Ik ben ook niet zo’n wachter met testen, ik hield het niet eens vol om te wachten tot 10 dagen na de eisprong 8)
Ik wil wel testen maar die teleurstelling is elke keer zo groot. Daarom probeer ik maar af te wachten ook al heb daar wel moeite mee hoor
ik ben veel te ongeduldig :oops:
Ik normaal gesproken ook hoor!
Jeetje meiden,…veel geschreven!! Moest echt even bijlezen…het is echt spannend hier…
Knollie: Ik hoop het zo voor je…hopelijk was die test nog veels te vroeg!
Nog even wachten! Ik
Lotte: Fijn dat je weer een beetje afleiding had…hoeveel dagen is jou cyclus normaal dan??
WM: Heb je nog geklust?? Wanneer denk je dat je ongi wordt met je late eisprong???
Kim: Had ik je nu al gefeliciteerd met je baby Boy…leuk hoor een jongetje…maarja eigenlijk maakt het niets uit wat je krijgt he…lekker cliche!
Maar wel heel leuk!
Penelope: Leuk weer hoor het nieuwe lijstje…
Ik weet even niet meer wie het vroeg
:oops: maar hier gaat alles goed…ik wil niet te vroeg pieken dus ben nog niet heel actief bezig…maar ik kan wel al bijna gaan beginnen!
Ben vandaag niet zo lekker…hoop niet dak ik ziekjes wordt… :shifty:
ik ben ook niet zo’n wachter. Ik heb de 1e keer pas laat getest omdat ik geen idee had dat ik met 1x die maand klussen zwanger zou raken… mijn vader was toendertijd net overleden
en bij deze keer heb ik helemaal niet gewacht!!.. Ik heb 4dgn voor mijn nod toen positief getest… Dit keer ga ik denk ik wat langer wachten. Ik zou ook niet weten wanneer ik nu zou moeten testen… IK denk dat als ik half feb nog niet ongesteld geworden ben dat ik dan een testje doe ofzo… Of heeft iemand een beter idee ?
Hoi Allemaal,
Ik zal het ff over doen, ook voor pagina 1.
Ik ben dreampje, wil nog even niet mijn eigen naam gebruiken, aangezien die te apart is, ik ben 33 en ben getrouwd, manlief is 42.
Aangezien ik altijd veel te veel overgewicht had, had ik besloten zo niet aan kinderen te beginnen, toen ik in 2008 de mogelijkheid kreeg om een maagverkleining te ondergaan, kwam ook de optie kinderen weer in zicht, we hebben toen al besloten dat als ik genoeg zou afvallen, ik zou gaan stoppen met de pil, ik ben in januari 2009 geopereerd, heb wat complicaties gehad, waardoor de kilo’s eraf vlogen, na overleg met de chirurg mocht ik in juli/augustus van hem wel stoppen met de pil, in juli voelde ik me nog niet goed genoeg, maar in augustus wel, dus zijn we in augustus met de pil gestopt voor een eerste kindje, na 19 jaar gebruik daarvan.
Inmiddels weeg ik 66 kilo en voel me prima. (Ja ik ben meer afgevallen als dat ik nu weeg…)
Wij hebben 2 honden en een kat, waar we veel aandacht aan besteden.
Het is hier soms lastig te klussen tijdens “ei” want manlief heeft wisselende diensten en ik begin altijd heel vroeg, dus das nog weleens lastig plannen, want de puf moet er ook maar zijn, want manlief zit hele dagen buiten en zeker met dit weer is dat geen pretje.
Gisteren is er dus van klussen ook niks gekomen, toen ik me sexy had omgekleed, was manlief in slaap gevallen, ik snapte het wel, maar was ook wel teleurgesteld, hij heeft belofte voor vandaag gemaakt, dus ik wacht geduldig af, ei is toch pas maandag als het goed is, dus nog ff tijd genoeg…
@knollie, ik duim voor je mee dat je met je nod een positieve test hebt, niks is fijner dan dat.
@ lotte, voor jou wordt het ook spannend…ik duim…
@penelope, hoop dat je hier wat meer mee kan… :think:
Groetjes, Dreampje
Na mijn MA heb ik regelmatig getetst om te kijken of de hcg al uit mijn lichaam was. Langzaam aan werden de tests steeds lichter. Want ik wilde zeker weten dat als ik (snel) positief zou testen dat het dan ook echt positief was en niet nog de hcg van mijn MA.
