:mrgreen:
Ben ook heeeeel benieuwd!
Hihi wat een spanning weer hier
Ik weet al wat de uitkomst is bij amaya hihi :lol: maar ik hou jullie nog ff lekker in spanning tot ze zelf terug is!
Dijo gefeliciteerd! Super!
He hoe kan jij dat weten ? Ken je Amaya prive?
Helderziend
Haha nee hoor ik ken haar inderdaad privé
Heb haar mooie buikje (al flink gegroeid) vrijdag nog gezien
RA, dat klinkt in elk geval wel alsof alles goed is :thumbup: , of het er nou 1, 2 of 3 zijn
Hihi ja dat inderdaad gelukkig wel Maar de rest mag ze lekker ff zelf vertellen Anders verklap ik alles al.
O dat wist ik niet dat je haar kende, maar het zal hoe dan ook goed nieuws zijn dan
Haha dat hadden we hier ook nog niet vermeld dus dat kan wel kloppen
En hoe gaat het met Rox en Dama? Die hebben alle twee hun NOD vandaag.
Jaaaaaa het zijn er…
1 :mrgreen: :inlove:
Ben eigenlijk wel een beetje opgelucht :oops: 2 of 3 was natuurlijk wel bijzonder geweest, maar 1 past beter in ons huis en auto
Dus peuter meteen verteld dat we echt maar 1 baby in de buik hebben gezien.
De echo was inwendig, uitwendig was ie erg wazig. Inwendig zagen we 2 armpjes zwaaien en hij/zij stuiterde een paar keer op en neer :inlove: :lol: Het is nu 4cm van hoofd tot stuit, klopte met de zwangerschapsduur en zag er zover ze kon zien allemaal goed uit :dance: :inlove:
Ben zo blij dat alles goed was :inlove: Zal zo de echo even showen, jammer genoeg lag uk toen net weer helemaal stil, dus armpjes en beentjes zie je op het plaatje niet, wel de romp en hoofdje.
:-* Amaya.
O enne ik ken Redangel idd prive :mrgreen:
Fijn dat het er zo mooi uit zag Amaya. En ik kan me je opluchting wel voorstellen, 2 klinkt heel gezellig maar tijdens de zwangerschap ook meer kans op complicaties en wat je zegt, kwa praktische dingen heeft het vaak ook een enorme impact, zeker als je al een kindje hebt. Als het zo is ben je natuurlijk blij, maar ik kan me ook goed voorstellen dat je ook heel blij bent met 1 kloppend hartje :inlove:
Fijn dat alles goed was!! :inlove:
ik meld me even maar ben ook zoeffffffff…weer weg!
Gaat nog steeds niet zo lekker hier, ban afgelopen nacht ook weer erg ziek geweesr en hoge koorts…weer een blaasontsteking.
Amaya… gelukiig dan maar… beter dat de echo er goed uitzag…
Knollie… vervelend…
Hier vanmiddag maar verloskundige praktijk opgebeld, zeg ik dat ik een afspraak wil maken voor een intake… zegt ze dat ik eerst langs de huisarts moet ivm hij dan zegt of je naar de gynocoloog moet of verloskundige… en ik heb zo’n hekel aan die arts bij ons op Schiphol en mn oude eigen huisarts is niet meer zit een nieuwe dus daar wil ik al weer helemaal niet heen…
Heb je iets nodig van een verwijsbrief van de huisarts? Anders zeg ikg ewoon dat hij zei dat ik met de vk een afspraak moest maken morgen!!
Verder gister wel grappig was ik bij mn schoonmoeder… en ik vertelde dat ik zo raar sliep… rare dromen en dan weer de hele nacht wakker… zei ze nou dan zit er wat aan te komen moet je ongesteld worden… ik zo… eeeuhh… zat. pas… maar zij weet helemaal niets van t stoppen af dus was beetje voorteken wel grappig!! Heel raar gevoel dit maar ik kan er mee leven want ben ook dolgelukkig verder
Hoest met jou DAMA?? GETEST?? ROX… al positief getest??[/i]
o,ja penelope 7 augustus 2010 is mijn uitgerekende datum dacht ik!!
T.ara doet mee aan kindje van ed maand verkiezing, leuk he
Knollie, :hug: enne waar? Kunnen we stemmen?
Dijo, huh wat raar dat de VK je eerst naar de HA stuurt. Bij de 1e zw. schap belde ik de HA op om het te melden, was niet eens nodig, voelde me toen een beetje dom dat ik gebeld had. Nu weet mijn HA het niet eens. Wat zei je man van het blijde nieuws :mrgreen: ?
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=83195
hier kun je stemmen, boven aan op de link drukken stemmen kindje december
Heb voor je gestemd, leuke foto ook!