vanmiddag nieuwe schoenen gekocht voor de kids.
T.ara had haar schoenen gewoon 2 maten te klein (oeps)
normaal zou ik 170 euro kwijt zijn geweest voor 2 paar.
nu in de opruiming 49,95 voor 2 paar…heerlijk kopen is dat :dance: :dance: :dance:
En als ik dingenkoop voel ik me meestal ook weer iets lekkerder (erg he)
Nee hoor, helemaal niet erg, hebben een heleboel mensen. Werkt vaak maar kort, maar wat maakt het uit, hopelijk lang genoeg
Dat is nog eens lekker shoppen inderdaad.
Ik voel me toch een beetje anders, waarschijnlijk zal het wel door het ontpillen komen maar ik heb af en toe steken onder in mijn buik en mijn (.)(.) blijven zo een pijn doen, niet leuk meer. Weet gewoon niet wat ik er van moet denken.
misschien ben je wel zwanger
@Penelope wrote:
Nee hoor, helemaal niet erg, hebben een heleboel mensen. Werkt vaak maar kort, maar wat maakt het uit, hopelijk lang genoeg
ja inderdaad, maar dat gevoel zal morgen wel weer weg zijn.
vanavond gaan we mooi Shrek kijken, zon leuke film
Waarschijnlijk is dat gevoel morgen inderdaad weer weg maar dan heb je er voor vandaag van genoten
Ik kan daar ook echt van genieten, ook al is het soms maar iets kleins wat ik gekocht heb.
Heerlijk avondje voor de buis.
Kan het me gewoon niet voorstellen dat het misschien wel raak zou zijn.
Je weet maar nooit Geneva. Maar het lijkt me dan wel wat makkelijker om geduld op te brengen om te wachten met testen. Als je elke keer van alles voelt dan houdt het je alleen nog maar meer bezig en dan wilde ik zelf gewoon eigenlijk meteen testen.
ik heb witte afscheiding dus ik denk dat ik gewoon ongi word.
knollie ga je ook morgen testen dan? het schijnt dat die van de kruidvat enorm betrouwbaar zijn.
Penelope: bedankt voor het aanpassen. We zullen moeten afwachten of mijn lf dit keer lang genoeg is (of heel lang natuurlijk)
Lotte: . Ik hoop nog steeds voor je.
Geneva: moeilijk he dat afwachten
Knollie: kopen geeft nu eenmaal goed gevoel, vaak van korte duur. maar als t.ara toch nieuwe schoenen nodig had dan is het toch helemaal goed,zeker omdat het zo’n goede aanbieding is.
Lotte, zolang je nog niet ongi bent blijf ik gewoon voor je
WM, ik hoop voor je dat je LF minimaal 9 dagen is.
Penelope: Ik hoop het ook.
Hoe gaat het eigenlijk met jou? Voel je je goed of ben je nog erg moe?
Ja, het gaat eigenlijk wel goed. Wel heel erg moe nu, ik zou zo kunnen slapen, maar ik heb er ook alweer een hele dag op zitten. Om 7 uur willen de kindjes uit bed en spelen dus tja, dan moet ik ook wel opstaan he. Maar ze liggen er net in en dan voel ik het wel hoor, die vermoeidheid.
penelope: mmm en ik kan al zo goed slapen zonder kindjes, dat gaat nog wat worden. Ik weet van mijn zus en schoonzus dat het inderdaad vermoeiend is kindjes, maar als je dan ook nog zwanger bent van een 3e wonder lijkt me dat bijzonder zwaar. Dus respect hoor. Had je tijdens je vorige zwangerschappen ook zo ‘last’ van vermoeidheid? En ging het na verloop van tijd weer weg?
het stormt hier nu heel hard, onde rde carport ligt gewoon een hoop sneeuw.
hier ook al knollie
en echt hele harde wind, het loeit om het huis heen brrrrrrrr
spookachtig woeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
WM, bij de eerste twee vooral het eerste trimester. En nu merk ik ook wel dat ik het 2e trimester ben in gegaan, in het eerste trimester moest ik echt middagdutjes doen om het vol te houden en dan was ik 's avonds ook al vroeg weer helemaal moe. Nu kom ik de dag redelijk door zonder middagdutjes en ben ik ‘alleen maar’ 's avonds erg moe. Maar ik ben wel wat sneller geïrriteerd dan bij de vorige zwangerschappen, ik ben echt erg kort van lont :oops:
Hier merk ik niks van harde wind. En ik zit redelijk dicht tegen de kust aan :?
heeel spookachtig!! woeeiiii en koud!!
Lotte ik duim ook nog heel hard voor jou hoor!!!
suzy je bent lief en ik vergeet jou ook niet hoor.