dijo: GEFELICITEERD!!! lekker genieten meid! :mrgreen: :dance: :thumbup:
jaah wow moet nu naar mn werk maar sta te shaken en ik ben zo door het dolle heen!!
@ Dijo GEFELICITEERD
En GENIETEN!!!
JAAAAAAAAAAA DIJO!!! Van harte :inlove: :dance:
Mopsie, fijn dat de meting goed was! Heb je nog een mooie echo om te showen?
Amaya, jammer dat we tot het eind van de middag in spanning moeten blijven zitten , veel plezier en succes vandaag!
Gefeliciteerd Dijo!
Je kunt de vk bellen om een afspraak te maken voor een intake enzo. Lekker genieten!
Mopsie, fijn dat de testen goed zijn gegaan.
Lijstjes zijn aangepast.
Dijo, wat is je uitgerekende datum? :lol:
Tigru, vanaf vandaag zitten we in december, deze maand komt je man thuis :dance:
Dijo: GEFELICITEERD. Gaaf hoor :dance: :dance: :dance:
Mopsie: Goed dat je kleintje goed gegroeid was en dat het weer een goede echo was!!
De balans in dit topic is weer doorgeslagen naar het positieve, meer zwangeren dan niet zwangeren. Hopelijk volgen er snel meer.
Jaaaaa Dijo!! GEFELICITEERD!!! Geweldig meid…nu lekker gaan genieten he? :dance: :dance:
Rox: jammer van de negatieve test. Ik :thumbup: :thumbdown: dat er alsnog een postieve komt!!
Vlinder: wat naar dat je zo in onzekerheid hebt gezeten, maar gelukkig heb je snel een bevestiging gekregen dat alles goed zit!!
Ik ben nog ff aan het nazwijmelen na het zien van mijn nichtje hoor. Wat een poppie! Ze weegt 5 pond en is 48 cm dus best ok voor zo’n jong kindje… Ze heeft een hele bos haar, dus eerst dachten de artsen dat het misschien toch een voldragen kindje was… Ze doet het heel goed, dus nu kunnen haar papa en mama een beetje bijkomen van de ‘schrik’. Het ging zó snel dat de vk vol gas met mijn schoonzus naar het ziekenhuis is gescheurd (bijna half uur rijden). Daar aangekomen al 9cm en 2 minuten later 10! Zo kan het dus ook… Ze hebben heel veel dingen nog helemaal niet klaar (geboortekaartje, kamertje etc.) Ik denk dat ik binnenkort nog wel eens te shoppen mag voor een aantal dingen die nog moeten komen.
Tip voor alle zwangere dames: zorg dat je ruim op tijd alles klaar hebt en zet je ziekenhuistasje klaar!!!
Dijo GEFELICTEERD!!! :dance: :dance: :dance:
dijo gefeliciteerd!
en meld… ik ben druk met sinterklaas dingen blegh… dus weinig tijd om even achter de computer te zitten
jaaaaaaaaaaaaaa dijo wat gaaf. gefeliciteerd he.
Hoi allemaal!
Vlinder wat super! Als ik het gebrijp was het niet eens een inwendige echo of wel? Wij mogen overmorgen voor de echo, dan zit ik op 8 weken en 4 dagen (waarschijnlijk) dus ik vraag me af of het een inwendige echo wordt…
Amaya hoe was de echo??
dijo gefeliciteerd!!! Super zeg! lijkt me echt lastig om daarna te moeten gaan werken
Mopsie mooi dat alles goed was… Een nekplooimeting is niet standaard toch? Was er een reden dat je dat hebt laten doen??
Rox zolang je nog geen :evil: gezien hebt… blijven we gewoon voor je duimen hoor!
Hier alles goed! De misselijkheid wordt wat minder, maar is nog niet weg. Nog steeds moe, maar dat het ik altijd in het najaar…
Nog 2 nachtjes slapen en dan hebben we donderdagmorgen de echo. ik ben zo benieuwd… Ook hoe ver ik precies ben enz. Spannend
rox balen zeg
amaya veel succes morgen met de echo.
Love, inwendig was hij wel veel mooier geweest, maar dat deed die vrouw niet ( pretechobureau ). Bij mijn zoontje was ik een week verder en die was ook inwendig. Maar goed het verschilt per vrouw of het duidelijk is of niet. Als je geluk hebt ligt je baarmoeder vooraan zonder darmen ervoor. Maar inwendig vind je op zo’n moment ook niet erg hoor, is mijn ervaring.
vlinder, ik zie er ook niet echt tegenop hoor! Als het mooier is dan heb ik het er zeker voor over!
Heb ons frummeltje in het SF gezet :mrgreen:
mooi Vlinder!!!
Amaya, en, zijn het er twee? :inlove: :inlove:
hahahhah zeg je nee dan krijg je er 2.
dadelijk komt ze met het nieuws dat het er 3 zijn hahahha.