Aug & sept 2009 stoppers Al 13 zwanger, nog 11 te gaan!

wm al nieuws??

Lotte hoe was t bij de gyn??

Hier gewerkt 2day… nu ffies nietsn og ffies 2dgn bikkelen en dan 3 daagjes vrij… dan nog 3daagjes werkn n dan wintersport heerlijk :slight_smile:

11 januari is mijn nieuwe NOD

mijn cyclus was de laatste keer 26 dagen

knollie spannend mijn nod is 13 januari dus samen duimen draaien ahahha.

zo 2 dagen van ongeveer 14 uur werken gaan je niet in je koude kleren zitten. ik denk dat ik straks heel erg vast en lekker ga slapen.

Voor de geinteresseerden: ik heb nog geen contact opgenomen met de huisarts. ik denk dat ik mijn vriending eens vraag, zij is net bevallen en zelf ook huisarts. we wilden onze wens niet vertellen, maar misschien kan ze me helpen.

Penelope: mijn nieuwe nod is 14-01

Bedankt voor het doorgeven van de nieuwe nod’s, ik zal het zo aanpassen.

WM, goed idee, om je vriendin die huisarts is te vragen.

Hier gaat het zo-zo. Ik heb een bijholteontsteking, wat doet dat een pijn zeg! Gisteravond naar de huisartsenpost gegaan, ik hield het niet meer uit. Medicijnen mee gekregen, ik hoop dat ze snel werken, volgens de arts zou het een dag duren.

goedemorgen

brrrrrrrrrrrrr het is min 15 graden hier!

Alle ramen boven zijn gewoon bevroren aan de binnenkant. we wonen hier nu 7 jaar en dat heb ik nog nooit gezien

Knollie…brrrrr…koud zeg! Geen idee wat het hier is, we hebben de buitensensor voor de thermometer nog steeds niet opgehangen :oops:

WM: goed idee, om eerst die vriendin eens te vragen! Ben erg benieuwd wat zij er van zegt. Je leest op internet hele verschillende dingen. Ik denk dat mijn LF ook weer kort zal zijn. Ga vandaag weer ovu testje doen…

Penelope: bijholteonsteking…auw! Hopelijk gaan de medicijnen (antibiotica) snel werken! Ik zit er nu twee daagjes aan en kan het verschil al merken. Hier werkt stomen met kamille trouwens errug goed!

Ik merk nog niks van die antibioticum :frowning: Ik hoop echt dat het snel zijn werk doet want ik verga van de pijn. Ik stoom me ook helemaal suf maar dat helpt alleen zolang ik stoom, daarna is het effect meteen weg. Maar ik stoom met vicks vapro, ik zal eens kamille proberen.

Kan idd ff duren voordat je er iets van merkt. Mijn vorige HA zei dat het effect pas echt merkbaar is ná afloop van de kuur. Hopelijk is dat in jouw geval niet zo… Kamille is wat zachter voor de slijmvliezen, maar idd is het effect na het stomen weer snel verdwenen :frowning: Gelukkig heb ik ook een neusspray die vrij goed helpt.

Had weer een negatieve ovutest…nauwelijks een streep te onderscheiden, het verloop is heel anders dan vorige maand. :think: Het kan natuurlijk zijn dat ik woensdag of vrijdag een positieve gehad zou hebben, want toen heb ik niet getest. Als ik überhaupt een ei heb gehad deze maand want het schijnt normaal te zijn dat je niet elke maand een eisprong hebt. Anyway…heb er geen goed gevoel over deze maand. :?

Penelope, probeer anders een cinnabaris, dat zijn homeopathische tabletjes. Ik heb ook heel gauw een holteontsteking te pakken, maar zodra ik het voel aankomen gebruik ik dat. Nu al jaren niet meer een heftige ontsteking gehad :thumbup:

Squirrel, jammer dat je inderdaad 2 dagen niet hebt kunnen testen. Toch maar gewoon doorklussen dan maar he :wink:

WM, goed plan om je vriendin te vragen.

Knollie, heb je enkel glas boven? Een aantal jaren geleden woonde ik in een huis met enkel glas en met 1 gaskachel. De ruiten waren dan ook atlijd van binnen bevroren, oh zo koud was dat, brrr.

Jammer Vlinder, ik ben al terug van de winkel anders had ik het vandaag nog gekocht. Ik heb dus net een stoombad met kamille genomen, heel anders als de stoombadjes met vicks vapro, milder inderdaad. Maar ik heb even geen pijn nu dus dat is erg fijn, kan ook door de paracetamol komen maar ik denk dat het stoombadje ook goed geholpen heeft. Voor nu dan.

Squirrel, hmm, ja, wat Vlinder zegt, nog maar even door klussen?

Vlinder: ik heb er ook heel snel last van. Vaak is stomen voldoende om het te voorkomen. Twee jaar geleden wel te lang mee doorgelopen en toen een behoorlijke ontsteking gehad… Die tabletjes kende ik nog niet, kun je die bij de drogist halen??

Penelope: misschien dat de antibiotica al wat begint te helpen? Misschien heb je wel hetzelfde kuurtje gekregen als ik…omdat je zwanger bent enzo?

Tja, wij klussen wel gewoon door hoor, daar ligt het niet aan. Was alleen erg benieuwd naar mijn LF deze ronde en daar kom ik nu ws niet achter. We hebben geen post gekregen vandaag dus ook geen nieuwe testjes! Het testen wordt deze maand dus niets meer, volgende maand beter…

Squirrel: Stiekem hoop je toch gewoon dat er geen nieuwe maand komt., toch :wink:

Zo hier is de rust weer enigszins teruggekeerd. Al mag ik dit weekend nog wel de nodige uurtjes maken.

Gister even een mindere dag, zwaar minder zeg maar. De hele week al druk met die offerte die er maandag uit moet. Dus vrijdag een eerste reviewronde. nou zeg belt de directeur toch op dat hij het begin echt heel erg slecht vond. Dat was de samenvatting die ik de vorige avond rond 9 uur in elkaar geflanst had. Nou ja de emoties braken los. effe ongegeneerd lopen janken op kantoor. nou dat had mijn baas |(en collega’s) nog niet eerder meegemaakt. Moet zeggen was ook al weer een tijd geleden zeg maar.

Maar dan de hele tijd nog vragen of het gaat enzo, nou dat was echt de hele dag met rode oogjes op kantoor. Ik geloof dat de combi

• teleurstelling van de ongi
  • de ongi zelf met bijbehorende hormoontjes
  • vermoeidheid van veel werken
  • weinig slaap

er voor zorgt dat ik wat lichtgevoeliger ben dan normaal.

Maar goede stappen genomen om het beter te maken en het komt allemaal wel goed. gelukkig heb ik komende week tot en met woensdag nog wel heel erg druk, maar donderdag lekker vrij met mijn mannetje.

Jammer Squirrel, dat je nu je LF niet weet.

WM, :hug:

Wm een dikke knuffel voor jou :hug:

meiden, bedankt. Het gaat nu wel weer, maar gister was echt heel erg shit. Zit je avonden tot 22.30 uur te werken en dan 1 shitopmerking die je helemaal van slag maakt. Ach er zijn ergere dingen, maar leuk is anders.

Hey, hier ben ik ook weer…kennen jullie mij nog :wink: hihi! Heerlijk genoten van een weekje weg samen met mijn mannetje! Ik kan er weer helemaal tegen aan… Ik heb nog een beetje terug zitten lezen…er is veel geschreven!

WM en Knollie: Jammer van jullie ongi… :hug:

WM: Ik kan me voorstellen dat je er effe doorheen zat…je bent toch met allerlei dingen bezig waar je onzeker van wordt! Ook balen dat je zo’n korte LF hebt! Ik hoop dat het niets raars is!

Vlinder: Was wel even schrikken zeker…goed dat alles gewoon goed was!!

Beate: Bij jou al nieuws…balen dat je ongi onregelmatig is zeg!!

Fietje: Ik hoop dat je snel een goeie uitslag hebt van je zoontje!

Penelope: Hoop dat je snel beter bent!

Squirrel: Goed door klussen hoor :wink:

Tigru: Jij kan ook bijna aan de slag…wanneer komt je mannetje nou precies thuis??

Dijo: Hebben ze er al iets over gezegd op je werk?? Of hebben ze het niet door?

Ik zal niet iedereen gehad hebben…hoe is het met de andere meiden??

Hier is het nog even afwachten…zit vandaag op de 30 dagen…ben erg benieuwd…voel me niet raar of anders…heb wel wat ongi krampjes :think:

Weet ook niet of we het op de juiste dagen hebben gedaan :?

Ik :pray: het maar!!

@Mimster wrote:

Beate: Bij jou al nieuws…balen dat je ongi onregelmatig is zeg!!

nog niks te bekennen hier. geen ongi bedoel ik.

wel een beetje gevoelige borsten, maar niet extreem ofzo.

heb afgelopen maandag voor het laatst een test gedaan, die was negatief.

durf niet zo goed weer te testen omdat de laatste 2 beide negatief waren.

ik wacht gewoon af.

fijn weekje gehad mimster? ben ik ook wel een beetje aan toe. haha.

nou meiden fijn weekend nog en mocht er hier iets veranderen dan meld ik mij.

liefs. x

@ Beate

Wij hebben Shrek ook gekeken, was leuk he :wink:

Ja balen hoor Beate…ik had dat vorige keer ook,…je hoopt dan op een gegeven moment eigenlijk dat je maar gewoon ongi wordt…dan kun je weer naar een nieuwe ronde uitkijken…

En ja het was heerlijk…lekker bijgekomen… :mrgreen: