net na het plassen bij het afvegen toch een klein beetje roze. Verwacht dat de rode duivels toch doorkomen. Jammer de bammer en op naar de volgende ronde!
Beate: Fijn dat je even naar de HA bent geweest…
Wat zei jou HA over dat tussentijdse vloeien…ik had dat namelijk vorige cyclus ook…ben wel benieuwd!
Rox: Ik hoop voor je dat het niet doorzet…anders op naar de volgende ronde :thumbup:
Squirrel: Balen van je ongi!!
Knollie: Beterschap!! :hug: Je loopt idd een beetje te klungelen he…nou hopen dat het gauw de goede kant op gaat!!
Beate, fijn dat je nu in ieder geval weet dat e redelijk snel doorgestuurd kan worden mocht het niet lukken. Maar ik duim natuurlijk dat je gauw een mooie positieve test in handen hebt.
Rox, ah ammer dus al wat roze gespot :thumbdown:
Rox, balen zeg :hug:
Ik zie net dat ik Knollie nog geen beterschap heb gewenst: Beterschap :hug:
Rox: Kan het een innestelingsbloeding zijn of heeft de ongi echt doorgezet?
Squirrel: Balen van de :twisted: :twisted: . En ook nog eens een korte LF. Dat heb ik dus ook (1x8 en 1x9 dagen), het schijnt toch dat het niet heel erg veel kwaad kan en dat er genoeg vrouwen wel zwanger worden. Maar even de volgende cyclus afwachten dus, hopelijk dan een langere LF, en nog beter natuurlijk is een niet meetbare LF.
Hoe ist afgelopen met de auto?
Knollie: Even een :hug: voor jou. Heel vervelend die ontsteking erbij. Hopelijk werken de medicijnen snel en kun je snel weer wat positiever zijn. En je mag gewoon hier lekker even zeuren hoor, vinden wij helemaal niet erg.
Dijo: Dus nog dichterbij je huis, dat is helemaal mooi toch. Spannend hoor
Beate: Fijn dat het gesprek met de huisarts goed was en dat je nu een richtlijn heb wanneer je weer terug mag komen. We hopen natuurlijk dat het niet nodig is. Jij traint ook lekker veel he!
Tuurlijk ga ik liever niet naar de huisarts en ik ga zeker niet toe leven naar februari, maar ik vindt het wel prettig om te weten dat ik niet als enige denk dat mijn cyclus lastig is.
@mimster, waarschijnlijk was het wel een eisprong, maar ik heb bloedingen op verschillende periodes in de maand gehad.
misschien was het bij jou ook wel je eisprong.
@WM, ja ik sport vrij veel. per week 2x waterpolo training en soms ook nog een wedstrijd. en dan nog ongeveer 2x hardlopen.
ik moet gaan. doei.
Beate: We probeerden te zeggen dat we hopen dat je niet naar de huisarts terug moet omdat je dan voor die tijd zwanger bent
net nog even wezen kijken op het toilet. Niks in mijn inlegkruisje en ook weer 1 stip roze bij afvegen. Zou een innestelingsbloeding kunnen zijn maar dan zou ik mijn eisprong heel laat hebben gehad. Ik heb dan ook 14 dagen geleden met ovu testen mij ei niet gespot dus wie weet heb ik hem later gehad. We wachten het af…
zo ik ben weer terug, was een leuke training!
snap ik hoor WM dat jullie het zo bedoelen, vind ik ook heel lief! jullie zijn echt schatjes!
rox hoop voor je dat het instellingsbloed is!
slaap lekker straks allemaal.
x
Toch nog spannend dus Rox
Ja dat denk ik ook Beate…dat het mijn eisprong was…ik hoop dat dit verder geen kwaad kan!
Rox je maakt het wel spannend hihi!!
Ik heb Fietje alweer even niet gezien…alles goed Fietje??
Hier lekker gedouched en een leuk lesje Zumba achter de rug! Heerlijk!
goedemorgen
mijn koorts is weg en nu hopen dat het zo blijft!
Vandaag wordt ons meisje alweer 2…wat gaat het toch snel!!!
Knollie: Helemaal goed dat de koorts weg is.
En gefeliciteerd met je kleine meid. 2 jaar, dat is al bijna niet meer klein.
Knollie gefeliciteerd met je dochter!!
foto’s van vanmorgen in ons showforum
Knollie: Ga zo gelijk even kijken.
Suzy: Hou je het wachten tot de echo een beetje vol?
@Mimster wrote:
Ik heb Fietje alweer even niet gezien…alles goed Fietje??
ja, gaat goed... moet eerlijk bekennen dat ik even jaloers ben op de zwangere meiden, en ik ben niet echt trtos op mijzelf over deze eigenschap... dus ik hield me even afzijdig...
maar ik ben er weer boven op... denk ik :oops:
hier is het druk met alle sintactiviteiten.
heb inmiddels 16 gedichten gemaakt en geprint, en wacht nu nog op de bijdrage van manlief zodat ik de zak kan sluiten.
manlief is echter nauwelijks thuis vanwege werk en piet spelen, dus het wordt w.s. toch weer laatste moment werk (as usual) terwijl ik zlef zo lekker op tijd was begonnen :?
Knollie, gefeliciteerd met jullie meisje... wij hebben ook weer twee verjaardagen in het verschiet... het het blijft toch wel bijzonder he??
Gefeliciteerd met je dochter Knollie.
Ik kijk zo even in ons sf.
Fietje, ik denk dat het heel normaal is hoor, dat je een beetje jaloers bent op de zwangeren. Ik had dat ook hoor
@ Fietje, je bent niet de enige met dat gevoel hoor :hug:
ja die verjaardagen zijn altijd zo bijzonder, 2 jaar geleden was ze net een uur oud.
Fietjelogischdat gevoel… Maakt allemaal niet uit is menselijk en denk als je het niet zou hebben t ook niet goed zou zijn… iedereen wilt zelf als eerste aan de beurt zijn :hug:
Knollie gefeliciteerd met je dochter
Rox… innestelingsbloed?? Of heeft t doorgezet??
Beate… ik hou van sportieve dames… ben ik zelf ook en wat moet je zonder sporten!!
Dames… hierzo dichtbij huis echto m de hoek afspraak gemaakt 4 januari Intake en echo). Want ze wilde t eventueel voor mn wintersport doen maar dan is de kans dat je iets ziet heel erg klein dus jaah dan maar even wachten!
Meteen even gevraagd van die griepprik ivm op mn werk ze het alleen deze 3 weken doen! Maar kan pas na 14 weken…
En nog even gevraagd voor mn vliegweken… en ze zegt dat daar een polisie voor is ofzo… stewardessen hier aanwezig… moet ik op mn werk aangeven dat ik zwanger ben en niet kan vliegen??
Gister getraind… ben best wel een beetje scheutig voor ballen in mn buik… maar duiken gaat nog steeds vanzelf… hopelijk is t ook goed en gaat t niet fout door mn sport. Ben aan t aftellen nog 3 wedstrijden en 4 trainingen en dan kan ik het vertellen aan mn trainer… pff… spannend…
Vanacht raar geslapen toch een beetje buikpijn heel licht maar toch wel een beetje… maar jaah…
ik ga naar t werk toe ben vanaaf weer van de partij