Ik zou het niet weten Suzy…hoelang het duurt dat alles weer op gang is!
Ik hoop wel snel voor je
heb toch de kruidvat test gehaald.
kun je die ook voor de NOD gebruiken.
oja het weer is hier SLECHT!!!
heb net een stuk gereden wat ik normaal in 10 minuten doe.
nu ruim een half uur
@Penelope wrote:
Na mijn MA heb ik regelmatig getetst om te kijken of de hcg al uit mijn lichaam was. Langzaam aan werden de tests steeds lichter. Want ik wilde zeker weten dat als ik (snel) positief zou testen dat het dan ook echt positief was en niet nog de hcg van mijn MA.
Dat vroeg ik me ook al af Suzy, heb je al getest of het hcg uit je urine is? Anders word je straks alnog blij terwijl het hormonen zijn van de vorige zwangerschap.
Knollie, dus toch die van de KV gehaald , ben benieuwd, daar kun je ook voor je nod mee testen ( niet dat ik je wil aanmoedigen dat te doen hoor )
ik heb nog niet getest nee, maar ik denk dat het half feb wel uit mijn bloed is en dat het er dan wel weeropnieuw in kan zitten. Na de geboorte van Irene was ik heel snel gewoon weer in mijn oude vertrouwde ritme… eigenlijk gewoon meteen weer een cyclus van 28dgn…
Dus nu heb ik mezelf de tijd gegeven tot half feb… dat vind ik dan best lang dat zijn 7wkn… nou ik vermoed dat als ik dan positief zou testen dat het dan ook echt positief zou zijn
Hoe zat dat bij jou penelope hoelang duurde het voordat je niet meer positief testen naar je MK?
En Knollie ik zou gewoon testen :P… die van het kruidvat was bij mij ook 4dgn voor mijn NOD positief…
hmm slecht weer? Hier is het nog te doen al moeten we zo wel ff naar Ede… naar een korfbalwedstrijd van een vriendin…
meiden we gaan weer hard.
Knollie: Goed dat je alsnog een test heb gehaald. Ik denk dat het voor jezelf beter zou zijn om te wachten tot bijvoorbeeld maandag. maar dat moet je maar net kunnen. Die opmerking van Lotte over dat je man beter is in ander soort klussen.
Zo slecht weer daar dus al. Hier aan de kust nog niks te zien. volgens buienradar duurt het nog 1,5 uur.
Lotte: succe smorgen. Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je!!
Geneve: nog eventjes geduld
Dreampje: jammer is dat dan he, denk je alles goed te hebben voorbereid, maar ja het moet wel leuk blijven ook hoor!!
Mimster: tja te vroeg pieken is ook niet handig. Wij hebben vandaag nog niet geklust, maar geloof dat manlief het nog wel op de planning had, dus wie weet. ik zie het wel, moet zeggen dat ik ieder moment zou kunnen dus dat is niet zo handig zeg maar.
Penelope: Wil je mijn nod (gebaseerd op eisprong gister en lf van 10 dagen) verzettten naar 18/01. ik ga mijn ticker ook maar even aanpassen!
mn man is idd goed in klussen in en rond om het huis.
en dat andere klussen is ook niet verkeerd hoor, het is alleen tot nu toe nog niet productief
Bij mij duurde het vanaf de curettage bijna 2 weken dat ik negatief testte. Maar ik was ook helemaal schoon van binnen, je hoort ook wel dat er soms nog restjes achter blijven waardoor er langer positief getest wordt. En na een bevalling kan het wel wat langer duren, hangt ook van de zwangerschapsduur af las ik ergens.
Goed dat je die kruidvat testen hebt gehaald Knollie, lijkt me op dit moment (of morgenochtend of wanneer je ook maar test) dan toch wat meer houvast geven, al is het maar omdat het een andere test is dan die waar je tegenstrijdige resultaten mee krijgt.
WM, ik ga het aanpassen.
@penelope ik ben ook schoon van binnen want ik ben na de geboorte van Gabor ook nog gecurreteerd omdat de placenta in 4delen kwam En ik was ook niet van plan om nu al te testen haha! ergens half feb… nou dan zal alle hcg wel uit mijn lijf zijn als ik dan nog niet zwanger zou mogen zijn… we zien het wel Ik denk dat ik het ook wel voel als het weer raak is … tenminste dat hoop je dan maar!
Dat hoop ik ook voor je Suzy!