@nl2suzy wrote:
de hcg is blijkbaar uit mijn urine want ik heb gewoon een normale ovulatie test… zonder positief ei hahaDat is wel fijn om te weten, test je vanaf nu positief dan is het ook zo
@nl2suzy wrote:
de hcg is blijkbaar uit mijn urine want ik heb gewoon een normale ovulatie test… zonder positief ei hahaDat is wel fijn om te weten, test je vanaf nu positief dan is het ook zo
Suzy, dat is wel prettig om te weten, dan weet je zeker dat als die positief is dat het dor je ei komt.
Knollie, ahhh nee jammer zeg!!! En heb je al reactie van sensitest gehad?
Fietje, jee heel gedoe zeg met die stroomstoring. Wat zal het koud geweest zijn zeg, brrrr.
Ben net weer naar de VK geweest, weer goedgekeurd. Ze kon het hartje niet vinden met de doppler, dus ik kreeg een echo :inlove: . Ze heeft gelijk ook wat andere dingen bekeken, alles zag er perfect uit. Ook heeft ze een blik tussen de benen geworpen, het is nog heel vroeg en hij lag er niet helemaal goed voor, maar ze dacht een jongen te zien! :inlove: :inlove: :inlove:
vlinder kan ze dat nu al zien?
vlinder das wel vroeg dat ze dat kon zien want bij mij riep ze toen nog toen ze ging echo’ en voor het hoofdje dat ze het geslacht absoluut nog niet kon zien
suzy heb je hyves?
Gaaf Vlinder, lekker van genieten :inlove:
Ik ben bij de eerste echo 6 dagen terug gezet, en nu was ik dus weer 6 dagen verder, dus eigenlijk 14 wkn en 4 dgn nu. Een kennis van mij wist het ook al met 13 weken. De VK zei wel dat het nu nog wat vroeg was, dus 100% zeker is ze niet, dus nog even onder voorbehoud :lol: . MAar voor mijn gevoel is het ook een jongen dus dat klopt dan wel weer. Over twee weekjes zal ik het echt weten, dan hebben we een geslachtsbepalingsecho.
Oh ja die VK die de echo deed werkt ook op het echo centrum waar ze medische echo’s doen ( oa 20 weken echo ), dus ze zal er wel oog voor hebben .
vlinder kun je niet ff wat hcg strooien voor de niet-zwangeren? hihi miss helpt het.
nl2suzy.hyves.nl
@lotte82 wrote:
vlinder kun je niet ff wat hcg strooien voor de niet-zwangeren? hihi miss helpt het.
oeii hopelijk binnenkort weer een hoop zwangeren erbij !!
vlinder dank je. hopelijk heeft het geholpen.
Hahaha vlinder bedankt hoor :lol:
Dat het voor iedereen maar snel mag helpen…
ik ben nog niet ongie.
maar wel het ongie gevoel onder in mn buik,
knollie … hopelijk word je gewoon niet ongesteld!!
@nl2suzy wrote:
knollie … hopelijk word je gewoon niet ongesteld!!
Aan die positieve test twijfel ik wel, aangezien alle andere testen daarna negatief waren en zelfs met dezelfde urine als de positieve test.
Maar goed, zolang je niet ongi bent hou ik hoop en ik voor je, Knollie.
ik loop al de hele dag op en neer naar de wc om te kijken,
maar het is telkens veel witte afscheiding.
ook moet ik veel plassen, dus zijn geen nutteloze bezoekjes
@ Vlinder wat mooi dat je echo goed was, genieten he.
wat apart dat ze al konden zeggen dat het ws een jongetje is
Heel erg bedankt voor HCG en nu hopen dat het helpt.
@Vlinder fijn dat de echo zo mooi was en dat het missschien al duidelijk is was het geslacht is.
Tigru beterschap.
Knollie en Lotte nog steeds niet ongesteld dus er kan nog van alles gebeuren! Hier ook nog niets, dacht vanavond al 2x dat het zover was maar nog niets.