Ik ga niet meer reageren op het vorige deel hoor! Ik heb wel alles gelezen, maar ik ben het nu alweer kwijt… :oops:
Famke, ik kan me goed voorstellen dat je er tegen opziet hoor! Lijkt me ook helemaal niet leuk! Maar het zal best wel wennen denk ik… Ga je parttime werken??
Ik dacht aan m’n afscheiding te zien dat ik in m’n vruchtbare dagen zou zitten, maar volgens m’n temp. en ovu test niet…
Nou ja, nog 1 menstruatie en we gaan naar de gyn… Het komt vast weleens…
Ik merk dat als ik bladen lees (en het gaat over kinderen ofzo) ik altijd kijk naar de leeftijd van de moeders en de kinderen… Vaak denk ik dan: ooooh! Ik heb nog wel even de tijd! Tja, dat zijn de goede dagen hè!
Van het weekend een superdip gehad, ik voelde me echt een loser: ik kon niet zwanger blijven en kan ik niet zwanger worden en daar bovenop mis ik m’n vader ook nog eens heel erg. Maar enfin, het gaat wel weer… Zaterdag met m’n moeder een katje uit het asiel gehaald en ze is er helemaal blij mee!!! Scheelt toch, zo’n lief beestje in huis!
want… kyara heeft zich gisteren voor het eerst omgedraaid!!! ben zo trots op haar! en dat op de dag dat ze precies 4,5 maand was!
echt super super leuk! nou kijken wanneer ze het weer doet!
heb trouwens ook via mijn ouders namens haar een rompertje, zonnehoed en een t-shirtje met mama is de liefste en mamma is mijn engel gehad (van de etos!) :inlove:
Irene, Deedee en Maria: dit is het laatste deel voor de augustus stoppers 2004!!! Aan het einde van deze reeks stappen we over naar de 9-maandenmama’s!
En wij kunnen gezellig aftellen Deedee naar 10 juni, mijn mannetje is 9 juni jarig, dus ik zal hem een super kado geven!!!
Wij hebben 31 mei weer een afspraak met de gyn. we gaan dan bespreken hoe we verder gaan (met welke behandeling e.d.).
Dat lijkt mij echt erg leuk Danien…een moederdag en dan met zo’n gaaf kado !!! Heerlijk!
Dat lijkt me een mooie afspraak Klaziena. De laatste 4 allemaal zwanger deze maand. Ik gun het jullie van harte.
Hier gaat alles zo supersnel. Fiona trekt zich op aan de spijlen van de box en het bed en staat nu het liefst op haar voetjes. Verder kruipt ze de heledag achter me aan om maar zo dicht mogelijk bij me in de buurt te zien echt super. Ik heb van Fiona een tegeltje gekregen met een voetafdruk erop voor moederdag. Had ze gemaakt op het KDV echt heel erg leuk dat ze daar dat soort dingen doen.
mensen is het niet zo dat je juist moet klussen voor de eisprong. De zaadjes doen er namelijk best een tijdje over om er te komen hoor. Die moeten er eigenlijk al zijn tijdens de eisprong. Klussen doe je dus beter iets eerder. Ze zeggen 5 dagen voor de eisprong voor een meisje en op de dag voor eisprong voor een jongetje. Die zwemmen namelijk sneller.
Dolfijntje: als je ovu test pos. is houdt dit in dat die dag en de dag erna je meest vruchtbare dagen zijn. Je eisprong vindt plaats 24-36 uur na de pos. ovu test. Ik snap ook niet helemaal hoe het werkt, maar ik heb in ieder geval een eisprong en dat is al fijn om te weten. Volgens die testen zijn dat de meest vruchtbare dagen en heb je, als je seks hebt in die 48 uur na de pos. ovu test, de meeste kans om zwanger te raken…
Famke, geniet nog maar even lekker van je verlof!! Ga je weer fulltime of parttime werken? (zie net dat Irene dat ook al vroeg… hihi)
Ik hoop ook dat het topic straks niet meer nodig is, maar misschien wel leuk om te blijven kletsen in een ander topic als het eenmaal zo ver is?
Irene, wat leuk een katje uit het asiel! Het geeft een klein beetje afleiding hè. Hoe is het nu met haar? En met jou?
Leuk hè een positieve test met een smiley! Geniet ervan!!! Ik duim voor je!!! Moest je ook zo glimlachen toen je het zag?
Danien, wat een leuk cadeau! Het gaat hard hè? Heb je een foto van Kyara met die kleertjes aan? Lief van je ouders zeg!
Klaziena, ik hoop echt dat het dit keer het laatste deel is!
Ooo wat spannend, ik hoop dat je hem een supercadeau kunt geven!!
Ik ben benieuwd wat de gyn jullie voor gaat stellen.
Dolfijntje, ook al zo snel!!! Leuk hè, nu heb je je eigen kleine stalker!! hihihi Fotooooo!!! :mrgreen:
Wat een leuk cadeau zeg! Ik heb van mij van vroeger nog een handafdrukje, zo speciaal!
En als je een positieve test hebt, dan is het het juiste moment om te vrijen, en natuurlijk is dat niet het enige moment, we beginnen al direct na de menstruatie, alleen dan wat minder gepland zeg maar… 8) Rond mijn verwachtte ei, doen we het (proberen althans) om de dag, met een ovulatietest ben je alleen meer zeker wanneer je je ei kunt verwachten. (binnen 24-36 uur) Zonder is het toch een beetje meer gokken…
Zie dat ik Irene alweer na zit te kletsen… :roll: Nou ja, dit is hoe wij er gebruik van maken zeg maar.
Waar blijven de foto’s meiden??? :mrgreen: :mrgreen:
Dank voor de uitleg over de ovu testen. Ik begrijp dat die dus al rekening houden met de vruchtbare dagen er om heen. Nou ik hoop dat het snel raak mag zijn bij jullie.
Deedee voor fot’s kijk even op mijn website. Ik heb er onlangs weer een heleboel geplaatst. Ik kan niets zo goed kiezen welke de leukste is dus…
Er komen weer spannende tijden aan zie ik voor een aantal van jullie. Ik ga wederom mijn duimen voor jullie draaien hoor :thumbup: En vanaf vandaag heb ik daar alle tijd voor, want ik heb net mijn laatste werkdag erop zitten Ik ben het er helemaal mee eens dat dit nu maar eens het laatste deel moet zijn, maar het zou tegen die tijd wel leuk zijn om dan in een ander topic verder te kunnen kletsen, want uiteindelijk begint het leven waar het allemaal om draait dan pas echt!
Dolfijntje: Wat een leuke foto’s zeg, wat is Fiona een heerlijke meid.
Famke: Kan me voorstellen dat je er wel weer tegenop ziet om te gaan werken. Lijkt me ook erg moeilijk hoor, maar misschien als je eenmaal weer begonnen bent toch ook wel weer leuk om je collega’s weer te zien.
Hier gaat alles prima, afgelopen week weer bij de VK geweest, ze kon nog steeds niet met zekerheid voelen of de kleine uk nou met het hoofdje beneden ligt of juist niet. Ze voelde wel een harde bult beneden, maar het kon ook zijn dat het harde billetjes heeft zei ze. Nou, als de kleine enigzins op mij lijkt, heeft het echt geen harde billen hoor! :? Eind mei moet ik weer terugkomen en als ze dan nog twijfelen doen ze nog een echo, wat ik persoonlijk eigenlijk ook niet zo heel erg zou vinden Maar ik vind het wel spannend, hoop toch wel dat het goed ligt.
Yep, ik vind ook dat de laatste 4 meiden deze maand maar lekker met z’n viertjes zwanger moeten worden! Ik zal nog even wat hormoontjes blazen!
Hier gaat alles z’n gangetje, mijn buik begint een beetje te groeien, dat is erg leuk moet ik zeggen! Nou, en speciaal voor Deedee; ik zal nog even onze laatste echo toevoegen, toen was ik 11 weken. Volgende week moet ik voor het eerst na de verloskundige. Dit is een beetje laat, maar omdat ik al in het ziekenhuis echos gehad had die goed waren was dit volgens haar geen probleem.
Ik schreef tot voor kort nog mee in het deeltje ‘pilstoppers juli 2004’, maar nu is dat clubje bijna uitgestorven ( we zijn nog maar met z’n tweetjes ). Daarom vroeg ik me af of ik hier niet kon komen kletsen… als jullie dat goed vinden, tenminste…
Laat mij iets weten, ik wacht in spanning :mrgreen:
Ik vind het prima hoor, dit groepje is nog steeds redelijk actief. Ook al zijn de meeste inmiddels wel zwanger of intussen al moeder, we leven net zo lang met elkaar mee tot ieders wens in vervulling is gegaan. Als je al zolang wacht, dan is het prettig als je af en toe even je lief en leed kan delen met anderen. Het was alleen de bedoeling dat ons rijtje met " niet-zwangeren" zou krimpen en niet groeien , maar hopelijk slaat die groei snel weer om en wordt het rijtje zwangeren weer aangevuld
Hier zitten we weer midden in de klusdagen (net als Deedee, toch?) en we doen goed ons best (soms iets te goed, 2x per dag :oops: ).
Woensdag 31 mei hebben we weer een afspraak met de gyn., we krijgen dan alle uitslagen en we gaan dan bespreken hoe we verder gaan…
IUI of iets dergelijks. Dat is dus best wel spannend.
Verder heb ik eigenlijk weinig nieuws, oja…voor de dames die ook veel zwangerschapstesten doen…ik heb via babybrabbel.nl testen gekocht van Clearview, deze worden ook door huisartsen gebruikt en komen gewoon van de Clearblue fabriek, ze zijn erg goedkoop (€ 2,95 per stuk volgens mij).
Miepie wat is Luuk een mooi ventje zeg en al weer 4 maanden.
Hier gaat alles goed, maar zoals jullie op het filmpje hebben kunnen zien wil Fiona overal aan optrekken en gaan staan, dus ik heb mijn handen er vol aan op het moment. Wel leuk, maar ook erg druk. Zeker als je zelf ziek bent. Ik heb al weer dagen bijna geen stem. Nooit geweten dat je zoveel praat op een dag zeg tegen zo’n kleintje. Auwies.