Augustus 2005 stoppers deel II

Ja inderdaad de rode duiveltjes zijn gearriveerd.

Weet nu in ieder geval dat me cyclus op gang is gekomen, en mooi naar 28 dagen.

Ik verwachte daar al problemen mee, omdat ik ruim 11 jaar de pil heb gebruikt.



Madre voor het lijstje mijn nieuwe NOD is 28 September.

Goedenmorgen dames,



Vandaag mijn vruchtbaarste dag dus gisteren geklust, en de 29 en de 27 :mrgreen:



Maar ik verwacht gewoon dat ik ongesteld wordt hoor…



Dames, jammer van de duivels…

Ik zal het even veranderen Yona…



Ik zit aan de koffie en de kleine vent is aan het pruttelen. hahahaha

Vandaag bij spaanse vrienden eten en ff wat films kopieren (illegaal ) hoop dat ze saw hebben…



Morgen even naar volendam, boodschappen doen en vriend van mijn hub ophalen, ze gaan de hele dag en nacht en zaterdag gamen…



Verder alles goed hier…



Liefs van mij

Ik denk dat ik trouwens binnenkort mijn identiteit ga prijsgeven…

Ik word helemaal gek van steeds met 2 namen in te loggen en ik heb al een keer met de verkeerde naam ergens gepost…



Beetje vermoeiend. EN daarbij komt dat ik niet lang mijn mond kan houden en bijna iedereen die ik ken van mijn vorige zwangerschap het al weet… :silenced: :silenced: :silenced: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nou Madre ik wacht met spanning af wie je bent dan :mrgreen: :wink: …hopelijk is het deze maand al raak meis…ik :thumbup: voor je in elk geval… :-*



Is het weer gamenight bij de mannen…gezellie…nou kun jij lekker forummen!!



Corien: hoe ist met jou???





Yona: nou een 28 dagen cyclus na 11 jaar pilgebruik…netjes hoor…!!! Hopelijk in Sept geen ongi meer! :smiley:



Nou ga hier weer ffies verders…



Kus

Hallo!!



Hier ben ik ook weer. Inderdaad handig een lijstje, kan ik af en toe spieken.



Bedankt allemaal voor de felicitaties. Ik ben heel blij dat ik zwanger ben, maar ik vind het wel jammer dat ik niet wat langer mee heb kunnen doen in de spanning. Met mij gaat het wel goed. Ik merk weinig, behalve dan dat ik erg moe ben. Ik heb het nog steeds aan niemand verteld (behalve mijn vriend dan) en dat vind ik wel erg goed van mezelf!



Yona en Garfield, jammer dat de rode duiveltjes er zijn. Yona, wel fijn dat je cyclus zo snel op gang komt na 11 jaar pilgebruik, je hoort vaak anders!

Garfield, veel plezier op vakantie!



Doei!



Sanne

Fijn dat je je zo goed voelt Sannetje…geniet maar lekker van het kleine wondertje in je buik…wanneer ben je uitgerekend?



Kus Jolanda

Meiden,



Tot na mijn vakantie…



PS: Madre, mijn nieuwe NOD is 5 oktober!



Groetjes en tot volgende week :wink:



Garfield

Have fun Garfield! :smiley:

Een hele fijne vakantie Garfield, lekker genieten.

Yona wel fijn dat je een cyclus heb van 28 dagen, daar maakte ik me eigen eerst ook druk om maar de mijne kwam na 31 dagen (ook goed)

Ik hoop voor je dat het volgende maand raak is voor jullie.

Jolanda het is September nu aftellen voor jullie.

:-* jentel

Hoi hoi!



ik kom hier ook even weer kletsen :slight_smile: Tijdje geleden…

Mag ik ook op de lijst?



Wie l Leeftijd l Gestopt l 'ste beeb l NOD

Monique, 24 jaar, eind augustus '05, 1e kindje, 24-09



Ben sinds gister niet meer ongi, meestal was ik het 6 a 7 dagen (soms nog langer) en nu ben ik het maar 5 dagen geweest. Wel beter, zo kunnen we sneller weer gaan klussen :wink:

Ik hoop dat mijn cyclus ook een beetje gelijk blijft.

Na het stoppen met de pil was ik ook minder (dagen)ongie.

:-* jentel

Zo ben ik weer!



Nou de cyclus is bij mij in ieder geval ook opgang gekomen… :slight_smile:

Maar ja de eerste ronde hebben we dus niet gehaald :cry:

Maar aan de andere kant joh, we hebben tijd zat!



Ik heb in ieder geval mijn rijtje maar even aangepast, want er zaten nu 33 dagen tussen, dus of dit mijn nieuwe cyclus gaat worden weet ik effe niet…

Ik ben trouwens de komende week er even niet. ik ga met met de clienten van mijn werk een midweekje op vakantie…

We vertrekken maandag naar noord holland. Vorig jaar ben iki ook mee geweest, was erg leuk maar erg vermoeiend. Je bent dan toch 24 uur per dag in touw eigenlijk… Hopelijk geen incidenten en gewoon een leuke week!

Ik wens je een fijne week toe Corien!



Liefs Moirah

Hallo allemaal,



Hier ben ik ook weer even…

Heb eigenlijk niet veel te melden…ga even een filmpje kijken…

Gezellig wij hebben een feestje vanavond.

Corien fijne vakantie.

:-* jentel

He dames



ben ik ook weer even…net zusje overgehuisd…ze is nog niet helemaal klaar maar ach het begint al ergens op te lijken…



Hier weinig bijzonders verders…



Corien: jammer dat de 1ste ronde niet raak was …maar 33 dagen is heel netjes hoor…ik had ook altijd rond de 32 dagen cyclus…En Fijne vakanitie…



madre: geniet van je filmpje…

Wat is het hier rustig op de topic van augustus 2005.

Zit iedereen aan de BBQ :?:

Ja tis echt rustig hier…iedereen zal wel van het zonnetje genoten hebben…ik heb ook niet veel te melden…



ga ff een kopje thee drinken…



xxx

Ik heb eigenlijk ook niets te melden.

Ik vier vandaag mijn verjaardag (was zaterdag jarig).

Dus een leuk druk weelend gehad.

:-* jentel