huis genomen en was er niks meer aan de hand.

hoop dat het snel goed komt met max

…we hebben onze bank net een jaar ofzo…grrr…

Maar ILse, bedankt voor het zilverfolie-tipje…die hebben we nog niet geprobeert…

Ga het gelijk doen… :smiley:

Marlous, ik hoop dat het bankplassen snel over is en dat Max ook snel weer beter is. Dikke kus voor jullie.

Hier alles rustig. Ben benieuwd hoe lang mijn cyclus gaat duren. Ik had voor de ticker 6 weken ingevuld, was de laatste jaren een beetje het gemiddelde, maar je weet het niet. Soms loop ik echt rond van : hmmm miscchien was dit een cyclus van 5 weken en ben ik gewoon al lekker zwanger (heb nog wel helemaal geen verschijnselen, dus het zal wel niet)

Ik wil eigenlijk de komende paar weken nog niet gaan testen want als ik daar aan ga beginnen wordt ik gek. Testen ga ik alleen doen als het echt heel lang gaat duren of ik ook andere verschijnselen erbij krijg die mij het gevoel geven zwanger te zijn. Vorige keer was ik vanaf het begin supermoe en had hele gevoelige borsten, iets wat ik normaal niet heb.

Spannend Lientje!

Ik ben ook van plan het een beetje rustig aan te doen met de testen…

Ik vraag me echt af of je al verschijnselen kunt hebben op of rond je NOD, dus ik probeer het wat langer af te wachten allemaal en mezelf niet gek te maken :?

Groetjes Garfield

ik net zo met testen, vond het zo rot die negatest, en ik wil dat eig niet weer, alleen als lang duurt en /of meer verschijnselen heb,

goede instelling dames! :mrgreen:

Ik wil zelf pas testen na 1 of 2 dagen overtijd…anders ga je je weer afvragen of je niet te vroeg hebt getest enzo.

ja maar ik was 3 dgn overtijd , dus nu pas na een week hebik mezelf beloofd , mm wel moeilijk hoor , maar goed das nog lang weg dat scheel t :mrgreen:

Ik hoorde dat je eigenlijk elk moment kan testen na je eisprong, omdat dan al dat sofje in je urine zit wat laat zien dat je zwanger bent…?

De vorige maand was ik 4 dagen overtijd, ik deed toen die test, negatief en prompt die nacht werd ik ong…

Nu weet ik even niet wat de cyclus is, maar ik heb me voorgenomen nui maar niet te testen, ik zie het wel…

Hoi laddy’s, ik ben ff een aantal dagen niet online geweest.

Werken, vorige week die blaasonstekingen en nu de kuur bijna afgelopen was misselijk en overgeven.

Vandaag zou eigenlijk me NOD dag zijn, maar ben het gisteren al geworden, jammer maar helaas.

Op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen zullen we maar zeggen.

Vorige cyclus was 28 en nu 27 dagen, wat zouden jullie aanhouden 28 dagen :?:

Maar genoeg over mij;

Maloes gaat het al wat beter met Max?

Monique; Ben je al ongi geworden :?: balen van die negatieve test zaterdag, maar het kan nog steeds :pray:

Daantjuh ; vandaag jouw NOD deze zijn voor jouw :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Corien; morge jouw NOD spannend :thumbup: :pray: :thumbup:

Of is het pas over 6 dagen volgens je banner?

Erika: draai je daar alleen maar slaapdiensten of werk je ook overdag en 's avonds?

Zelf werk ik ook ongregelmatigheidsdiensten als verpleegkundige in het ziekenhuis.

Ilse; veel klus plezier :inlove: . Vrijen is bij ons niet veranderd.

Voordat we voor eggie gingen dachten we wel dat het heel anders zou worden het vrijen.

Maar eigenlijk denken er niet overna, behalve dan dat we het er nu veel over hebben met z’n twee.

ik ga proberen te wachten tot dat ik minsten 2 weken overtijd bent.

bij mijn zoon en dochter kwam ik er pas na 3 maanden oficieel achter dat ik zwanger was en de huisarts werd de afeglopen weken behoorlijk gek van me.

Dus ik ga proberen me geduld te bewaren wat me niet zal lukken maar toch.

Zou er een moord voor doen om het gelijk de dag na me nod te mogen weten.

Garfield, je kan al zw.verschijnselen hebben rond je NOD. Er zijn mensen die dan al echt boven de wc-pot hangen. Echter wat ik tot nu toe gelezen heb zijn de meeste verschijnselen ook heel vaak aanwezig bij de ongi. steken, raar gevoel, gevoelige borsten etc. En achteraf is het natuurlijk heel gemakkelijk om te zeggen : ik voelde al een paar dagen dit of dat.

Ik weet ook uit ervaring uit het verleden dat het soms goed is om een test te doen. Ik hoopte soms ook iets te veel dat ik zwanger was en als ik dan een test gedaan had werd ik spontaan de dag erna ongi. Terwijl het anders misschien nog weken had geduurd. Ik denk dat je met je gedachten je lichaam zeker kan beinvloeden.

