Augustus 2005 stoppers deel III

He ilse,

welkom hier…

Jeetje, toch ongesteld geworden, na zo lang overtijd te zijn geweest. Dat is toch een domper…

Maar nu weet je het wel. wat je cyclus etc…

Ik hoop dat het snel raak is voor je…

Hoi Ilse welkom hier!!! Zo 7 jaar niet ongesteld zijn… heerlijk!! Gelukkig heb ik er nooit zo heel erg last van, maar irritant is het wel.

Zeg vraagje, kan het zijn dat ik mijn eisprong voel??? Ik heb dit namelijk nog nooit gevoeld voor Thomas zeg maar, maar sinds ik dus weer gestopt ben voel ik zo rond deze tijd een dag een heel drukkend irritant soms bijna stekend gevoel in mijn onderbuik… Vorige maand dus ook, maar dacht dat het toen kwam omdat ik heftig buikspier oefeningen had gedaan, en nu niet, maar toch voel ik het.

Ik heb dit nog nooit gehad en vroeg me dus af of dat kan veranderen door een zwangerschap… Wel makkelijk als het zo zou zijn, voor de zekerheid maar even geklust :mrgreen:

Verder alles goed bij jullie??

Ja hoor. Ik voel mijn ei bijna altijd…mits ik er niet mee bezig ben…

Ik voel dan een lichte ongesteldheidskramp en ik heb wat dikkere afscheiding…

Dit had ik zowel voor als na Mateo…

Ik voel mn ei nooit …helaas…dat zou alles een stuk makkelijker maken …

Monique ben je nog ongi geworden, of heb je al zwangerschaps symtomen??

Ik blijf duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:

ik voel mijn ei ene keer wel andere keer niet,

nu na d emk merk ik wel dat ik alles veel beter voel in mijn lichaam,

hoi hoi

Soms heb ik buikpijn rond me eisprong maarja voel hem niet altijd.

Heb gister de hond opgehaald bij me moeder ze gaat op vakanit en nu blijft haar hond een dikke week logeren.

Hij vindt me katten erg intteresant en wil er graag mee spelen in tegenstelling tot de katten.

Me vriend heeft hem netjes vanochtend om 6 uur eruit gelaten voor ie na zijn werk ging ds ik ga zo ff een blokje om.

Wel goed voor de conditie.

Heb het idee dat me duivels snel weg zullen gaan het bloeden wordt wel minder maar tis wel wat hoor als je 7 jaar niet meer ongesteld bent geweest.

Nu maar hopen dat dit de laaste keer was en ik deze maand mischien wel zwanger raak :pray:

Ha Ilse, ken je gevoel. Ook ik heb een tijd lang mogen ‘genieten’ van de Mirena-heaven. Heerlijk, helemaal niet meer ongesteld!!! En vorige week dus ook weer voor het eerst. Was toch een beetje vergeten hoe vreselijk irritant dat is!

Ik voel m’n eisprong meestal ook. Buikpijn vooral. Niet echt prettig natuurlijk, maar wel handig!

Dit weekend met m’n ouders, zusjes, zwager en vriend naar Zeeland geweest. Druk, maar heel gezellig. En heb zowaar nog niets verteld van onze baby-plannen!

xKe

Ben ik nou de enige…

Ik vind het nooit erg om ongesteld te zijn…nu niet dan, want ik wil graag zwanger zijn. :smiley:

Maar vervelend, nee…

Gisteren uit eten geweest, was wel lekker, maar niet om naar huis te schrijven en het was geen goedkoop restaurant…maar goed, het was gezellig.

Mateo is bij mijn ouders dus daar ga ik zo naar toe…

Eerst opruimen in huis etc…

nu, koffie

Haha nee marlous je bent niet de enige hoor ik vindt het ook niet erg, lastig wel, niet erg depijnen vallen vaak mee, alleen de migraine vooraf vindt ik pijnlijk,

het bloeden heb ik gene last van , ik draag tampons dus valt mee, ik benhet dan ook vanaf mijn 10 e al hihi, moet wel zeggen na de beide mk de 1e bloedingen endan geen tampons mogendragen vond ik wel verveledn de bloedingenzijndan idd erg heftig,maar goed,

Ik vind het ook niet erg om ongi te zijn…ja tuurlijk vanaf deze maand het liefst 9maanden niet meer…maar ach…die paar dagen en ik heb er nooit echt super last van.

Lous: fijn dat je etentje gezellig was. Je zult wel blij zijn als je mateo weer ziet straks :mrgreen:

Nou ik ga naar mn werk!

xxx Jo

Tja, ik heb er altijd wel behoorlijk veel last van. Vooral heel erge buikpijn en ook behoorlijke bloedingen. Vooral met sporten vind ik het rot, lijkt wel of ik dan leegloop, hihi… Maar ja, het zijn maar een paar daagjes per maand, dus ik overleef het wel hoor!

Hoi,

mag ik ook met jullie mee schrijven ?

Ik ben Yvonne, 37 jaar oud en sinds 6 april van dit jaar trotse mama van Kylian (ik schreef vroeger onder de naam Lientje, maar ik heb al een pb gestuurd of deze veranderd kan worden naar mijn echte naam).

Vorige keer hebben we er in totaal 10 jaar over gedaan om zwanger te worden en na 2 miskramen dachten we dat het nooit meer zou gebeuren totdat ik vorig jaar ineens zwanger was (was er eigenlijk helemaal niet meer mee bezig, maar gebruikte ook geen pil). Nu hebben we de smaak te pakken en willen we eigenlijk zo snel mogelijk een tweede. Ik ben 23 augustus voor het eerst ongesteld geworden na de bevalling. Voor de zwangerschap was ik altijd heel onregelmatig (cyclussen van meerdere maanden :frowning: :cry: ) en ik weet dus eigenlijk nooit wanneer ik nu echt overtijd ben.

In onze omgeving weet wel iedereen dat we graag weer zwanger willen worden.

Marlous en Mateo ken ik al, want onze jongens zijn allebei in dezelfde periode geboren.

Ik hoop dat ik met jullie mee mag doen.

groetjes

Yvonne

Hallo Yvonne, welkom her en natuurlijk mag je mee schrijven wel zo gezellig om te delen hoe je je voelt enzo enwat er in je omgat,s een stukje herkenning ook wel .

Ik wens je heel veel succes met je wens zwanger te raken e, ook te hpen dat je cyclus wat regelmaat vindt,

meid alle goeds en tot schrijfs,

gr bianca81

Hoi Yvonne

Gezellig dat je ook mee komt kletsen!

Jeetje, 10 jaar!!! Kan me voorstellen dat je, zeker na 2 miskramen, weinig hoop meer hebt. Maar zo zie je maar: de aanhouder wint! Hopelijk heb je nu wat sneller geluk!

Zo’n onregelmatige cyclus is ook rot zeg. Heeft het één met het ander te maken eigenlijk?

xKe

Heeee Yvonne, wat leuk…

Gezellig hoor… :-*

En inderdaad heb ik al de eer gehad om met allerliefste Kylian te kroelen…lekker ding… :inlove:

Ke, die 10 jaar hebben zeker ook met die onregelmatige cyclus te maken. Ik werd vaak maar 4 keer per jaar ongesteld… dus dan weet je ook echt niet meer wanneer je moet klussen :? Bovendien heeft mijn moeder ook heel veel moeite gehad om zwanger te worden en dat zal ik ook nog wel eens geerfd hebben.

We hadden ook eigenlijk besloten dat we niet meer met zwangerschap bezig gingen zijn, nadat we een jaartje bij de gyn hadden gelopen en wel zouden kijken of het ooit spontaan zou gebeuren…

Ik hoop eigenlijk dat door de zwangerschap de cyclus een beetje gereguleed is… maar dat weet ik pas over een tijdje

En Marlous, Kylian is net zo’n lekker ding als die prins Mateo !! :smiley: . Zo jammer dat ik nog een paar maanden moet wachten totdat ik hem weer kan zien.

hoi hoi

opzich in de mesturatie niet verveled wan je wee dan precies dat je nog niet zwanger bent.

Maar zoals ik al zei dit is me eerste keer in 7 jaar en ik bloed als een rund.

Daarnaast al een paar keer doorgelekt :evil:

En buikpijn en sjaggie enz. dat zijn de mindere kanten eraan

Maarja je weet wel elke maand hoe het zit en das wel handig

Tja, 4 keer per jaar, dan heb je inderdaad ook maar weinig kansen om zwanger te raken. Nou, ik hoop ook écht voor je dat die zwangerschap je cyclus regelmatiger gemaakt heeft!

Heb me dat trouwens wel eens afgevraagd, of het erfelijk is of je snel of juist niet snel zwanger raakt. Volgens mijn schoonmoeder wel, maar die gelooft ook alle bakerpraatjes… Maar bij mijn schoonmoeder duurde het telkens behoorlijk lang (anderhalf jaar), en bij mijn schoonzusje ook… Mijn moeder was steeds binnen 3 maanden zwanger, dus voor mij zou het mooi zijn als het enigszins in de genen zit. Maar vrees eigenlijk dat het weer een onzinverhaaltje van m’n schoonmoeder is…

xKe

Hoi hoi

ik dacht ook dat her erfelijk was ook mijn oeder had moeite met zwanger raken en had 2 mk voor zemij en mijn zusssen kreeg,

ik heb het in het zkh er over gehad en zij zeiden dat hetniet efelijk bepaald is, afhankelijk ook van de oorzaak,

maar toch heb ik zelf het idee wel , maar ja de arstsen zeggen anders,