Augustus 2005 stoppers deel II

GEFELICITEERD NOG JENTEL



Hou oud ben je geworden…



Pfff tis warm hier 29 graden…ik ga ff lunchen :mrgreen:

Dank je wel, ik ben 25 geworden.

Net alles klaar gezet, tuintafels, partytenten, en fakkels voor vanavond.

:-* jentel

jentel gefeliciteerd,



zo leuk zon lijste, erg makkelijk om te zien,



ikzelf ben net terug van vakantie, was erg leuk, hebben veel gelust aangezien het mijn vruchtbare periode is/was,



nu maar afwachten,



groetjes bianca81

Jentel Gefeliciteerd!!!

beetje rare vraag ms maar hebben jullie na de eerste ongi ( na stoppen met de pil) ook last ergens van gehad? Buikpijn oid?

Of kan het dat rond de datum van de eisprong je buikpijnklachten kan hebben?

ONTHULLING…



Het is mij


> Madre.....Dat geswitch van namen, ik werd er niet zo vrolijk van....

Dusseh eh...Ik zal voortaan dus gewoon onder mijn eigen naam schrijven...

En Bianca, ik heb dat dus nu ook, buikpijn, duizelig etc. Mijn ei had ik gisteren....

He Lous, ben je uit de kast. :thumbup: :dance: …beter nu kan ik hier ook steeds naar jouw mooie menneke :inlove: kijken op je avator.



Ik heb nooit last van buikpijn, misselijkheid of what so ever. Ik voel ook geen eisprong…nooit gevoeld ook…het enige dat ik weleens had na mn eisprong waren gevoelige borsten maar dat heb ik sinds de geboorte van Sam ook niet meer gehad.



Fijn dat je het leuk hebt gehad bianc…nu nog hopen op een positieve test straksjes :mrgreen:

nou mijn ei was dus vrijdag of zaterdag ik voel het ook nooit eig,maar weet het wel zong omdat ooit es een aantal maand getempt heb,



maar ik ben de 15 aug gestopt met de pil de 19e ongesteld geworden een dag of 5 lang,



maar vanaf de maandag er op dus heb ik last van mijn buik, onderin steken ,met lopen begon het toen met plassen pijn, toen meer plassen en kleine beetjes een aantal dagen trekt het naar de zij en rug dus ik vermoedde dat het een blaasontsteking was, maar dat is dus niet zo zei de ha ass,

kan het toch komen van de stop met pil en de cyclus ofzo, heeft iemand een idee?

Hier hetzelfde verhaal Bianca, ook de 15e gestopt, 19e ongi, en 14-15 sept mijn NOD…



Ik zou het niet weten, het zou best met je pil te maken kunnen hebben. Hoelang heb je het nu weer geslikt??

Ik 3 maanden…

Ik heb ook wel zoiets gehad, net alsof ik veel te hard buikspier oefeningen had gedaan. Heel apart kan ik me ook niet herinneren van de vorige keren. misschien was het idd je ei, maar heb je er nu nog last van dan???

ik heb depil nu 5 maand geslikt, vanaf maart

nu ja ik weet niet maar het is best pijnlijk iig,



we zullen hier met zijn allen maar hopen ,

erika, ja ik heb er nog last vanu dus een week al, en mijn rug onderin en ja idd net waar de buikspieren zitten, en dan naar de zij , erg lastig,



liefs bianca81.

Ik had dus in mijn Madre-tijdperk 8) gezegd dat mijn zoontje Marcel heet…



Ik heb niet gelogen hoor…



Hij heet Mateo Tristan Marcel Rudolph :mrgreen:

Héé Marlous nooit gedacht dat jij Madre was :mrgreen:



Liefs Moirah

Nee nooit gedacht. :mrgreen:

:-* jentel

Joehoe waar zijn jullie? :mrgreen:



Liefs Moirah

ik heb de madretijdperk gemist denk ik :roll: sorry, ik heb niet echt meegekregen zo vandat je onder dienaam typte,



hier alles wel oke , wel pijn in mijn linkerzij, trekt naar de bovenbeen, ik denk gewoon dat het iets anders is en totaal niets met de cyclus van doen heeft,



:-* bianca81

ooh ik ben hier hoor, ben mp3’s aan het downloaden…

ik was csi aan zien ,



zit ook boven nu, ivm de kamer de die op de kop staatzijn aan het verven,…chaos, :roll:



maar goed morgen ms nog en an klaar,

hallo meiden,



ik ben hier ook even onder een andere naam, maar ik wil toch echt graag met jullie mee kletsen.

helaas kan ik nog niet mijn echte naam zeggen, omdat er teveel bekenden van mij mee lezen en ik wil dus niet dat iedereen weet dat ik gestopt ben met de pil.



iig, ik ben 2 augustus getopt met de pil en zit vanaf gister te wachten op mijn ongesteldheid, ik heb wel wat menstruatie klachten dus vrees het ergste, maar ja dat had ik ook toen ik zwanger was van ons dochter!



het is dus weer lekker spannend allemaal.



ik lees al een tijd met jullie mee, maar zal jullie nu ook van mijn situatie op de hoogte houden!



kus

Spannend hoor aug. mama. Nu ben ik natuurlijk erg aagje wie je bent…hmmmm. Maar wat spannend… al 1 dag overtijd!!