Corien, direct na je eisprong is de hoeveerheid HCG in de urine nog te laag om met de test van de drogist te kunnen constateren. Als je voor onderzoek in het ziekenhuis loopt, kunnen ze dat wel al voor de NOD bepalen, maar volgens mij ook pas na de innesteling (dus een week na ei-sprong). Ze kunnen in het ziekenhuis wel exact bepalen aan de hand van bepaalde waardes in het bloed of er een ei-sprong is geweest. Echter deze onderzoeken doen ze alleen als je bij een gyn loopt en ik hoop dat jullie daar geen van allen terecht komen. Wij zullen dus allemaal gewoon netjes op de NOD moeten wachten met testen (en het liefste een paar dagen later EN met ochtendurine)

Yona, ik zou 28 dagen aanhouden. Veel succes deze ronde !

Ik ben heel benieuwd of er binnenkort iemand is die een positieve test heeft. :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Achteraf gezien had ik het ook eerder kunnen weten…

Een week voor mijn nod was ik de hele dag hartstikke duizelig en misselijk. De dag daarna was het weer over. op mijn NOD getest, geen uitslag (ook geen teststreepje, dus kapotte test???) dag erna een duidelijke zwangerschapsstreep…

Ik ga ook proberen niet gelijk meer te testen.

Kost bakken met geld…

Maar heb wel alweer twee testen in de plee liggen…just in case

Maloes zou jij mijn nod willen veranderen in 25 Oktober, alvast bedankt :!:

Yona: Ik werk ook onregelmatig dus ook overdag en 's avonds. Gemiddeld 3 a 4 slaapdiensten in de maand.

Ik heb helemaal geen testen in huis ik weet uit ervaring dat ik me dan niet in kan houden en er binnen no time een stuk of wat doorheen jaag. Bovendien vind ik de telleurstelling van een negatieve test groter dan wanneer ik te laat ongie wordt… Mss dat het voor mijn gevoel dan al serieuzer is ofzo…

Ik kreeg net een brief dat onze nieuwe keuken maandag komt, dat is ff een maand eerder dan wij dachten, leuk en spannend, we gaan hem nl zelf plaatsen met behulp van handige vrienden…

Hoe is het nu met Max, Marlous???

Yona : jammer zeg ik zou ook 28dagen aanhouden

Ilse: ja bij jou is het echt pas laat te bespeuren met een urinetest he…ik zou dat ook vreselijk vinden…kun je niet om een bloedtest vragen?

Ik heb wel testen in huis…had ik ook toen we voor de 1ste gingen…ik kan wel wachten denk ik tot 1 dag na mn NOD…kost wel veel geld maja ik kan juist niet tegen die verschrikkelijke onzekerheid als ik overtijd ben…

Corien: bij jou is het spannend dus!!!

Nou ik ga weer ff werken.

xxx

Lientje, bedankt!

Ik ga maar braaf wachten tot een paar dagen na mijn NOD, maar het lijkt wel of die twee weken nu helemaal niet opschieten. Maargoed, ik heb het erg druk, dus wat dat betreft schiet het toch wel een beetje op…

Nou, ik ga naar mijn college arbeidsrecht. Fijne avond allemaal en tot mails!

Groetjes Garfield

Ja garfield dan duren weken lang.

Kom maar lekker veel kletsen.

:-* jentel

Tja, Max…Hij plast nog steeds met bloed, maar hij schijnt niet echt veel pijn te hebben. Hij ligt zo lekker te slapen en te kroelen…

Maar goed, vannacht weer op de bank geplast…grrrrrrrrrrrrrrrrrrr

En vanochtend toen we hem zijn druppels gaven was hij aan het schuimbekken, nou dat is zielig…Maar de da zei dat dat hoorde…

Vanavond weer lekker lezen: dagboek van een geisha…erg interessant…

Ik ben bang dat het plassen op de bank pas ophoudt als zijn blaas minder zeer doet. Dat bloed wordt mede veroorzaakt vaak door kristallen die gevormd worden in de blaas en die steeds als soort spelde prikjes kleine gaatjes prikken in de blaaswand, dat veroorzaakt vaak dat je dat bloed erbij ziet. Als de ontsteking afneemt en de kristallen lossen op door de voeding zul je heel snel zien dat vaak oo het plassen op de bank vanzelf stopt. Wel belangrijk maat de bank NOOIT schoon met schoonmaakgerei die een scherpe, voor ons lekkere, geur met zich meedragen, dat bemoedigd de kat alleen maar om het juist daar nog een keer te doen.

Het is wel ontzettend fijn dat de kat zich niet erg ziek voelt.

Succes met Max en knuffel hem maar flink.

ik doe de hoezen in de wasmachine en was het met persil…(gewoon wasmiddel dus)…

Hij krijgt nu dieetvoedsel, speciaal voor struviet. Dat schijnt het op te lossen, maar dat zullen we pas na een tijdje merken denk ik…

Knuffelen komt goed… :wink: