Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 8) Nog 4 meiden!!!

Ik begrijp wat je bedoelt hoor Ikke. Wie weet is het wel al raak.

Hoi meiden,

Excuses dat ik zo lang niet geweest en ben en achterloop! We zijn ruim 2 weken in NL geweest voor vakantie en familiebezoek. Dat was uiteraard erg leuk… Noëmi heeft ook genoten van alle aandacht.

Hier gaat alles prima. De kleine meid groeit lekker (al is ze wel wat tenger), de bv loopt goed, ze lacht en babbelt etc. Ik zal binnenkort even een fototje plaatsen. Ik zit nu op mijn werk, ben deze week weer begonnen voor 2 dagen per week. Wel vroeg hè, je hebt hier maar 14 weken zw.schapsverlof in totaal :?

Toensie: van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een mooie en bijzondere naam! Het was wel even schrikken dus, de ziekenhuis opname en spoedkeizersnee, maar gelukkig doet ze het goed. Geniet ervan hoor! Ze ziet er prachtig uit, echt een heel lief popje! Precies 2 maanden na onze Noëmi geboren, dat is ook wel speciaal nietwaar?

Ikke: welkom hier!! Wat jammer dat je nu je kinderwens weer voor je uit moet schuiven door de medicijnen, maar je moet eerst goed in je vel zitten hoor! Je zult zien dat het zw. worden dan misschien ook sneller gaat en bovendien kan je de zw.schap dan beter aan. Ik wens je beterschap!

Klaziena: de uitslagen klinken erg goed, ik ga heel hard voor jullie duimen dat een spontane zw.schap nu snel volgt.

Ook voor Deedee, Irene, Ikke en Maria duim ik heel hard!! Meiden, het is jullie zo gegund! Irene ook al in de mmm… niet leuk, maar soms wel een opluchting. Ik hoop dat de uitslagen ook bij jou goed zullen zijn.

Ik heb mooie foto’s gezien (en echo’s) :inlove:

Ik hoop weer wat vaker te komen hoor!

Ikke, :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik duim voor je dat je zwanger bent! Wie weet! Nog een paar dagen wachten!

En anders, heel veel sterkte met het doorkomen van die verplichte 3 maanden rust. Gelukkig is het daarna wel gewoon weer veilig om zwanger te worden.

Wachten duurt zo lang! :-

Maja, leuk weer iets van je te lezen!

Jeetje wat een korte zwangerschapsverlof joh! Heb je het er moelijk mee, dat je weer begonnen bent met werken?

Foto’s wil ik altijd graaaaaag zien!! :mrgreen:

Hoe is het verder met iedereen???

:-
Deedee

Hoi meiden,

Ik heb hier even een tijdje niets geschreven, erg druk gehad en zat niet lekker in m’n vel… Veel huilen etc. 20 juni was het precies een jaar geleden dat we op de echo zagen dat ons kindje niet meer leefde… Alles kwam weer terug… Daarbij mis ik mijn vader ook zo erg…

Maar goed, het gaat al weer ietsje beter…

Cyclus deze maand is erg raar: de hele maand bruinverlies, rond m’n eisprong ook een beetje rood… Nu eergisteren en gisteren ook wat rood en vanmorgen alleen weer bruin. Eisprong volgens temp. dag 16 gehad (14/6) en ik zou dan morgen ongi moeten worden (mijn luteale fase is altijd 12 dagen). Temp. was gisteren laag en vanmorgen weer wat hoger?! Vreemd weer!

A.s. dinsdag moet er weer zaad ingeleverd worden en 7 juli moeten we weer terug naar de gyn.

@ Angela: Fijn dat alles goed is! :dance: :dance: :dance:

@ Toensie:Gefeliciteerd met je kleintje! Wat een verhaal zeg!! Hopelijk knap je snel weer een beetje op! :-*

@ Ikke: Wat balen zeg dat jullie nu niet mogen “klussen”… Ben je net blij dat het weer goed gaat, krijg je dit… :wall: En die ongeduldigheid ken ik maar al te goed… :roll:

@ Maja: Fijn dat alles goed gaat het de kleine meid! En wat jammer dat je weer moet werken! Lukt dat een beetje? Bedankt voor je lieve woorden weer! Tja, in de MMM… Wat gaat dat ineens snel zeg… Maar goed, wie weet is het ergens goed voor! :pray:

@ Deedee: hoe is het verder met jou meis? Alweer de 25e ronde… Het is dit jaar alweer 2 jaar geleden dat we allemaal met de pil stopte… Ik weet nog goed dat we zo hoopvol waren elke maand en hoe spannend het allemaal was… Bij ons is dat er weer vanaf nu helaas… We willen het nog heel erg hoor, maar het spontane en geheimzinnige is er niet meer…

Dikke knuf voor jou!!

