Rox, ben benieuwd wie weet dan toch een innesteling?
Fietje, heel normaal hoor dat je jaloers bent. Tuurlijk ben je blij voor anderen, maar zelf wil je ook zo graag. Ik had die gevoelens ook hoor
Knollie, van harte met je dochter!! Ga zo ff fotoās bekijken.
Dijo, over een tijdje zal je inderdaad dan wel moeten stoppen met je sport, of hebben jullie sowieso een winterstop ofzo?
Knollie: gefeliciteerd met je dochter!
Rox: hoe is-ie daar? Al meer duidelijkheid?
Fietje: ik snap je gevoel best. En dat je een beetje jaloers bent betekent niet dat je het een ander niet guntā¦ Alleen zou je zelf ook graag willen, dat gevoel heb ik ook. Ik zit nog maar in ronde 4 en vind het nu al veeel te lang duren, ben ook zo verwend geweest met mijn vorige zwangerschap. Het is heel normaal dat het niet elke keer zo snel gaat, maar knijp hem stiekem toch al een beetjeā¦stel je voor dat het niet gaat lukken ofzoā¦
WM: je leest heel verschillende dingen over een korte LF. Ook dat-ie toch minimaal 10 dagen moet zijn. Ik weet niet zeker of ik in de vorige rondes ook een korte LF had, dus ik blijf voorlopig ff ovu testen gebruiken om te kijken wat er gebeurtā¦ Zou ik nog aan het ontzwangeren kunnen zijn en dat het daar mee te maken heeft?
O ja, er zit een nieuwe accu in de autoā¦heel verhaal en halve dag mee onderweg geweest maar goed. Gister was toch al zoān dag dat echt alles tegen zat
fijn dat je auto het weer doet!
hier de auto ook een paar dagen kwijt geweest omdat hij oververhit raakteā¦ dus snel naar de garage gereden met kise en boodschappenā¦pffff, maar nu een behoorlijk aantal euro`s verder ben ik toch weer blij dat ik rij hoor!!! ik ben niets zonder dat dingā¦
ik weet dat ik niet ongeduldig moet zijnā¦ maar ja, inderdaad moeilijk. de vorige zwangerschappen ginegn zo makkelijkā¦ nu in ronde 3, is toch eigenlijk ook nog niets he? :oops:
Nee, stelt eigenlijk nog niets voor he? Maar ja, als het nog nooit zo ālangā heeft geduurd, krijg je toch een beetje de kriebelsā¦ Slaat helemaal nergens op natuurlijkā¦ Sommige mensen moeten jĆĀ”ren wachten op een zwangerschap. Maar ja, voor mijn gevoel heb ik die tijd niet meer. Als je 35+ bent, raden ze aan om na een half jaar proberen al naar de huisarts te gaanā¦dan zijn wij nu al op de helftā¦ :shifty:
Ik reageer even snel aangezien ik op werk ben. Maar de ongi heeft nog niet echt doorgezet maar voel wel zo dat dit gaat komen. Had vanmorgen ook iets meer dan alleen een stip en heb last van mijn onderrug. Dus mijn ronde 1 is wel zo goed als voorbijā¦
Niks aan te doen en met volle moed naar de volgende rond. Denk dat ik mijn ovu testen dan toch ook maar weer tot het eind ga gebruiken. Had ik nu ook niet gedaan. Miss heb ik ook wel een korte LFā¦
Rox: Nou ben benieuwdā¦hou ons op de hoogte!
Dijo: Ik zou niet weten hoe dat met vliegen zit, dat zou ik idd wel even uitzoeken dan!
Fietje: Ik dacht al waar ben je nou , maar dat maakt toch niets uit!!
Dat zal iedereen wel hebben hoorā¦ik heb nu weer even een periode dat ik het aan de ene kant heel graag wil en aan de andere kant een beetje koudwatervrees heb :o hihihi!! Stom is dat heā¦
PS:wat een leuke fotoās Knollie en van harte he met de kleine meid!!!
rox wat balen zeg
joh Fietje, dat snap ik wel hoor.
Ik liep voor onze eerste al 3 jaar kwijlend naar kinderwagens te kijken (en dan keek ik hĆĀ©ĆĀ©l boos!) omdat ik dat ook wilde.
Mijn man was er toen nog niet aan toe.
Wat was dat vreselijk zeg, en dan 3 jaar lang!
Gelukkig leek het hem daarna ook wel erg leukā¦
en na de bevalling wilde hij meteen een tweede, maar ik nog niet.
En later was het zelfs de vraag of er ooit nog wel een tweede kĆĀ³n komen.
Moeilijk is dat.
Maar die onzekerheid als je weer een ronde gehad hebt en weer teleurgesteld bent, daās echt niet leuk.
fietje ik snap dat gevoel ook wel. als er weer eentje zw is dan zit ik te glimlachen achter de pc en zeg ik heel hard jessssssssssss. mijn man moet er zo om lachen. maar toch wil je het zelf ook zooooooooooo graag dus dat is de andere kant. ik was ook blij na mijn mk dat er nog genoeg niet-zwangeren waren waar ik het een en ander mee kon delen hahahha.
pffffffff vanochtend ging er een fles limonadesiroop over de vloer. daar word je niet vrolijk van dus ik meteen dwijlen. straks nog maar een keer want anders blijft het pikken. goed begin van de ochtend he?
@lotte82 wrote:
pffffffff vanochtend ging er een fles limonadesiroop over de vloer. daar word je niet vrolijk van dus ik meteen dwijlen. straks nog maar een keer want anders blijft het pikken. goed begin van de ochtend he?
leuke startā¦
hier een knulletje van nog geen twee die opeens bedacht heeft dat hij wil poepen op de wc.
hij is heel de ochtend in de weer geweest met een potje en het toiletā¦ dus er zijn ook de nodige druppels urine door de huiskamer gesleeptā¦GRRRR
maar het is geluktā¦
dan nog niet te spreken over het rauwe ei dat hij gisteren uit de koelkast had gepakt en uitgesmeerd had over de grondā¦
tja, daar was de beker melk die vanmorgen over tafel ging niets bij
Ik hoop dat de fles siroop niet al te vol meer zatā¦ dat geeft inderdaad een enorme zooi!
lotte. voor jou wordt het ook weer spannende he?
wanneer had je nou ook al weer de afspraak met de gyn??
Oh Lotte hihihiā¦niet echt een goed begin he!! En dat kan zo plakkenā¦bleeh!
Mopsie: Zijn jullie nog lang bezig geweest dan voor de tweede?? Omdat je zei of de tweede KON komen??
ik had eigenlijk een afspraak 29 december maar er kwam een gaatje vrij dus nu is het 18 december. maar ik ben gewoon aan het klussen hoor. wie weet kan de gyneacoloog meteen een echo maken hahaha.
fietje abigail had ook eens een ei te pakken uit de koelkast ahhaha. en dan laat ze het op de grond vallen en zegt ze ook nog mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :wall:
dus meiden die nog geen kids hebben en nog niet zw zijn jullie kunnen je nog bedenken hahahha.
ha ha, ik hoor mijn collegaās ook altijd dat het zo zwaar is om kinderen te hebben. Tijdens de lunchpauze zeggen ze dan dat werken eigenlijk meer uitrusten is dan thuis.
Om dan 2 seconden later te vragen of wij al toe zijn aan kinderen. Ik kan dan altijd mooi zeggen dat ik van hun verhalen nou niet direct sta te trappelen.
Maar dat trappelen doe ik echt al een aantal jaar. En net als de man van mopsie was de mijne er nog niet aan toe. Nu gelukkig wel en is ook elke ronde voor hem weer spannend.
Fietje: Zoals je ziet hebben we dat gevoel allemaal wel (behalve de al wel zwangere dan). Je gunt het de ander, maar jezelf nog het meest. Laten we hopen dat het deze maand heel erg hard gaat met ons.
Ik ben wel gister begonnen met ovu-testen (op dag 12), maar ik verwacht gezien de eerdere cycli nog niet echt wat. Maar ja stel je voor dat ie wel een keer eerder komt, dan vergeef je het jezelf toch ook niet!
WM: Als je het goed berekend moeten wij toch rond dezelfde tijd vruchtbaar zijn??
Jij hebt een kortere LF en ik een langere cyclus??
ja klopt fietje nog 6 dagen voor mij. spannend hoor maar ik ben uitgegaan van een cyclus van 28 dagen dus het kan best zijn dat mijn cyclus overhoop ligt. maar we zien wel. de zwangerschapstesten heb ik al in huis hahaha. ik heb gister een testje gedaan om te kijken of het hcg uit mijn lichaam is van de mk. en dat is dus zo gelukkig. want als ik straks ga testen wil ik niet gaan twijfelen of het een nieuwe zw is of nog van mijn mk.