Oeps hihihi
Werkelijk waar, ik vraag me af hoe ik een kind op de wereld heb gezet, ik heb echt geen verstand van eiersprong en al dat soort dingen, maar zo leer in nog eens wat hihih.
Alles goed meiden?
Prima toch, lijkt me super om zonder je ergens druk om te maken ineens zwanger te raken. (als je ouder bent dan 15 in ieder geval…). Maar zou me er nu ook vooral niet teveel mee bezig gaa houden hoor Michar, pas als het langer blijkt te duren. Moet wel leuk blijven natuurlijk!
Vandaag eens even flink het huis schoonmaken, want dit weekend gaan we met mijn ouders, zusjes en zwager een paar daagjes naar Zeeland. Dat wordt heel stiekem foliumzuur slikken
xKe
goedenmorgen dames…
hier weinig nieuws…
He michar…Nu begrijp ik die eieren een beetje, maar met Mateo ook niet hoor…Ik deed het steeds fout…en mateo is verwekt tijdens een vluggertje op de bank…dus het zegt niets hoor…
Maakt niet uit…de kindjes komen wel, op de een of andere manier…
ben een beetje aan het doemdenken, maar ik heb echt het gevoel dat de 2e ook weer 9 maanden kan gaan duren, dus ik doe ook rustig aan…Ga even een paar maandjes niet kijken wanneer ik vruchtbaar zou moeten zijn…
Is prettiger voor mij…
En ik weet nu toch nog niet wat mijn precieze cyclus is…[/code]
hihihihi ik ken dat, stiekem foliumzuur slikken.
Ik heb het hier ook in een kastje staan en als er mensen komen draai ik het potje altijd om, zodat ze niet kunnen zien wat er op het potje staat :mrgreen: (ja sommige mensen zitten hier wel eens in de kastjes)
Ik ben er ook niet teveel mee bezig, ik heb niet mega haast, maar wel mega veel zin in hihihi.
Over Michelle hebben we ook 1.5 jaar gedaan en toen was het heel anders, moet ik eerlijk bekennen.
Toen was er veel meer druk en de behoefte was onbekend, en nu weet ik wat het is en is de druk minder erg, maar nog steeds erg spannend
Ja, erg hè, dat foliumzuur, waarom zetten ze niet op die potjes dat er smarties inzitten ofzo… Ik heb een schoonmoeder die regelmatig hier de katten eten komt geven als wij een dag pas laat thuis zijn ofzo. En die is er dan meestal wel even, om ook met de katten te spelen en te knuffelen. Zet ze ook wel eens een kopje thee enzo… Dus ik heb de foliumzuurtabletjes bij mijn vitamine B (tegen haaruitval, word niet kaal hoor, heb dat al m’n hele leven, kan wel wat haren missen, maar ik word gek van al die haren op onze lichte vloer…) gestopt! Maar straks met dat weekendje weg moet ik het ook nog stiekem naar binnen zien te werken en helaas lijken die foliumzuurpillen niet op m’n vitamine B…
Bij ons zit er gelukkig ook nog niet echt ‘druk op de ketel’. Hoewel we het erg leuk zouden vinden als ik snel zwanger zou raken is het geen must. Ovulatietests en temperaturen enzo… aan mij niet besteed! Maar kan me wel heel goed voorstellen dat als het wat langer duurt dat dan de druk wat hoger ligt. Hoop dat het voor geen van ons allen zover gaat komen, maar helaas hebben we dat zelf niet in de hand hè…
xKe
He Ke, moet jij niet aan het werk?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hahaha. Nee, vandaag niet! Na een deadline volgt er meestal een dag van heerlijke rust! Ik weet dat er alweer 2 nieuwe opdrachten op me liggen te wachten, maar m’n opdrachtgever (is een bureau voor communicatieadvies en -ontwerp, die weer voor andere opdrachtgevers werkt), werkt vandaag niet, althans degene die als contactpersoon fungeert. Dus ik krijg maandag pas de briefing van die nieuwe opdrachten.
Moet dus wel het huis poetsen, maar wilde eerste even een mailtje aan een vriend van me sturen. En, ook al zo slecht, ik geloof dat ik een klein beetje aan het verraden ben dat wij een kindje willen… Maar zijn zus is ook zwanger, dus vond ik dat ik het best aan hem kon vertellen (ik mis hier zelf ook alle logica, heb gewoon zin om het aan hem te vertellen).
xKe
Oh dus lekker dagje vrij??Heerlijk zo’n extra dag bij je weekend! Dus je kan je mond niet langer houden?? Hihi, herken het helemaal, ik ga volgende week uit eten met mijn beste vriendin en zij was de enige die het de vorige keer wist, moet dus nog maar zien dat ik haar dan niets vertel…
Ik vind het echt zo moeilijk om niets te zeggen, want ik vind het zelf allemaal zo leuk. Dus nu ben ik het aan mensen aan het vertellen die ik niet zo heel veel zie (die vriend), of die een stuk ouder zijn dan ik en verder niet met mijn andere vriendinnen, m’n zusjes of m’n ouders omgaan (meiden van ballet). Is nog redelijk veilig… Het liefst zou ik het ook aan mijn beste vriendinnen vertellen, maar ik wil juist weer niet dat mijn ouders het weten. Punt is dat mijn beste vriendin ook bevriend is met mijn zusje en dat haar moeder een collega is van mijn ouders. En ik wéét gewoon dat zij haar mond niet kan houden, ze is gewoon een enorme flap-uit. Dus ik moet haar echt niets vertellen.
