voor jou dus ook spannend
Behoorlijk, begin onderhand wel ongeduldig te worden. Heb zoiets van laat het maar komen dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
Oeioeioei, wat een spanning hier…lotte…knollie…en geneva … ik hoop voor jullie alle drie dat het raak is…en ik wacht in spanning mee af.
tigru, beterschap, ik hoop dat je je snel wa beter voelt, volgens mij komt jouw spannende tijd er ook bijna aan.
nl2suzy, fijn dat je geen hcg meer testte, dan kan je nu je ei in de gaten houden, hoop voor je dat het snel mag gebeuren.
Vlinder, bedankt voor de hcg-tjes, kunnen we goed gebruiken allemaal denk ik zo…
Hier hebben we het weekend goed geklust, hopelijk is mannetje vanavond beetje op tijd thuis zodat we nog ff kunnen klussen, maar ik reken er niet op, hij had het erover dat het erg druk was, dus ik vrees dat we het moeten hebben van afgelopen dagen… Ach en als het deze keer niet is gelukt, dan zitten we daarna rond de ei iets gunstiger, dan is mn ei in zijn dagdienst weken, dus das wat makkelijker klussen, maar goed alles is mogelijk, voor hetzelfde geld, heb ik gewoon geen nod, en test ik positief, maar dat zien we dan wel weer.
Ik voor iedereen hier…
Groetjes, Dreampje
sprak net mijn zusje,
haar relatie is uit.
ze waren 8 jaar bij elkaar
weet verder nog niets
jeetje zeg knollie. dat is niet niks. heeft je zusje ook kids?
He getver, wat een vervelend nieuws, sterkte ermee, ok voor je zusje…
:hug: Dreampje
Sterkte Knollie
nee ze heeft gelukkig geen kinderen
jeetje Knollie dat is heftig
Geneva: ook spannend voor jou dus
Ik voel me vandaag een beetje bleh. niet echt topfit, heb het koud en dan weer warm. Hopelijk geen griepje onder de leden. Verder een rommelende buik, maar dat kunnen ook de darmen zijn zeg maar.
Verder weinig te melden, behalve dan dat we
zou het lekker zijn om 9 uur in het vliegtuig te zitten bij 11 weken zwangerschap? we zijn nu op curacao aan het kijken. Wel erg gaaf, en wie zeg dat ik dan al zwanger ben, misschien moeten we daar nog wel aan de bak kwa klussen. Hoop het natuurlijk niet :lol:
he bah wm dat klinkt idd als een griepje.
i vind dat er vandaag eindelijk weli s positief mag komen!!
Komop Knollie, Lotte en Geneva !!!
Wij gaan zo lekker zwemmen…
Vervelend, Knollie, van je zusje haar relatie.
Hopelijk heeft bij jou de ongi niet door gezet?
Geneva, vandaag is jouw nod, ga je testen of wacht je tot morgen?
Lotte, hoe gaat het bij jou? Nog getest?
hier nog geen ongie, en niet getest
Het wordt steeds spannender hier met al die NOD’s!! Daar moet toch minstens 1 positieve test tussen zitten zou je denken…
ik duim voor jullie! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
weer een negatieve test. ik geloof er niet meer in.
Lotte: :hug:
Lotte, :hug: :hug:
Knollie, rot voor je zus, was het onverwacht voor haar?
WM, volgens mij is dat geen probleem met 11 weken in het vliegtuig, en lekker relaxen op het strand vast al helemaal niet :lol:
Blegh, ik word ook een beetje ziekjes. Dikke pijnlijke keel, holtes die vol beginnen te lopen. Lekker veel thee drinken verzacht dat gevoel in mijn keel weer.
heb net zo’n sensitest ovulatie test gedaan… en er was bij de lh een heel licht streepje zou dit betekenen dat er toch wat gebeurd of niet?