Aug & sept 2009 stoppers,Hier niet meer reageren aub!!!

Hier nog erg rustig, wind is er al wel de hele dag, maar nog geen sneeuw en storm zeg maar.

Penelope: fijn dat het al beter gaat. Hopelijk wordt het nog beter. En tja met vermoeidheid is het niet echt vreemd dat je een wat korter lontje heb toch.

Niet vreemd, wel ongezellig voor de mensen om me heen :stuck_out_tongue:

Ik ben naar die Michael Jackson show aan het kijken, best grappig.

@ Lotte ga je morgen testen, heel veel succes en ik hoop echt dat je een positieve test in je handen hebt :thumbup: :thumbdown: :pray:

er is een grote stroomstoring in de bollenstreek.

volgens mij woont Fietje daar!!

ja dank je knollie en wanneer ga jij weer testen?

volgende week een keer

als ik namelijk 28 dgn aanhoud in mn cyclus heb ik pas wo. mn NOD.

dus dan kan hij nu ook nog bijna niet positief zijn.

mn kwaaltjes zijn ook niet weg.

vanmiddag had nergens last van, maar nu weer erge zere (.)(.)

en honger niet normaal.

En vanavond wilde ik koffie drinken, maar het smaakte me niet.

het klinkt idd wel als zw hmmmmmmmm.

Lotte, ik denk aan je en :pray: voor je dat je een positieve test hebt.

ik heb getest en helaas negatief. bahhhhhhh. maar miss te vroeg getest. en als ik niet zw ben laat me dan maar snel ongi worden.

penelope lief van je.

knollie hoe is het met jou?

tigru en wannneer ga jij testen?

ik wil nog ff zeggen dat ik het erg fijn vind dat jullie zo meeleven. jullie zijn echt schatten. ik ga dadelijk de bovenverdieping ff poetsen en alle bedden verschonen en vanmiddag ga ik naar de manicure. ik heb nl acrylnagels en ze moeten weer opgevuld worden. dus vandaag lekker afleiding.

Lotte jammer dat hij weer negatief is :frowning:

Knollie we wachten af tot jij gaat testen!

Tigru wanener ga jij er een testje tegen aan gooien?

Hier ligt manlief nog in bed… wij zijn net opgestaan! jaja irene slaapt uit op zondag ;)… verder heb ik wel al ff een wasmachine aangezet moet toch gebeuren…

Balen zeg. Hopen dat het nog te vroeg is :pray:

Veel plezier vandaag!

Balen Lotte een hele dikke knuffel :hug: :hug: :hug:

ik heb niet getest.

Tigru wanneer ga jij testen

Balen Lotte.

Hoe voel jij je Knollie en Tigru heb jij al een idee wanneer je gaat testen?

ja ik heb nog steeds steken in mn buik en af en toe een borreling.

verder smaakt de koffie me nog niet.

en mn (.)(.) doen zeer,

Maar ja het kan natuurlijk ook een voorteken zijn van mn menstruatie

Lotte: Wat balen zeg van die negatieve test. hopelijk gewoon nog te vroeg getest. goed dat je vandaag wat afleiding hebt.

knollie is wat he? we dachten allebei zw te zijn en dan dit :wall: bahhhhhh

lieve dames… zolang er nog geen bloed is is er moed… volgens mij deden jullie mij zo steunen voor mn eerste menstruatie!! :S… Hopelijk kunnen jullie nog even afwachten en komt het goede nieuws vanmiddag…

Penelope… vervelend dat je zo heel erg moe bent… en tjaah kort lontje komt er dan gewoon bij kijken!! Gelukkig kennen de mensen om je heen je goed en zullen ze het wel begrijpen!!

Tigru… Al getest… spannend voor jou… zou echt een geschenk uit de hemel voor je zijn na zolang wachten als ht direct raak is :slight_smile: :kaars:

Geneve… jij al getest? Zag nog 2dgn voor je nod… wacht je nog even of ga je al testen ik had pas 3 dgn na mn nod getest… ik kon wachten maar snap best dat je dat niet kan.

Hier doet de cv t nog niet, morgen vrij genomen en hoop dat de man van de cv morgen het onderdeel heeft ga direct om 8uur bellen :slight_smile:

Ik moet zo weerwerken dus ik ga er weer vandoor en spreek jullie morgen…

Gisteravond was de weg zo eng… dat ik hoop dat het nu mee valt… :S

Ik blijf aan jullie allemaal denken en steek een :kaars: op voor jullie zodat er weer positieve testen komen :thumbup:

Meiden, bedankt voor de lieve reacties!

@Mimster wrote:

Maria: Ik heb jou verhaal niet meegekregen, waarom kan je er nu pas voor gaan??

Mimster, ik ben erg ziek geweest direct na stoppen met de pil. Had er niet mee te maken trouwens, maar viel wel ongelukkig samen. Ben aardig wat ziekenhuisbezoekjes en een paar maanden van ziek zijn verder en mag er nu eindelijk voor gaan. Ben beter genoeg zeg maar.

@lotte82 wrote:
maria wat fijn zeg dat je er echt voor mag gaan. hopelijk snel raak. wanneer is je nod?

Lotte, mijn nod is waarschijnlijk op 22 januari.

Ik lees hier dus stiekem ook nog mee. Ben met de pil gestopt in augustus, zijn officieel eind dec gestopt met cds, maar dacht: ik ga bij jan-stoppers, omdat ik m’n eerste ei en nod in 2010 zou hebben.

Tot nu toe is het daar nog heel erg rustig, dus lees hier gezellig nog even mee. Als het mag teminste??

van mij komt er zowieso vandaag geen nieuws want ik ganiet testen, of ik moet ongesteld worden.