Liefs allemaal, Irene

Irene, ik vind het zo erg voor je allemaal, die datum vergeet je ook nooit meer. Gewoon huilen hoor, dat mag best! Dikke knuffel! :-

Hoe is het vandaag? Rare cyclus inderdaad, misschien is het juist een goed teken? :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Het is inderdaad alweer bijna twee jaar geleden, het is zo snel gegaan, achteraf. De spanning is er al een hele tijd vanaf, soms zou ik ook wel eens over willen slaan, gewoon omdat het toch elke keer niet raak is. De teleurstelling is ook veel minder dan een jaar geleden bijvoorbeeld.

We wachten maar weer af!

Ikke, voor jou is vandaag de dag, hoe is het? :pray: :pray: :thumbup: :thumbup:

Deedee

Helaas, toch ongi geworden vandaag…

Wel positief; al 3 korte cyclussen achter elkaar! Da’s wel mooi!

Morgen weer zaadjes inleveren…

Vandaag gaat redelijk hoor! Vanavond weer naar toneel en a.s. zondag 2 voorstellingen!

Op de zaak is het erg druk en onze monteur komt deze week waarschijnlijk niet… Zijn zwaar gehandicapte broertje ligt op sterven…

Ik zou soms wel weer terug willen naar dat we net gestopt waren met de pil en toen niemand het nog wist! Nu weet iedereen het en ook dat het nu niet wil lukken… Maar goed wat je zegt; we wachten maar weer af!

Dikke kus!

Irene, jammer dat je ongi geworden bent :? Maar wel goed natuurlijk dat je cyclus korter wordt ! :thumbup:

Hier nog geen ongi maar wel rot - humeur… hormonen doen hun werk - maar of ik nu zwanger ben ? :pray:

ook al gaat het ondertekstje verder ook even hier en zeker in mijn gedachte en hart voor jou IKKE

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hallo iedereen…hier ben ik weer eens!

• Ikke wat een rotbericht voor jullie, net nu je zo positief was …maar wie weet is er deze ronde nog een verassing voor je!

• Maja, ik dacht dat we in Nederland kort verlof hadden, maar jij hebt het pas echt kort! Lukt het een beetje allemaal met werken? >> foto’s?? <<

• Irene :-* :-* ik kan me heel goed voorstellen dat jij je niet helemaal lekker voelt, nu komt alles van vorig jaar weer boven en tegelijkertijd ben je nog veel met je vader bezig! Kop op…

• Deedee, voor jou nog een paar spannende dagen??? Een gevoel??

Hier bij ons zijn we de “echte” klusdagen weer voorbij en nu maar weer afwachten…

:-* Klaziena

Irene: heel veel kracht gewenst… kan me voorstellen dat het een moeilijke tijd is. Ik vind je hardstikke sterk!!

Ook Deedee: al 2 jaar wachten, hopen, verlangen. En telkens weer die teleurstelling. Ik bewonder jouw (en ook voor de andere meiden: jullie) geduld! Ik hoop en bid dat het spoedig beloond zal worden.

Ikke: duim duim duim!!

Het werken gaat wel weer goed hoor, ik zag er flink tegenop om na 10 weken alweer te beginnen, maar het is niet anders. Gelukkig is 2 dagen per week goed te overzien, de andere dagen geniet ik gewoon extra van Noëmi! Zoals beloofd wat foto’s van mijn mooie meisje!

hoi meiden even snel een updateje.

maja wat een mooi meisje zeg!!

hier gaat alles goed! k heb vrijdag een date!! hihi… heb die jongen (alex via internet leren kennen, en we zijn nu al een week aan t smsen. via sms klikt t erg goed dus we gaan nu kijken of dat in t echt ook zo is.

kyara is vandaag precies een half jaar!! :dance:

ze doet het super goed. ze magnu een koekje maar da vind ik nog wel wat eng. ze kan heen en trugrollen. en als we haar laten staan begint ze al wat te lopen… hihi…

meiden tot snel! ik duim voor jullie!

succes ikke met alles.!

liefs danien en kyara.

Maja wat een mooi meidje hebben jullie. Veel succes en plezier weer met werken.

Danien spannend een date leuk hoor. De baby liga’s kun je met een gerust hart geven hoor, die sabbellen ze helemaal op en als er eens tukje afbreekt wordt dat heel snel zacht. Ik zou dus daar mee beginnen.

