Aug & sept 2009 stoppers,Hier niet meer reageren aub!!!

@Penelope wrote:

Maria, je staat weer op het lijstje.

Ja, een ovutest gebruik je elke dag om dezelfde tijd (niet smorgens en bij voorkeur rond 12 uur smiddags) rond je vruchtbare dagen. Als je een cyclus hebt van 28 dagen dan raden ze volgens mij aan vanaf dag 11 te testen, net zo lang tot je je ei spot :slight_smile:

tnx!

zal volgende maand eens proberen als dat nog nodig is. heb nu volgens mij net ei gehad afgelopen week.

wachttijd gaat in dus… spannend!

zou wel heel leuk zijn als zo de eerste ronde raak zou zijn, maar ja… heel realistisch zal dat wel niet zijn??

@wannabe-mammie wrote:

mariamaria, je hebt verschillende soorten testen.

de dipsticks moet je echt in je urine houden. Deze zijn goedkoper, je moet er alleen wel voor in bijvoorbeeld een bakje plassen.

ik heb zelf de dipsticks van babyboomshop, die hebben mooie voordeelpakketten.

er zijn ook tests waarin je alleen in je urinestraal hoeft te houden.

bedankt voor je uitleg wannabe-mammie. als het midden op de dag moet gebeuren, is het niet zo handig om in een bakje te moeten plassen. als je dan op het werk of onderweg ofzo bent… zie het al voor me… eh… niet praktisch lijkt me.

maar ik ga komende maand wel even kijken als t nog nodig is.

@mariamaria wrote:

zou wel heel leuk zijn als zo de eerste ronde raak zou zijn, maar ja… heel realistisch zal dat wel niet zijn??
Ze zijn er wel, dus waarom jij niet? Maar de kans is groter dat het wat langer duurt dus ik zou er niet op rekenen :slight_smile:

kan niet ontkennen dat ik er heel erg op hoop (zoals iedereen natuurlijk)

maar ik wacht rustig af.

Hoihoi,

Nou wij zijn gister lekker aan het klussen geweest, en manlief heeft belooft er deze ovu alles aan te doen, dus vanavond gaan we vast ook nog wel ff klussen, merkte gisteren dat ei gaat beginnnen hier, dus we zitten snor…Ik merk dat ik ei heb doordat ik meer witte vloed krijg.

@lotte, balen dat je nog geen positieve test hebt, maar wie weet van de week.

@knollie, stoer van je dat je zo je gedachten probeert te verzetten en ff afwacht, hoewel ik me heel goed kan voorstellen dat je het graag wilt weten.

@Penelope, tja kortaf en moe, dat hoort er ff bij hoor, dat nemen ze dan maar lekker even voor lief.

@ Maria, welkom terug begreep ik, en succes met klussen, hoop dat het snel raak mag zijn voor je.

Ik kom al wat meer in de namen en verhalen, maar soms wil het niet zo doordringen in de bovenkamer, hahaha.

Goed iedereen die ik vergeten ben, sorry… tis wel ff wennen, zo’n forum en dan zooooo druk…hihiihi.

Groetjes, Dreampje

ja vind het spannend hoor.

Stel dat morgen mn nod is dan had ik nu allang last moeten hebben van mn ongi krampen en die heb ik niet. maar ja een lichaam zit raar in elkaar

@mariamaria wrote:

@Penelope wrote:
Maria, je staat weer op het lijstje.

Ja, een ovutest gebruik je elke dag om dezelfde tijd (niet smorgens en bij voorkeur rond 12 uur smiddags) rond je vruchtbare dagen. Als je een cyclus hebt van 28 dagen dan raden ze volgens mij aan vanaf dag 11 te testen, net zo lang tot je je ei spot :slight_smile:

tnx!

zal volgende maand eens proberen als dat nog nodig is. heb nu volgens mij net ei gehad afgelopen week.

wachttijd gaat in dus… spannend!

het kan goed in de eerste ronde raak zijn hoor, hadden wij bij de oudste ook.

knollie dus je krijgt nog een beetje hoop?

ja een beetje hoop heb ik wel, moet je altijd houden he.

ik voel me ook zo anders,

maar ben gewoon bang dat mn lichaam me weer in de steek laat.

Succes Dreampje.

Hoe zit het met jouw hoop Lotte?

hmmmmm tja wat zal ik zeggen. ik weet het niet. ik heb op zich wel hoop maar ben zo bang dat het valse hoop is.

En heb je nog kwaaltjes?

weet ik eigenlijk niet. ik heb wel gevoelige tepels en zwarte ontlasting.

heb je ook harde ontalsting Lotte?

ik had hier net heel veel afscheiding, dit ken ik ook niet aan het einde van mn cyclus.

witte afscheiding? dat had ik een paar dagen geleden maar nu niet meer.

ja witte (slijmerige afscheiding).

zoow ik heb die ovulatietesten gekocht via sensitest… nu nog hopen dat ik straks weet hoe ze werken :slight_smile:

zit wel gebruiksaanwijzing bij :wink:

en hopen dat ze niet zo werken zoals bij mij de zwangerschapstest.

mariamaria: ik werk zelf gewoon tijdens kantooruren en doe het dan gewoon zodra ik thuiskom.

dreampje: ja gaat al goed met de namen en de verhalen. En dit is zeker een druk topic hoor!!

suzy: als het niet lukt met de testen, laat maar weten. Er zijn hier meerdere die ovu testen gebruiken

@knollie1 wrote:

ik heb beate al een tijdje neit meer gezien, is ze er nog wel?

Ja hoor Knollie ik ben er nog wel!

Ik lees wel mee maar ben een beetje typloos!

Ik heb even een kok break denk ik!

Het is hier niet echt een klusfeestje in huis, dus ik denk dat het deze maand weer niet raak is… :cry: