Aug & sept 2009 stoppers,Hier niet meer reageren aub!!!

jeetje lotte… vervelend… :frowning: ik blijf voor je duimen…

Knollie vervelend voor je zusje… :hug: Hoest verder… wacht je nog even met testen of ??

Vlinder… jeetje zo leuk een jongen… en gewoon weer 6dgn vooruit gezet heerlijk gevoel lijkt me!! :slight_smile: :thumbup:

Penelope hoest met jou? Ben je alweer opgeknapt??

WM… grieperig… vervelend hoor!! :frowning:

Geneve… ben jij al ongi of ga je nog testen??

suzy spannend… :S :dance:

Dreampie… hoe sta jij er verder voor… zijn dit nu je klusdagn of zit je al dicht bij je nod??

Ik ben wat minder op kok ivm de kou zit niet echt lekker achter de compu… cv monteur komt vanmiddag na gister bijna 3uur erachter aan wezen bellen allemaal gezeur… en ze wilden me gewoon nog een week in de kou laten zitten :frowning: Dan merk ik wel dat ik zwanger ben hoor want ik was vrij emotioneel aan de telefoon… :S haha… en na 3uur hadik dus nog niets voor elkaar… toen belde een of ander pieffie mij dat hij wat voor me ging regelen… ze luisteren die gesprekken af he dus misschien hoorde hij mn zielige stem haha… niets voor mij normaal maar jaah zit natuurlijk ook al een week in de kou ben zo blij met mn houtkacheltje af en toe dat daar een beetje extra warmte uit komt!!

Vanmorgen bloed laten prikken… stiekum word ik er een beetje onzeker van of alles wel goed is … ik heb ook de hele tijd zo’n vieze smaak in mn mond en de hele tijd dorst… ik vraag me dan steeds af of alles wel goed is enzo… mm… nou laten we het maar verder hopen voor d rest heb ik namelijk nergens last van!!

O.ja… dat vergat ik nog helemaal te vertellen… Ik heb een extra oppas mn tante… tenminste best vriendin van mn moeder heeft mij en mn broertje ook al oppaskindj gehad. Ik belde er op en toen zei ik dat t lastig was met mn werk enzo… en toen bedacht ik me opeens dat ik haar wel kon vragen en toen vroeg ik t en ze zei zondr aarzelen dat ze wo,do en vrij wel zou kunnen dus is alles opgelost… ik was zo blij… stiekum had ik gehoopt dat mn schoonoudrs zo haddn gereageerd… maar gelukkig deed zij het en weet ik gewoon dat ik wat aan mn fam/friends wat heb en dat ze altijd voor me klaar staan… dus ik weer opgelucht en hoef ik geen kinderdagverblijf te zoeken!

waarom houd mijn lichaam me zo voor de gek? :frowning:

Lotte balen :frowning: :frowning: :frowning: en dat is nog zacht uitgedrukt

@lotte82 wrote:

waarom houd mijn lichaam me zo voor de gek? :frowning:

misschien omdat je t te graag wilt… je lichaam wilt waarschijnlijk ook wel maar misschien met even wat meer geduld!! Doe rustig aan en probeer wat afleiding te zoeken :hug:

Ik denk aan je in ieder geval… :slight_smile: :pray:

dank je dijo. ik zit echt ffetjes in een dip nu.

Lotte: wat kl*te zeg…stom is dat dat je dan toch allemal dingen voelt enzo…:hug:

Knollie: Wanneer ging jij nou testen dan??

WM: Heerlijk zeg naar Curacao…dat vliegen zal toch geen probleem moeten zijn…het is alleen even hoe je je voelt…maarja je kan daar lekker relaxen…wanneer zou je dan willen gaan??

Vlinder: wat leuk zeg…een kleine gefeliciteerd met je a.s. zoon :wink: nu nog even op de juiste echo wachten…

Dijo: Ook rot dat je zonder kachel zit…die rare smaak enzo kan toch juist een zwangerschap kwaaltje zijn…niet al te druk maken hoor!! :hug:

Geneva: Wanneer ga jij testen??

Nou gisteren kwam manlief thuis en besprong mij bijna…had natuurlijk verteld wanneer we weer “kans” hebben…dus wij leuk romantisch aan de gang…wilde ik toch nog even naar het toilet…had ik ineens een beetje bloedverlies

:cry:

Heel mijn blije gevoel weg en totaal geen hoop meer voor deze ronde…

Want ja wat is het nou…een tussentijdse of komt mijn ongi er toch ineens aan…vandaag weer niets…maar dan ben ik wel benieuwd of ik toch gewoon zwanger kan worden deze ronde…

Zucht…effe dipje…maar we gaan er toch maar tegenaan deze ronde…wie weet!!

:think:

ik heb ook wel eens gehoord dat je een beetje bloedverlies kan hebben als je je ei hebt. dus ik zal het nog zeker ff proberen.

jeetje mimster snap dat je gevoel zich dan totaal omdraait :S vervelend hoor… ik heb er geen verstand van maar zou zeggen gewoon blijven proberen had j hiervoor ook al veel geklust kan ook innestelingsbloed zijn gweest he!! :S

:hug:

Logisch Lotte :hug: , had het je zo gegund deze maand :hug:

Suzy, je hebt altijd wel een beetje hormoon in je lijf, tenminste ik wel, bij mij zag ja altijd een licht streepje. Heb eens 6 dagen een lichte streep achter elkaar gehad ( en toen waren mijn testen dus op en heb mijn ei niet kunnen spotten die ronde ).

Dijo, jeetje zeg ze doen er wel erg lang over! Heb je geen onderhoudsabonnement voor je ketel dan? O, veel dorst heb ik ook! Niet normaal meer. En die flessen van MvM, ik plas er 1,5 ( dus 3 liter ) vol op een dag. Ik maak de fles altijd vol en plas dan maar gewoon weer op de wc, kom flessen te kort van al dat gedrink van mij. Mijn suikerwaarde was wel gewoon normaal.

@lotte82 wrote:

dank je dijo. ik zit echt ffetjes in een dip nu.

is logisch… maar misschien deze keer een positieve test na je nod… je hebt nog hoop… :pray:

Mimster, misschien was het een beschadiging ergens binnenin waardoor je gebloed hebt? Of gewoon een tussentijdse bloeding? Voordat ik aan de pil ging had ik dat ook altijd halverwege de cyclus. Zou gewoon lekker doorgaan met klussen!

Ja ik heb dat ook wel eens gehoord Lotte…

En Dijo…nee we hadden niet echt geklust…ja iets te ver terug…maar volgens berekeningen kwamen nu mijn vruchtbare dagen eraan…

dus dan is de klap nog harder zeg maar :?

dijo en anders laat ik mijn man volgende maand niet meer met rust ahhaha.

hey vlinder… jawel… eentje waarin alles vergoed word dus opzich moet het allemaal geen probleem zijn. Maar donderdag ontdekten ze pas wat het moetzijn… zouden ze vrijdag of maandag er zijn … nou vrijdag ochtend gebeld nou ik moest rustig afwachten want sneller kon t niet… gister ochtend weer gebeld… zou ik door de fabriek terug gebld worden… was om 8uur… nou om 1uur nog neit teruggbeld toen weer gebeld… en toen moest ik zelf de fabriek maar bellen di zeiden dat ze net pas een fax hadden gehad en kon wel afspraak maken maar pas volgende week ikw eer die andere opgebeld en die zeiden dat hun er niet aan konden doen maar dat t de fabriek was… ik weer die fabriek opgebeld of t echt niet eerder kon… nou en ton door die pief gebeld die me binnen een uur terug belde met een afspraak voor vanmiddag… :S pff… gewoon omdat t zo druk is hebben ze eigenlijk nergens tijd voor…

ik zou ook gewoon lekker doorgaan met klussen!

Ik heb dipstrippen genoeg hahaha!! dus ik kan er ff tegenaan. Van een verloskundige heb ik gehoord dat deze cyclus tussen de 4 en 6wkn kan duren… dus we wachten het lekker af :slight_smile:

Lotte dikkeknuffel!

lotte dat is idd. tocch echt wel de allerbeste afleiding :wink: :thumbup:

@Vlinder83 wrote:

Mimster, misschien was het een beschadiging ergens binnenin waardoor je gebloed hebt? Of gewoon een tussentijdse bloeding? Voordat ik aan de pil ging had ik dat ook altijd halverwege de cyclus. Zou gewoon lekker doorgaan met klussen!

Ja we gaan ook maar gewoon lekker door…maar je hebt gelijk even zo’n

teleurstelling…en nee we hadden eigenlijk nog niets gedaan…moest gewoon nog even snel plassen…

Gaat goed komen…ik hou jullie op de hoogte…

Enne Lotte voor jou nog even een kroel hoor… :hug:

suzy… ben benieuwd hoe je cyclus verloopt… Beter dat je van die ovu testen hebt gehaald krijg je toch een beetje inzicht :slight_smile:

Vlinder: Fijn dat iemand met ervaring aangeeft dat het vliegen in principe wel zou moeten gaan. Tja en daar is het toch voornamelijk in de zon liggen

Gaaf trouwens dat je een jongen krijgt. Dat worden blauwe muisjes inslaan.

Niet ziek worden he

Lotte: hele dikke KNUF voor jou. Wat irritant zeg!! Sterkte met afwachten. Hopelijk snel meer duidelijkheid.

Dijo: niet fijn zeg zo lang al in de kou. Ik zou daar ook behoorlijk kribbig van worden. Als het nou in de zomer zou zijn oke, maar niet met dit pokkeweer. Heb je ook nog electrische kacheltjes staan?

Fijn dat je tante wil gaan oppassen. Dat is toch wel lekker zo dicht in de buurt. Let je er wel even op dat wanneer je haar wilt betalen dat niet zomaar aftrekbaar is, want de regels voor gastouders worden aangescherpt.

Mimster: We willen ongeveer van 5 tot en 12 maart gaan. Irritant dat je op het moment supreme ging bloeden, maar inderdaad gewoon nog even doorklussen. Ik moet zeggen dat ik het ook heel moeilijk vind om te timen. Je wilt niet te laat beginnen, maar te vroeg is ook niet handig. Tenzij je een man hebt zoals die van Lotte, die gaat gewoon voor langere tijd elke dag er tegen aan. Respect hoor.

ik voel me nog steeds niet geweldig. Weinig energie en hoofdpijn. Nou ja maar lekker op tijd naar bed vanavond!

wm de frequentie is normaal neit zo hoog hoor. maar ik merk aan hem dat ie dolgraag wil. hij is er echt heel veel mee bezig. echt een schat.