Sorry, sorry dames. Ik meld mij een beetje laat, maar dat komt door het mooie weer :oops: .
Maar afgelopen zondag ben ik ongesteld geworden, dus we gaan de volgende ronde in! Mijn volgende NOD is 9 juli…
Deedee, een hele fijne vakantie en geniet ervan!
:-* Klaziena
Jammer, Klaziena
Nou Dames, daar was ik weer, en dit keer als…
MOEDER VAN ONS MOOIE MEISJE “FIRYEL”!
Uit de echo bleek ons meisje niet alleen in stuit te liggen, maar ook nog eens een flinke groeiachterstand te hebben wat ze nooit eerder ontdekt hadden. Ik moest meteen diezelfde dag opgenomen worden in het ziekenhuis. 2 X per dag aan het CTG om haar conditie in de gaten te houden. Mijn placenta werkte niet goed meer en daardoor kreeg ze te weinig voeding waardoor ze haar eigen vetlaagje aan het gebruiken was. Gelukkig waren het hoofdje en de beentjes wel goed. Ik heb een week totale rust gehad, totdat vorige week donderdag avond haar hartje een te lange en te grote dip kreeg. Gyn. meteen laten komen, mijn man moest meteen komen en binnen het uur lag ik op de OK. Binnen een kwartiertje tijd hoorde ik een hoop gehuil uit mijn buik komen. Alles was gelukkig goed met haar, ze was 2258 gram, terwijl ze gedacht hadden dat ze onder de twee kilo zou zijn. Na de operatie mocht ik haar meteen vasthouden op de kinderafdeling waar ze wel de couveuse in moest. De volgende ochtend kregen we te horen dat ze het zo goed deed dat ze bij mij op de afdeling verder mocht aansterken. Afgelopen dinsdag mochten we gelukkig beiden naar huis. Ze heeft wel een vrij strak voedingsschema, want ze moet nu zo snel mogelijk op haar goede gewicht komen, maar ze is onzettend sterk, dus dat gaat wel lukken. Ik ben zelf nog erg onder de indruk en moe van de operatie en alles wat vooraf ging, maar beetje bij beetje komen we er wel. Dit was in het kort even ons verhaal, later zal ik wel meer vertellen. Ga nog kijken of ik een foto bij kan voegen.
Veel liefs van een trotse mama.
Wat een mooi meisje !
Van harte gefeliciteerd!!!
Geniet er maar lekker van.
Ik heb nog een foto voor jullie:
Hoezo een eigengereide tante

oh toensie wat super zeg!!! helemaal te gek en super gefeliciteerd! geniet er lekker van en kom maar rustig bij!!
wat een super mooie naam! betekent het iets?
liefs danien
suprise wat een leuk shirtje zeg! heeft kyara ook!!
oh en toensie het is echt een mooi meisje!
Hallo Dames,
Hier weer even een update van ons! We zijn inmiddels de 12 weken (nu 13,5 week) gepasseerd
en dus hebben we jan en alleman verteld dat we een kindje verwachten! Geweldig nieuws om te kunnen geven, zeker omdat vele ook wisten dat we al bijna 2 jaar bezig waren! :doh: :doh: Alles is goed met het kindje, al blijf ik me zorgen maken, en inmiddels is ook alles goed met mij. Ik ben 3 maanden lang misselijk en moe geweest, maar nu komt er weer een beetje energie terug! :inlove:
Achteraf gezien is het toch de hormonen geweest waardoor het bij ons zo lang geduurd heeft. Misschien hebben jullie er niets aan maar ik ben bij een Chinese geneeskundige geweest om mijn hormonen weer onder controle te krijgen. Ik zat al 2 jaar ongeveer te janken bij GTST en had geen hormonale rust en elke maand leek het wel alsof ik zwanger was (pijn in borsten, moodswings, kuitpijn, ect). Van de Chinese dokter heb ik een maand lang thee moeten drinken, speciale the gemaakt van natuurlijke producten…te smerig :sick: :sick: ! In die maand voelde ik me top en ben ik zwanger geworden!
Misschien is het niet interessant voor jullie maar ik wilde het wel onder de aandacht brengen aangezien het voor mij echt gewerkt heeft en ik jullie dit geluk niet wil ontnemen! Je kan het google’ en (chinese geneeskunde, thee amsterdam). :thumbup:
Lieverds ik hoop dat voor jullie dit geluk ook snel weggelegd is en ik zal zo nu en dan even een update geven! De uitgerekende datum is 19-12-2006 Deedee.
Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat, ik blijf meelezen en tot snel!
Toensie, nog gefeliciteerd met Firyel!
Dikke kus, Angela :inlove:
Toensie:
Wat is je meisje mooi ! :inlove:
Surprise:
Mooie foto ! Is jullie meisje naar het voetbal aan het kijken? :mrgreen:
Angela:
Bedankt voor de tip ivm de thee. Ik lust het ook helemaal niet… maar om zwanger te raken heb ik het er wel voor over !
Hebben jullie op een speciale manier verteld dat jullie een kindje verwachten? Lijkt me superleuk! Ik ben blij voor jou dat je misselijkheid en vermoeidheid stilaan verdwenen zijn. Geniet er nu maar van ! Het is je gegund ! :-*
Helemaal off - topic… maar die kusjes smiley doet vandaag nogal vreemd… die geeft een knipoog, een kus en het lijkt wel alsof die smiley een serieuze scheerbeurt nodig heeft… of is dat enkel op mijn computer?
Kijk: :-* :lol:
Angela_2 gefeliciteerd meid!
Geniet er maar lekker van.
Sanne kijkt inderdaad af en toe mee naar het voetbal
NOD
Ikke (1979) - 27 juni
Irene (23-03-1976) - rond 1 juli
Deedee (1976) - ergens tussen 28 juni en 2 juli
Klaziena (1979) - 9 juli
Maria (1977)
ZWANGER
Liza (1976) (uitgerekend 26/08/2006)
Ilona (1981) (uitgerekend 12/11/2006)
Tata (1977) (uitgerekend 19/11/2006)
Angela (1973) (uitgerekend 19/12/2006)
BEVALLEN
Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005
Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005
Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005
Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005
Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005
Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005
Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005
Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006
Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006
Maja (1976) - dochter Noëmi op 8 april 2006
Aurora (1976) - zoon Kyan op 9 mei 2006
Toensie (10-08-1976) - dochter firyel op 8 juni 2006
Dolfijntje, jammer dat ik maybe baby gemist heb... Ik denk dat we op dat moment een andere film aan het kijken waren...
Klaziena, :( Jammer dat je ons geen ander nieuws komt brengen.. Succes in de volgende ronde maar weer dan! :-*
Toensie, gefeliciteerd!!!!!!! Ik had je nu eigenlijk succes willen wensen en zo, maar dit is natuurlijk ook heel leuk!!! Wat is ze prachtig, je zult wel trots zijn op zo'n mooi meisje!! :inlove: En wat een mooie naam zeg! Die hoor je niet vaak! Leuk trouwens om jou ook eens te zien!! :D
Wat heb jij veel moeten doorstaan zeg, gelukkig is het allemaal goed afgelopen!
Geniet maar lekker van je mooie wondertje!
Ik lees alleen geen geboortedatum, die zal ik later wel in het lijstje zetten.
Surprise, :shock: :inlove: Wat een lieve foto! Nog even en ze kan het helemaal alleen!!
Danien, hoe is het met jou en Kyara? Ik heb je een tijdje niet gezien.
Angela, wat geweldig fijn voor jou zeg! Ik heb meteen het lijstje weer aangepast, nu wordt het aftellen hè... :mrgreen: Gelukkig is alles helemaal goed!
Ik houd ook niet zo van thee, maar bij ons is het waarschijnlijk toch de stress, en daar zijn we voorlopig nog niet vanaf helaas.. Maar ooit komt ook onze tijd!
Tot snel!!
Ikke, inderdaad zeg, wat is die smiley lelijk geworden zeg, maar het schijnt een geintje te zijn geloof ik, hij ziet er ook elke keer anders uit. Dus ik blijf hem maar gebruiken, wordt vanzelf weer "normaal" hoop ik. :lol:
Hopelijk gaat de thee jou dan ook zo'n mooi wondertje brengen! Als je er aan gaat beginnen...
Wij zitten weer in de wachtweken, maar ik ga nergens meer vanuit. Ik leef nu vooral met jullie mee meiden!
:-* Deedee
Dank jullie voor de lieve reacties, het is erg zwaar allemaal, maar krijg gelukkig nog veel hulp.
Danien: Volgens mij heeft de naam niet echt een apparte betekenis, mijn man dacht van wel, maar wist het niet zeker meer. Het is in elk geval een modern arabische naam. Dit omdat mijn man Tunesisch is en mijn schoonfamilie de naam ook makkelijk moet kunnen uitspreken :mrgreen:
Deedee: Inderdaad de geboortedatum vergeten neer te zetten :wall: Dit is: 08 juni 2006. Om 22.15 ging ik de OK in en om 22.30 was ze er!
Ik heb momenteel nog geen energie om op iedereen te reageren, sorry daarvoor. Hopelijk komt dat snel weer een beetje terug. Vanmiddag moeten we met Firyel naar het ziekenhuis naar de nazorgpoli. Ik ben benieuwd of ze tevreden zijn.
Voor alle wachtende meiden en voor alle zwangeren, geniet ervan want voor je het weet is het voorbij!
Liefs
Toensie
Hahaha is wel handig voor je schoonfamilie! :lol: Het is echt een hele mooie naam!
Ik heb het lijstje aangepast!
Hoe is het gegaan vanmiddag? Doet ze het goed?
:-* Deedee (hé, het normale kusje is er weer!)
Gefeliciteerd Toensie met de geboorte van Firyel. Mooie naam hoor en mooi kindje. Fijn dat alles goed gaat. Je verteld dat ze een strak voedingsschema heeft. Geef je bv of kv? Gewoon nieuwsgierig.
Angela gefeliciteerd met de 12 weken grens. is toch wel een klein mijlpaaltje he. Heb je ook al een 12 weken echo gehad?
Wachtende dames wij duimen voor jullie
:x :x :x Zoals jullie misschien wel weten, ben ik in behandeling bij een homeopate voor mijn klierkoorts ( waar ik 3 maand ellendig door ben geweest ). Na bloedonderzoek kwam aan het licht dat daardoor mijn bloed totaal vervuild is. Vooral mijn lever moet dubbele shifts werken.
Ik kreeg bij de homeopate een kuur van medicijnen. Goed toch, zou je denken… NEE, niet goed !! Ze vertelde me dat we zomaar eventjes 3 maand niet zwanger mogen worden ( omdat de medicijnen een negatieve invloed op het kindje zouden hebben ) En dat net nu mijn cyclus weer wat ‘normaal’ geworden was :wall:
Ikke is dat even balen zeg. Maar ja eerst beter worden en dan pas zwanger worden is wel de beste optie. Zwanger zijn is echt een mega aanslag op je lichaam en dat kan het alleeen aan als je goed gezond bent.
ja, dat besef ik ook … maar verstand en hart zeggen iets anders bij mij ( als je begrijpt wat ik bedoel :roll:
Voor de meiden die nog steeds wachten…
NOD
Ikke (1979) - 27 juni
Irene (23-03-1976) - rond 1 juli
Deedee (1976) - ergens tussen 28 juni en 2 juli
Klaziena (1979) - 9 juli
Maria (1977)
ZWANGER
Liza (1976) (uitgerekend 26/08/2006)
Ilona (1981) (uitgerekend 12/11/2006)
Tata (1977) (uitgerekend 19/11/2006)
Angela (1973) (uitgerekend 19/12/2006)
BEVALLEN
Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005
Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005
Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005
Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005
Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005
Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005
Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005
Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006
Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006
Maja (1976) - dochter Noëmi op 8 april 2006
Aurora (1976) - zoon Kyan op 9 mei 2006
Toensie (10-08-1976) - dochter firyel op 8 juni 2006
Ikke, dat meen je niet zeg! Dat is wel erg jammer. Is je cyclus weer normaal, mag je 3 maanden niet zwanger worden...
Maar na die 3 maanden is het wel veilig om weer zwanger te worden?
Dikke knuffel! :-*
Surprise, dank je wel!!
:-* Deedee
Ja, echt rot is dat, Deedee! Hubbie en ik waren net zo enthousiast omdat mijn cyclus weer regelmatig en korter werd… mag het nu 3 maand niet meer…Na die drie maanden is het veilig om zwanger te worden.
Ik kreeg van de homeopate wel een voedingssuplement. Dat moet ik nu beginnen innemen om mijn lichaam extra aan te sterken voor een eventuele zwangerschap.
Ik hoop maar dat het daarna snel lukt, want ik begin ongeduldig te worden :roll:
Ik wacht nog om de medicijnenkuur op te starten tot ik ongi ben geworden.
Ik hoop stiekem dat ik deze keer al zwanger ben… maar dat zou mij sterk verwonderen.