Heb ik iets gemist???
Ben je zwanger Ke???
Hahaha, neeee, was het maar waar. Moet je nagaan hoe erg ik dan zou zijn! Ik vind het nu al moeilijk om niet te vertellen dat we ‘bezig zijn’!
aha, ik was al blij voor je…
Maar inderdaad niets zeggen…moeilijk hoor…2 jaar geleden in aug hebben we het ook tegen iedereen gezegd. En nu weer… :mrgreen:
Soms vraag ik me wel af waarom we het zo nodig geheim moeten houden, maar het lijkt me dat anders iedereen steeds gaat vragen 'of ‘t al zover is’… Of valt dat mee bij jullie?
Mensen vroegen het wel eens…In het begin is dat niet zo erg…Dan zeg je gewoon nee nog niet…
Toen het wat langer ging duren vond ik het wel prettig als mensen die interesse toonde, ik kon dan goed mijn ei kwijt…
Dus ik vond het niet erg dat mensen er naar vroegen…
Tja, kan ik me ook wel voorstellen… Ach, als het lang gaat duren dan kan ik het toch niet meer voor me houden. Ik ben al heel benieuwd of me dat komende weekend gaat lukken, aangezien ik dan opeens 2 1/2 dag met m’n familie in 1 huis zit…
We zien het wel!
Haha, belde net m’n opdrachtgever (dus toch…op haar vrije dag). Ze heeft niet eens iets gezegd over m’n gemiste deadline, alleen dat ze erg tevreden waren over m’n teksten! :mrgreen: Helemaal voor niks druk zitten maken…
toen wij er net mee begonnen in 2002 ( klinkt da lang terug )
wist iedereen het op een gegeven moment mijn zussen familie buren vrienden, ik vond het niet erg juist fijn,nu we 2 miskramen verder zijn en een pauze hebben gehad en nu na de 6 maand pil weer zijn begonnen , weet eigenlijk alleen mijn zus het ( de mama van wnedy ihih)
we houden het voor ons we zien wel wanneer we wat zeggen
Jeetje bianc, ik wist niet dat jullie al in 2002 begonnen waren…(sorry is niet stom bedoeld :oops: ) ik wist dat je een mk had gehad maar niet dat je ook weer een half jaar aan de pil bent geweest weer…sorry!
Ik had het alleen mn beste vriendin verteld bij de 1ste en nu weet niemand het…ik ga het wel nog tegen mijn vriendin vertellen denk ik…tis toch fijn als je er met iemand over kunt kletsen.
Ke: moeilijk he je mond houden…nou gewoon lekker vertellen als je je daar prettig bij voelt… eeeej en fijn dat je opdrachtgevers zo tevreden waren!
Kus Jolanda
Hey jolanda ja ik ben in 2002 gestopt met de pil en begonnen aan ons wens, ik heb 1 mk gehad en 1 missed abortion ( 8 week en 13 week)
daarna een bm infectie die vrij erg was na de curetages die ik had ( 2 in 1 week) en nu dus weer bezig om zwangere te raken, maar we geven demoed niet opo gaan gewoon weer verder.
hoi hoi
had dit gedeelte van het forum nog niet ondekt.
maar ook ik ben gestopt in augustus.
Ik heb half augustus mijn mirena spiraal laten verwijderen.
Mijn laaste menstruatie was 10 aug. nadat ik dus 17 dagen overtijd ben geweest heb ik gister weer me mestruatie gehad.
Ik wist gewoon echt zker dat ik zwanger was had alle kwaaltjes maarja je lichaam kan je goed voor de gek houden.
Zal me trouwens ff voorstellen sorry hoor haha ben ilse de rooij ben al moeder van een dochter van bijna 10 en een zoontje van 7.
De kids zijn van mijn vorg huwlijk ik woon sinds 3 jaar samen met frans die een gewildige vader voor me kids is en samen hebben we besloten voor een kindje van ons samen.
Vindt het allemaal best spannend alleen me vriendinnen weten dat we gestopt zijn voor de rest is het een verassing.
nog ff extra berichtje
ik HAAT ongesteld zijn klinkt vreemd maar doro mijn spiraal ben ik al zo’n 7jaar niet ongesteld geweest.
Je voelt wel iedere maand dat je je periode hebt maar je vloeit niet.
Sinds gister vloei ik dus weer sinds 7 jaar was ff vergeten hoe vervelend het is.
Voelt je zo vies getver :evil: