Augustus 2005 stoppers deel III

Ennuh lous??

Kunnen we dan met het nieuwe deeltje ook beginnen met dat zelfde goede nieuws? ??? , haha leuk hoor!!

En DA?? Al getest? Ben zoooooo nieuwsgierig voor je :mrgreen:

haa ja k zit ook al te wachten tot er nieuws is,

vanmorgen weer getest met clear blue

EEN PLUS!!!

ben zo gelukkig he, maar ook zo bang… durf nog niet echt heel blij te zijn… eerst maar eens de eerste 3 maanden afwachten.

kan het nog steeds niet geloven… gelijk de eerste ronde al raak :o

Ja snel he in de 1e ronde raak man, helemaalgaaf zeg,

gefeliciteerd met je zwangerschap heel veel goeds geluk en goede gezondheid gewenst, gr bianca81

Wauw wat leuk, zwanger!!!

Gefeliciteerd!!!

Sorry meiden, dat ik zo weinig van me laat horen, zit sowieso niet zoveel meer op kok, ivm pijn in mijn been, maar zal erg mijn best doen om vaker te posten en mee te lezen.

Ik heb nog 9 dagen voor mijn NOD, maar denk dat ik niet zwanger ben, heb te weinig geknuffeld hihihi, maar het is even afwachten

hey lieve michar, geen zorgen om ons maken eerst je zelf en je herstel van je been, hoe gaat het je af? lukt het wat thuis en dan met michelle is harm weer beter?

nu ja tot gauw liefs van mij, :-*

hoi hoi

iedereen een lekker weekend gehad ?

zoals ik al eerder beschreef was het erg druk hier had een logeer kind van 10 en daarnaast mijn eigen 2 kids alle 3 habben ze adhd dus rustig zijn zit niet in hun natuur.

Daarnaast de logeer hond die ook erg druk is , maar toch is het me reuze mee gevallen en kan ik het weekend rustig afsluiten.

We moeten zo nog ff na vrienden gaan een stukje of liedje maken voor een bruiloft over 2 weken.

Goede vrienden van ons gaan trouwen dus nu gaan we met onze vrienden groep ff wat verzinnen.

Ik ga me vruchtbare dagen in dus moet manlief extra gaan verleiden(wat niet zal lukken) maar als het mee zit wordt het om de dag dat zou toch perfect moeten zijn ?

succes dames deze maand

Geweldig monique; Gefeliciteerd, en een hele fijne zwangerschap toegewenst.

Michar; Ik denk dat ik wat gemist heb, wat is er met je been :?:

Nou in ieder geval veel sterkte toe gewenst :!:

Ilse; haha gooi je charme maar in de stijd, veel knuffel plezier :shock:

goeiemorge

ben werkelijk doodmoe heb te vast geslapen vanacht.

wordt vanochtend wakker ligt manlief nog langs me dus ik dachtdie heeft zich verslapen blijkt ie de hele nacht al ziek geweest te zijn.

tja lag echt vast te slapen…

Alleen nu hoop ik dat man lief wel wil klussen vanavond :twisted:

gemeen ben ik he volgens me banner zit in in me vruchtbare dagen.

ja dat gemeen zijn herken ik ook , tis idd zo , je banner geeft wat aan en jij als vrouw wil dat volgen,

ik heb dat ook , ik heb mijn banner iets later staan ( 31dgn cyclus terwijl ik ws, maar niet zeker 29 dgn heb,) dus dat houdt ik in mijn achterhoofd,

dus ik heb dat andre laten merken van hoe of wat,maar hij wou niet, en ik wil hem niet dwingen, maar ben wel toch teleurgesteld ,mag iet weet ik maar toch, je wilt dan en wil hij niet,

nu heb ik gisteren mijn ei gehad,naar mijn gevoel, dus nu heb ik zoiets van kans gemist. Nietwaar? Of heeft het dannog zin om vandaag een poging te doen?

Zaterdag wel gedaan , dus zit er 1,5 dag tussen het gedaan hebben en mijn ei , is er dan kans op bevruchting?

Nu ja we zien wel, ik ben ook helemaal verkeerd bezigweet ik maar hetgaat zo vanzelf :? :cry:

ow ilse beterschap met je mannnie

Monique: nogmaals gefeliciteerd, wanneer ben je uitgerekend?

Ik ben op mn werk dus kom straks nog wel even.

werkse yolanda,

tot laters ms

bianca zaad blijft minstens 2 dagen goed in je buik.

Dus als je al een eisprong had, heb je tocg een grote kans.

Die banner klopt kwa plaatje niet helemaal volgende de telling zit ik op dag 10 maar als je na dat lievenheersbeestje kijkt zit ik al veel verder.

Heb zaterdag ook geklust dus hoop niet dat me eisprong al eerder is want ga er niet van uit dat manlief zin heeft als ie ziek is.

Bianca ik denk doordat wij er meer mee bezig zijn, dat we gericht willen klussen , de mannne daarin tegen klussen meestal alleen waneer ze zin hebben.

die van mij zegt we zien wel waneer je zwanger bent hij wil het heel graag maar niet op een geforceerde manier.

Maarja wil zo graag deze maand zwanger zijn

Ja dat is het precies, ik wil ook niks forceren,maar het gekke is hij denkt dat ik dan alleen wil omdat de bannerhet zegt, snap je? En das niet waar want de zin is er dan ook volop, geen idee of dat kan door bv hormonen ofzo hoor,

maar ja, tis gewoon hopeloos hihi ,

MONIQUE!!!

ik heb het helemaal niet meer gevolgd… :oops: :oops:

Gefeliciteerd meid…

He, zullen we weer een nieuw deel aanmaken???

Ik ga dat even doen ok…