Aug & sept 2009 stoppers Al 13 zwanger, nog 11 te gaan!

Ja gewoon doen Dijo, er zullen er al vast wel meer zijn misschien?

Beate, doe waar je je goed bij voelt :hug: elke maand is voor je gevoel een maand te lang he als de wens voor een kindje groot is. Anders ook van die goedkope testen bestellen, dan maakt het zoals Penelope niet veel uit qua kosten als je een keer zin hebt om er 1 tegenaan te gooien.

rox dama en squirrel al wat nieuws?

ik ben ook erg nieuwsgierig…

ga vanmiddag gewoon vk bellen… :eh:

dijo zou ik ook doen hoor. ik vind het zon onzin dat je eerst naar de ha moet.

wil ik met de kids pepernoten gaan bakken is de mix uitverkocht :wall: dan maar ff bij een andere winkel proberen.

@lotte82 wrote:

rox dama en squirrel al wat nieuws?

Jep ik heb nieuws…vanmorgen zijn de :twisted: :twisted: gearriveerd :x :x Nou ja, ik had het al verwacht natuurlijk, maar toch jammer. Niet raak deze maand en een LF van maar 8 dagen, daar wordt ik niet vrolijk van! Anyway…we gaan met frisse moed verder naar ronde 8. Mijn NOD is dan 30 december Penelope! Nog 1 kansje dit jaar dus :pray: :pray:

Kom ik net thuis van boodschapjes doen (haast, haast, want moet nog sinterklaasdingetjes halen en kraamkadootje regelen)…houdt de auto er gewoon spontaan mee op!! :shock: :x Gelukkig reed ik net de garage binnen. Maar nu dus hele planning in de soep en wachten op de VW monteur…ws is het de accu, dus ik hoop dat hij er een nwe in kan zetten anders zit ik vanmiddag bij de garage ipv in de winkelstraat.

Ronde 4 natuurlijk! :wall: :wall: Ronde 8, hoe kom ik erbij… Hopelijk komen we daar niet aan toe… :slight_smile:

Balen Squirrel :hug: , ik zal het voor je aanpassen.

Een LF van 8 dagen, boehoeee!

Hmm balen squirrel! Hopen dat volgende maand raak is voor je!

vervelend… squirrel… op naar de volgende ronde…

ra hoe zit t nu met jou…

dama jij?

rox alweer getest?

Hoe het met mij zit?

squirrel wat balen zeg.

ik dacht dat jij nu ongeveer ook kon testen… mr zie dat je nog 20 dgn moet.

Jammer Squirrel! Met goede moed naar de volgende ronde. Wel balen dat je LF zo kort is. Is dat alle maanden tot nu toe geweest of dat niet?

Ik heb nog geen test gedaan. Heb het uitgesteld tot morgen en hoop eigenlijk dat ik hem dan ook nog kan uitstellen tot het weekend… Ben een beetje bang voor de teleurstelling :frowning:

Heb vandaag al de hele dag een soort drukkend gevoel op de (.)(.)

Verder niet echt kwaaltjes…Maar ook nog geen teken van de red devils dus dat gaat goed.

Pepernoten bakken is trouwens een goed idee! Ga ik van het weekend ook doen.

Dijo: VK al gebeld?

squirrel dat is balen.

Lotte pepernoten bakken mmmmmmmm

Het gaat hier gewoon ff niet zo heel lekker.

Heb dus blaasontsteking en had de hele week al een zeer been en korrtsig dus naar de dokter gegaan. ik heb een peesontsteking in mn scheenbeen en voet.

heb nu dus veel medicijnen, diclofynac oa. baal er flink van en voel me erg belabberd en dan zit ik ook nog eens niet lekker in mn vel.

Wat een geklaag elke keer of niet, maar ben blij dat ik het hier ff kwijt kan

Knollie, klinkt pijnlijk! Hoop dat het gauw weer wegtrekt!

Squirrel, balen van je ongi zeg :thumbdown: en ook van de auto!

Lotte, je kunt ook gewoon een mix maken van bloem, zelfrijzend bakmeel en dergelijke, heb je niet zo’n pakje nodig :wink:

Hm niet fijn knollie, maar als je ff van je af wil kletsen dan zijn we daar ook voor hoor! Volgens mij hebben we allemaal wel eens onze momenten of dingen. Dus maak je niet druk om evt ‘geklaag’:wink: Klets maar lekker van je af meid!

Enne dijo hihi ik moet idd nog 20 dagen. Dus testen duurt nog ff :wink: Heb me voorgenomen dat ik deze maand niet meer van tevoren ga testen maar gewoon pas als ik niet ongesteld ben geworden. Je word zo onzeker anders steeds van die negatieve testen enzo.

klopt RA, daarom had ik ook zo lang gewacht dan weet je zeker dat je goed zit… :slight_smile:

Heb net vk gebeld. Maar er blijkt dus ook in mijn dorp een vkpost te zitten. Ik bellen maar zijn eigenlijk tot 4uur geopend maar nu niet bereikbaar… maar jaah komt goed want deze vrouw die ik aan de telefoon had was niet zo eng als die andere en deze vrouw hoefde ik niet eens te zeggen dat ik naar de ha was geweest!!

KNOLLIE BETERSCHAP :hug:

hoi meiden,

vanmiddag ben ik bij de huisarts geweest.

zoals jullie misschien gelezen hebben houdt ik mijn cyclus al langer dan een jaar bij. ik heb dat laten zien aan de ha, hij zag dat ik regelmatig tussendoor vloei en dat dat soms lang aanhoudt.

aangezien ik ook een operatie aan mijn eierstok heb gehad was zijn conclusie dat wanneer ik eind februari,

begin maart nog niet zwanger ben ik door naar de gyneacoloog moet dus dat zou dan na 6 maand klussen zijn i.p.v. 1 jaar.

ik ga dus duimen en me niet al teveel focussen.

beetje irritant zo met mijn mobiel een bericht sturen,computer heeft een virus helaas!

straks nog trainen en dan lekker slapen. ben moe. x

Fijn Beate, dat je dan na een half jaar al wordt doorverwezen. Maar ik :pray: voor je dat het niet nodig is.

Dijo, ik zag je topic bij de 9 maanden mama’s :thumbup: