Augustus 2005 stoppers deel II

Nou ik ben ook zeer benieuwd en dan met name naar de volgende twee dingen :mrgreen:

  1. ben je zwanger of niet. 2. wie ben je?

    We komen er vanzelf achter.



    Liefs Moirah

welkom aug.mama.



Spannend he? , Succes gewenst en alle goeds,



groetjezzzzzzzz bianca81

welkom aug.mama :slight_smile:



Spannend voor je zeg!

Hoi!



Ik zou ook graag met jullie willen meekletsen! :smiley:



Ik ben 9 aug gestopt met de pil (nuva-ring).

Moet nu ongesteld worden, maar goed, voordat ik de pil slikte (zo’n 10 jaar terug) was ik zo rond de 5 á 6 weken ongesteld. Dus het kan zijn dat mijn cylcus, na al die jaren, weer langer gaat duren. Ik hoop zelf van niet. Maar goed het is afwachten. :roll:



Ik ben 25 jaar en vind het allemaal heel spannend :smiley: , want we hebben eigenlijk net de knoop doorgehakt! (Na veel nadenken en twijfels van mijn kant.)



Natuurlijk kon ik het niet laten om toch te testen, maar die was negatief.



Leuk om te lezen dat jullie van ongeveer dezelfde leeftijd zijn!



groetjes van Biebs

Hoi biebs, jammer dat je test negatief was, maar het kan nog zolang je niet ongie bent!!! Dus blijven duimen.

En het is idd spannend, hier net zo, ik ben net 26 dus idd ook ongeveer jou leeftijd.

Welkom Biebs!

jammer dat je test negatief was, maar het kan nog!



Ik ben 24, dus iets jonger :slight_smile: Vind het ook wel fijn dat iedereen zo rond deze leeftijd is.

Hoi!



Dank je wel!



Ik twijfel wel of er een kans is, want we zijn pas na mijn eisprong (uitgaande van mn oude pilcyclus van 28 dgn) begonnen zeg maar. Dus de kans is wel heel erg klein.

Heb nu alleen nog maar af en toe een klein beetje bruine afscheiding (lekker verhaal :shifty: ). Wel steeds last van een opgezwollen buik, zie er zo nu al soort van zwanger uit 8) :lol: :wink: .

Hallo meiden , welkom biebs, leuk dat je mee komt kletsen succes voor je gewenst met je cyclus en jullie zwangerschapswens,



meiden kan het zijn dat ik nu al merk aan mijn borsten dat de tepelhof wat groter is en wat anders van kleur? ik heb niet zoiets met mijn ongi nl,maar het is ook nog een week voor in ongi moet worden,

heee wat een gezelligheid opeens…



Leuk, welkom aug.mama en biebs…



:smiley: :mrgreen:

Welkom aug-mama en biebs…



Volgens mij kun je wel al snel iets zien aan je tepels als je zwanger bent…



O ik ben 26 trouwens…



xxx

Zo is er niemand en zo is het lekker druk, gezellig.

Welkom.

:-* jentel

hoi allemaal! :smiley:



Ik weet er ook niet alles van, maar volgens mij kan je idd wel aan 't je tepels snel merken. Dat is iig wat ik zo hier en daar wel eens lees.

Een warm welkom voor alle nieuwe meiden!

Bij zwanger zijn staat een lijstje van ‘klachten’ die je kunt ervaren als je zwanger bent.



Liefs Moirah

Volgens mij zijn de meeste klachten bijna het zelfde voor als je ongie wordt.

Zoals ik hier wel eens heb gelezen.

:-* jentel

Heb ik ook gehoord. Dus helaas is er vaak geen pijl op te trekken en is het wachten geblazen.



Liefs Moirah

hey meiden,



nou ik ben dus ongesteld geworden vanmiddag :cry:

ik vind het best wel jammer, maar aan de andere kant ook weer niet.

ik ben best wel vaak vergeten foliumzuur te slikken dus daar zat ik wel overin.



dus…op naar de volgende ronde



en toch blijft het niet leuk als je ongie wordt en daar komt bij, ik verrek van de pijn, zoals altijd!

Wat jammer zeg :cry:

Vervelend ook dat je er zoveel last van hebt.



Liefs Moirah

Balen voor je!

Niet leuk ook dat je zoveel last er steeds van heb. :?

Jezelf maar ff goed verwennen, nu je zo’n pijn hebt.

Jammer zeg.

:-* jentel

Balen dat je ongi bent geworden zeg!!!