Welkom Ikke!!!
Ik ben Liza 30 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Hopelijk kunnen we jou ook snel bij het loijstje van zwangeren zetten!
Beterschap dolfijntje.
Veel succes en hormonen voor de meiden in de klusdagen :mrgreen:
Liza
Bedankt voor de warme welkomst hier !
Aan alle zwangeren: van harte proficiat !
Aan alle nog- niet - maar - graag - willen - zwanger - wordenden ( wat een woord, haha :mrgreen: ): ik hoop net zoveel als jullie dat het snel raak mag zijn !!
Hoi meiden,
Even tijd om zelf te updaten! Bedankt voor alle felicitaties die ik heb gelezen!! Kyan is een gezonde bink (58 cm en 4150 gr bij zijn geboorte!) en hij doet het hartstikke goed. Zelf heb ik wel wat opstartproblemen gehad want het was nogal een zware bevalling en het herstel ging wat moeizaam met 27 hechtingen (knip en scheur) en 2 aambeien :silenced: Inmiddels gaat het wat beter en ik heb voornamelijk nog last van mijn borsten omdat ook de bv niet super verloopt/verliep. Tepelkloven gehad, stuwing etc. Inmiddels nog maar een paar kloofjes en het aanleggen gaat steeds beter dus ik mag niet klagen. Alleen nu heeft ons mannetje weer een schorre stem (van het huilen?) en soms groene ontlasting. Binnenkort naar het consultatiebureau dan kan ik al mijn vragen stellen. Een baby brengt toch ook een hoop onzekerheden met zich mee hoor Maar goed, dat wisten we van tevoren en naarmate de tijd vordert gaat het vast steeds beter! Al zullen de zorgen natuurlijk nooit weggaan!! Hieronder een paar foto’s van mijn binkie! Mijn bevallingsverhaal staat trouwens ook bij Kraamtijd voor de liefhebbers
Ikke, welkom hier! Inderdaad, het niet-zwangeren lijstje moest korter worden en niet langer maar je bent van harte welkom om hier mee te kletsen! Hoop dat zich snel een nieuwe zwangere aandient!
Meiden met beebs, geniet ervan! En zwangere dames, jullie ook genieten he!! Het is zo voorbij en dan ben je ineens moeder…!!
:-* :-*
Mooi ventje hoor Marloes. Groene ontlasting is niet vreemd hoor voor borstvoeding. Had Fiona ook. Fijn dat het nu beter gaat. Oefening baart kunst zullen we maar zeggen.
Ik heb mijn stem inmiddels weer terug, nog wel schor, maar in ieder geval weer goed verstaanbaar en niet pijnlijk meer.
@ Aurora
Wat een mooi mannetje is Kyan toch ! En wat een smelt - foto’s :inlove:
Ik heb even je bevallingsverhaal gelezen. Je hebt het wel hard te verduren gekregen zeg ! Wel leuk te lezen dat Eelco zo attent was voor en tijdens de bevalling. Dat zal voor jou vast een hele steun geweest zijn !
Ik hoop dat je snel mag herstellen en dat jullie beidjes met volle teugen kunnen genieten van Kyan !!
@ Toensie:
Ja, ik kom jullie zwanger - worden - lijstje hier even verstoren :oops: Maar als ik mag kiezen, ben ik er de volgende keer alweer vanaf hoor ! :mrgreen:
@ Miepie
Luuk is echt een knap ventje hoor ! Ik hoop dat hij zich heel snel weer beter mag voelen !
@Klaziena
Hihi, veel klusplezier ( en zo te lezen gaan jullie er helemaal voor :lol: ) Welk onderzoek heb je gehad bij de gyn, als ik vragen mag?
@Dolfijntje
Mooie foto’s op je site ! Fiona lijkt volop op verkenning te gaan ! Je meisje zier er een vrolijke meid uit. Alleen ben ik benieuwd waar ik het filmpje kan bekijken…
@Liza
Gaat alles goed met de zwangerschap?
@ikke wrote:
[
Mooie foto’s op je site ! Fiona lijkt volop op verkenning te gaan ! Je meisje zier er een vrolijke meid uit. Alleen ben ik benieuwd waar ik het filmpje kan bekijken…
Kijk even in het laatste berichtje op de vorige pagina, daar staat een linkje
Hoi meiden,
@Ikke: welkom hier natuurlijk! We gaan er hier voor om toch wel dit jaar allemaal (weer) zwanger te zijn!!! Gezellig dat je hier mee komt schrijven!
@Toensie: ben je alweer bij de vk geweest? Weet je al hoe je kindje ligt??
@Tata: Hoe was het bij de vk voor het eerst??
@Miepie: Wat een mooi ventje zeg! :inlove:
@Klaziena: go for it girl!!
@Dolfijntje: mooie meid is Fiona hoor!!
@Aurora: klinkt allemaal erg pijnlijk hoor! Heb je nog veel last van de hechtingen???
Volgens mij komt m’n ongi er al weer aan… Heb al een beetje bruinverlies helaas…
Verder was mijn schoonvader pas geleden opgenomen in het ziekenhuis. Hij heeft een licht infarct gehad… Hij ligt nu nog in het ziekenhuis, maar het gaat goed en hij is van de monitoren af… Was wel heel erg schrikken!
Verder naar Bon Jovi geweest!! WAS ECHT SUPER!!! ZIE FOTO!!!
xxx Irene
Wow gaaf Irene! Jon blijft een lekker ding he! Hebben ze nog oude nummers gespeeld? Ik ga in september naar Madonna, ook erg gaaf!
Beterschap trouwens voor je schoonvader…gelukkig gaat het beter maar kan me voorstellen dat je erg bent geschrokken.
Met mij gaat het qua hechtingen inmiddels een stuk beter maar vooral de eerste week was het echt extreem pijnlijk. Ik kon echt niet zitten of staan. Alles deed pijn. En dan het bezoek dat langskwam…pfff… en als ik moest plassen moest het onder de douche dus elke keer uit bed dat nog op klossen stond dus daar moest ik vanaf glijden wat echt niet aan te raden is met hechtingen en aambeien… nou ja, het was niet echt genieten. Maar nu gaat het steeds beter!! Kan gewoon zitten, voel de knip nog wel maar die is goed aan het genezen en de aambeien zijn ook praktisch weg. Nu heb ik alleen nog de tepelkloven ellende Borstvoeding geven is toch minder makkelijk dan ik dacht!! Maar we houden vol!
:-*
Dolfijntje, ik heb het filmpje gevonden !!
Wat leuk hoe ze lacht als het haar lukt om recht te staan :lol:
Echt knap hoor, van Fiona
Hey Irene!
Wat ben je dicht bij John geweest! Ik ben ook helemaal fan van Bon Jovi :dance: Ik ben enkele jaren geleden hier in België ook naar een concert geweest, maar wij konden geen zo’n mooie plaats bemachtigen. (Heb je wel heel lang voor moeten aanschuiven zeker? )
Ik hoop dat het verder de goeie kant op gaat met je schoonvader :thumbup:
Hier ongi vandaag… nieuwe ronde beginnen dus…
Hoi, hoi…
- Aurora…wat een lekker ventje! Als ik zo jou verhaal zit te lezen kan ik nog niet echt zeggen:“dat wil ik ook!”, maar ja je zal er toch doorheen moeten! Heel veel succes nog met verder opknappen en geniet van je mannetje!
- Irene…wat een heeeeeeerlijke foto’s van Jon! Dat je zo dichtbij kon komen! Heb je nog bruinverlies? HOU MOED!!
Vraag van ikke:
@Klaziena Hihi, veel klusplezier ( en zo te lezen gaan jullie er helemaal voor ) Welk onderzoek heb je gehad bij de gyn, als ik vragen mag?
In het kort zijn dit de onderzoeken:
- zaadonderzoek (1ste 10 miljoen 2e en 3e nog niet bekend)
- inwendig onderzoek
- samenlevingstest (negatief)
- baarmoederfoto (ziet er goed uit)
- bloedonderzoeken (nog niet bekend)
Woensdag hebben we de afspraak bij de gyn. ik hoop dat er dan veel duidelijk wordt!
Maar ik ga nog steeds deze maand voor de natuurlijke manier!
:-* Klaziena
@Aurora: gelukkig speelden ze ook oude nummers. Die nieuwe nummers vind ik eigenlijk helemaal niet leuk… Dus als er een nummer uit de jaren 80 kwam ging ik helemaal uit m’n dak… Hahaha en dan die jonge meiden bij de nieuwe nummers! Echt grappig.
Naar Madonna zou ik ook nog weleens willen, maar ik schrok een beetje van de prijzen!! Echt duur!! Alvast heeeel veeel plezier daar hè!!
Fijn dat het beter met je gaat! Klinkt idd allemaal erg pijnlijk…
Tja en als het echt niet meer gaat dan gaat het niet toch! Is toch geen zonde!
@Ikke: ik had speciale golden circle kaarten, via ticket service, en daar heb ik veel geluk mee gehad! We waren er om 15.15, om 16.00 gingen de deuren open en we konden op ons gemakkie naar het 1e vak lopen!
Was echt geweldig!! Er lagen die nacht al mensen voor de deur, die dan iets voor ons stonden uiteindelijk! Tja, beetje geluk mag wel af en toe toch!! Met m’n schoonvader gaat het steeds beter. Waarschijnlijk mag hij morgen of dinsdag naar huis! Balen dat je ongi bent geworden zeg…
Dikke kus van mij!
@Klaziena: tja bruinverlies, vandaag amper, wel veel slijmverlies… Het zal dinsdag wel doorzetten… Veel succes woensdag bij de gyn. Ik ga morgen bellen voor een afspraak… Ook voor diezelfde onderzoeken als jij… Ben benieuwd!
Jon is ook van dichtbij erg mjammie, al viel het me op dat hij wel erg lange lippen heeft, beetje als Donald Duck zeg maar… Maar de rest (lees: achterkant) maakt het goed hoor!!
Deedee, hoe is het met je meis? Al een tijdje niets van je gehoord!!
:-* Irene
Miepie74: Wat een leuke foto! Inderdaad Hollands welvaren. Ik hoop dat hij zich snel wat beter voelt.
Klaziena: Succes woensdag, hoop dat er wat meer duidelijkheid gaat komen.
Liza: Hoe gaat het bij jou? Dat begint ook al op te schieten he!
Aurora: HELP! Ik moet nog hoor… Gelukkig begin je je nu wat beter te voelen. Ik hoop toch dat het bij mij iets soepeler gaat verlopen :shifty: Ik moet zeggen dat ik me er niet echt zenuwachtig om maak hoor, maar ik ben wel erg nieuwsgierig naar hoe en wanneer het gaat beginnen.
Heerlijk dat het met Kyan in elk geval zo goed gaat, het is een flink jochie en al net zo fotogeniek als zijn mama
Irene: Gelukkig gaat het weer wat beter met je schoonvader, je hebt de laatste tijd al genoeg ellende moeten doorstaan. Ik hoop op snel heel positief nieuws
Woensdag moet ik naar de VK. Hoop dan dat ze het kunnen voelen, maar ik heb er een hard hoofd in als ik die buik van mij voel hoor. Zo stevig als hij nu is, is hij echt nooit geweest :mrgreen: Ik ben wel erg nieuwsgierig hoor.
Ikke: Balen meid Volgende ronde moet het dan maar raak zijn! Ook voor jou en voor de andere dames
Deedee: Waar ben je nou :think: ??? Hahaha, we missen je positieve woorden hier hoor!
Ilona: Ook jou mis ik al een tijdje hier, gaat alles goed met je?
Hier is verder alles goed. Zit alleen niet zo makkelijk meer achter de computer, als ik recht op zit, zit uk lekker tegen mijn maag aan te duwen met als gevolg maagzuur :sick: Dat begint 's middags en dan gewoon lekker tot ik slaap, bij bijna alles wat ik doe. Maar ja, ze zeggen dat het erbij hoort he, dus ik leg me er maar bij neer (meestal letterlijk). Verder is uk nu lekker in beweging, hoe meer ik mijn rust neem, hoe meer de kleine beweegt. Blijft een heerlijk gevoel, wat ik echt alle dames van harte gun om ook binnenkort te mogen ervaren :inlove:
Ik laat wel weer weten hoe het woensdag gegaan is.
Liefs
Toensie
Klaziena:
Ik hoop voor verhelderende resultaten woensdag ! Want als het zo’n eind duurt voor je zwanger wordt, wil je toch wel weten wat er aan de hand is hé?
Irene:
Haha, ik moest lachen hoe je omschrijft dat je John een mjammie - vent vindt!!! :lol: (En ja, hij heeft een mooi kontje!!! :inlove: )
Hopelijk kun je snel bij de gyn terecht voor de onderzoeken. Ik :thumbup:
Toensie:
Lijkt me wel vervelend, zoveel ongemakken… Maar nog even doorbijten hoor, meid! Dan krijg je er een prachtig beebje voor terug !!! ( En, wordt het een meisje of een jongen? Of wil je dat liever geheim houden? )
Verder niet veel speciaals te melden. Het lijkt wel de goede kant op te gaan met pfeiffer ( ik ben al enkele maanden in ziekteverlof en ben vorige week te rade geweest bij een homeopate ).Ik hoop maar dat het snel over is, want het is een rot - ziekte !!
Helaas nog niet zulk goed nieuws wbt mijn schoonvader: hij moet zeker nog een week in het ziekenhuis blijven… Hij wordt gekatheteritiseerd en misschien nog gedotterd… Afwachten dus…
@Toensie: succes woensdag!!! Lijkt me idd ook een heerlijk gevoel; je beeb voelen bewegen in je duik! Even dromen hoor!!
@Ikke: Wat vervelend dat je pfeiffer hebt zeg… Dat heb ik vroeger ook ooit eens gehad, wat een nare ziekte is dat! Ik hoop dat je er snel van af bent hoor! Morgen denk ik bellen met de gyn. en dan ik over 2 weken terecht als het goed is!
Liefs, Irene
@irene wat vervelend van je schoonvader. Succes
@toensie succes woensdag
@klaziena ik hoop dat je de test gewoon lekker niet nodig hebt
Fiona is erg trots op zichzelf als het lukt en erg boos als het niet lukt, dan kan ze echt krijsen van kwaadheid, maar inmiddels trekt ze zich ovferal moeiteloos aan op. Ze denk op het moment dat ze een guppie is. Ze loopt heel de dag rondjes in de box en maakt hap bewegingen
Hier gaat alles goed hoor Toensie! Ik begin inderdaad langzaam met aftellen. Hoe gaat het met jou? Bij jou komt het echt heel dicht bij.
Sterkte met je schoonvader Irene!
Deedee hoe is het met jou?
Liza
NOD
Irene (23-03-1976) - 1 juni (?)
Klaziena (1979) - 10 juni
Deedee (1976) - 8, 9 of 10 juni (??)
Ikke (1979) - 27 juni
Maria (1977)
ZWANGER
Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 29/06/2006)
Liza (1976) (uitgerekend 26/08/2006)
Ilona (1981) (uitgerekend 12/11/2006)
Tata (1977) (uitgerekend 19/11/2006)
Angela (1973) (uitgerekend …/12/2006)
BEVALLEN
Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005
Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005
Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005
Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005
Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005
Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005
Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005
Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006
Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006
Maja (1976) - dochter Noëmi op 8 april 2006
Aurora (1976) - zoon Kyan op 9 mei 2006
Hoi meiden,
Wat is er veel geschreven!!! Ik heb een tijdje zonder internet gezeten....
