Aug & sept 2009 stoppers,Hier niet meer reageren aub!!!

nou dames, was ik gisteren 7 pagina`s aan het bijlezen van een dag, viel de stroom hier uit… nu weer een dag gewerkt, en bijlezen gaat me echt niet meer lukken, dus ik val hier weer in.

zijn er positieve testen gemeld???

Maria: Leuk dat je hier bij ons mee komt kletsen hoor…fijn dat je er nu lekker voor kan gaan!

Knollie: Je houdt het spannend…het kan gelukkig nog alle kanten op!

Lotte…voor jou ook natuurlijk en voor Tigru…en Geneva…

Het gaat hier heel snel…en ik heb zelf ook niet veel bijzonders te melden…sorry hoor…maar ik lees natuurlijk wel mee!

Fietje hoe gaat het eigenlijk bij jou??

Fietje er zijn nog geen positieve testen … maar wie weet vandaag!!!

vandaag of woensdag moet ik ongie worden, tot nu toe nog niets gespot.

Ga niet testen vandaag

Vol spanning ging ik kijken, zag jouw naam staan knollie, ben zo benieuwd :mrgreen: , maar jammergenoeg geen testuitslag.

Lotte, jammer van je negatieve test, maar het kan natuurlijk nog te vroeg zijn.

Suzy, ik vond ze heel duidelijk hoor die ovutesten van sensitest, een positieve spatte er ook echt van af.

Beate, typloos ben ik ook wel eens hoor en kok-moe ook haha.

Dreampje, ik klets hier zo’n beetje vanaf het begin mee, maar vor mij is het ook nog wel eens lastig om iedereen uit elkaar te houden. We zijn ook met zoveel!

Hoop echt dat er een dezer dagen een of meer zwangeren zijn! We zijn wel wee rtoe aan goed nieuws!

hmm mja… maar je moet er dus overheen plassen en dan veranderd er alleen iets als je een ei hebt of wat?

En heb je meestal wel een ei na een bevalling? Dat zijn zomaar wat vragen die ik me afvraag haha

Fietje: Zo dat was wel even heftig daar zeg de stroomstoring bij jullie. Hopelijk geen al te grote overlast.

Knollie: Nog geen bruin geconstateerd? Dat zou de burger moed moeten geven toch? Moeilijk he die onzekerheid. Ik moet nog minimaal een week wachten. Ik kan ook pas echt op nod testen, ivm korte lf.

Suzy, je hebt die dipsticks toch? Dan moet je een beetje in een bekertje plassen en dan die stick er een stukje in steken. Ik had altijd een licht streepje, maakte niet uit welke dag van mijn cyclus, maar die echt positieve test is echt veel donkerder dan de controlelijn. Overigens reageert het ook op hcg, dus misschien eerst nog even een zwangerschapstest doen om te kijken of je nog hcg hebt? Anders krijg je een verkeerde uitslag.

suzy volgens mij kun je na een bevalling gewoon weer een eisprong krijgen hoor.

tigru al getest?

fietje een stroomstoring? door het slechte weer soms? logisch dat je na alle mislukte pogingen om bij te lezen gewoon nu inspringt.

knollie is de spanning nog een beejte te houden?

suzy het is idd verstanding om eerst te testen of je hcg uit je urine is voordat je aan ovutesten begint. anders word je dadelijk helemaal in verwarring gebracht.

toen ik vanochtend naar de wc ging had ik hele donkere urine. nou ja morgen ff een testje tegen aan gooien en niet te veel hopen :oops: ik ga ff mijn dochter en mijn oppaskindje van 2 onder de douche gooien. vinden ze heerlijk om samen met allemaal speelgoed onder de douche te spelen hahhahha.

Goedemorgen,

Hehe, ja, dan heeft Suzy dadelijk volgens de ovutest elke dag haar ei :wink:

Knollie en Lotte, jullie testen morgen weer?

Tigru, wanneer test jij?

Zo spannend hier!

Ah ja, Lotte, ik lees het net, jij zet morgen weer. Nog een hele dag in spanning!

en suzy maar klussen als een gek hihi.

@ Fietje, ja had het gehoord van die stroomstoring. nu alles weer in orde daar?

@ Suzy, ik heb bij T.ara toen ovutesten gebruikt, maar heel kort. dus weet eigenlijk niet precies meer hoe het allemaal werkt.

@ Lotte, donkere urine, misschien een goed teken.

Ik heb toch net getest, weer negatief.

Wel veel last van afscheiding, mn onderbroek is er gewoon nat van, dat ken ik niet.

Balen Knollie, :hug: Ik blijf :pray: dat het wat te vroeg was en dat je binnenkort wel een positieve test hebt. Heb je deze keer met Kruidvat getest?

nee met sensitest

Hey! Kwam ff spieken of er al iemand een positieve test heeft…maar helaas… :frowning: Ik hoop dat we binnenkort weer goed nieuws krijgen hier, daar zijn we wel weer aan toe hoop ik!

Straks met Luuk naar homeopaat, zie ik op buienradar dat we dan nét een bui krijgen hier…hoop dat het meevalt! Heb ons jongetje nog ff in bed gelegd voor een dutje omdat hij best wel moe is…maar hoor hem nog steeds babbelen :naughty:

mag ik vragen waarom je naar de homeopaat gaat met Luuk?

Vanwege z’n eczeem. Homeopatische middelen kun je langdurig gebruiken, in tegenstelling tot hormoonzalf. Dat hebben we trouwens ook geprobeerd maar daar ging het niet van over (je mag maar 3 dgn smeren). Nu krijgt hij tabletjes en smeren we met sudocreme. Gaat hartstikke goed maar het is nog niet helemaal over. Ik ben benieuwd wat de man ervan zegt…

Wij zijn namelijk met Y.ouri ook bij een homeopaatgeweest, omdat hij zoveel huilde.

Dat heeft toen erg goed geholpen, vandaar dat ik het vroeg.

Is altijd het proberen waard he? Bij Luuk werkt het dus ook beter dan de ‘reguliere’ medicatie. En deze man is mijn vroegere huisarts, dat vind ik ook wel een fijn idee… Geen zweverig typ ofzo en een achtergrond als arts. Hopelijk groeit Luuk er snel overheen, die jeuk is zo vervelend voor hem…