NOD

Ikke (1979) - 27 juni

Klaziena (1979) - 9 juli

Irene (23-03-1976) -

Deedee (1976) - 23 juli

Maria (1977)

ZWANGER

Liza (1976) (uitgerekend 26/08/2006)

Ilona (1981) (uitgerekend 12/11/2006)

Tata (1977) (uitgerekend 19/11/2006)

Angela (1973) (uitgerekend 19/12/2006)

BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005

Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005

Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005

Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006

Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006

Maja (1976) - dochter Noëmi op 8 april 2006

Aurora (1976) - zoon Kyan op 9 mei 2006

Toensie (10-08-1976) - dochter firyel op 8 juni 2006

Vanmorgen ben ik weer ongesteld geworden, dus we beginnen weer aan een nieuwe ronde.

Maar er is ook een beetje goed nieuws, mijn vriend gaat volgende week een contract bij zijn nieuwe baas tekenen! :D Daar ben ik zo blij om! Dus we hebben uitzicht op minder stress!!! Hopelijk heeft dit dan ook een positieve uitwerking op onze vruchtbaarheid!

Dus vanaf nu doen we weer echt mee! Ik denk dat we het eerst nog een tijdje gaan proberen, en daarna als het nog niet gelukt is, eens serieus over de mmm gaan praten.

Nog 3 en een halve week, dan hebben we vakantie! Even bijkomen van alles, dat zal onze relatie ook goed doen! :D

Irene, jij toch ook weer mee naar een nieuwe ronde... Jammer, ik dacht even dat je cyclus juist raar deed omdat het weer raak was.

Hopelijk goed nieuws van het zaadonderzoek! :pray: :pray: :-*

Bij ons weet gelukkig nog steeds bijna niemand ervan. Ik heb wel op het punt gestaan het iedereen te vertellen, maar ik denk dat mensen dan juist meer vragen naar hoe het gaat. Dat gebeurd nu niet zoveel. Dus voorlopig houden we het zo, tenzij het echt een keer tersprake komt en ik er graag over wil praten.

Voorlopig is het nog steeds afwachten!

Ikke, nog steeds overtijd??? :shifty: :D Wie weet meid!!! Spannend hoor!! :pray: :pray: :pray:

Klaziena, jij gaat ons ook goed nieuws brengen, ik voel het! :-* :pray: :pray: :pray:

Maja, wat is ze mooi!!! :inlove: :inlove:

Inderdaad, het is maar twee dagen, maar het lijkt me wel moeilijk hoor, je bent nog maar zo kort moeder!

En, dank je! Je bent een schat! :-*

Danien, wat leuk voor je!!! Een date!!! :dance: Veel plezier vrijdag!

Je zult wel genieten van Kyara en wat ze inmiddels allemaal kan!

Liza, hoe is het met jou? Trek je het nog een beetje? Het duurt nu niet lang meer! :D

Ilona en Tata, hoe is het met jullie?

Weer een paar dagen mooi weer, ik ga er lekker van genieten! Misschien maar weer eens met een lekker broodje filet american.. :drool:

:-* Deedee

Even snel een berichtje…voor jou Deedee:

Ik baal met je mee dat je nu weer ongesteld bent geworden!!! :-

Gelukkig heeft je mannetje straks een goed contract, dat brengt misschien wat rust voor jullie.

Klaziena

Klaziena, :-* dank je!

We voelen ons nu we weten dat mijn vriend volgende week weer gaat werken echt enorm opgelucht. Dus het gaat vast wel goed komen!

We blijven positief! :wink:

Ikke, nog in spanning? :pray: :pray:

:-* Deedee

ja, nog altijd :pray:

Ikke ik duim met je mee.

Deedee hopelijk geeft de baan zoveel rust, dat het nu spontaan raak is.

Die van mij is van het weekend 9 maanden geworden. Ze is nu dus precies even lang buiten als in mijn buik apart idee. Hier even een fotootje van haar looppogingen.

:clap: :clap: :clap:

Hoi, hoi hoe is het nu? Ik lees iedere dag mee hoor en blijf voor jullie duimen! Wat is het warm hé, blech, vind het niet leuk meer nu hoor.

Hebben jullie er last van?

Hier is alles verder oké, Luuk groeid goed, sinds dit weekend niet meer aan de borst en we mogen nu met ander eten beginnen, erg leuk allemaal.

Hier weer even een foto van mijn “kanjer”.

Wat een heerlijk ventje.