Aug & sept 2009 stoppers,Hier niet meer reageren aub!!!

In dat geval hopen we dat jij geen nieuws hebt vandaag Knollie.

Maria, haha, natuurlijk mag je meelezen, meeposten en als je op het lijstje wilt, je weet, je bent altijd welkom! Tigru staat ook op twee lijstjes, kan best.

Dijo, mijn man had het er ook over dat het gisteren erg glad was op de weg, veel auto’s die wegslipten de hele tijd.

Dijo, wat vervelend dat de cv nog steeds stuk is.

Knollie hopen dat je niet ongesteld gaat worden.

Wat fijn Maria dat je er nu voor kan gaan.

Penelope, is toch ook wel normaal als je zo vermoeid bent dat je lontje wat korter is. Wel vervelend misschien voor de mensen om je heen maar ze weten waar het aan ligt.

Ik heb nog niet getest. Heb vandaag al wel een beetje buikpijn wat ik meestal heb voordat ik ongesteld moet worden. Dus denk dat het er aan zit te komen.

Het is trouwens nog steeds wel glad op de weg, net even weggeweest om een eind met de hond door de sneeuw te wandelen maar in de auto was het op sommige stukken nog flink uitkijken. Hopen dat het morgen allemaal weer iets beter is. Voor diegene die er nog echt uit moeten, rij voorzichtig.

ik heb beate al een tijdje neit meer gezien, is ze er nog wel?

ik wordt helemaal onzeker van mezelf.

ben echt de hele tijd aan het tellen, of de datums enzo wel kloppen.

Ik heb 17 dec als eerste dag van mn laatste menstr. aangestreept in mn agenda, maar nu weet ik niet meer of dat bruin verlies of echt bloedverlies was.

als ik 28 dgn verder tel, heb ik woensdag mn NOD.

tel ik 26 dgn verder dan morgen.

normaal heb ik van tevoren bruinverlies, als ik de 26 dgn aanhoud zou ik dat nu moeten hebben, maar heb nog niets gespot.

Gek wordt ik ervan van dat afwachten grrrrrrr

Zit mezelf in de weg.

Knollie :hug:

Vervelend he! Wou dat ik iets voor je kon doen maar het is helaas echt afwachten. Snap wat je bedoelt hoor met dat je jezelf in de weg zit en onzeker aan het worden bent maar dat moet je niet doen. Of in ieder geval proberen, het is natuurlijk makkelijk gezegd.

net een hele grote sneeuwpop gemaakt, hij heeft weliswaar 5 minuten gestaan. Toen heeft zoonlief hem omgeduwd, dat is toch ook veel leuker.

Heb jij dan altijd echt op de helft van je cyclus je ei knollie?

ja zoals ik het voel wel, maar ja weet dat natuurlijk nooit 100% zeker he

Ik schatte het zelf altijd verkeerd, tot ik die ovutest een keer gebruikte. Maar ja voor mijn eerste zwangerschap voelde ik mijn eisprong soms gewoon en dan kun je daar ook wel van op aan.

Maar maandag of woensdag je nod dus. Dinsdag een mooie testdag? :wink:

wanneer zou ik ovu moeten gaan testen nu eigenlijk? heeft iemand enig idee?

op de hoeveelste dag van je cyclus zit je nu?

ovutesten bedoel ik dus… blond!

als ik een normale cyclus zou moeten aanhouden zou 11jan mijn meest vruchtbare dag zijn. Maar een normale cyclus is het niet want ik bloedde wel langer dan bij een ongesteldheid…

@Penelope wrote:

Maria, haha, natuurlijk mag je meelezen, meeposten en als je op het lijstje wilt, je weet, je bent altijd welkom! Tigru staat ook op twee lijstjes, kan best.

:slight_smile: in dat geval… mag je me er wel weer op zetten penelope :wink:

suzy dan zou ik gewoon op de 11de beginnen met ovutesten. dan kun je iig je ei niet missen.

gekke vraag over ovutesten misschien,… maar moet je dan elke dag rond je ei over zo’n staafje plassen?

weet niet zo goed hoe die dingen werken, maar denk er aan om misschien toch ook te gaan proberen.

Maria, je staat weer op het lijstje.

Ja, een ovutest gebruik je elke dag om dezelfde tijd (niet smorgens en bij voorkeur rond 12 uur smiddags) rond je vruchtbare dagen. Als je een cyclus hebt van 28 dagen dan raden ze volgens mij aan vanaf dag 11 te testen, net zo lang tot je je ei spot :slight_smile:

knollie: als je niet meer zeker weet kunn je natuurlijk ook teruglezen hier op kok. Hier vertel je dat wel allemaal toch!

mariamaria, je hebt verschillende soorten testen.

de dipsticks moet je echt in je urine houden. Deze zijn goedkoper, je moet er alleen wel voor in bijvoorbeeld een bakje plassen.

ik heb zelf de dipsticks van babyboomshop, die hebben mooie voordeelpakketten.

er zijn ook tests waarin je alleen in je urinestraal hoeft te houden.

he wat een goed idee, ga ik gelijk doen

Als ik jullie toch ook niet had :-*

heb ff gekeken

en idd 17e ben ik ongesteld geworden, vlak daarvoor de 16e bruinverlies.

dus dan is mn nod bij een cyclus van 26 dgn morgen en anders woensdag.

knollie: dan zijn wij op dezelfde dag ongesteld geworden. Maar wel handig he zo’n archief. En dat geeft je dan toch wel weer duidelijheid