nee nog geen antwoord.
En heb ook besloten mn NOD af te wachten nu.
Maar die kan maandag of woensdag zijn.
want als ik uitga van bruinverlies is mn nod maandag en anders woensdag
Dat is dus nog even afwachten. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt en genoeg afleiding om de dagen door te komen.
En misschien dan maandag met een andere test testen, Knollie, 2 voor 5 euro van kruidvat ofzo.
ik heb nu tm dinsdag geen tijd om andere testen te halen.
MAandagochtend zitten de winkeld dicht en dan moet ik werken en dinsdag ook de hele dag.
De aflevering van Kassa waarin ze verschillende zwangerschapstesten testen.
Voed goed naar slecht:
Huismerk Kruidvat
Huismerk Etos
Mat Care Ultra
Predictor
Samenwerkende Apothekers
Sensitest Cassette
Clear Blue Digital
Dip van Romed
Romed Midstream
Complete lijst: http://kassa.vara.nl/tests/details/tpid/120/test/kassas-zwangerschapstest-test/
meld!
en weer dat stekende gevoel in de onderbuik aaarggghhhhh
mn man is aan t klussen op zolder, hij is bezig stroom aan te leggen, nu moest hij een gipsplaat verleggen, heeft hij daarmee de schuine wand geraakt, waar nu een groot gat in zit :wall: :wall:
is ie miss toch beter in een ander soort klussen ahhaha.
knollie ik had het je zo gegunt…maar blijf het toch vreemd vinden dat er 1 wel positief was, misschien moet je het na het weekend nog eens proberen, maandag of dinsdag.
Ik had de testen van de kruitvat, eigen merk, 5 euro volgens mij, met een pipetje erbij.
ik blijf voor je duimen!
en natuurlijk ook voor de rest :-*
ik kan die van de kruidvat woensdag pas halen
dus kijk wel even , misschien wacht ik wel gewoon af og ik ongi wordt
ik ben morgen aan de beurd
Met testen?
En Geneva, jij wacht tot je nod?
Meld!
Ook ik ga snel eens testen, al denk ik dat het nutteloos is… Maar ja, moet nog ff bedenken wanneer ik ga testen…
tigru snel testen hoor! en lotte jij ook… ben zoooow benieuwd!
ik ga morgen testen met ochtendurine.
Spannend
ik verwacht er nog niet te veel van want dan is het nog 3 dagen voor nod en ik ging uit van een cyclus van 28 dagen. maar ik ga gewoon proberen.
Gelijk heb je :mrgreen:
ik heb toch nog 6 testen hihi.
Ik wacht tot mijn nod.
Spannend Lotte