Maar nu ben ik er weer hoor! :wink:
Ikke, welkom hier!!! Leuk dat je ons hebt uitgekozen! Ik heb je een tijdje niet gezien geloof ik hè?
Sterkte met de pfeiffer, ik heb het ook eens gehad, en heb er ruim een jaar mee gelopen. Hierdoor is ook mijn weerstand een stuk minder. Wat was dat slopend zeg, hopelijk ben je er gauw vanaf!
Aurora, jeetje zeg! Maar je hebt een prachtig zoontje gekregen hoor! :inlove: Hopelijk gaat het voeden snel pijnloos!
Dolfijntje, ik zal het filmje eens bekijken, ben benieuwd!
Miepie, wat een mooi mannetje is het zeg! :inlove: Wat gaat het hard hè?
Irene, hoe is het? Al tekenen van een menstruatie?? :pray: :pray:
Wat erg zeg, dat nu je schoonvader zoiets mee moet maken... Veel sterkte! Hopelijk gaat wat ze gaan doen helpen! :-*
Leuk hé, wat zul jij genoten hebben van Bon Jovi!
Klaziena, we lopen niet helemaal gelijk meer, waarschijnlijk is mijn NOD al op 8 of 9 juni, ik had op dag 10 een positieve ovulatietest, en op dag 11 was die weer negatief, dus heb ik ook wat eerder dan normaal mijn ei gehad... Ben benieuwd..
Succes morgen!!! :-*
Toensie,nog even volhouden, voor je het weet zit je met je kleintje achter de pc!!! :wink: Wel vervelend de hele dag maagzuur, ik zit me een beetje in te denken hoe dat zou zijn, maar dat lijkt me erg vervelend..
Succes woensdag!!!
Liza, inderdaad is het aftellen nu echt begonnen hè..
Tata, mooie echo meis!!! Hoe voel je je nu?
Maria, lees je nog mee? Hoe is het met jou?
Angela, voor jou eigenlijk hetzelfde, ik heb sinds je zwanger bent niks meer van je gelezen, jammer! Ik ben zo benieuwd hoe het nu met je is!
Ilona, hoe gaat het met jou?? Ben je lekker aan het genieten?
Tot snel meiden!!! Mijn duimen blijven draaien!!!
:-* Deedee
@ Irene
Heb je afspraak kunnnen maken gisteren?
@ Toensie
Veel succes vandaag !
@ Klaziena
Ik zie dat je een lijstje gemaakt hebt, maar dat mijn gegevens nog ontbreken. Ik ben van het geboortejaar 1979 en mijn NOD is 27 juni.
Bedankt alvast om het aan te passen !
Hallo hallo, Nou, wat ik al dacht bleek te kloppen. Ze konden weer niet met zekerheid zeggen of de kleine goed ligt. Ze voelen onderin iets wat op een hoofdje lijkt, maar bovenin ook. De vk zei nog, dat dat vroeger toen er nog niet zoveel echo’s gedaan werden vaak duidde op een tweeling :shock: Maar dat is hier in elk geval niet het geval. W.s. ligt uk wel met het hoofje beneden, maar zijn de billen gewoon " goed gevuld" :oops: zei ze. Dat zou dus betekenen dat het een vrij grote " kleine uk" is! Moet nu vrijdag voor een echo om zeker te zijn. Als het toch niet goed ligt, dan gaan ze het volgende week proberen te draaien :shifty:
Ik houd jullie op de hoogte!
Liefs
Toensie
Ikke, dat was ik… :mrgreen: Ik zal het even veranderen in het lijstje!!!
Toensie, ooo wat is dat spannend joh, nu weet je dus nóg niks… O meid, ik hoop van harte dat je kleine uk goed ligt! Ik ga duimen voor goed nieuws vrijdag!! :thumbup: Succes in ieder geval!
:-* Deedee