ooooooooh vlinder spannend
Knollie toch! denk je wel aan jezelf en neem je voldoende tijd voor je eigen dingen? rustig aan doen hoor!
jammer Rox dat de test niet positief was, maar het kan nog toch?
ik duim voor je!
Voor mij is het nog te vroeg denk ik om te testen, ik ben wel heel benieuwd!
Als het raak is dan heb ik nu de innesteling geloof ik…?
vlinder heb je al nieuws? ben zo benieuwd!
x
Ben weer terug. Gelukkig een mooi kindje gezien met kloppend hartje :inlove: . Was nog wel even spannend want eerst was er niet meer dan een vlek met hartje te zien. Ze zei dat het zeker niet bij ruim 8 weken paste. Maar gaandeweg begon mijn blaas zich te vullen en zagen we steeds meer het vlekje veranderen in menselijke vormen. We hebben zelfs de beentjes en armpjes gezien. Ben echt erg opgelucht hoor…pfffffff. Ze kwam wel op 8 weken precies uit. Maar bij mijn zoontje week de 1e echo ook 5 dagen af, was toen zelfs vaginaal niet goed te meten, dus ik maak me om die 4 dagen niet druk.
Rox, balen van je test :hug:
Vlinder: Wow, wat een goed gevoel moet dat geven. Goed dat je alsnog hebt gebeld, anders had je een tijd lang in onzekerheid gezeten… voor niets.
Gelukkig Vlinder! En nu genieten!
vlinder wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf. nu kun je het grote nieuws toch nog gaan vertellen 5 december.
Ja ben nu ook helemaal happy Net of het nu pas doordringt dat ik gewoon zwanger ben :inlove:
dijo al nieuws?
Wauw super Vlinder!!!
Dat wordt dus heerlijk vrolijk en enthousiast het nieuws brengen op 5 december!!!
Ik neem aan dat je dus ook echo afdrukken hebt van jullie beebje? Die kan je dan ook mooi laten zien!!!
Ben wel jaloers hoor!
Fijne avond allemaal nog,
Ik ga bankhangen.
x
Fijn Vlinder dat alles goed is…dat is zeker wel een opluchting! Kun je lekker genieten nu!
Goede avond allemaal
Ben even een paar dagen niet geweest, was druk en ben zoooo moe.
Ga ook niet teruglezen als jullie het niet erg vinden hoor.
Maar voor wat ik in dit topic las
Rox ik hoop echt voor je dat je over een paar dagen een positieve test hebt.
Vlinder goed om te lezen dat je een mooie echo hebt gehad
Ik zit zelf dus lekker in de zwangerschapskwaaltjes maar dat is ook weer een teken dat het allemaal goed gaat.
Amaya, veel plezier met je echo morgen! En wie weet zie je twee :inlove: :inlove:
VLinder, ik ben heel blij voor je!
Amaya, have fun morgen! Ben heel benieuwd…
Rox, heel jammer…
Ik heb alvast een nieuw lingeriesetje gekocht :dance:
Vlinder, fijn dat je echo goed was! :dance: :inlove:
Rox en Dijo, spannend voor jullie nu, ik duim op 2 mooie positieve testen
Redangel, gefeliciteerd met je nieuwe baan! :dance: Ik ken dat hoor, dat het pas echt word als je je contract binnen hebt.
Pff zenuwen beginnen nu wel een beetje te komen voor morgen hoor :shifty: Heb natuurlijk nog geen echo gehad en hartje ook nog niet gehoord. Hopelijk is alles goed Ik voel me op en top zwanger en buik is behoorlijk gegroeid, en inmiddels bijna dagelijks wel een keer overgeven dus je zou zeggen dat alles oke zou moeten zijn. Ben benieuwd of peuter gelijk gaat krijgen :shifty: al moet ik eerlijk zijn dat ik het prima vind als het er gewoon 1 is hoor :shifty:
Maar goed, eerst morgen maar eens afwachten. Jullie zullen wel even moeten wachten, want na de echo van 13:30 heb ik om 14:30 een afspraak bij de tandarts dus zal pas einde van de middag wat kunnen laten weten.
Ga nu zo lekker naar bed, hopelijk morgen goed nieuws en een mooi plaatje vanuit hier. :inlove:
:-* Amaya
ik meld me even!
(anders kan ik het topic zo moeilijk terug vinden :oops: )
Vlinder! Pff, wat een opluchting op een mooie echo te hebben, nu hoef je niet (voor niks) in de stress te zitten…
Vanaf de dag van mijn eisprong zelf gerekend kom ik op 15 dagen dat ik een positieve test in handen had. Op dag 11 & 12 na mijn eisprong had ik dus negatieve testen!
Dames 2 x getest… en… kan het zelf niet geloven!!! sta te shaken
ZWANGER
Wat moet ik nu doen!? ik weet t even niet hoor!! jeetje dames… wat is dit gauw gegaan!!
GEFELICITEERD!!!
vreemd he, als je dan zo’n positieve test in je handen hebt?
ja, je hoeft nog weinig te doen hoor, lekker gelukkig zijn, en de hele dag stralend rond lopen!
Amaya, veel succes vandaag!!!
ik had gisteren de nekplooimeting (combinatietest) en de uitslag was heel goed!
Precies vorige week op dezelfde dag had ik de vorige echo, en als je dan ziet wat het kindje alweer gegroeid is in 1 week tijd!
het was wel een erg druk kindje, hihi.
gefeliciteerd dijo
en veel plezier vandaag amaya!