Aug & sept 2009 stoppers Al 13 zwanger, nog 11 te gaan!

@Penelope wrote:

@Beate wrote:
Ik kan het niet makkelijk loslaten en eigenlijk wil ik dat ook niet.
:hug: Wat mij heeft geholpen was een cyclus lang alles bijhouden in mijn agenda. Elk steekje schreef ik daarin op. De cyclus erna was ik er zat van er zoveel mee bezig te zijn, maar toen de NOD naderde kon ik wel snel nakijken wat ik de cyclus daarvoor voelde op die dag. Dat heeft mij wel geholpen om er wat gevoel betreft meer rust in te krijgen. Maar ja, ook per cyclus kan het weer verschillen he :lol:

Ik hou mijn cyclus al sinds november 2008 bij op advies van mijn moeder, alleen niet alle steekjes en krampen.

Ik ben vorig jaar zomer geopereerd aan een cyste in mijn eierstok en ik heb een spastische darm door een kleine hoeveelheid te weinig witte bloedlichaampjes, dus ik heb wel vaker veel krampen en kan die jammer genoeg vaak niet goed plaatsen…

Ik vind eigenlijk dat Beate lekker moet doen waar zij zich goed bij voelt :stuck_out_tongue: Je hebt mensen die het relaxt vinden om tot de NOD te wachten met testen en je hebt mensen die daar peuneveu van worden en het liefst zo snel mogelijk testen. Ik zou niet willen zeggen of het een beter is dan het ander, mensen zijn nou eenmaal verschillend en gaan verschillend met dingen om. Vooral doen waar je je goed bij voelt.

Jammer Dama :hug:

Spannend Rox, nog even afwachten dus.

Dank je Penelope :smiley:

Ik ga maar even nog een rondje hardlopen om mijn hoofd leeg te maken.

Tot morgen allemaal en bedankt voor de tips.

Liefs :-*

p.s. jammer Dama! :hug:

Ik duim voor je en voor Rox

Thanks Beate en Penelope!

Ben het helemaal eens met je hoor Penelope, de een kan het allemaal wat makkelijker relativeren (wat niet inhoudt dat je het minder graag wilt) en de ander is er meer mee bezig ten tijde van de cyclus. Ik herken me erg in Beate, zelf ben ik iemand van het controle willen houden over alles en helaas valt dit niet af te dwingen…

Beate: :hug: Goed van je dat je ff gaat hardlopen, lekker je kop leegmaken inderdaad! Kijk je uit dat tie er niet afvriest want het is koud buiten :wink:

zo het gaat weer als een speer hier

Beate: Is toch lastig iets opschrijven komt toch vaak anders over dan je het bedoeld. Ik had het ook niet zo bot bedoelt. Tja als je bent geopereerd aan je eierstok kan ik me voorstellen dat je toch wat gevoeliger daar voor bent. Hopelijk kan de huisarts iets nuttigs vertellen. En uiteraard deel je dat dan met ons, toch :lol: ?

Rox: Begint nu echt spannend te worden.

Dijo: Helemaal te gek hoor. Komt nu wel goed uit zeker dat er een andere keepster komt. Geniet maar lekker op de roze wolk!!

Dama: :hug: :hug:

Penelope: Ben het met je eens. Ik had ook voor nod getest, niet net als Dijo netjes afgewacht.

Hoe gaat het eigenlijk met jouw ovutesten WM, werkt dat een beetje?

Penelope: deze ronde nog niet begonnen met testen. De vorige 2 cycli had ik pas een late eisprong (volgens FF pas dag 16 en dag 21), dus ik start aankomende vrijdag of zaterdag.

Had vorige keer wel duidelijk een positieve test op dag 19 en een redelijk positieve test op dag 20. Dus heb wel een positieve test gezien. Ik dacht eerst dat de testen niet goed werkten, dacht dat ik toch een heel licht streepje kon zien. Totdat ik de echte positieve test zag, wat een verschil zeg.

Haha, ja grappig is dat als je eerst denkt dat het niet werkt en dan opeens knalt er een 2e streep vanaf. Dag 19 is wel een beetje aan de late kant misschien, maar je hebt hem gespot :dance: Maar kan best dat je een positieve ovutest hebt op dag 19 en dan dag 21 volgens FF een eisprong, want FF meet het aan je temp en die is hoger ná de eisprong en je positieve ovutest meldt je ei 1 a 2 dagen voor de eisprong, dus wat dat betreft matcht het wel.

idd met wm eens dat het als je iets schrijft vervelender kan overkomen als dat het bedoeld is.

Maar penelope idd ieder mens is anders! Ik kon t afwachten omdat ik niet geloofde dat ik zwanger kon zijn.

We hebben 3x sex gehad de hele maand door drukte… kan je nagaan… :S

Mn mannetje kan t nog steeds niet bevatten… hij is wel heel erg blij dus dat is leuk!!

Jammer dames dat t allemaal negatieve testen waren amar misschien komt t nog na je nod dat je dan wel positief test.

zoooooooo ik heb alle cadeaus voor sinterklaas ingepakt.

ben net terug van de bios. komt een vrouw bij de dokter,

Wat een mooie geweldige film.

Heb het niet droog kunnen houden.

Er is weer vweel geschreven vanavond. heb alles vluchtig overgelezen

lotte fijn dat alles is gepakt.

Amaya een goede echo,

Beate gebruik je ovutesten. dat heb ik toen bij T.ara gedaan omdat het een jaar duurde toen en we de medische molen ingingen (hoefde uiteindelijk niet want na de 1e afspraak bij de gyn was ik zwanger). krijg je wel goed inzicht. Ik gebruik ze nu overigens niet,

vlinder: ik wil m wel showen, maar heb momenteel geen scanner, maar ik zal wel eens een foto proberen te maken binnenkort.

LIITA: ik dacht; (ook bij ons eerste kindje) altijd leuk om zo’n kindje nóg een keer te zien tijdens de zwangerschap, lekker nóg een echo.

en er is bij mij geen vergrootte kans op iets afwijkends, maar toevallig had (directe )familie dit wel meegemaakt.

En ik wil het toch wel van te voren weten als ons kindje héél ernstige afwijkingen zou hebben.

Als daar echt al te zien zou zijn dat het geen leven heeft (zware hersenafwijkingen en weet ik niet wat nog meer) dan weten mijn man en ik wel wat onze keuze zou zijn.

Ik weet heus wel dat anderen daar anders over denken, maar zo denken wij er over.

Ik kan zwanger worden, en dan liever een nieuwe poging om een kindje een gezond leven te kunnen geven.

tjaah mopsie… maar wel een zware beslissing of al zo goed overnagedacht… :S

pff… wat je allemaal wel niet moet doorstaan als je zwanger wilt worden :S

En dan begint het pas :wink:

Hallo meiden,

Vandaag mijn NOD!!

Heb vanmorgen nog niet getest. Stel het sowieso uit tot morgen en misschien bedenk ik me morgen dan wel weer ik het nog een dagje uitstel. Tenze de rode duivels er natuurlijk zijn. Nu nog niks gespot qua ongi dus dat is mooi! Borsten voel ik ook nog met regelmaat dus hoop dat dit een goed teken is ook al kan dit net zo goed zijn van stoppen met de pil.

Dama ga jij nog testen vandaag of ga je het ook uitstellen?

Liefs Rox

goedemorgen

Succes vandaag bij de dokter Beate.

Dijo, ik wilde even kijken of jij al aan het meeschrijven was bij de augustus 2010 mama’s, maar ik zie daar helemaal geen topic van?

Spannend hoor Rox!

klopt had ik ook al gezien dat er geen topic was van de augustus 2010 mamma’s en ik weet niet hoe het werkt

Gewoon aanmaken! :slight_smile: